quote:Op maandag 15 juni 2009 16:54 schreef Bramito het volgende:
Dit is wel lang geleden maar toch...
Ik was nog student en een vriendin en ik zouden weer eens lekker gaan bieren. Zij was Brits dus erg bedreven in deze tak van sport. Gewoon gezellig samen een beetje lam worden en heul veul ouwehoeren. Wij dus afgesproken, en ze zei tegen mij dat ze een vriendin mee zou nemen. Dat meisje dat kende ik ook best wel goed, want ze kwam nogal veel bij m'n vriendin over de vloer. best een mooi meisje, iets te dun naar mijn smaak, maar zeker de moeite waar. Nou goed, wij dus bieren en ouwehoeren en dat meisje maar lachen om m'n semi grappige opmerkingen. Zo gezegd zo gedaan en op een gegeven moment na een aantal bier moet het vriendinnetje naar het station. Het was in Leiden en we waren in de Breestraat dus niet echt ver van het station, plus dat het echt pas 12 uur was ofzo. Ik denk dus, echt jammer, maar doei. Zegt mijn vriendin: "Als jij haar nou even naar het station brengt, dan hou ik de tafel even bezet." Ik denk dus: kut wat een gezeik, maar stemde met een glimlach toe. Wij lopen dus naar het station en ze begint te vertellen over hoe gezellig het wel niet was e.d. Ik dacht: Precies, en ik wil terug naar die gezellige kroeg... maar goed bij het station aangekomen, neem ik heel snel afscheid: "Nou doei he, 3 zoenen, daar is je bus, rennen anders mis je hem." Ik draai me om en ren (ja echt letterlijk) terug naar de kroeg. Ik ga naar binnen en daar zit die vriendin met een nieuwe Pint. Ze kijkt me een beetje verbaasd aan, dus ik zeg "Heb je voor mij geen bier gehaald."
Zegt ze:"Ik dacht niet dat je zo snel terug zou zijn."
Ik: "Hoezo, het is hier vlakbij..."
Zij: "Nou want ik dacht dat jij en **** elkaar wel wat beter zouden willen leren kennen"
Ik: *stilte* *knars knars* *stilte*
KWARTJE!
Bleek dat ze het gewoon hadden gepland toen ik effe aan het pissen was.
De fout is nog die zelfde week hersteld.
Eigenlijk wel, al was de Bro een vrouw...quote:Op maandag 15 juni 2009 20:10 schreef kunstfiets het volgende:
ach je hebt je gewoon aan de bro code gehouden...
bro's before ho's
Het erge was dat ik niet eens heel erg dronken was. Anyway, ik heb haar de volgende dag maar even opgezocht, om het allemaal "uit te leggen". Ze wilde toen toch nog wel een keer wat gaan eten. Eigenlijk moest ze er stiekem wel om lachen, omdat het natuurlijk ook wel een stom plan was geweest. We hebben toen heel kort nog wat gehad, daarna gewoon vrienden.quote:Kerels zijn zo lomp. Hoe is het afgelopen dan?
LOL! dan kan je jezelf wel voor je kop slaan!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:54 schreef Bramito het volgende:
Dit is wel lang geleden maar toch...
Ik was nog student en een vriendin en ik zouden weer eens lekker gaan bieren. Zij was Brits dus erg bedreven in deze tak van sport. Gewoon gezellig samen een beetje lam worden en heul veul ouwehoeren. Wij dus afgesproken, en ze zei tegen mij dat ze een vriendin mee zou nemen. Dat meisje dat kende ik ook best wel goed, want ze kwam nogal veel bij m'n vriendin over de vloer. best een mooi meisje, iets te dun naar mijn smaak, maar zeker de moeite waar. Nou goed, wij dus bieren en ouwehoeren en dat meisje maar lachen om m'n semi grappige opmerkingen. Zo gezegd zo gedaan en op een gegeven moment na een aantal bier moet het vriendinnetje naar het station. Het was in Leiden en we waren in de Breestraat dus niet echt ver van het station, plus dat het echt pas 12 uur was ofzo. Ik denk dus, echt jammer, maar doei. Zegt mijn vriendin: "Als jij haar nou even naar het station brengt, dan hou ik de tafel even bezet." Ik denk dus: kut wat een gezeik, maar stemde met een glimlach toe. Wij lopen dus naar het station en ze begint te vertellen over hoe gezellig het wel niet was e.d. Ik dacht: Precies, en ik wil terug naar die gezellige kroeg... maar goed bij het station aangekomen, neem ik heel snel afscheid: "Nou doei he, 3 zoenen, daar is je bus, rennen anders mis je hem." Ik draai me om en ren (ja echt letterlijk) terug naar de kroeg. Ik ga naar binnen en daar zit die vriendin met een nieuwe Pint. Ze kijkt me een beetje verbaasd aan, dus ik zeg "Heb je voor mij geen bier gehaald."
Zegt ze:"Ik dacht niet dat je zo snel terug zou zijn."
Ik: "Hoezo, het is hier vlakbij..."
Zij: "Nou want ik dacht dat jij en **** elkaar wel wat beter zouden willen leren kennen"
Ik: *stilte* *knars knars* *stilte*
KWARTJE!
Bleek dat ze het gewoon hadden gepland toen ik effe aan het pissen was.
De fout is nog die zelfde week hersteld.
*Checkt fobo...quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:50 schreef jorgentol het volgende:
Ik heb een mooie. Ik liep door school heen zie ik zo'n mooi meisje he. Dus zij loopt voorbij. Ik zo van WTF! Was ze gewoon vergeten me te versieren!
Geniaal, gister besteldquote:Op maandag 15 juni 2009 20:10 schreef kunstfiets het volgende:
ach je hebt je gewoon aan de bro code gehouden...
bro's before ho's
Als je dat als vrouw in Afghanistan hebt........quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:59 schreef B.E.D het volgende:
Zo was ik vorig jaar op vakantie in Mallorca, had ik zoeen Duits meisje naar m'n hotelkamer weten te krijgen.
Maar ja, ik had een wondje aan m'n vinger/nagel die niet zo goed wilde genezen, dus bij het plassen kwam er zo bloed aan m'n onderbroek weetjewel.
Dus na een paar keer wezen plassen en dus die onderbroek aangeraakt waren er enkele bloedvlekken op terechtgekomen.
Dus op een gegeven moment zat die Duitse in ondergoed op bed en ik in m'n onderbroek, totdat ze al dat bloed op m'n lichtgrijze onderbroek zag. Toen keek ze heel geschrokken.
Ik toen ook maar toen zei ik dat het van m'n vinger af kwam
Ach joh, gewoon doen dan. Boeie, je loopt een blauwtje maar je loopt anders de kans op een leuke avond mis.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:57 schreef wadloper32 het volgende:
1 Tip. Probeer nooit te versieren wanneer ze erg aangeschoten/dronken zijn. Je weet nooit of zo iemand het dan ook serieus bedoeld. Je kunt het wel proberen maar de kans op teleurstelling is vele malen groter.
Juist.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:18 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ach joh, gewoon doen dan. Boeie, je loopt een blauwtje maar je loopt anders de kans op een leuke avond mis.
Hehe, that's classicquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:44 schreef Fortitudo het volgende:
mwehe
Ik heb een tijdje geleden ook behoorlijk wat triests meegemaakt. Ik was destijds jarig en dat werd omgeroepen en meteen al die chicks naar je toe komen, enfin, jullie kennen het wel. Een meisje, niet super mooi, bleef de hele tijd rondhangen bij mij, dus op een gegeven moment waren we aan het zoenen. haar vriendin was in mijn ogen veel knapper, en echt goed zoende dat meisje ook niet. Dus wat deed ik met mijn lamme hoofd.
Meisje 1 ging naar de wc even ofzo. Die vriendin van dat meisje waar ik mee aan het zoenen was, vroeg of ik wat drinken wou. dat wou ik wel en ik liep met haar mee. toen zei ik dat ik haar veel leuker vond en pakte haar ol op haar bek. deze kon een stuk beter zoenen dacht ik, ik blijf hier.
Ik was BFF waar ik eerder mee aan het zoenen was echter vergeten. Die kwam terug van het toilet en was pissig. ruw werden we uit elkaar getrokken en ik kreeg de inhoud van een heel bierglas in mijn gezicht. Ik wist niet wat mij overkwam, ik was inmiddels flink naar de tering en mijn reactiesnelheid was ook niet optimaal.
En dat meisje 1 was echt pissig en ik draaide me gewoon om en liep weg.
Uiteindelijk zijn de twee vriendinnen met dikke ruzie naar huis gegaan en heb ik nooit meer iets van ze gezien.
meisje 1 boeide me niet
van meisje 2 wel.
welke muziekstromingen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:14 schreef fs180 het volgende:
Om het topic levend te houden
Op een verjaardag van een vriendin een vriendin van haar spotten! Prachtig meisje.. Mijn 'vriendin' (fuckbuddy) zag dat ook en blijkbaar mocht ik wel een kans wagen. Maar midden op de verjaardag d'r versieren leek me geen goed plan, wellicht later in de avond..
Uiteindelijk haar totaal vergeten en na een behoorlijke hoe veelheid drank kwam ze langslopen, ik greep mijn kans en begon een gesprek.. Uiteindelijk vroeg ze wat naar mijn muzieksmaak, op dat moment (door de drank dus) kwam er dus een heel verhaal uit, over het onstaan van verschillende stromingen, recenties en aanraders (kan een hoop over muziek vertellen wat niemand wilt horen, en dat houd ik dan ook mooi voor mijzelf, alleen ging het toen wat verkeerd). Haar reactie was dan zoals te voorspellen..
Jaartje of wat later wel nog kort wat met dr gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |