Haha daar heb ik voorlopig nog geen geld voor, ik wil eerst mijn schuld bij de IBgroep afbetalenquote:
iphonequote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
De nieuwe iPhone S (610 Euro) of de Playstation 3 met alles erop en eraan............ lastig lastig!
Of de Nokia E75.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de ps3 natuurlijk , neem gewoon een goede telefoon man , zoals de samsung omnia
Samsung komt nog deze zomer met de M7610 Omnia
klaar gelijk opgelost
wat hij zegt .quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Agiath
Een telefoon vol kuren gaan halen
iPhone sowieso
Persoonlijke ervaring.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Agiath
Een telefoon vol kuren gaan halen
iPhone sowieso
Amen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaring.
Ik ken mensen met zo'n HTC ding of samsung.
Pielen met een kut-stylus, internet dat hopeloos vastloopt en ontzettend traag is, telefoon die er 2 minuten voor doet überhaupt op te starten. sowieso reageert alles traag.
Mijn vader heeft dan een nokia n95, onoverzichtelijke menu's, onvriendelijk interface en de standaard meegeleverde youtube applicatie werkt gewoon niet
Ik ken ook mensen met een iphone, gebruikersgemak is echt zoveel beter, en met de nieuwe versie kan je nu wel knippen/plakken en filmen (toegeven dit was wel een fail op die vorige, al kon je met programma's nog wel zorgen dat dit kon.)
Enige reden voor mij om nog geen iphone te halen is dat er geen tomtom op kan, maar ook daar wordt nu aan gewerkt. Dus dan sla ik gelijk twee vliegen in een klap, misschien wel drie, omdat tegen die tijd mijn iPod ook wel aan vervanging toe is
Zie je ook heeeel even een geel lampje?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:26 schreef mini-lellan het volgende:
Yo gasten ik heb een (60Gb) die niet meer aangaat, als ik op het 'aan' knopje drukt word die een paar seconden groen maar dan geeft die een piepje een gaat die uit en het rode lampje knippert steeds.
Aankoopdatum?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:42 schreef mini-lellan het volgende:
Oké dood. is niet op te sturen ofzo?
Het is de 60Gb versie dus zal wel langer dan een jaar zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aankoopdatum?
Meer dan 1 jaar geleden? 150 euro dokken
Jij hebt een PS3 gekocht? Je auto gecrasht en vervolgens is de PS3 stuk? En nu ga je de verkoper daar de schuld van geven?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:04 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Het is de 60Gb versie dus zal wel langer dan een jaar zijn.
Heb hem 2e hands gekocht, ik heb die gozer al gemaild. Maar ik heb op de terug weg van het ophalen me auto total los gereden dus ik wil hem wel werkend hebben. dus die gozer mag dan die 150 dokken.
Scherp.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jij hebt een PS3 gekocht? Je auto gecrasht en vervolgens is de PS3 stuk? En nu ga je de verkoper daar de schuld van geven?
ohh verleidelijkquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.consoleshop.nl(...)ystation-3-sale.html
Wat je hebt is prolly het YLOD (quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:26 schreef mini-lellan het volgende:
Yo gasten ik heb een (60Gb) die niet meer aangaat, als ik op het 'aan' knopje drukt word die een paar seconden groen maar dan geeft die een piepje een gaat die uit en het rode lampje knippert steeds.
Want die weet niet waar hij over praat. De standaard minimale garantie is zowieso 2 jaar (Europese wet!), verder heeft Sony dit 'yellow light of death' (quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aankoopdatum?
Meer dan 1 jaar geleden? 150 euro dokken
Ja zou ik ook nooit doen eigenlijk. Juist mensen die problemen hebben met zo'n ding zetten het op marktplaats. Met name bij Xbox 360 met rrods.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:21 schreef SuperFruitig het volgende:
Verder is mij altijd afgeraden om een console 2e hands te kopen
Kan je ook een bankafschrifte gebruiken zoals dat bij vele winkels wel kan?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat je hebt is prolly het YLOD () probleem (ik heb het zelf ook gehad een 4 weken geleden: lampje rood, aanzetten, piepje, lampje groen, 3 piepjes, lampje geel, lampje rood knipperend). Even customer service bellen @
SCE RMA Support Center
Nederland: 0031 (0) 495-574817
België: 0032 (0) 11-516406
om het een en ander te regelen ivm opsturen van je PS3. Ze willen wel een aankoopbon / afhaalbewijs / betaalbewijs zien volgens mij! Ik weet niet hoe dit werkt als je hem 2e hands hebt maar geen aankoopbon hebt, daar zou je even over moeten bellen.
Na opsturen duurt het gebruikelijk 15 werkdagen voordat je een nieuwe hebt, maar aangezien de 60gb niet meer gemaakt worden en dus niet op voorraad zijn kan het langer duren (in my case dus 2-3 weken langer). Luister verder niet naar deze kneus:
[..]
Want die weet niet waar hij over praat. De standaard minimale garantie is zowieso 2 jaar (Europese wet!), verder heeft Sony dit 'yellow light of death' (![]()
![]()
) probleem al lang erkent en geeft daar zonder enige vorm van gezeik of vergoeding een reparatie op. Enige 'eis' die ze hebben is de gebruikelijke aankoop-bon.
Het verhaal met die auto zou ik dan tact-gewijs achterwege laten
Ik trap wel af met de top5 van games die nu net uit zijn:quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:54 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ben een tijdje uit de gamescene geweest en zou jullie willen vragen 3 maal een top 5 te maken.
Eén top 5 van de games die nu uit zijn.
Een ander van de top 5 PS3 exclusive games die nog moeten uitkomen
En de laatste een top 5 van multi-platform games die nog uitkomen
Ik hoop dat ik niet te veel vraag, maar dan weet ik een beetje waar ik op moet gaan letten de komende tijd!
Alvast bedankt
Ja mag.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:40 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Kan je ook een bankafschrifte gebruiken zoals dat bij vele winkels wel kan?
Want ik heb die bonnetje niet meer zeg maar.
Niet dat mijn ps3 kapot is, maar stel dat.
htc touch hd, probleem opgelostquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaring.
Ik ken mensen met zo'n HTC ding of samsung.
Pielen met een kut-stylus, internet dat hopeloos vastloopt en ontzettend traag is, telefoon die er 2 minuten voor doet überhaupt op te starten. sowieso reageert alles traag.
Mijn vader heeft dan een nokia n95, onoverzichtelijke menu's, onvriendelijk interface en de standaard meegeleverde youtube applicatie werkt gewoon niet
Ik ken ook mensen met een iphone, gebruikersgemak is echt zoveel beter, en met de nieuwe versie kan je nu wel knippen/plakken en filmen (toegeven dit was wel een fail op die vorige, al kon je met programma's nog wel zorgen dat dit kon.)
Enige reden voor mij om nog geen iphone te halen is dat er geen tomtom op kan, maar ook daar wordt nu aan gewerkt. Dus dan sla ik gelijk twee vliegen in een klap, misschien wel drie, omdat tegen die tijd mijn iPod ook wel aan vervanging toe is
Wait wuuuuutquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:31 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik trap wel af met de top5 van games die nu net uit zijn:
1. Infamous
2. Prototype
3. Red Faction: Guerilla
4. UFC
5. Damnation
Nee.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:13 schreef Bredewout92 het volgende:
Zijn er nog mensen hier die BlazBlue gaan importeren?
Nou ben ik niet iemand die heel erg veel op heeft met review cijfers, maar Damnation wordt overal zo hard neergesabeld, dat ik me echt niet voor kan stellen dat het in een top 5 thuis hoort.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:31 schreef Snever het volgende:
[..]
Ik trap wel af met de top5 van games die nu net uit zijn:
1. Infamous
2. Prototype
3. Red Faction: Guerilla
4. UFC
5. Damnation
Er gaan geruchten dat het spel niet meer in leven isquote:Op zondag 14 juni 2009 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
En waar was het spel op de E3?![]()
Oh? Vorige week of 2 weken geleden las ik nog een comment van Ubi waarin ze zeiden dat de game nog steeds in leven was...quote:Op zondag 14 juni 2009 23:29 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat het spel niet meer in leven is![]()
Waar was Grand Turismo op de E3? En niet die gare PSP-versiequote:Op zondag 14 juni 2009 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
En waar was het spel op de E3?![]()
Tyfus kneuzen.
[ afbeelding ]
Race gamesquote:Op zondag 14 juni 2009 23:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar was Grand Turismo op de E3? En niet die gare PSP-versie
Forza 3 gaat 't worden
Wat vind jij wel leuk dat alles minimaal 10000 uur moet duren, en maar 1 genre mag hebbenquote:Op maandag 15 juni 2009 00:03 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
Race games![]()
Mario kart is wel leuk en zo maar echt technische racers
Thxquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wat je hebt is prolly het YLOD () probleem (ik heb het zelf ook gehad een 4 weken geleden: lampje rood, aanzetten, piepje, lampje groen, 3 piepjes, lampje geel, lampje rood knipperend). Even customer service bellen @
SCE RMA Support Center
Nederland: 0031 (0) 495-574817
België: 0032 (0) 11-516406
om het een en ander te regelen ivm opsturen van je PS3. Ze willen wel een aankoopbon / afhaalbewijs / betaalbewijs zien volgens mij! Ik weet niet hoe dit werkt als je hem 2e hands hebt maar geen aankoopbon hebt, daar zou je even over moeten bellen.
Na opsturen duurt het gebruikelijk 15 werkdagen voordat je een nieuwe hebt, maar aangezien de 60gb niet meer gemaakt worden en dus niet op voorraad zijn kan het langer duren (in my case dus 2-3 weken langer). Luister verder niet naar deze kneus:
[..]
Want die weet niet waar hij over praat. De standaard minimale garantie is zowieso 2 jaar (Europese wet!), verder heeft Sony dit 'yellow light of death' (![]()
![]()
) probleem al lang erkent en geeft daar zonder enige vorm van gezeik of vergoeding een reparatie op. Enige 'eis' die ze hebben is de gebruikelijke aankoop-bon.
Het verhaal met die auto zou ik dan tact-gewijs achterwege laten
Top 5 Exclusives Nu, in willekeurige volgorde:quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:54 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik ben een tijdje uit de gamescene geweest en zou jullie willen vragen 3 maal een top 5 te maken.
Eén top 5 van de games die nu uit zijn.
Een ander van de top 5 PS3 exclusive games die nog moeten uitkomen
En de laatste een top 5 van multi-platform games die nog uitkomen
Ik hoop dat ik niet te veel vraag, maar dan weet ik een beetje waar ik op moet gaan letten de komende tijd!
Alvast bedankt
dat er nu nog mensen granD turismo zeggenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Forza 3 gaat 't worden
Tokyo Game Show.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:51 schreef Frasier het volgende:
Dat is zo tof om in het echt te zijnquote:
Assassins Creed, MGS4, GT5prologue, Oblivion en PES 2009quote:Op maandag 15 juni 2009 10:25 schreef Snever het volgende:
Mediamarkt heeft wat mooie games in de aanbieding voor 17 euro. Welke weet ik zo niet meer
Die dusquote:Op maandag 15 juni 2009 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Assassins Creed, MGS4, GT5prologue, Oblivion en PES 2009
Dadelijk maar even langsgaan, moet nog steeds MSG4 kopen. Misschien Oblivion gelijk erbij kopen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Assassins Creed, MGS4, GT5prologue, Oblivion en PES 2009
In Nederland zou je 180 kwijt zijn en Cross edge moet hier nog uitkomen en Blazblue komt verlopig nietquote:
The Last Guardianquote:Op maandag 15 juni 2009 05:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Exclusives die nog komen:
Uncharted 2: Among Thieves
MAG
God of War III
Heavy Rain
Ratchet & Clank: A Crack on Time
Gran Turismo 5
Final Fantasy Versus XIII
BioShock 2quote:Multi-platform games die nog komen:
Final Fantasy XIII
Modern Warfare 2
Assassin's Creed II
Lost Planet 2
game van een maand oud is bejaard, dus niet meer leuk...weet je toch?quote:Op maandag 15 juni 2009 15:52 schreef lkb9000 het volgende:
Ohja kut hij is inderdaad al een tijdje uit, en ik heb hem nu pas gespeeld, dat betekent inderdaad dat ie niet leuk is. Sorry voor dat foutje
Games die ik wil hebben/spellen. Pfff. Wordt nog druk!quote:Op maandag 15 juni 2009 05:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
inFAMOUS
Uncharted: Drake's Fortune
Ratchet & Clank
Singstar/Buzz
Uncharted 2: Among Thieves
God of War III
Heavy Rain
Ratchet & Clank: A Crack on Time
Final Fantasy Versus XIII
Final Fantasy XIII
Nu je het zegt, hij is behoorlijk kut eigenlijk!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:03 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
game van een maand oud is bejaard, dus niet meer leuk...weet je toch?
Ik zou zeggen ergens tussen ¤250-¤300 exclusief games. Dit vanwege de leeftijd en de 40GB schijf.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:14 schreef twister_rodriguez het volgende:
k ga mijn ps3 verkopen.
Het is de 40gb versie, 1.5 jaar oud met garantie. 2 sixaxis controllers.
Wat kan ik hiervoor vragen?
300 euro vind ik eerlijk gezegd nogal aan de dure kant.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:16 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ergens tussen ¤250-¤300 exclusief games. Dit vanwege de leeftijd en de 40GB schijf.
Er zit een tweede controller bij. Maar als het alleen maar sixaxis controllers zijn en geen DS3's dan hou ik het bij ¤250.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
300 euro vind ik eerlijk gezegd nogal aan de dure kant.
Zo'n gedrocht van een Sixaxis ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:20 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Er zit een tweede controller bij.
Pak er eens een DS3 bij. Daar staat nog steeds sixaxis op. Het kan zijn dat hij het verschil niet weet. Ik zag gisteren op Tweakers in de V&A nog een harde schijf aangeboden. Alles dat er in stond was: Western digital harde schijf 150GBquote:
Pass even de winkel door die dat doet, dan haal ik er meteen 1.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een nieuwe 80GB gaat regelmatig voor 300 weg. Dit is een ouwe 40GB met Sixaxis controllers. Ik zeg 200 euro.
http://www.budgetgaming.nl/news/1139.htmlquote:Op maandag 15 juni 2009 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pass even de winkel door die dat doet, dan haal ik er meteen 1.
http://www.budgetgaming.nl/news/1139.htmlquote:Op maandag 15 juni 2009 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pass even de winkel door die dat doet, dan haal ik er meteen 1.
1 winkel, een gerucht (zwolle wist van niets iig) en je noemt dat regelmaatquote:Op maandag 15 juni 2009 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/news/1139.html
Zwolle doet ook niet mee met die actie. Het is enkel de nwe vestiging, vanaf de 27e. Bovendien zijn ze bij verschillende MediaMarkten door het land al eens voor 333 weg gegaan en kost hij bij de Makro nog maar 299 (ex BTW, dat dan weer wel).quote:Op maandag 15 juni 2009 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 winkel, een gerucht (zwolle wist van niets iig) en je noemt dat regelmaat
Moet ik verdomme het halve land afrijden. Nou ja, ik ga het toch doen. Hopelijk is het dan wel waar, want op een gerucht over het foldertje (nergens een scan gezien) en mij 150km laten rijden....grrrr.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zwolle doet ook niet mee met die actie. Het is enkel de nwe vestiging, vanaf de 27e.
Bel anders ff naar de vestiging waar je heen wil rijdenquote:Op maandag 15 juni 2009 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet ik verdomme het halve land afrijden. Nou ja, ik ga het toch doen. Hopelijk is het dan wel waar, want op een gerucht over het foldertje (nergens een scan gezien) en mij 150km laten rijden....grrrr.
Ik ben wel bang dat je er bij zo'n actie vroeg bij moet zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet ik verdomme het halve land afrijden. Nou ja, ik ga het toch doen. Hopelijk is het dan wel waar, want op een gerucht over het foldertje (nergens een scan gezien) en mij 150km laten rijden....grrrr.
Ik zou het niet doen. Gamemania staat er om bekend duur te zijn. Winkeliers kopen een Playstation 3 voor rond de 350 euro in. Dus ze zouden dan verlies draaien wat mij stug lijkt.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
infamous lijkt me dan weer geen *** aan. Niet mijn soort spel. Dus vandaar dat ik een base ps3 wil hebben, zonder game. Net bij de MM voor 17 euro per spel twee games alvast gehaald.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bel anders ff naar de vestiging waar je heen wil rijden
Ik haal de mijne iig bij de Makro, inFamous bundel met personeelskorting = 360
Ah, op de gamemania site zelf staat er nu iets....ze dekken zichzelf nu al in omdat ze er 5 hebben staan waarschijnlijkquote:Verder gonst het op het internet over verschillende openingsacties. Enkele kunnen we bevestigen, waaronder de 80 Gb PS3 inclusief 3 Blu-Ray films voor 299 euro. Enorme tekorten van de PS3 worden helaas deze aankomende weken/maanden verwacht in heel Europa en augustus wordt wat dat betreft een maand vol schaarste. Helaas zal deze actie dan ook niet op alle aanstaande openingen beschikbaar zijn maar in ieder geval wel in Middelburg en Venray. Afhankelijk van voorraden zullen we actie voortzetten of vervangen door ander zeer aantrekkelijke voordelen. In de lokale huis-aan-huis folders zullen alle geldende aanbiedingen voor de desbetreffende opening vermeldt staan.
The lack of Rock Band is disturbing. The lack of Metal Gear Solid 4 is downright unsettling!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Games die ik wil hebben/spellen. Pfff. Wordt nog druk!
quote:
Ik heb GH:WT al voor de 360 en ik ben een casual muziekgamer. MGS4 ga ik niet spelen, als ik een film wil kijken ga ik wel een film kijken!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
The lack of Rock Band is disturbing. The lack of Metal Gear Solid 4 is downright unsettling!
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb GH:WT al voor de 360 en ik ben een casual muziekgamer. MGS4 ga ik niet spelen, als ik een film wil kijken ga ik wel een film kijken!
GVD , ik heb net 2 weken geleden een ps3 gekochtquote:Op maandag 15 juni 2009 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/news/1139.html
Over een jaar zal ie nog goedkoper zijn, dat weet je van te voren. Maar dit is zo'n gegarandeerde "nee, ze waren binnen een minuut weg" actie, uds de kans op een koopje is kleinquote:Op maandag 15 juni 2009 17:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
GVD , ik heb net 2 weken geleden een ps3 gekocht
over een jaar dat maakt me niet uit , maar 2 weken is zo lulligquote:Op maandag 15 juni 2009 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over een jaar zal ie nog goedkoper zijn, dat weet je van te voren. Maar dit is zo'n gegarandeerde "nee, ze waren binnen een minuut weg" actie, uds de kans op een koopje is klein
quote:Op maandag 15 juni 2009 11:14 schreef Bredewout92 het volgende:
Cross Edge,en Blazblue special edition besteld. Maar 130 euro
Godver, moet ik helemaal naar venray rijden. Kronenburg was zo dichtbijquote:Op maandag 15 juni 2009 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, op de gamemania site zelf staat er nu iets....ze dekken zichzelf nu al in omdat ze er 5 hebben staan waarschijnlijk
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:21 schreef DJ_ het volgende:
[..]
GVD , ik heb net 2 weken geleden een ps3 gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |