quote:Op donderdag 2 juli 2009 01:25 schreef LSD.tv het volgende:
Een tijdje terug was ik op een festival, waar een bijzonder goed uitziend meisje een beetje signalen zat af
te geven richting mij. Zo kwam ze een aantal keer langs lopen met een lief lachje en zei ze zomaar gedag...
Ik was na 't zoveelste biertje in combinatie met veel zon op m'n kop, zo lam als een bezopen kat en bevond
mij ook nog in hogere sferen door 't nuttigen van veel Nederlandse groente als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik besloot haar toch maar even aan te spreken, want anders zou ik achteraf natuurlijk weer spijt hebben etc.
Toen ik haar weer zag, liep ik dus haastig naar d'r toe en sprak haar aan... Het ging allemaal vrij soepel (logisch... alcohol) tot dat haar vriendinnen zich er mee gingen bemoeien. Ze waren allemaal vrij jong (17 en 18... terwijl ik 22 ben) en ze maakte semi grappige scherpe opmerkingen richting mij. Ik moest hier niks van weten en ging gelijk onzinnige opmerkingen richting die vriendinnen maken, waardoor ik in feite mijn eigen ramen stond in te gooien. Toen ik dat eindelijk zelf door kreeg, ben ik ook maar weer snel weg gelopen, een paar minuten later besefte ik dat ik de naam van 't desbetreffende meisje ook al weer vergeten was![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:37 schreef LSD.tv het volgende:
Are you really THAT stupid? :/
Ik zeg volgende TT.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:24 schreef guapo het volgende:
..
Zo ook op een avond dat er de hele tijd een lelijke draak om me heen hing. Laten we haar maar voor het gemak Sophie noemen.![]()
..
quote:
Ja dat had ik dus ook.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:56 schreef honda1990 het volgende:
[..]Wat hebben jullie toch met Sophie
![]()
Waarom vond je het eigenlijk een gemiste kans terwijl het een lelijke draak was? Ik zou eerder iets hebben van
dat ik daar mee gezoend heb
Je weet toch hoe 17-jarigen normaliter zijn. Die willen enkel bijhouden hoeveel chicks ze dit jaar weer hun tent in hebben getrokken. Dat het hoofd van desbetreffende dame net even iets minder is is dan jammer, maar het gaat erom dat er geneukt wordt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:56 schreef honda1990 het volgende:
[..]Wat hebben jullie toch met Sophie
![]()
Waarom vond je het eigenlijk een gemiste kans terwijl het een lelijke draak was? Ik zou eerder iets hebben van
dat ik daar mee gezoend heb
Lelijke vrouwen moeten ook geneukt worden. Die hebben ook behoeftes.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:34 schreef guapo het volgende:
[..]
Je weet toch hoe 17-jarigen normaliter zijn. Die willen enkel bijhouden hoeveel chicks ze dit jaar weer hun tent in hebben getrokken. Dat het hoofd van desbetreffende dame net even iets minder is is dan jammer, maar het gaat erom dat er geneukt wordt.
Tsja zo'n "grappige" grap, kon ik natuurlijk niet anders inzien... you got me there, giofunnyquote:Op donderdag 2 juli 2009 11:53 schreef honda1990 het volgende:
[..]Als je denkt dat ik dit serieus meen
Are you really THAT stupid? :/
Door andere vrouwen, niet door mannen want anders krijgen ze straks nog nageslacht ook............quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Lelijke vrouwen moeten ook geneukt worden. Die hebben ook behoeftes.
4 meiden in paar weken?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:32 schreef Noisiv het volgende:
Samenvatting van een blunder:
- Daten met 2 verschillende meiden: Sophie & meid 2.
- Zusje van sophie heeft rijles en moet meid 2 naar huis brengen en praten allebij over dezelfde jongen waar zus Sophie en meid2 mee aan het afspreken zijn.
- Heb me eruit weten te lullen hoewel ik meid 2 steeds minder leuk vond en minder interesse ging tonen in haar.
- Week later zoenen met meid 3 blijkt vrienden te hebben in dezelfde vriendengroep als Sophie. (is niet uitgekomen)
- Paar weken later meid 4 versierd leuke avond gezoend tel nummers uitgewisseld ze voegt me toe en wat blijkt gemeenschappelijke vrienden met: Sophieouch!
Het schijnt wel een vies wijf te zijn geweestquote:
Mooi was ze niet, makkelijk welquote:Op maandag 6 juli 2009 10:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het schijnt wel een vies wijf te zijn geweest!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |