Zo kan je het ook zien.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Limburgs is geen dialect, maar een spraakgebrek [/olieopvuur]
ik had laatst nog in de metro iemand die zo limburgs aan het praten was. In mijn hoofd had ik haar hoofd echt al heel vaak keihard tegen dat plastic raam geslagen en was de meeste leven er al uit.quote:
Was meer om aan te geven dat het om een geintje gaat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:48 schreef L.no het volgende:
olie op vuur? Volgens mij moet je een andere slachtoffer zoeken, want ik word er niet warm of koud van.
quote:
Ik denk dat ik me na een week in zo'n situatie toch echt vergrepen heb aan zequote:Op donderdag 11 juni 2009 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zit hier omringd door 60 Limburgers en Belgen. In totaal 80 medewerkers. Feel my pain.
Doe niet zo ranzigquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me na een week in zo'n situatie toch echt vergrepen heb aan ze
Wat is die Sandra dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zit hier omringd door 60 Limburgers en Belgen. In totaal 80 medewerkers. Feel my pain.
Wat gezellig.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:53 schreef Isdatzo het volgende:
Stiekem vind je het gewoon de waarheid, maar wilt ons niet kwatsen hè, hè?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tweede appeltje
[..]
Was meer om aan te geven dat het om een geintje gaat.
Hosti snapt dat ook wel.
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe niet zo ranzig.
Merendeel mannelijk en 40+.
Ah, mag ik meedoenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
in de hoofd keihard kapot slaan kind of way dus
zo gek he.. dat hemel en de hel zo dicht bij elkaar liggenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die is wel Brabants. En m'n begeleider ook.
Thank god for that.
Nou, nee. Ik word kotsbeu van dat dialect iedere keer. Ik kan ze gewoon niet meer serieus nemen als ze in dat taaltje beginnen te wauwelenquote:
Dat is dan weer geluk hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die is wel Brabants. En m'n begeleider ook.
Thank god for that.
Ik houd wijselijk mijn mondquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Stiekem vind je het gewoon de waarheid, maar wilt ons niet kwatsen hè, hè?
Ik vatte m hoor![]()
Daar kan ik eerlijk gezegd ook niet tegen. Mijn vrienden zijn redelijk bewust dat ik geen kont van dat taaltje begrijp, maar zij negeren het vaak of 'vergeten' het iedere seconde.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, nee. Ik word kotsbeu van dat dialect iedere keer. Ik kan ze gewoon niet meer serieus nemen als ze in dat taaltje beginnen te wauwelen.
M'n vader met m'n ooms aan de telefoon oid, dat is leuk. Maar dit is gewoon irritant.
Verder niks tegen Limburg of Limburgers hoor..
Is vast geen verband tussen, maar ik vind het merendeel van 't volk dat hier rondloopt ronduit dom. Extra ergernis ftw.
We hebben er 60 hè.. kunnen we wel ff flink op uitleven dacht ik zo!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. als je er maar wel genoeg overlaat om mijn woede te koelen
Mja volgens mij heeft ze al een vriendquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is dan weer geluk hebben
Extra klacht: Fransen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Daar kan ik eerlijk gezegd ook niet tegen. Mijn vrienden zijn redelijk bewust dat ik geen kont van dat taaltje begrijp, maar zij negeren het vaak of 'vergeten' het iedere seconde.
Het zijn net Fransen.
Gelukkig zijn er genoeg vrienden die er wél rekening mee houden.
Oh ja kut.. Misschien mijn tripje Parijs toch maar cancellenquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Extra klacht: Fransen.
Frankrijk. Alles dat Frans is, doet of lijkt.
Het landschap is wel mooi.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Extra klacht: Fransen.
Frankrijk. Alles dat Frans is, doet of lijkt.
Alles kan kapotquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja volgens mij heeft ze al een vriend.
Als ze maar rijdbaar isquote:Denk ook niet dat het echt iets voor een relatie is, maar lekker is ze wel.
Frankrijk is een mooi land, alleen die Frnasen hadden er niet moeten wonen.quote:
GMTAquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
True that. Mooi land, jammer dat er al die Fransen wonen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
True that. Mooi land, jammer dat er al die Fransen wonen.
True, true...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Frankrijk is een mooi land, alleen die Frnasen hadden er niet moeten wonen.
Het is echt een slagveld daar geloof ik..quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:29 schreef Daph_ het volgende:
Een van de drie liefste collegaatjes is ontslagen *kijkt geshockt* :|
Hier werd laatst een vrouwtje dat schoonmaakte ontslagen, ze was altijd zo gezellig en opgewekt enzo. Vond het echt heel zieligquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:29 schreef Daph_ het volgende:
Een van de drie liefste collegaatjes is ontslagen *kijkt geshockt* :|
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het is echt een slagveld daar geloof ik..
Nooooooooooohh!! Wie had dat gedachtquote:Medisch nieuws vaak zwaar overdreven
door: Derk Runhaar
over: geneeskunde, marketing, media, gezondheid, medisch
op: 10 juni 2009
Persberichten rond medisch wetenschappelijk onderzoek worden vaak zwaar overdreven. Dat blijkt uit een recente publicatie van Amerikaanse onderzoekers. “Academische medische centra publiceren vaak persberichten waarin belangrijke feiten en beperkingen worden verzwegen.”
De onderzoekers beoordeelden 200 persberichten. 87 persberichten rapporteerden over laboratorium- of proefdieronderzoek. Driekwart suggereerde grote invloed op de menselijke gezondheid.
Verzwijgen
De andere 113 persberichten gingen over onderzoek bij mensen. Slechts 17% hiervan presenteerde resultaten van onderzoek van de hoogste betrouwbaarheid (systematic reviews of randomized controlled trials). Zeker 40% van het onderzoek bij mensen was van de laagste betrouwbaarheid (kleine steekproef of zonder controlegroep). Een ruime meerderheid verzweeg dit belangrijke voorbehoud echter in het persbericht.
Volgens de onderzoekers zouden academische medische centra niet langer persberichten moeten wijden aan voorlopige resultaten of wetenschappelijke bijeenkomsten. Ook wetenschappers zelf zouden beter moeten opletten wat de PR-afdeling schrijft over hun onderzoek.
Hier begint 't te stortregenen, gelukkig ben ik met de autoquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
naar de bus
Precies op het moment dat de zongaat schijnen. Weer goede timing van mij
dat wens ik veel mensen toe.. Mezelf onder anderequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet het wel zekerZe komt ook niet meer terug
Ik hoop voor haar dat ze een hele grote zak geld heeft meegekregen
Als ik het nou aan jou toewens, en jij wenst het mij toe... krijgen we dan beide een grote zak met geldquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat wens ik veel mensen toe.. Mezelf onder andere
die grote zak geld he
Je schijnt niet te mogen worden ontslagen als je in de ziektewet hebt gezeten heb ik begrepen. Ze is net 2 maanden weer volledig hersteld, dus ben benieuwd wat dit nog gaat brengen..quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat wens ik veel mensen toe.. Mezelf onder andere
die grote zak geld he
huh? Je mag toch altijd ontslagen worden in principe?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je schijnt niet te mogen worden ontslagen als je in de ziektewet hebt gezeten heb ik begrepen. Ze is net 2 maanden weer volledig hersteld, dus ben benieuwd wat dit nog gaat brengen..
Het is overigens nog niet gecommuniceerd op kantoor. Ben benieuwd wanneer de eerste mensen aan de bel trekken
Ja mag altijd ontslagen worden, zolang de zak met geld maar groot genoeg isquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
huh? Je mag toch altijd ontslagen worden in principe?
Of mag ik opeens uit de kas pikken als ik in de ziektewet gezeten heb?
ja ok.. wees dan duidelijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja mag altijd ontslagen worden, zolang de zak met geld maar groot genoeg is
quote:
succes!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Ik ga weer eventjes verder met m'n scriptie.. Heb een dag minder dan gepland, anders kon het niet besproken worden. Aanpoten!!![]()
Whehe.
Tot strakkies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:30 schreef Isdatzo het volgende:
Tieten.
Wat is er met haar buik aan de hand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vrij weinig.quote:
Beetje jammer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vrij weinig.
Die houdt ze een beetje in en dan zie je een randje borstkas. Denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op eigen risico![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:36 schreef Daph_ het volgende:
Oh ja, jullie wilden die foto's nog zien waar we het gisteren over hadden.Niets mis mee.. Zeker niet met die na fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op eigen risico![]()
Altijdquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kijk jij alleen naar haar gezicht dan?
Ik word niet zo blij van die voorfotoquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niets mis mee.. Zeker niet met die na foto
Tja.. Dat is nu toch anders? En dat was jij ook.. De persoon daph zal niet zo extreem verandert zijn toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik word niet zo blij van die voorfoto
Jammer dat haar ogen niet te zien zijn alleenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan begrijp ik dat je haar nagels niet ziet
True, maar als ik die foto zie dan denk ik steeds 'waarom zei niemand me dat ik te dik was'..quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Tja.. Dat is nu toch anders? En dat was jij ook.. De persoon daph zal niet zo extreem verandert zijn toch?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jammer dat haar ogen niet te zien zijn alleen
Beleefdheid..quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True, maar als ik die foto zie dan denk ik steeds 'waarom zei niemand me dat ik te dik was'..
Waarschijnlijkquote:
Met je zij- en achterfoto'squote:Op donderdag 11 juni 2009 17:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een ogenman![]()
en billen
Tja.. Er is altijd wel iets te zeuren natuurlijk, maar dat doet weinig af aan je persoon. Nadat de moeder van mijn vriendin ziek werd is mijn vriendin ook aardig aangekomen, maar het blijft een geweldige meid..quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk![]()
Vandaag zei m'n begeleidster wel dat ze het zo stoer vond dat ik een bepaalde opmerking maakte vorig jaar. Ze waren allemaal aan de weight watchers en ik zei toen 'nou ik doe niet mee hoor met dat gediëet. Ik vind mezelf prima zo' ze vond het stoer zei ze
Ik schrok me toen een ongeluk op de weegschaal, maargoed
Daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Tja.. Er is altijd wel iets te zeuren natuurlijk, maar dat doet weinig af aan je persoon. Nadat de moeder van mijn vriendin ziek werd is mijn vriendin ook aardig aangekomen, maar het blijft een geweldige meid..
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die ik nog steeds niet gezien heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was aan het meezingen![]()
Wat was voor en wat na? En voor en na wat?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niets mis mee.. Zeker niet met die na foto
Rechts is voor en links is na.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
thuisen gegeten
Nu weer lekker van het zonnetjegenieten
[..]
Wat was voor en wat na? En voor en na wat?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Rechts is voor en links is na.
Verschil is ca 20 kg.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]ok.... uhm.. mijn complimenten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was aan het meezingen![]()
Haha nou dankjequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok.... uhm.. mijn complimenten!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:36 schreef Daph_ het volgende:
Oh ja, jullie wilden die foto's nog zien waar we het gisteren over hadden.Netjes hoor, propsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op eigen risico
.
Huilen dan.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ze zijn verdiend
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:30 schreef Isdatzo het volgende:
Tieten.
GoedenavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Dat merk je vanzelf.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:38 schreef The_Dean het volgende:
Trouwens, als katten bedorven rauw gehakt eten, gaan ze dan dood?
Wat een kjoetiepetoetiequote:Op donderdag 11 juni 2009 18:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ze zijn verdiend
[ afbeelding ]
Truequote:
Heb nog niet gekeken, maar ik vertrek over een paar minuten richting Arnhem, zal vannacht of morgen ff gücken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:26 schreef The_Dean het volgende:
Hey Isdatzo, weet je de schoenmaat al?
Sehr gutquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb nog niet gekeken, maar ik vertrek over een paar minuten richting Arnhem, zal vannacht of morgen ff gücken.
Adieu!quote:
Misschien moet je maar wat minder films kijken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik lees je naam altijd als " heeeellll no!"
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:36 schreef Psychonikeo het volgende:
We zijn weer onderweg voor het laatste dagje van de week!
Wanneer dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jij hebt binnenkort genoeg weekend
oh ja.. jij ging er nog bij leren natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan heb ik geen weekend hoor, dan heb ik huiswerk
Heb je er meerdere dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:51 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes!!
* Bootje84 is happy.
Zondag ga ik naar Limboland voor een bezoek aan mn liefste vriendinnetje![]()
Jupquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. jij ging er nog bij leren natuurlijk
Dan duurt het nog wel even
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
je hebt er zelf voor gekozen
Wanneer heb je trouwens die afspraak bij dat bedrijf?
je zou geen vrij weekend meer aan kunnen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar op dit moment kan ik niet zo veel vrijetijdsloze weekenden meer handelen denk ik
Afspraak heb ik over een weekHeb 'm na het inleveren van m'n scriptie gepland
Er zit hier een vlieg die er een sport van maakt om zo vaak mogelijk en zo lang mogelijk op mijn hoofd te gaan zitten![]()
Nee vrijetijdsloze weekenden kan ik niet meer handelen denk ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je zou geen vrij weekend meer aan kunnen?Dan wordt het wel heeeel ernstig hoor
Over een week ok.. spannend. Ben benieuwd naar die scriptie
slaaan!
ooooh haha.. ja goed lezen is ook een vakquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee vrijetijdsloze weekenden kan ik niet meer handelen denk ikIk wil zooooo graag slapen
I know, ik ben de feedback van m'n begeleidster aan het verwerken voor ik 'm opstuur.
Hij is te snel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]Is ook goed als je eens wat anders met je haar wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehe okee.. Ik zal nu even druk aan de slag gaan met de rest van de feedbackquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooooh haha.. ja goed lezen is ook een vak
Ik zie het wel verschijnen
of jij te langzaam
Je kan ook een bus remmenreiniger pakken [dat vlamt pas!!], maar de gemiddelde vrouw heeft dat niet in haar tas[je] bij zichquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Is ook goed als je eens wat anders met je haar wil
ja doe dat eensquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe okee.. Ik zal nu even druk aan de slag gaan met de rest van de feedback
psub]Hij is het raam uitgevlogen, eindelijk[/sub]
gemmiddelde man ook niet denk ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je kan ook een bus remmenreiniger pakken [dat vlamt pas!!], maar de gemiddelde vrouw heeft dat niet in haar tas[je] bij zich
ja, maar dat is andersquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:32 schreef The_Dean het volgende:
Je wil niet weten wat ik [meestal] standaard in de auto heb
inderdaad.. zo asociaal tegenwoordig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:39 schreef The_Dean het volgende:
Heulemaal niet. Wij hebben gewoon een practischere, stoerdere, mannelijkere oplossing gevonden, de auto. Doosje met spullen in de kofferbak en de rest van de auto beschikbaar voor die halve weekenders die de dames tegenwoordig zonodig mee willen hebben
En hoeveel uit die twee tassen heeft ze ook werkelijk gebruikt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad.. zo asociaal tegenwoordig.
Mooiste was nog dat met het pinksterweekend mijn vriendin bleef slapen. Waren 3 nachten, had ze 2 grote tassen bij
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad.. zo asociaal tegenwoordig.
Mooiste was nog dat met het pinksterweekend mijn vriendin bleef slapen. Waren 3 nachten, had ze 2 grote tassen bij
Dat was dus niet sportenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:45 schreef Daph_ het volgende:
Maar ik bedenk me dus wel net dat ik mijn sporttas ben vergeten mee te nemen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Uhu en dat vind ik stom want ik heb al 3 weken niet gesport
nou ja.. alles is er wel even uit geweest hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoeveel uit die twee tassen heeft ze ook werkelijk gebruikt?
alleen 1 dagje op het water met de boot. Verder niets speciaalsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]Gingen jullie iets bijzonders doen?
Ik heb nu bij me voor 2 nachten: 1 tas (40 bij 40 bij 15 ofzo?) driekwart vol, een 'handtas' en een laptoptas. Vind het zelf aardig meevallen
Maar dan moet ik weer helemaal terug naar huis terwijl ik vanmiddag naar m'n vriend gaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan toch maar even halen
nu Peter Heerschop
Haha grappigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. alles is er wel even uit geweest hoor
[..]
alleen 1 dagje op het water met de boot. Verder niets speciaals
Ben benieuwd wat ze meeneemt op de 4 dagen parijs
skaten is ook bewegingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar dan moet ik weer helemaal terug naar huis terwijl ik vanmiddag naar m'n vriend ga![]()
* denkt na *
Volgens mij staan mijn skates daar nog, dan ga ik wel een uurtje of wat skaten
jup.. eind juli. Eind juni is ze jarig en dat leek me wel een leuk verjaardagscadeau. Ze had al eens zoiets laten vallen dat ze dat wel leuk vond enzo. Het is alleen moeilijk om geheim te houdenquote:
yeah babyquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:04 schreef Daph_ het volgende:
Vandaag ga ik overigens mijn 9.000e post plaatsen
Flauwe dubbelzinnige opmerkingen over sporten?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
laat de flauwe dubbelzinnige opmerkingen over sporten maar achterwege
[..]
jup.. eind juli. Eind juni is ze jarig en dat leek me wel een leuk verjaardagscadeau. Ze had al eens zoiets laten vallen dat ze dat wel leuk vond enzo. Het is alleen moeilijk om geheim te houden
ja die zijn erquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Flauwe dubbelzinnige opmerkingen over sporten?
Zo, doe maar luxe! Een reisje naar Parijs voor haar verjaardag
ik ben inmiddels vertrouwd geraakt aan je multi-task mogelijkhedenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
* ik ben ondertussen gewoon bezig met de aanpassingen hoor, mocht je je dat afvragen
Vertel?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja die zijn er
tja.. de prijs viel me nog best mee. Was ook een 20% zomerkorting actie. 4 dagen voor de prijs van 3
En ik wilde altijd weer eens naar disney en als cadeau mag ze mee
Whoehoeeeequote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ben inmiddels vertrouwd geraakt aan je multi-task mogelijkheden
Haal je de wieltjes er van onderquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I knowMaar
hardlopen
is leuker en bovendien moet ik trainen voor de Dam tot Dam
Komt wel goed schatjequote:
gecondoleerd dan zekerquote:
Ja lekker op die schoenen lopenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Haal je de wieltjes er van onder
multitasking
Lukt bij mij alleen nog niet zo geweldig vandaag.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Scherp.. even nadenken.
.
.
.
.
.
.
Ik kom er straks op terug!
Heb ik nu niks aanquote:
Langzaam en pijnlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gecondoleerd dan zeker
Hoe is het gebeurd?
conditietraining met je vriend enzo...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vertel?
Oh leuk hoorBij de Sacre Coeur kun je 's avonds leuk zitten, flesje wijn erbij en dan van het uitzicht over Parijs genieten
Ik had gisteren al een vrijdag gevoel.quote:
Metro in parijs..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
conditietraining met je vriend enzo...
[je vroeg er zelf om![/sub]
en ik heb geen idee waar dat is. Hotel dat ik heb zit ook niet in parijs zelf volgens mij. 30 minuutjes met de metro, maar 10 minuten van disney..
en dat het nu op zolder naast schoon en droog ook een zooitje is?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:13 schreef The_Dean het volgende:
Kom er trouwens net achter dat mijn zolder wel redelijk ruim, maar vooral schoon en droog is waardoor ik heel snel heel veel spullen aan het opruimen ben
Wat is er langzaam en pijnlijk gebeurd, waardoor de dood er op volgde?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb ik nu niks aan.
[..]
Langzaam en pijnlijk.
overdag heb ik er niet zoveel problemen mee hoor..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Metro in parijs..
HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM... Juist.
Vooral 's nachts is dat leuk [ afbeelding ] .
Moet je wel de goede lijnen pakken, dohhh..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
overdag heb ik er niet zoveel problemen mee hoor..
Slaapgebrekquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is er langzaam en pijnlijk gebeurd, waardoor de dood er op volgde?
Jeez Nico die had ik niet van jou verwachtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
conditietraining met je vriend enzo...
je vroeg er zelf om!
en ik heb geen idee waar dat is. Hotel dat ik heb zit ook niet in parijs zelf volgens mij. 30 minuutjes met de metro, maar 10 minuten van disney..
dat is net als op de snelweg toch? ik heb er nooit problemen mee gehadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je wel de goede lijnen pakken, dohhh...
Dat moet je toch altijd?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je wel de goede lijnen pakken, dohhh...
Oh ja, tegenvallerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had gisteren al een vrijdag gevoel.Dus dat ik vandaag dan weer moet werken.
niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jeez Nico die had ik niet van jou verwacht
De Sacre Coeur ligt in MontMartre, wijk in Parijs waar je allemaal straatartiesten vindtZit vlakbij station Gare de Paris-Nord
Nee, ik stapel straks netjes alles een beetje aan de kantquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en dat het nu op zolder naast schoon en droog ook een zooitje is?
Uh, nou, uh.. nee. Jou mag ik niet meetellenquote:
Oh jee, spreek je nu al van seksgebrek? Ernstigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet?Ik wilde er ook helemaal niet over beginnen. Misschien ben ik er teveel aan gewend, dat ik na een week al weer aan sexgebrek lijd
hmm ok.. ik zal het in mijn achterhoofd houden in ieder geval.
Dat station klinkt me dan weer wel bekend in de oren
Ehhh?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uh, nou, uh.. nee. Jou mag ik niet meetellen
Franse peagesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is net als op de snelweg toch? ik heb er nooit problemen mee gehad
Tja, ik was ff afwezig, dan neemt Nico het van me overquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jeez Nico die had ik niet van jou verwacht
De Sacre Coeur ligt in MontMartre, wijk in Parijs waar je allemaal straatartiesten vindtZit vlakbij station Gare de Paris-Nord
haha.. zo ernstig is het gelukkig nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh jee, spreek je nu al van seksgebrek? Ernstig
Typ maar in op maps.google.nl Sacre coeur, paris. Rechts daarvan ligt het stationGa je ook een boottocht over de Seine doen?
De Seine, die is goor man. Echt, wat een smerige rivier is datquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh jee, spreek je nu al van seksgebrek? Ernstig
Typ maar in op maps.google.nl Sacre coeur, paris. Rechts daarvan ligt het stationGa je ook een boottocht over de Seine doen?
Noemen we dat tegenwoordig zo?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. zo ernstig is het gelukkig niet
Maar ik kan niet ontkennen dat ik zin heb om dr te zien
We hebben maar 2 dagen waarvan 1 in disney, dus ik weet niet of we daar allemaal tijd van hebben
Hou maar op, ik denk niet dat ik het wil wetenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. zo ernstig is het gelukkig niet
Maar ik kan niet ontkennen dat ik zin heb om dr te zien
We hebben maar 2 dagen waarvan 1 in disney, dus ik weet niet of we daar allemaal tijd van hebben
In een pleepot zit ook drinkwaterquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De Seine, die is goor man. Echt, wat een smerige rivier is dat. Zou nog liever uit een random pleepot drinken dan uit de Seine.
Maar wel goed genoeg voor een boottocht idd.
de maas hier is niet veel schoner gok ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De Seine, die is goor man. Echt, wat een smerige rivier is dat. Zou nog liever uit een random pleepot drinken dan uit de Seine.
Maar wel goed genoeg voor een boottocht idd.
onder anderequote:
ik hou al opquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hou maar op, ik denk niet dat ik het wil weten
Tijd efficient indelen! Whehe. Nee gewoon genieten van je tijd daar, het is best een mooie stad
quote:
zo had ik het ook kunnen noemenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:51 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes!!
* Bootje84 is happy.
Zondag ga ik naar Limboland voor een bezoek aan mn liefste vriendinnetje![]()
De maas is tegenwoordig redelijk schoon, de Belgen zijn gestopt met 'm te vervuilen dus dat scheelt veel. Vrijwel alle verontreiniging kwam vanuit Belgiëquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de maas hier is niet veel schoner gok ik
[..]
onder andere
[..]
ik hou al op
Ja we zien wel wat we gaan doen. Gewoon een beetje op pad, komt helemaal goed
tja.. toch wil ik er liever niet in duikenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De maas is tegenwoordig redelijk schoon, de Belgen zijn gestopt met 'm te vervuilen dus dat scheelt veel. Vrijwel alle verontreiniging kwam vanuit België. Maar de waterkwaliteit is de laatste 10 jaar echt erg verbeterd
.
Geweldig om te zien iddquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:30 schreef The_Dean het volgende:
Met de auto rondjes om de Arc Du Triomph
Heerlijke chaos daarzo!
Heb 't wel gedaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. toch wil ik er liever niet in duiken
Ik ga haar dan ook maar even "zien"...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
zo had ik het ook kunnen noemen
in den polder wel hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:35 schreef The_Dean het volgende:
Hebben jullie niet eens schone vaarten en kanalen?
maar ik ben niet half zo tof als jij!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb 't wel gedaan.
Ook in Belgie trouwens, bij Dinant.
Silly me, hoe kon ik dat nou vergeten idd!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar ik ben niet half zo tof als jij!
Nee beter was ze helemaal niet op de radioquote:
Dan luister je naar de verkeerde zender(s)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee beter was ze helemaal niet op de radiomaar het valt me mee dat het bijna kwart voor 11 is als ik dat nummer voor het eerst hoor
Moraalridderquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:46 schreef Daph_ het volgende:
De meiden hier tegenover zijn aan het overleggen over of ze elkaars antwoorden net wel goed hadden kunnen overschrijven bij het tentamen
Stelletje viswijven
Waarschijnlijk wel, maar er zijn maar weinig zenders waarop niet geouwehoerd wordt en de muziek nog wel aan te horen is over het algemeenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan luister je naar de verkeerde zender(s).
Welke muziek vind jij om aan te horen dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar er zijn maar weinig zenders waarop niet geouwehoerd wordt en de muziek nog wel aan te horen is over het algemeen
iddquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Silly me, hoe kon ik dat nou vergeten idd!
Ik vind een combinatie van het soort 'top 40 muziek', een beetje dance, oldies (quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Welke muziek vind jij om aan te horen dan?
tja.. afwisselen is het remedie, maar dat is ook irritant helaas..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind een combinatie van het soort 'top 40 muziek', een beetje dance, oldies () leuk (om het maar even heel kort door de bocht te nemen) maar dan wel écht gevarieerd. Bij sky radio val ik in slaap, op Radio 538 en Q music wordt teveel geluld en Fresh FM en Slam FM draaien écht ieder uur dezelfde muziek
Oh, en Veronica vind ik gewoon geen leuke zender.
Daarom.. In de auto vind ik het best leuk om radio 538 te luisteren, 's ochtends met Edwin Evers ofzo, maar misschien komt dat ook doordat ik zo'n 25 minuten radio luister danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. afwisselen is het remedie, maar dat is ook irritant helaas..
Radioquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daarom.. In de auto vind ik het best leuk om radio 538 te luisteren, 's ochtends met Edwin Evers ofzo, maar misschien komt dat ook doordat ik zo'n 25 minuten radio luister dan.
Ik wilde net veronica noemenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind een combinatie van het soort 'top 40 muziek', een beetje dance, oldies () leuk (om het maar even heel kort door de bocht te nemen) maar dan wel écht gevarieerd. Bij sky radio val ik in slaap, op Radio 538 en Q music wordt teveel geluld en Fresh FM en Slam FM draaien écht ieder uur dezelfde muziek
Oh, en Veronica vind ik gewoon geen leuke zender.
Mijn 9000e post ging gewoon over Edwin Eversquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daarom.. In de auto vind ik het best leuk om radio 538 te luisteren, 's ochtends met Edwin Evers ofzo, maar misschien komt dat ook doordat ik zo'n 25 minuten radio luister dan.
Hier een playlist met 10.000 metal nummersquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:56 schreef Psychonikeo het volgende:
tja.. hier staat altijd radio 2 op.. Af en toe wat leuke oldies, maar soms gooi ik ff de koptelefoon op met Q, Caz of slam..
Die heeft mijn vriend in de auto altijd opstaan, maar die vind ik ook niet leukquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wilde net veronica noemen. Zelf luister ik er amper naar, maar sinds MIDNR weg is zitten EJ en Rick bij MogguhRick op Veronica.
MIDNR, dat was écht hét leukste NL-radioprogramma ever. Heeft me heel wat nachtjes wakker gehouden
.
- Henk met z'n spraakgebrek
- Doe eens tof bel een mof
- Kaak![]()
- Knijp in een cavia
- De dagrap
etc etc etc.
En van wat ik zo hoor is MogguhRick ook tof.. misschien eens niet vergeten te luisteren.
henk was zo tofquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wilde net veronica noemen. Zelf luister ik er amper naar, maar sinds MIDNR weg is zitten EJ en Rick bij MogguhRick op Veronica.
MIDNR, dat was écht hét leukste NL-radioprogramma ever. Heeft me heel wat nachtjes wakker gehouden
.
- Henk met z'n spraakgebrek
- Doe eens tof bel een mof
- Kaak![]()
- Knijp in een cavia
- De dagrap
etc etc etc.
En van wat ik zo hoor is MogguhRick ook tof.. misschien eens niet vergeten te luisteren.
ernstigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn 9000e post ging gewoon over Edwin Evers![]()
tja.. gelukkig draaien ze dat niet op de radio..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:57 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Hier een playlist met 10.000 metal nummers
Gelukkig heeft jouw vriend wél verstand van goede radioquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die heeft mijn vriend in de auto altijd opstaan, maar die vind ik ook niet leuk.
Inderdaad, want dan zou de populariteit wat omhoog gaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
henk was zo tof
[..]
ernstig
[..]
tja.. gelukkig draaien ze dat niet op de radio..
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gelukkig heeft jouw vriend wél verstand van goede radio![]()
![]()
.
Ik kan hem perfect nadoenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
henk was zo tof
[..]
ernstig
[..]
tja.. gelukkig draaien ze dat niet op de radio..
en dat moeten we niet hebben natuurlijk, want als iets populair is, dan is het niet leuk meer.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:00 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Inderdaad, want dan zou de populriteit wat omhoog gaan
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]Mijn vriend heeft in Londen een driedubbelcd van Whitesnake gekocht die hij áltijd aan heeft staan, thuis, in de auto..
hehe.. zo tof ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik kan hem perfect nadoen.
H'nk
H'nk
H'NK!
Met z'n spelletjes. Hotel de botel, hoe lang draait de schotel
![]()
.
Aah, daarom dat ze al 20 jaar lang dezelfde bagger op de radio uitzendenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en dat moeten we niet hebben natuurlijk, want als iets populair is, dan is het niet leuk meer.
Of Henk en Bertjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nooit van gehoord
[..]
hehe.. zo tof ja.
I just dieeeeeeeeeeddddddd in your arms tonight?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nooit van gehoord
[..]
hehe.. zo tof ja.
goed bezigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:01 schreef Daph_ het volgende:
Zo, hoofdstuk 2 (=uitwerking deelvraag 1) is nu eindelijk zoals allebei de begeleiders het willen hebben - dwz ik heb de feedback verwerkt - als het goed is op een manier dat ze er allebei tevreden over zijnCheerio!
Nu Hoofdstuk 3 nog
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I just dieeeeeeeeeeddddddd in your arms tonight?
Zou je denkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oooh die. Maar die zijn vet oud toch al?
Jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oooh die. Maar die zijn vet oud toch al?
Ik vond nummers van GTA3 (toen ik jonger wasquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:07 schreef Psychonikeo het volgende:
Dat nummer doet me wel altijd denken aan GTA.. Dat is op zo'n motor keihard door vice city heenscheur en dan 'I just died in your arm tonight' op de radio
uhm.. geen idee.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:10 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik vond nummers van GTA3 (toen ik jonger was) ook vet, bijvoorbeeld "Push it to the limit"
of zat die nou ook in VC?![]()
Stop het waar de zon niet schijntquote:
Ja dat moet ie zelf weten, ik vind het alleen nogal irritant dat ik dat ook allemaal moet aanhoren als ik in de auto zitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van joh
[..]
ach ja.. als tie het leuk vind
voorraadkast?quote:
haha.. tja, daar moet je mee leren levenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat moet ie zelf weten, ik vind het alleen nogal irritant dat ik dat ook allemaal moet aanhoren als ik in de auto zit
Laatste note: in GTA3 had je geen motoren, tenzij je zo een crap skin hadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:13 schreef Isdatzo het volgende:
GTA 3.
Zo hard en lomp mogelijk met allerlei auto's door de stad scheuren terwijl je zoveel mogelijk mensen kapot reed!
Toen vond ik op de motor door de stad crossen ook al 't leukste trouwens.
Nah. kelder..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
voorraadkast?
[..]
haha.. tja, daar moet je mee leren leven
Hijs leukquote:
Dat laatste dusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:14 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Laatste note: in GTA3 had je geen motoren, tenzij je zo een crap skin had
Ja nogal.. Dit zijn pas 2 deelvragen hequote:
Hier op stage hadden ze zelf zo'n lijmrug apparaat. Dus had ik het zelf gedaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja nogal.. Dit zijn pas 2 deelvragen he![]()
Maar ze wilde het steeds uitgebreider dus het is nu alweer een pagina langer dan de versie die ik heb ingeleverd
Mja als zij dat wil
Wordt nog leuk bij uitprinten en inbinden
Ja hier op kantoor hebben we zo'n ringbandapparaat, dus dat kan ik ook wel doen. Moet ik alleen ergens van die plasticjes voor de voorkant vandaan halen, want die zijn altijd op bij onsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hier op stage hadden ze zelf zo'n lijmrug apparaat. Dus had ik het zelf gedaan
hier liggen ze nogquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja hier op kantoor hebben we zo'n ringbandapparaat, dus dat kan ik ook wel doen. Moet ik alleen ergens van die plasticjes voor de voorkant vandaan halen, want die zijn altijd op bij ons
Typ het dan ook niet zoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nouuu zo was het niet bedoeeee-hoeld.
Hoe gaat het nu met je moeders rug?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:43 schreef Bootje84 het volgende:
Uh jongens, de BBQ staat een beetje onder druk..
Mn moeder gaat hoogstwaarschijnlijk niet op vakantie.. Dan moet ik dus maar even overleggen of ze het ok vindt als ik een BBQ in de achtertuin ga houden....
Keep you informed.
Fubar. ze heeft er nog elke dag last van..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |