oke dagquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:21 schreef bloodysunday het volgende:
Die gasten die hier onzin komen posten moeten gewoon permaban krijgen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:21 schreef bloodysunday het volgende:
Die gasten die hier onzin komen posten moeten gewoon spermaban krijgen.
Wat we dus al vermoedde. Thanks swarmaquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:21 schreef swarmahoer het volgende:
die chef is emimich niet maar een falende kloon
zonder postrechtenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:21 schreef swarmahoer het volgende:
die chef is emimich niet maar een falende kloon
Wat zijn datquote:
Spermanban is gewoon zaad in iemands ogen spuiten zodat hij niks meer kan zien. Hierdoor post hij niet meer waardoor het min of meer een ban is.quote:
Een neger rapper en Taylor Swift als wiggerquote:
Ik sta in de OP BOON.quote:
Hé Swarma, waarom mag je nu wel foto's van hem posten en in KLB mocht het niet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:23 schreef swarmahoer het volgende:
[PAINT/PS] Emimich, de erudiete schaakkampioen.
eerst painten, dan postenlaat je van je beste kant zien
Urk is vergaan bij die laatste stormquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:24 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Spermanban is gewoon zaad in iemands ogen spuiten zodat hij niks meer kan zien. Hierdoor post hij niet meer waardoor het min of meer een ban is.
Ah, vandaarquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Urk is vergaan bij die laatste stormHet nieuwe Atlantis in de Zuiderzee
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nice.
Deze kan ook niet ontbreken..
Taylor Swift is dan ook een domme grafhoer,quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een neger rapper en Taylor Swift als wigger
Waar is BK nu? Die moet dat zien.quote:
hoe dan ook een ja of kaarsquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:28 schreef dagdag het volgende:
Poll: dagdag moet mod klb wordenja nee kaars
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Goden, meneer heeft weer eens last van de tijd van de maand hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:28 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Taylor Swift is dan ook een domme grafhoer,
Iedereen behalve jij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Ja dus? Permaban voor hem dan.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef reetveter het volgende:
HO HOH HOO OHOOO HOOOO STOPP!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutnummer is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef reetveter het volgende:
HO HOH HOO OHOOO HOOOO STOPP!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AJAX AMSTERDAM!
privegegevens ging het omquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:38 schreef BobbyB het volgende:
Ik snap niks meer van FOK! gister werden er nog mensen voor een week gebanned omdat ze iemand belachelijk maakten en nu is een painttopic ineens wel okee.Niet dat zo'n painttopic niet leuk is natuurlijk, maar het is wel een beetje krom natuurlijk.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Massaal afzeiken van users staan we niet toe. Klaar.
Ze gaan het woord "consequent" eindelijk eens introduceren?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:42 schreef dagdag het volgende:
er gaan hier een aantal dingen veranderen
Wat is dat?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze gaan het woord "consequent" eindelijk eens introduceren?
Consequent?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze gaan het woord "consequent" eindelijk eens introduceren?
waarom maak je je eigen kloon belachelijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:53 schreef dagdag het volgende:
frauw loopt weg terwiel ik gehakt mak
mongool
Supertard.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Consequent?
[ afbeelding ]
Wasdaaaaaaaaaaaa?
garpje!!!1!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent soms echt net emimich...anderen mensen iets verwijten, maar zelf het schoolvoorbeeld ervan zijnquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:22 schreef jagga het volgende:
[..]
Je bent soms echt net emimich...anderen mensen iets verwijten, maar zelf het schoolvoorbeeld ervan zijn
Klasse, jitz, klasse!
Misschien ben ik wel emimichquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:22 schreef jagga het volgende:
[..]
Je bent soms echt net emimich...anderen mensen iets verwijten, maar zelf het schoolvoorbeeld ervan zijn
Klasse, jitz, klasse!
Gast, kom dan met een goede troll-reply jij falert!quote:
Nee.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:27 schreef LudoSanders het volgende:
Ik stel voor de SC enkel in de nacht te openen.
Zit je om werk verlegen, ik heb nog wel wat anders?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee.
Dan heb ik op het werk niets te doen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee.
Dan heb ik op het werk niets te doen.
Ik ben niet meer zo into trollen vanmiddagquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:27 schreef jagga het volgende:
[..]
Gast, kom dan met een goede troll-reply jij falert!
Hoe de fuck moet ik hier nou op inhaken?
BLIJF EENS BIJ DE LES!
Als je dat maar niet doetquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:30 schreef jagga het volgende:
[..]
wat hij zegt....wat moet ik dan de hele dag doen?
Jitz vervelen met PM's?
Doe me dat niet aan
ben je ziek? voel je je niet lekker?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben niet meer zo into trollen vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |