abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70036844
ach je hebt je gewoon aan de bro code gehouden...

bro's before ho's
pi_70045516
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:54 schreef Bramito het volgende:
Dit is wel lang geleden maar toch...

Ik was nog student en een vriendin en ik zouden weer eens lekker gaan bieren. Zij was Brits dus erg bedreven in deze tak van sport. Gewoon gezellig samen een beetje lam worden en heul veul ouwehoeren. Wij dus afgesproken, en ze zei tegen mij dat ze een vriendin mee zou nemen. Dat meisje dat kende ik ook best wel goed, want ze kwam nogal veel bij m'n vriendin over de vloer. best een mooi meisje, iets te dun naar mijn smaak, maar zeker de moeite waar. Nou goed, wij dus bieren en ouwehoeren en dat meisje maar lachen om m'n semi grappige opmerkingen. Zo gezegd zo gedaan en op een gegeven moment na een aantal bier moet het vriendinnetje naar het station. Het was in Leiden en we waren in de Breestraat dus niet echt ver van het station, plus dat het echt pas 12 uur was ofzo. Ik denk dus, echt jammer, maar doei. Zegt mijn vriendin: "Als jij haar nou even naar het station brengt, dan hou ik de tafel even bezet." Ik denk dus: kut wat een gezeik, maar stemde met een glimlach toe. Wij lopen dus naar het station en ze begint te vertellen over hoe gezellig het wel niet was e.d. Ik dacht: Precies, en ik wil terug naar die gezellige kroeg... maar goed bij het station aangekomen, neem ik heel snel afscheid: "Nou doei he, 3 zoenen, daar is je bus, rennen anders mis je hem." Ik draai me om en ren (ja echt letterlijk) terug naar de kroeg. Ik ga naar binnen en daar zit die vriendin met een nieuwe Pint. Ze kijkt me een beetje verbaasd aan, dus ik zeg "Heb je voor mij geen bier gehaald."
Zegt ze:"Ik dacht niet dat je zo snel terug zou zijn."
Ik: "Hoezo, het is hier vlakbij..."
Zij: "Nou want ik dacht dat jij en **** elkaar wel wat beter zouden willen leren kennen"
Ik: *stilte* *knars knars* *stilte*

KWARTJE!

Bleek dat ze het gewoon hadden gepland toen ik effe aan het pissen was.

De fout is nog die zelfde week hersteld.
Kerels zijn zo lomp. Hoe is het afgelopen dan?
pi_70047055
of het echt een versierblunder is...

enkele weken terug was ik met een stel vrienden met de motor naar winterberg om daar beetje te rijden en uit te gaan.
oke, hele weekend 50 km gereden en 3 dagen lang gezopen.
de eerste avond lekker los in de alpenrausch, de local disco (aanrader), en met mijn flitsende dansmoves trek ik uiteraard aandacht van dames.
het leuke is dat hoe meer bier ik dronk hoe gekker ik deed en hoe enthousiaster veel dames mee deden.

maar goed, een meisje trok mijn aandacht en daar mee staan dansen waarbij ik haar een paar maal optilde en vrolijk allerlei domme dansjes deed.
later een beetje gewoon praten en ze vond mij een hele lieve aardige jongen.
ze had al een kind (ze was 24) en haar vriendje was niet zo lief.
ik een beetje lullen dat zo'n lief mooi meisje toch wel iemand verdiende die goed voor haar was (yeah, wat voor crap je er wel niet uit blaast als je geil en dronken bent).

toch nog voor elkaar gekregen om met haar te zoenen en gevraagd of ze met me mee ging naar mijn tent (hoe romantisch ).

nee, dat kon ze niet, ze voelde zich al ongemakkelijk doordat iedereen ons had zien zoenen in de plaatselijke disco op de dansvloer.
haar vriendje kwam de volgende dag ook langs.
hij had weekend verlof....

ai een militair, das niet goed dacht ik.

helaas, het was een crimineel die x aantal jaar voor drugssmokkel had gehad.
okay, toen voelde ik me ook ongemakkelijk.

ik ben blij dat ik haar en vooral haar vriend niet meer ben tegen gekomen

het was echt een mooi lief meisje die voor de verkeerde man was gevallen
  dinsdag 16 juni 2009 @ 09:05:40 #54
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_70050585
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:10 schreef kunstfiets het volgende:

bro's before ho's

Eigenlijk wel, al was de Bro een vrouw...
quote:
Kerels zijn zo lomp. Hoe is het afgelopen dan?
Het erge was dat ik niet eens heel erg dronken was. Anyway, ik heb haar de volgende dag maar even opgezocht, om het allemaal "uit te leggen". Ze wilde toen toch nog wel een keer wat gaan eten. Eigenlijk moest ze er stiekem wel om lachen, omdat het natuurlijk ook wel een stom plan was geweest. We hebben toen heel kort nog wat gehad, daarna gewoon vrienden.
Siesta & Fiesta!
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:29:10 #55
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_70087329
quote:
Op maandag 15 juni 2009 16:54 schreef Bramito het volgende:
Dit is wel lang geleden maar toch...

Ik was nog student en een vriendin en ik zouden weer eens lekker gaan bieren. Zij was Brits dus erg bedreven in deze tak van sport. Gewoon gezellig samen een beetje lam worden en heul veul ouwehoeren. Wij dus afgesproken, en ze zei tegen mij dat ze een vriendin mee zou nemen. Dat meisje dat kende ik ook best wel goed, want ze kwam nogal veel bij m'n vriendin over de vloer. best een mooi meisje, iets te dun naar mijn smaak, maar zeker de moeite waar. Nou goed, wij dus bieren en ouwehoeren en dat meisje maar lachen om m'n semi grappige opmerkingen. Zo gezegd zo gedaan en op een gegeven moment na een aantal bier moet het vriendinnetje naar het station. Het was in Leiden en we waren in de Breestraat dus niet echt ver van het station, plus dat het echt pas 12 uur was ofzo. Ik denk dus, echt jammer, maar doei. Zegt mijn vriendin: "Als jij haar nou even naar het station brengt, dan hou ik de tafel even bezet." Ik denk dus: kut wat een gezeik, maar stemde met een glimlach toe. Wij lopen dus naar het station en ze begint te vertellen over hoe gezellig het wel niet was e.d. Ik dacht: Precies, en ik wil terug naar die gezellige kroeg... maar goed bij het station aangekomen, neem ik heel snel afscheid: "Nou doei he, 3 zoenen, daar is je bus, rennen anders mis je hem." Ik draai me om en ren (ja echt letterlijk) terug naar de kroeg. Ik ga naar binnen en daar zit die vriendin met een nieuwe Pint. Ze kijkt me een beetje verbaasd aan, dus ik zeg "Heb je voor mij geen bier gehaald."
Zegt ze:"Ik dacht niet dat je zo snel terug zou zijn."
Ik: "Hoezo, het is hier vlakbij..."
Zij: "Nou want ik dacht dat jij en **** elkaar wel wat beter zouden willen leren kennen"
Ik: *stilte* *knars knars* *stilte*

KWARTJE!

Bleek dat ze het gewoon hadden gepland toen ik effe aan het pissen was.

De fout is nog die zelfde week hersteld.
LOL! dan kan je jezelf wel voor je kop slaan!
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:40:58 #56
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70087752
Of na een avondje stappen bij een soort van 'crush' in bed belanden. Allebei bloedgeil maar toch niet door durven zetten. En vervolgens weer doodleuk dood laten bloeden van beide kanten, totdat we mekaar weer tegenkomen over een half jaar ofzo en dan begint het weer van vooraf aan .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_70118374
Ik heb een mooie. Ik liep door school heen zie ik zo'n mooi meisje he. Dus zij loopt voorbij. Ik zo van WTF! Was ze gewoon vergeten me te versieren!
  donderdag 18 juni 2009 @ 00:52:18 #58
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_70120311
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:50 schreef jorgentol het volgende:
Ik heb een mooie. Ik liep door school heen zie ik zo'n mooi meisje he. Dus zij loopt voorbij. Ik zo van WTF! Was ze gewoon vergeten me te versieren!
*Checkt fobo...

...Vind je het gek?

Sorry, ik moest even...
pi_70198251
Zo waren we met school op uitwisseling in Polen, en die tweede avond dat we daar waren hadden ze daar een of ander feest geregeld voor ons als Nederlanders. Naja feest was verder niet zo veel aan, ging ik terug naar een paar meiden uit mn klas en er zat een of ander knap Pools meisje bij . Maarja, ik ga nooit uit dus dan leer je ook niet echt hoe je moet versieren . Mijn klasgenotes alles dus vertellen wat ik nu precies moest doen , en zei mij vertellen dat zij me wel leuk vond enzo. Gingen zij later allen naar de dansvloer, maarja, ik ga nooit uit, dus dansen kan ik ook al niet. Ik ging daar toch maar wat heen en bewegen , in de hoop dat iedereen me zowieso heen en weer zag bewegen vanwege de drank (Het was Polen dus iedereen was bezopen, behalve ik, geen druppel alcohol gehad). Beetje met haar gedanst en gekletst dus. En ik hoorde van mijn uitwisselingspartner dat we weer moesten gaan. Dus ik zeg nog tegen die Poolse meid dat ik moest gaan en dat ik haar die maandag wel weer zou zien. Toen gaf zij mij een kus op de wang, en ik haar, en vervolgens pakte ze me op de bek en zoenden we echt (ontgroening). Dus ik was helemaal in de hemel en we moesten toen inmiddels naar huis. Thuis in slaap gevallen en fantastisch gedroomd over die avond , hoorde ik de volgende dag dat ze nadat ik weg was nog drie hollandse jongens op de bek had gepakt.
pi_70199730
Ze wilde kijken of die andere jongens net zo goed konden zoenen als jij
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 20 juni 2009 @ 17:59:43 #62
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_70200000
Zo was ik vorig jaar op vakantie in Mallorca, had ik zoeen Duits meisje naar m'n hotelkamer weten te krijgen.
Maar ja, ik had een wondje aan m'n vinger/nagel die niet zo goed wilde genezen, dus bij het plassen kwam er zo bloed aan m'n onderbroek weetjewel.
Dus na een paar keer wezen plassen en dus die onderbroek aangeraakt waren er enkele bloedvlekken op terechtgekomen.
Dus op een gegeven moment zat die Duitse in ondergoed op bed en ik in m'n onderbroek, totdat ze al dat bloed op m'n lichtgrijze onderbroek zag. Toen keek ze heel geschrokken.
Ik toen ook maar toen zei ik dat het van m'n vinger af kwam
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  zaterdag 20 juni 2009 @ 23:00:54 #63
163136 MvdZ
Smile, it confuses people.
pi_70208842
quote:
Op maandag 15 juni 2009 20:10 schreef kunstfiets het volgende:

bro's before ho's
Geniaal, gister besteld

tvp
pi_70212241
Ik een keer in een discotheek, beetje dansen, beetje rondkijken, en 100 punten dat een meisje constant naar mij keek, op een geïnteresseerde manier, dacht ik dan he. Deze kans mocht ik dus niet laten schieten he, ik ben al niet zo'n held met meisjes aanspreken en versieren, maar hier schatte ik mijn kansen wel hoog in. Ik stap erop af op het moment dat ze een beetje alleen staat te dansen, begin het gesprek; Hej ik moet eigenlijk naar de wc maar hier moet ik even stoppen hoor(slecht ) Zij: uuh oke... Ik: Ja ik zag je dansen en ik dacht dat we oogcontact hadden.... (normaal zeg je dat niet maar ik dacht dat ze echt constant keek) Zij zo: Huh, nee hoor. Ik nog een beetje dom door lullen en zij gaf geen normaal antwoord meer. Toen ik wegliep was ik aardig verbouwereerd Maar goed, aan de ene kant wel weer grappig en niet geschoten is altijd mis he

Ook leuk, was ik vorig jaar op examenreis met vrienden naar Mallorca, elke avond een groot feest, begon ik na een paar dagen mijn stem gewoon kwijt te raken! Kon 2 dagen niet over de herrie in de discotheken uit komen, wat ik wel probeerde en mijn stem alleen maar meer verneukte...Kon dus eigenlijk niet meer communiceren... Één na laatste avond was ik ook bij een schuim party, al mijn kameraden gingen er niet in, ik met mijn dronken hoofd wel, op de terugweg kletsnat, airco hoog in de bus, en wat denk je, volgende dag zo lam, verkouden en ziek als wat. Ik liep toen nog door de bus heen om tegen de Spaanse/Franse(weet ik veel, meer dan wat gebrabbel kwam er niet uit) busschauffeur te zeggen dat die die airco uit moest doen, maar hij begreep er niets van en ik ging maar wat spaanse woorden schreeuwen, en die kerel lette helemaal niet meer op de weg, terwijl hij 140 reed of zo, toen ging ik maar snel weer naar achteren Die avond kon ik trouwens wel weer een beetje praten, en een lelijk wijf met een mannenstem die mij de hele vakantie al achterna zat, begon weer tegen mij te lullen in die bus, god wat heb ik haar daar belachelijk gemaakt, té erg Maar wel leuk maar goed, de volgende en laatste dag ging ik dus niet echt uit, mijn vrienden wel, en uitgerekend toen kwamen ze met allemaal meisjes terug naar het hotel, ik baalde toen wel

Over het versieren van meisjes, het handigst vind ik toch nog gewoon als je vlak bij elkaar danst, en je steeds dichter naar het betreffende meisje gaat en dan beetje signalen afgeven en zo, en dan kijken of het wederzijds is... Of in het cafe contact maken of aan de bar naast het meisje wat bestellen en dan maar schijt hebben, verstand op 0, en hopen dat het goed gaat, 9 van de 10 keer heb je wel een leuk gesprek, meer niet, maar dat maakt ook niet uit

[ Bericht 16% gewijzigd door Stefanovich op 21-06-2009 02:21:31 ]
  zondag 21 juni 2009 @ 13:32:56 #65
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_70219028
quote:
Op zaterdag 20 juni 2009 17:59 schreef B.E.D het volgende:
Zo was ik vorig jaar op vakantie in Mallorca, had ik zoeen Duits meisje naar m'n hotelkamer weten te krijgen.
Maar ja, ik had een wondje aan m'n vinger/nagel die niet zo goed wilde genezen, dus bij het plassen kwam er zo bloed aan m'n onderbroek weetjewel.
Dus na een paar keer wezen plassen en dus die onderbroek aangeraakt waren er enkele bloedvlekken op terechtgekomen.
Dus op een gegeven moment zat die Duitse in ondergoed op bed en ik in m'n onderbroek, totdat ze al dat bloed op m'n lichtgrijze onderbroek zag. Toen keek ze heel geschrokken.
Ik toen ook maar toen zei ik dat het van m'n vinger af kwam
Als je dat als vrouw in Afghanistan hebt........
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_70227318
tvp
  maandag 22 juni 2009 @ 22:53:55 #67
129012 Semnai
Crazy Catlady
pi_70273128
Tvp
¨Je moet niet alles geloven wat je denkt.¨
pi_70279140
1 Tip. Probeer nooit te versieren wanneer ze erg aangeschoten/dronken zijn. Je weet nooit of zo iemand het dan ook serieus bedoeld. Je kunt het wel proberen maar de kans op teleurstelling is vele malen groter.
pi_70281772
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 07:57 schreef wadloper32 het volgende:
1 Tip. Probeer nooit te versieren wanneer ze erg aangeschoten/dronken zijn. Je weet nooit of zo iemand het dan ook serieus bedoeld. Je kunt het wel proberen maar de kans op teleurstelling is vele malen groter.
Ach joh, gewoon doen dan. Boeie, je loopt een blauwtje maar je loopt anders de kans op een leuke avond mis.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 10:54:18 #70
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_70282806
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:18 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Ach joh, gewoon doen dan. Boeie, je loopt een blauwtje maar je loopt anders de kans op een leuke avond mis.
Juist.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
  dinsdag 23 juni 2009 @ 15:44:17 #71
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70292122
mwehe

Ik heb een tijdje geleden ook behoorlijk wat triests meegemaakt. Ik was destijds jarig en dat werd omgeroepen en meteen al die chicks naar je toe komen, enfin, jullie kennen het wel. Een meisje, niet super mooi, bleef de hele tijd rondhangen bij mij, dus op een gegeven moment waren we aan het zoenen. haar vriendin was in mijn ogen veel knapper, en echt goed zoende dat meisje ook niet. Dus wat deed ik met mijn lamme hoofd.
Meisje 1 ging naar de wc even ofzo. Die vriendin van dat meisje waar ik mee aan het zoenen was, vroeg of ik wat drinken wou. dat wou ik wel en ik liep met haar mee. toen zei ik dat ik haar veel leuker vond en pakte haar ol op haar bek. deze kon een stuk beter zoenen dacht ik, ik blijf hier.
Ik was BFF waar ik eerder mee aan het zoenen was echter vergeten. Die kwam terug van het toilet en was pissig. ruw werden we uit elkaar getrokken en ik kreeg de inhoud van een heel bierglas in mijn gezicht. Ik wist niet wat mij overkwam, ik was inmiddels flink naar de tering en mijn reactiesnelheid was ook niet optimaal.
En dat meisje 1 was echt pissig en ik draaide me gewoon om en liep weg.
Uiteindelijk zijn de twee vriendinnen met dikke ruzie naar huis gegaan en heb ik nooit meer iets van ze gezien.
meisje 1 boeide me niet
van meisje 2 wel.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70297565
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 15:44 schreef Fortitudo het volgende:
mwehe

Ik heb een tijdje geleden ook behoorlijk wat triests meegemaakt. Ik was destijds jarig en dat werd omgeroepen en meteen al die chicks naar je toe komen, enfin, jullie kennen het wel. Een meisje, niet super mooi, bleef de hele tijd rondhangen bij mij, dus op een gegeven moment waren we aan het zoenen. haar vriendin was in mijn ogen veel knapper, en echt goed zoende dat meisje ook niet. Dus wat deed ik met mijn lamme hoofd.
Meisje 1 ging naar de wc even ofzo. Die vriendin van dat meisje waar ik mee aan het zoenen was, vroeg of ik wat drinken wou. dat wou ik wel en ik liep met haar mee. toen zei ik dat ik haar veel leuker vond en pakte haar ol op haar bek. deze kon een stuk beter zoenen dacht ik, ik blijf hier.
Ik was BFF waar ik eerder mee aan het zoenen was echter vergeten. Die kwam terug van het toilet en was pissig. ruw werden we uit elkaar getrokken en ik kreeg de inhoud van een heel bierglas in mijn gezicht. Ik wist niet wat mij overkwam, ik was inmiddels flink naar de tering en mijn reactiesnelheid was ook niet optimaal.
En dat meisje 1 was echt pissig en ik draaide me gewoon om en liep weg.
Uiteindelijk zijn de twee vriendinnen met dikke ruzie naar huis gegaan en heb ik nooit meer iets van ze gezien.
meisje 1 boeide me niet
van meisje 2 wel.
Hehe, that's classic
  woensdag 24 juni 2009 @ 22:14:09 #73
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_70340745
Om het topic levend te houden

Op een verjaardag van een vriendin een vriendin van haar spotten! Prachtig meisje .. Mijn 'vriendin' (fuckbuddy) zag dat ook en blijkbaar mocht ik wel een kans wagen. Maar midden op de verjaardag d'r versieren leek me geen goed plan, wellicht later in de avond..

Uiteindelijk haar totaal vergeten en na een behoorlijke hoe veelheid drank kwam ze langslopen, ik greep mijn kans en begon een gesprek.. Uiteindelijk vroeg ze wat naar mijn muzieksmaak, op dat moment (door de drank dus) kwam er dus een heel verhaal uit, over het onstaan van verschillende stromingen, recenties en aanraders (kan een hoop over muziek vertellen wat niemand wilt horen, en dat houd ik dan ook mooi voor mijzelf, alleen ging het toen wat verkeerd ). Haar reactie was dan zoals te voorspellen..

Jaartje of wat later wel nog kort wat met dr gehad
pi_70346130
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 22:14 schreef fs180 het volgende:
Om het topic levend te houden

Op een verjaardag van een vriendin een vriendin van haar spotten! Prachtig meisje .. Mijn 'vriendin' (fuckbuddy) zag dat ook en blijkbaar mocht ik wel een kans wagen. Maar midden op de verjaardag d'r versieren leek me geen goed plan, wellicht later in de avond..

Uiteindelijk haar totaal vergeten en na een behoorlijke hoe veelheid drank kwam ze langslopen, ik greep mijn kans en begon een gesprek.. Uiteindelijk vroeg ze wat naar mijn muzieksmaak, op dat moment (door de drank dus) kwam er dus een heel verhaal uit, over het onstaan van verschillende stromingen, recenties en aanraders (kan een hoop over muziek vertellen wat niemand wilt horen, en dat houd ik dan ook mooi voor mijzelf, alleen ging het toen wat verkeerd ). Haar reactie was dan zoals te voorspellen..

Jaartje of wat later wel nog kort wat met dr gehad
welke muziekstromingen?
Beneath the gold, bitter steel
pi_70384172
Nog een verhaal van mij:

Tijdje terug was ik op een feest van een vriend. Allemaal volk wat ik helemaal niet kende. Maar goed, ik zat daar een beetje, beetje sterke drank drinken. Het werd steeds gezelliger. Vlak voordat we met z'n allen naar de stad gingen, was ik helemaal losgekomen en had hier en daar gesprekken. Had al met 2 meisjes zitten sjansen, ze zaten me hele tijd zuig zoenen te geven etc. jeweetwel, dronken chicks. Later, lopen we naar de gang, staat daar een ander meisje. IK zo: ga jij ook mee naar de stad? Zij: nee ik moet even naar boven, mijn vriend is een beetje erg dronken. Dus ik omhels haar zo, d8 ik dat ze ineenkeer mij in de nek aan het zoenen was, pakte ik haar vol op de bek. (Naderhand heeft zij dit stellig staan ontkennen, ik weet het ook niet meer zeker, was zo lam als wat) Al die lui eromheen hadden echt zoiets van wtf? Die andere meiden wilden niets meer van mij weten, en onderweg naar de stad werd ik gestalkt door die vriend en ik had niet meer lang te leven Die avond al dat volk niet meer gezien, ben me andere vrienden maar gaan opzoeken. Maar goed, het was uiteindelijk toch wel een avond om niet te vergeten en ik leef nog steeds

Nog een leuk verhaaltje: Vorig jaar op examenreis naar Mallorca liepen we vroeg in de ochtend langs het strand. Ik was natuurlijk weer bezopen. Op een gegeven moment zag ik een boel meisjes halfnaakt(blote tieten ) in het water, die waren dus aan het skinnydippen. Ik zo tegen mijn vrienden: WhoAAA kijk daar!! Ik sprint van die boulevard naar het strand, maar het strand was een stuk lager, en je moest dan ook eerst over een 1 à 2 meter hoge rand heen. Wat denk je, ik pleur keihard over die rand naar beneden valt zo plat met m'n kop int zand. Schijn daar 5 minuten gelegen te hebben of zo, te lam om op te staan. Maar goed, niet echt een versierblunder, maar wel een poging tot, die kansloos was, en ik in de poging al blunderde

[ Bericht 6% gewijzigd door Stefanovich op 26-06-2009 03:52:21 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')