Welke mensen? Wijs eens aan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef Torso het volgende:
Huhmm, Wel een beetje sneu van al die mensen die hier nog serieus op hebben gereageerd. ;l
Je bent het toch echt? Je wil toch een reactiequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef Torso het volgende:
Huhmm, Wel een beetje sneu van al die mensen die hier nog serieus op hebben gereageerd. ;l
Oh, het was een grapje? Nee, dat meen je niet. Ik zou net een PM naar je sturen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef Torso het volgende:
Heb het mobiele nummer naar al mijn msn chickies uit Groningen gestuurdquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, het was een grapje? Nee, dat meen je niet. Ik zou net een PM naar je sturen.
Weet je wat het pas echt sneu maakt?quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef Torso het volgende:
ah, je post inmiddels vrolijk mee. dan ga ik er vanuit dat je verzoek tot sluiting niet meer nodig is.quote:
Gevonden >> posten in sneue topics van sneue mensenquote:
Is dat een verkapte toestemming voor een reeks?quote:
nee, dit topic gaat vanzelf op slot, niet zo heel spannend.quote:
..dus we gaan dit WEER doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |