Da's wel een van de zwaarste ja, maar er waren genoeg mensen bezig met ghb, lsd, xtc, coke, salvia divinorum enzo toen we het er laatst over hadden hoorquote:
En dan, wat dan nog? Makkelijk om er voor jouw een label aan te hangen "onzinverkondigaar"?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:47 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Da's wel een van de zwaarste ja, maar er waren genoeg mensen bezig met ghb, lsd, xtc, coke, salvia divinorum enzo toen we het er laatst over hadden hoor
Nou, succes. Wat wil je eigenlijk dat er gebeurt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:07 schreef Cristal het volgende:
Ik heb mijn Ouija bord!!! Glow in The Dark! ik ga gelijk beginnen! Als er iets leuks gebeurt laat ik het natuurlijk horen!
Nee hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
En dan, wat dan nog? Makkelijk om er voor jouw een label aan te hangen "onzinverkondigaar"?
Ok.. dacht even dat je bedoelde te zeggen dat als je 'een gebruiker' bent je dus niet meer geloofwaardig kan zijn omtrent het dingen zien of ervaren.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:12 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik ben zelf één van die mensen
Mag ik het hier he-le-maal niet mee eens zijn?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:56 schreef Manke het volgende:
en gidsen zijn demonen, je leest heel vaak dat gidsen zich tegen de gastheer keren als die mensen naar de kerk gaan of christelijk worden.
Iddquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mag ik het hier he-le-maal niet mee eens zijn?
Dat is een slecht mens.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:50 schreef Dragorius het volgende:
En dus is een sadist een vleesgeworden Demoon?
Maar als we uitgaan van de verbondenheid met ziel en geest (en dus "het vlees") dan is dat een vleesgeworden manifestatie van een demoon, toch?quote:
Uhhh, hoeft niet. Maar de mens kan er wel door bezeten worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Maar als we uitgaan van de verbondenheid met ziel en geest (en dus "het vlees") dan is dat een vleesgeworden manifestatie van een demoon, toch?
Interessequote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Uhhh, hoeft niet. Maar de mens kan er wel door bezeten worden.
He, waarom stel je van die lastige vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |