abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70566626
Mmmmh ik zou zoiets hebben van. wtf? rare meid dat ze je niet wil alleen maar vanwege leeftijdsverschil next
pi_70568571
Een tijdje terug was ik op een festival, waar een bijzonder goed uitziend meisje een beetje signalen zat af
te geven richting mij. Zo kwam ze een aantal keer langs lopen met een lief lachje en zei ze zomaar gedag...
Ik was na 't zoveelste biertje in combinatie met veel zon op m'n kop, zo lam als een bezopen kat en bevond
mij ook nog in hogere sferen door 't nuttigen van veel Nederlandse groente als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik besloot haar toch maar even aan te spreken, want anders zou ik achteraf natuurlijk weer spijt hebben etc.
Toen ik haar weer zag, liep ik dus haastig naar d'r toe en sprak haar aan... Het ging allemaal vrij soepel (logisch... alcohol) tot dat haar vriendinnen zich er mee gingen bemoeien. Ze waren allemaal vrij jong (17 en 18... terwijl ik 22 ben) en ze maakte semi grappige scherpe opmerkingen richting mij. Ik moest hier niks van weten en ging gelijk onzinnige opmerkingen richting die vriendinnen maken, waardoor ik in feite mijn eigen ramen stond in te gooien. Toen ik dat eindelijk zelf door kreeg, ben ik ook maar weer snel weg gelopen, een paar minuten later besefte ik dat ik de naam van 't desbetreffende meisje ook al weer vergeten was
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:32:49 #103
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_70573318
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 01:25 schreef LSD.tv het volgende:
Een tijdje terug was ik op een festival, waar een bijzonder goed uitziend meisje een beetje signalen zat af
te geven richting mij. Zo kwam ze een aantal keer langs lopen met een lief lachje en zei ze zomaar gedag...
Ik was na 't zoveelste biertje in combinatie met veel zon op m'n kop, zo lam als een bezopen kat en bevond
mij ook nog in hogere sferen door 't nuttigen van veel Nederlandse groente als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik besloot haar toch maar even aan te spreken, want anders zou ik achteraf natuurlijk weer spijt hebben etc.
Toen ik haar weer zag, liep ik dus haastig naar d'r toe en sprak haar aan... Het ging allemaal vrij soepel (logisch... alcohol) tot dat haar vriendinnen zich er mee gingen bemoeien. Ze waren allemaal vrij jong (17 en 18... terwijl ik 22 ben) en ze maakte semi grappige scherpe opmerkingen richting mij. Ik moest hier niks van weten en ging gelijk onzinnige opmerkingen richting die vriendinnen maken, waardoor ik in feite mijn eigen ramen stond in te gooien. Toen ik dat eindelijk zelf door kreeg, ben ik ook maar weer snel weg gelopen, een paar minuten later besefte ik dat ik de naam van 't desbetreffende meisje ook al weer vergeten was

Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_70575023
Are you really THAT stupid? :/
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:53:34 #105
182728 honda1990
pi_70575484
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:37 schreef LSD.tv het volgende:
Als je denkt dat ik dit serieus meen

Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:58:00 #106
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70575631
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_70576372
Ik heb er ook nog één.
Het gebeurde exact 16 jaar geleden, ook in juli, op een camping vlak bij Salou. Ik was net 17 geworden en mocht voor de eerste keer zonder ouders op vakantie.

Op de camping waren nog meer jongeren en zo vormden wij ons op den duur een grote groep jongelui.
Omdat de disco op de camping om 01:00 uur dicht ging, gingen we daarna altijd met z'n allen naar de strandbar. Lekker dom drinken tot je erbij neervalt.

Zo ook op een avond dat er de hele tijd een lelijke draak om me heen hing. Laten we haar maar voor het gemak Sophie noemen.
Zij zat de hele tijd tegen me aan te praten. Ik weet bij god niet wat ze allemaal vertelde, volgens mij ging het over zwemwedstrijden, want ze zat op zwemles. Ik had geen oog voor haar, enkel voor lekkere vrouwtjes, bier en wat we toen veel dronken: Tequilla Slammer (of zoiets). Je moet het glas met een dekseltje erop een paar keer hard op de bar slaan en dan ging het bruisen. Daarna moest je het in 1 keer achterover slaan. Maar dat terzijde.

Hoe later op de avond hoe waziger het werd, maar Sophie steeds wilder. Ze zat lieve dingetjes tegen me te zeggen, aan me te plukken en mij op een -ik was toen al in een redelijk ver heen toestand- rare manier aan te kijken. Achteraf denk ik dat ze probeerde verliefd te kijken of zo.

Op een gegeven moment pakt ze mij vol op de mond en drukt haar tong in mijn mond. Ik zo van maar goed, ik dacht vind het wel grappig en zoen haar terug.
Ging nog een paar keer zo door tot ze op een gegeven moment tegen me zegt dat het al 4 uur was en weer terug ging naar de camping (camping lag aan het strand) want ze had er genoeg van. "Is goed" zei ik tegen haar, "dan zien we elkaar morgen wel weer, doei " Je moest haar kop zien kijken: en niet veel later liep ze ook terug naar haar tent. En ik weer vrolijk door pilsen met m'n maten van de camping.

De volgende dag had ik echt zoiets van: WTF , heb ik nou de kans laten lopen om met dat meiske de tent in te duiken?
Gelukkig is dat de dagen erna wel helemaal goed gekomen.....
-weg, zie banmeldtopic-
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:30:48 #108
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_70576507
quote:
(tvp)
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_70576885
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:24 schreef guapo het volgende:
..

Zo ook op een avond dat er de hele tijd een lelijke draak om me heen hing. Laten we haar maar voor het gemak Sophie noemen.
..
Ik zeg volgende TT.
  donderdag 2 juli 2009 @ 12:56:03 #110
182728 honda1990
pi_70577122
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:47 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Ik zeg volgende TT.
Wat hebben jullie toch met Sophie

Waarom vond je het eigenlijk een gemiste kans terwijl het een lelijke draak was ? Ik zou eerder iets hebben van dat ik daar mee gezoend heb
pi_70579112
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:56 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Waarom vond je het eigenlijk een gemiste kans terwijl het een lelijke draak was ? Ik zou eerder iets hebben van dat ik daar mee gezoend heb
Ja dat had ik dus ook.

En ik vind het grappig als iedereen het Sophie noemt (tot nu toe al 3)
  donderdag 2 juli 2009 @ 14:01:03 #112
157922 fathank
pi_70579135
Sofie is een slet
pi_70581755
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 12:56 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Je weet toch hoe 17-jarigen normaliter zijn. Die willen enkel bijhouden hoeveel chicks ze dit jaar weer hun tent in hebben getrokken. Dat het hoofd van desbetreffende dame net even iets minder is is dan jammer, maar het gaat erom dat er geneukt wordt.
-weg, zie banmeldtopic-
pi_70581786
Een zaadspons is een zaadspons, zo simpel is het.
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:36:39 #115
157922 fathank
pi_70581807
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:34 schreef guapo het volgende:

[..]

Je weet toch hoe 17-jarigen normaliter zijn. Die willen enkel bijhouden hoeveel chicks ze dit jaar weer hun tent in hebben getrokken. Dat het hoofd van desbetreffende dame net even iets minder is is dan jammer, maar het gaat erom dat er geneukt wordt.
Lelijke vrouwen moeten ook geneukt worden. Die hebben ook behoeftes.
pi_70582984
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 11:53 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Als je denkt dat ik dit serieus meen

Tsja zo'n "grappige" grap, kon ik natuurlijk niet anders inzien... you got me there, giofunny
pi_70593807
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:36 schreef fathank het volgende:

[..]

Lelijke vrouwen moeten ook geneukt worden. Die hebben ook behoeftes.
Door andere vrouwen, niet door mannen want anders krijgen ze straks nog nageslacht ook............
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:33:37 #118
256222 Compomotive155
Vast en zeker .
pi_70594712
quote:
TVP
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_70599660
Samenvatting van een blunder:

- Daten met 2 verschillende meiden: Sophie & meid 2.
- Zusje van sophie heeft rijles en moet meid 2 naar huis brengen en praten allebij over dezelfde jongen waar zus Sophie en meid2 mee aan het afspreken zijn.
- Heb me eruit weten te lullen hoewel ik meid 2 steeds minder leuk vond en minder interesse ging tonen in haar.
- Week later zoenen met meid 3 blijkt vrienden te hebben in dezelfde vriendengroep als Sophie. (is niet uitgekomen)
- Paar weken later meid 4 versierd leuke avond gezoend tel nummers uitgewisseld ze voegt me toe en wat blijkt gemeenschappelijke vrienden met: Sophie ouch!
pi_70602139
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:32 schreef Noisiv het volgende:
Samenvatting van een blunder:

- Daten met 2 verschillende meiden: Sophie & meid 2.
- Zusje van sophie heeft rijles en moet meid 2 naar huis brengen en praten allebij over dezelfde jongen waar zus Sophie en meid2 mee aan het afspreken zijn.
- Heb me eruit weten te lullen hoewel ik meid 2 steeds minder leuk vond en minder interesse ging tonen in haar.
- Week later zoenen met meid 3 blijkt vrienden te hebben in dezelfde vriendengroep als Sophie. (is niet uitgekomen)
- Paar weken later meid 4 versierd leuke avond gezoend tel nummers uitgewisseld ze voegt me toe en wat blijkt gemeenschappelijke vrienden met: Sophie ouch!
4 meiden in paar weken?
pi_70619339
De meiden die connected waren aan Sophie heb ik het over. Ik heb wel vaak flirts, dates of hoe je het ook wilt noemen die ik overal en nergens ontmoet. Op dit moment ben ik bezig met 4 andere meiden waarbij het met de een wat closer is als bij de ander, maar ik ben niet zo van de relaties. Wie weet ontmoet ik ooit de ware
  zondag 5 juli 2009 @ 19:42:37 #122
157922 fathank
pi_70677470
Dit weekend geen blunder. In 1 keer raak
  maandag 6 juli 2009 @ 10:21:49 #123
157922 fathank
pi_70692023
Kom op mensen, het is weer weekend geweest. Er zijn vast mensen die wat leuks of minder leuks hebben meegemaakt .
  maandag 6 juli 2009 @ 10:25:52 #124
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_70692122
quote:
Op zondag 5 juli 2009 19:42 schreef fathank het volgende:
Dit weekend geen blunder. In 1 keer raak
Het schijnt wel een vies wijf te zijn geweest !!!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 6 juli 2009 @ 10:31:19 #125
157922 fathank
pi_70692269
quote:
Op maandag 6 juli 2009 10:25 schreef Houniet het volgende:

[..]

Het schijnt wel een vies wijf te zijn geweest !!!
Mooi was ze niet, makkelijk wel .

En ze wilde anaal .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')