Ach, mij hoor je niet klagen.quote:
Jij hebt vast wel wat mooie verhalen van gasten die je probeerden te versierenquote:
Mwah.. ik vergeet zulke dingen altijd.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij hebt vast wel wat mooie verhalen van gasten die je probeerden te versieren.
Nog nooit een: hoj luek fobo we hebn en hop interses gemeen zulle we msnequote:
Niet jouw probleem.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:38 schreef fathank het volgende:
Is wel weer een epic hoofdstuk. Ze had al 5 jaar een vriend![]()
Kan ik weer met een gerust hart gaan slapenquote:
Lelijke vrouwen moeten geneukt worden door lelijke mannen, dat is net als met wiskunde - + - = +quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:11 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Door andere vrouwen, niet door mannen want anders krijgen ze straks nog nageslacht ook............
Ik ben van mening dat er sowieso te krampachtig wordt gedaan over neuken buiten je relatie. Een mens is nou eenmaal niet gemaakt om monogaam te zijn. Zeker de man niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan ik weer met een gerust hart gaan slapen
- + - = + ?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Lelijke vrouwen moeten geneukt worden door lelijke mannen, dat is net als met wiskunde - + - = +
Dus 2x lelijk = mooi kindje.
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:50 schreef Flaccid het volgende:
[..]
- + - = + ?
- en - = + maar - + = - en (- +) - = + geeft -=+![]()
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Pretpakketje gehad in je examenjaar zeker?
Nonsens, dat geldt voor vermenigvuldigen, niet voor optellen.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Lelijke vrouwen moeten geneukt worden door lelijke mannen, dat is net als met wiskunde - + - = +
"Dus" volg ik niet in deze context, maar als je vermenigvuldigt levert negatief keer negatief inderdaad wel positief op.quote:Dus 2x lelijk = mooi kindje.
En paste ie erin, die voorbinddildo?quote:Op maandag 6 juli 2009 10:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Mooi was ze niet, makkelijk wel.
En ze wilde anaal.
Te laat, ik werk al! Moehahahahahahaquote:Op maandag 6 juli 2009 15:10 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Nonsens, dat geldt voor vermenigvuldigen, niet voor optellen.
Jij terug naar school!
[..]
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:00 schreef drijfhout het volgende:
[..]
En paste ie erin, die voorbinddildo?
verhalen dus! geen tvpquote:Op maandag 6 juli 2009 11:01 schreef Plums het volgende:
Tvp. Vermakelijk topic.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:00 schreef drijfhout het volgende:
[..]
En paste ie erin, die voorbinddildo?
-+- lijkt meer wat op een triootje,quote:Op maandag 6 juli 2009 13:50 schreef Flaccid het volgende:
[..]
- + - = + ?
- en - = + maar - + = - en (- +) - = + geeft -=+![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |