Ultra-ultra fanatiek. Die bijvoorbeeld alles vastleggen, incl. dingen die je -zelfs als naaste- liever niet wil zienquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat zijn manische moeders? Leuke alliteratie hoor, maar wat je er nou mee wil zeggen...
Ow, ok, en die zitten allemaal hier.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ultra-ultra fanatiek. Die bijvoorbeeld alles vastleggen, incl. dingen die je -zelfs als naaste- liever niet wil zienEn dan vervolgens vol trots showen. Of de ouders die naast de zijlijn op het voetbalveldje fanatieker zijn dan hun kind.
Dat soort ouders.
Nee, dit was van begin af aan ouder als in iemand met kind.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
was dit niet ooit een forum voor mensen die 'ouder' zijn? En is het ouderschapsmeerendeel niet er langzaam ingeslopen?no offence. Het is nu eenmaal zo, maar volgens mij was dat ooit wel de insteek? Of was dat weer een ánder (thema)forum?
Dat dacht ik dus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:11 schreef motorbloempje het volgende:
was dit niet ooit een forum voor mensen die 'ouder' zijn? En is het ouderschapsmeerendeel niet er langzaam ingeslopen?no offence. Het is nu eenmaal zo, maar volgens mij was dat ooit wel de insteek? Of was dat weer een ánder (thema)forum?
Oh, en dat zijn wij?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ultra-ultra fanatiek. Die bijvoorbeeld alles vastleggen, incl. dingen die je -zelfs als naaste- liever niet wil zienEn dan vervolgens vol trots showen. Of de ouders die naast de zijlijn op het voetbalveldje fanatieker zijn dan hun kind.
Dat soort ouders.
Zie post boven je.quote:
Eens. Beetje jammer dit.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoezo kun je daarover twijfelen?
het subforum heet OUD, dat staat voor OUDERS. Dat zijn mensen MET kinderen, niet de mensen die besloten hebben de zwangerschap af te laten breken.
En dan vind ik vooral de TT erg slecht gekozen.
Ik vind niet dat je met de keuze of je een zwangerschap wel of niet afbreekt rekening hoeft te houden met mensen die graag zwanger willen worden of waarbij het moeilijk lukt. Ik vind echt in eebn subforum waar 'Wachten op het tweede streepje" een topic is vol meiden die graag zwanger willen worden, deze TT echt van slechte smaak getuigt.,
Je vergeet je breinaald te noemen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ontopic:
elk moment dat ik
a) te laat ben met menstrueren
b) 's ochtends misselijk ben
c) andere symptomen denk te hebben van zwangerschappen
ga ik panieken en zoek ik alle abortusklinieken op in de buurt waar ik terecht kan![]()
Zo panisch ben ik er voor. Slaap er nachten niet van als ik een van bovengenoemde 'problemen' heb.
Mocht het zo zijn dat ik een keer een tweede streepje aantref, dan twijfel ik ook geen minúút en bel ik de abo-kliniek voor een afspraak.
En nee, dat vind ik niet zielig voor
a) de foetus
b) mensen die wel kinderen willen maar niet zwanger kunnen worden
c) anderen die er zielig door kunnen zijn
Maargoed, dat wist iedereen al, eigenlijk
Dus.....?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus.
En miss_sly, ik zeg niet dat iedereen die hier zit ultra-fanatiek ouder is. Maar er zijn er volgens mij wel een paar (no offence).
OK, dan sloeg je post gewoon nergens op, zullen we dan maar zeggen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat soort ouders.
Ooit van beeldspraak gehoord? Je kwam een beetje over alsof alleen ouders hier 'horen'. Vandaar mijn opmerking.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OK, dan sloeg je post gewoon nergens op, zullen we dan maar zeggen?
En ja, die ouders zullen hier ook gerust rondlopen, hoor. En ook mensen zonder kinderen, Het gaat er ook neit om dat mensen zonder kinderen (gewenst of ongewenst) hier niet thuis zouden horen. Natuurlijk mag iedereen hier posten. Het topic vind ik gewoon niet thuishoren hier.
Ik heb hier jaren kinderloos en niet zwanger rondgehangen, dus nee, ik vind niet snel dat iemand ergens niet thuishoort. Ik vind wel dat iedereen zijn gezond verstand zou kunnen gebruiken, en ik vind tevens dat dat met de opening van dit topic niet gebeurd is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ooit van beeldspraak gehoord? Je kwam een beetje over alsof alleen ouders hier 'horen'. Vandaar mijn opmerking.
Dat je het hier niet vindt thuishoren, dat kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |