TVP en eigen bijdrage
Ik heb een half jaar in Zweden gestudeerd. 16.000 studenten op een campus van 3 vierkante kilometer. Veel nationaliteiten, alcohol, en miscommunicaties. Geweldig.
Verhaal 1 Ik had daar tijdelijk een vaste sexpartner. Mooie Engels van Jamaicaanse afkomt. Een avond keihard zuipen en dansen in 1 van de pubs op de campus. Zij gaat ff naar de wc en ik word keihard versierd door een prachtige zweedse. Ze vraagt of met mij mee mag naar huis. Ik met mijn dronken en geile hoofd mijn vaste sexpartner al weer vergeten (zij was al 3 minuten weg, dus..) Ik met Zweedse naar mijn kamer. Gelijk de kleren uit. Halverwege wordt er op mijn deur geklopt door Engelse meisje (ze had verhalen gehoord van vrienden van mij toen ze terug kwam na toiletbezoek.) en zegt met een prachtig Engels Accent: "Kevin, You're not gonna tell me your banging that Zwedish woman you just met' Waarop Zweeds meisje roept: Yes he is!
Waszeniezoblijmee. Maargoed ze heeft mij vergeven achteraf.
Verhaal 2Ik en vrouwennamen zijn geen goede combi, zeker niet met drank. Komt er een Amerikaanse naar mij toe in de pub. Zegt ze: Did you know what you said to me last time? Ik, geen idee, beantwoord quasi nonchalant "Not word for word but I remember there were some verbs in it..."Meisje verbaasd, draait om en loopt weg. Een vriend van mij stond naast mij en zegt: Je hebt gezegd dat je sex met haar wilde en zij heeft toen gezegd: Well if you remember what you just said the next time i meet you I will..... FAAL.
Verhaal 3
Mijn verjaardag in Zweden, dronken en in een pub. Komt er een onbekend mooi zweeds meisje naar mij toe, feliciteert mij en pakt me vol op de mond. Ik zoen terug, bedank haar en loop zo door. Zweedse vol verbazing achterlatend. Gewoon niet eens doorhebben dat ze mij het liefst mee naar huis wilde sleuren. (dat vertelde ze mij later. is nooit wat geworden. )
Versierblunders #30[ Bericht 2% gewijzigd door Houniet op 21-02-2011 13:19:32 ]