quote:
Dees gebruikten we in vroegere mooie tijden..quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:54 schreef lkb9000 het volgende:
Meheh wie heeft die banner gemaakt? Moet wel ff een zwarte xbox zijn hoor!
quote:
Hellooo??quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Alleen als Tain dan ook zijn toestemming geeft en mee doet.
Tag team bro!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:04 schreef Tain het volgende:
Maareh, dat wordt wel een beetje apart omdat Poit en ik broertjes zijn...
Je bent gewoon een luie donder!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik plaats tegen beter weten in toch weer een TVP, ik weet nu al dat jullie binnen 3 uur door dit topic heen zijn
Ik heb gewoon de tijd niet meer om alles te volgen, spijtig genoeg!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik plaats tegen beter weten in toch weer een TVP, ik weet nu al dat jullie binnen 3 uur door dit topic heen zijn
Ik ga dat niet ontkennen!quote:
Zullen we gaan twitterenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:17 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:
Dan kan je na elk nummer wat je guitarhero`t je score doorgevenquote:
Dat bedoel ik, geen Twitter nodig..quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:25 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan kan je na elk nummer wat je guitarhero`t je score doorgevenNet zoals je hier soms doet
Dan kan je die zaken tegen spankert zeggenquote:
Hij mag me ook SMSen hoor, in ieder geval wel met Guitar Hero scores, Rock Band doe ik niet zo aan dus weet ik ook niet of ie tof is als ie bepaalde scores haalt....quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan kan je die zaken tegen spankert zeggen
Ik heb gitaar held metallica dude!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hij mag me ook SMSen hoor, in ieder geval wel met Guitar Hero scores, Rock Band doe ik niet zo aan dus weet ik ook niet of ie tof is als ie bepaalde scores haalt....
wassenquote:
Ik was ze wel eens hoor, maar het is niet jeuk ofzo. Het ziet er allemaal ook gezond uit, maar ze doen soms zo veel pijn..quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:56 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
De Aldi ice tea is toch het lekkerst.
Ik vind d'r heel niet zo lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:04 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
WAT IS HAAR NAAM?
OMG ZE IS ZO LEKKER
Jij je zin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:27 schreef Edwinuss het volgende:
Oh.
Ik was gister aan het poepen en moest in 1 keer aan AQuila denken. Lief toch?
Het kostte zoveel moeite dat je tot deze noodgreep moest overgaan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:27 schreef Edwinuss het volgende:
Oh.
Ik was gister aan het poepen en moest in 1 keer aan AQuila denken. Lief toch?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Het kostte zoveel moeite dat je tot deze noodgreep moest overgaan?
Die heeft ie al wel besteldquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:56 schreef SpankmasterC het volgende:
Gitaar Held metallica!
Heb je ook dubbele bass voor het echte zweetwerk achter het drumstel?
Je had ook een bolus kunnen draaien in de vorm van AQ dat je daarom aan hem moest denkenquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:27 schreef Torso het volgende:
Beste Administrator,
Graag zou ik zien dat deze topic gesloten wordt en mijn account verwijdert. Ik ben net thuis gekomen van mijn werk en zie dat mijn broer deze topic heeft aangemaakt zonder mijn medeweten. Omdat hier inbreuk wordt gemaakt van mij privacy zou ik dan ook graag zien dat deze dan ook wel gesloten wordt.
Bedankt.
Ga er niet elke keer op staan.quote:
Or as I like to call it: AWSOMELY WRONG!quote:
It's so awesome it's wrong!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Or as I like to call it: AWSOMELY WRONG!
Mietje...quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:43 schreef Poit het volgende:
Weet je hoe dat jeukt als je borsthaar weer terug komt!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:40 schreef disjfa het volgende:
Lennie is jaloers op elke jongen met haargroei!
waarom zet je een jpg om naar gif?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:02 schreef koei het volgende:
Ja, kleurrijk he! Alleen zijn de details een beetje verneukt door het omzetten naar jpg en weer naar gif omdat ik anders geen kleurtjes kon gebruiken
Dat klinkt even logisch als het beleid in GAM voor torrentsquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:05 schreef koei het volgende:
omdat het oorspronkelijk gif was en jpeg het nog lelijker maakte ofzo!
Heb je het paint gedaan? want die verneukt jpeg zo hardquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:05 schreef koei het volgende:
omdat het oorspronkelijk gif was en jpeg het nog lelijker maakte ofzo!
Jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb je het paint gedaan? want die verneukt jpeg zo hard
http://www.gimp.org/quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef koei het volgende:
[..]
Ja
Ik heb photoshop geinstalleerd op mn laptop, maar ik kan nergens het bestand vinden om het programma mee te openen
"C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CS4\Photoshop.exe"quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:14 schreef koei het volgende:
[..]
Ja
Ik heb photoshop geinstalleerd op mn laptop, maar ik kan nergens het bestand vinden om het programma mee te openen
En photoshop downloaden niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:17 schreef koei het volgende:
gimp vind ik niet fijn werken Tain, dat is voor sloebers!
YOU HAVE A FUCKING BAD CONNECTION!quote:
Nee, dure software downloaden is beter dan gratis software downloaden! Je gaat toch ook een shirt van de Zeeman pikken als je ook een shirt van Dolce & Gabbana kan pikken?quote:
Ik ben een fan van die opensource/freeware dingen, openoffice enzoquote:
Het is hier geen twitter.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:25 schreef koei het volgende:
Lennie, heb ik trouwens al verteld wat ik voor mn katten besteld heb? Een lieveheersbeestjepakjeInclusief vleugeltjes en stippen!
HAHAHAHHa oh my gooood that is AWEESOOOOMEEEquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:25 schreef koei het volgende:
Lennie, heb ik trouwens al verteld wat ik voor mn katten besteld heb? Een lieveheersbeestjepakjeInclusief vleugeltjes en stippen!
Ik steel sowieso nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:23 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, dure software downloaden is beter dan gratis software downloaden! Je gaat toch ook een shirt van de Zeeman pikken als je ook een shirt van Dolce & Gabbana kan pikken?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef koei het volgende:
Zodra ik 'm binnen heb en hij past dan zie je de foto's wel verschijnen
Die arme beestjes
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:25 schreef koei het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:29 schreef koei het volgende:
Zodra ik 'm binnen heb en hij past dan zie je de foto's wel verschijnen
Die arme beestjes
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:25 schreef koei het volgende:
jawel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
helloooo?
Maar kende je charlie the unicorn nog niet?
quote:
quote:Smokingornon on Jun 11 '09
I'm fairly certain that this specific image (or at least that first one you had up) was on geekologie a couple of weeks ago. You do not own it, and I would not reccomend trying to make money off of it.
Smokingornon on Jun 11 '09
http://www.geekologie.com(...)_game_controller.php
Yup. There it is...
Die hartelijke ontvangst doet me goed Tainquote:
Ik was weg maar nu terug met een kwaliteitsprogramma!quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:35 schreef Poit het volgende:
Hou je eens aan je woord en blijf eens weg...
Hij is FUCKING BRILJANT die film, ik heb hem zooo vaak gezien (ook een keer 3x op een dagquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:30 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is de eerste film die ik stoned heb gezien.
Hij is geniaal.
Fallenquote:
Lennyquote:
Gewoon een user op threadless, maar ik heb het hem al uitgelegdquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:46 schreef koei het volgende:
Maar Lenny, is die comment van iemand van de threadless-crew of gewoon iemand die denkt slim te zijn?
graag gedaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die hartelijke ontvangst doet me goed Tain
Dankje Edjequote:Op donderdag 11 juni 2009 22:50 schreef Edwinuss het volgende:
Hey AQuila, welkom terug.
1 tip : ophouden om al je posts te eindigen met een uitroepteken.
Liefs,
Ed.
quote:
AQ is je kloon?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:56 schreef lkb9000 het volgende:
Als iedereen nou niet meteen begint AQ te bashen, en AQ niet reageert met "het wordt beter!" en we gewoon gezellig doorgaan, komt alles goed jongens
Als ik me aan mensen irriteer ga ik bashen ja.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:59 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Nee op het moment niet nee, maar je moet toegeven dat je graag acuutje plaagt
Bij mij niet want J en H zitten bij mij op andere knoppenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:02 schreef Tain het volgende:
Hmmm ik houd van mijn iPodtype Bash en hij maakt er zelf hasj van
kutquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bij mij niet want J en H zitten bij mij op andere knoppenHoe werkt een QWERTY-T9 eigenlijk?
N95quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:12 schreef lkb9000 het volgende:
Ik hou van T9, ik vind het alleen irritant bij mn N95 dat ie na een tijdje toegevoegde woorden weer weggooit
Las het idd. Via flickr krijg je ook de meest mooie reacties.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:48 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Gewoon een user op threadless, maar ik heb het hem al uitgelegd
Voorbeeld?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:47 schreef Reintji het volgende:
[..]
Las het idd. Via flickr krijg je ook de meest mooie reacties.![]()
Prima, QWERY zonder Y9 zuigt apenballen op het moment dat je twee dezelfde klinkers aan elkaar wilt plakkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bij mij niet want J en H zitten bij mij op andere knoppenHoe werkt een QWERTY-T9 eigenlijk?
Mhoa, heb ze gewist. Maar een heb ik hier ook een keer gepost, een koreaanse kerel die dacht dat ik miljonair was en mijn eigen rontgenapp. had. Wilde hij ook, of ik tips had waar hij dat kon kopen enzo. In brak engels en passant uitleggen dat hij een of ander spraakgebrek had, etc. Ik snapte de ballen van die mailtjes..quote:
hoezo heb je daar bij qwerty last van dan? gaat ie dan van A naar Á ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:54 schreef Nebo het volgende:
[..]
Prima, QWERY zonder Y9 zuigt apenballen op het moment dat je twee dezelfde klinkers aan elkaar wilt plakken
Prototype leek me vetter dan infamous, aangezien de infamous demo me toch al snel begon te vervelen. Maar ik heb nu wel best wat negatieve dingen over prototype gehoord. Ik denk dat ik wacht op de volgende vloed superpower sandbox gamesquote:
2 D-pads, awesomequote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:58 schreef Reintji het volgende:
Computer Tomograaf
http://nl.wikipedia.org/wiki/Computertomografie
Deze zelfs
[ afbeelding ]
Dan vind ik prototype officieel kutquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:06 schreef Poit het volgende:
Van wat ik tot nu toe heb gezien .. mindere graphics dan infamous. bizar slechte ai. het op gebouwen rennen voelt niet lekker.
geheugen overnemen is wel erg nice.
al met al is met mijn korte ervaring infamous de betere game..
Ik zei toch dat ik inFamous ging spelen vanavond?quote:
Mystery woman aan t neuken vanwege je mind powersquote:Op vrijdag 12 juni 2009 01:53 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik inFamous ging spelen vanavond?
Waar denk je dat ik was???
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Mystery woman aan t neuken vanwege je mind powers
Doe gewoon zelf wat oefeningen ofzoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:30 schreef Nebo het volgende:
Wat een prachtige morgen om op te staan met een tergende pijn in je kaak, wetende dat je pas dinsdag naar de fysio mag... In hemelsnaam laat me het kunnen verzetten naar vandaag!
Mogguh, wat voor oefeningen moet ik me in hemelsnaam voorstellen bij pijn in je kaak van de fysio? Ik weet wel oefeningen voor vrouwen, maar voor mannen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:30 schreef Nebo het volgende:
Wat een prachtige morgen om op te staan met een tergende pijn in je kaak, wetende dat je pas dinsdag naar de fysio mag... In hemelsnaam laat me het kunnen verzetten naar vandaag!
Ja, maar ik was ook gelijk me nest inquote:
quote:
Zondagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:32 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Ja, maar ik was ook gelijk me nest in
[..]
![]()
mogguh
Tijd om boodschappen te doen voor zondag!
quote:
Ja... waarquote:
quote:
Je was even vergeten in te loggen als persoon je andere kloon eiquote:
Ik moet er nog een beetje aanwennen dat ik nu weer moet switchenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je was even vergeten in te loggen als persoon je andere kloon ei
2 accounts gebruiken op 1 pc is zo irritantquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet er nog een beetje aanwennen dat ik nu weer moet switchen
Hoeveel klonen heb je nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik moet er nog een beetje aanwennen dat ik nu weer moet switchen
Het stukje kraakbeen tussen mijn onder- en bovenkaak zit verkeerd, waardoor ik constant een knak hoor en voel als ik mijn mond te ver open doe. Remedie: mond niet meer te ver open doen om de knak te voorkomen, en wat gare oefeningen zoals het masseren van de kaakspier, mijn tong tegen mijn gehemelte drukken en dan mijn mond open en dicht doen en dat soort wazige dingen. Hij stelde ook nog voor dat ik homo werd zodat ik de vrouwenoefeningen kon doen, maar ik ging maar voor de eerdere opties.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Mogguh, wat voor oefeningen moet ik me in hemelsnaam voorstellen bij pijn in je kaak van de fysio? Ik weet wel oefeningen voor vrouwen, maar voor mannen?
Ik had er 3 naast mijn AQ360 accountquote:
Klinkt naar, mijn kaak knakt ook vrij vaak, maar dat doet gelukkig geen pijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het stukje kraakbeen tussen mijn onder- en bovenkaak zit verkeerd, waardoor ik constant een knak hoor en voel als ik mijn mond te ver open doe. Remedie: mond niet meer te ver open doen om de knak te voorkomen, en wat gare oefeningen zoals het masseren van de kaakspier, mijn tong tegen mijn gehemelte drukken en dan mijn mond open en dicht doen en dat soort wazige dingen. Hij stelde ook nog voor dat ik homo werd zodat ik de vrouwenoefeningen kon doen, maar ik ging maar voor de eerdere opties.
same herequote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Klinkt naar, mijn kaak knakt ook vrij vaak, maar dat doet gelukkig geen pijn.
Leer google misbruikenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:05 schreef lkb9000 het volgende:
Wie hier heeft Kansas - Carry on my wayward son voor mij?
Ahja daar denk ik nooit aan bij muziek downloadenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Leer google misbruiken
http://www.google.nl/sear(...)+my+wayward+son+.mp3
Die smiley lijkt echt teveel op een collega van mequote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Die smiley lijkt echt teveel op een collega van me
Die smilie is een collega van je!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Die smiley lijkt echt teveel op een collega van me
Vet Rossdalequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:18 schreef Rossdale het volgende:
Vandaag naar TNO geweest waar we een "raket" hebben afgeschoten als test. De brandstof daarvan heb ik samen met een collega samengesteld en gemaakt. Godkolere wat een geweld en een gigantische adrenalinerush
Ook nog even een opengezaagde sidewinder raket bekeken
Sometimes I f*cking love this job!
http://www.tno.nl/quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:00 schreef lkb9000 het volgende:
Wat is TNO eigenlijk?
Grootste nederlandse onderzoekscentrum op technisch gebied. Zoals Aqwiiwii (waarom ben je trouwens terug in de SC?quote:
Vette shizzzzz!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Grootste nederlandse onderzoekscentrum op technisch gebied. Zoals Aqwiiwii (waarom ben je trouwens terug in de SC?) al zei doen ze vanalles. Ik heb voornamelijk te maken met de defensie en ruimtevaart afdeling
Op veler verzoek ben ik terug gekomen Rossdalequote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Grootste nederlandse onderzoekscentrum op technisch gebied. Zoals Aqwiiwii (waarom ben je trouwens terug in de SC?) al zei doen ze vanalles. Ik heb voornamelijk te maken met de defensie en ruimtevaart afdeling
Poll: Verszoek om weer weg te blijven AQquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Op veler verzoek ben ik terug gekomen Rossdale
Die is vet manquote:
Ga jij nu weg?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:52 schreef disjfa het volgende:
Dus AQ is terugVeel plezier met hem, later
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:52 schreef disjfa het volgende:
Dus AQ is terugVeel plezier met hem, later
IT'S RIGGED!!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:39 schreef lkb9000 het volgende:
Poll: AQuila mag blijvenJa Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je zou het haast denkenquote:
Het is zoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je zou het haast denken![]()
Yes we canEr is weer hoop
Vast een bug ofzoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is zoMaakt niet uit of je ja of nee klikt, hij telt alles als ja
Gore naaihond die het isquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is zoMaakt niet uit of je ja of nee klikt, hij telt alles als ja
Done!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:37 schreef GameBabe het volgende:
Jullie chatten veel te snel slow![]()
Kan ik geen samenvatting per topic krijgen
Fijn weekend allemaal!
Groetjes uit het weiland
#126quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:37 schreef GameBabe het volgende:
Jullie chatten veel te snel slow![]()
Kan ik geen samenvatting per topic krijgen
Fijn weekend allemaal!
Groetjes uit het weiland