hij komt net iets te kortquote:
Wist je al dat je geen humor hebt?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:05 schreef Ensaf het volgende:
Of Koen aan seks voor de wedstrijd doet?
Nee, hij komt te kort!
Ik zit net als Koen nog maar Kort in 't vak!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wist je al dat je geen humor hebt?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:17 schreef Leatherface het volgende:
Ik was zo vrij om even de geclaimde renners aan de OP toe te voegen.
Ja graag!quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:24 schreef franklop het volgende:
Voeg je Koen de Kort - Ensaf nog wel even toe
Pardon.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Voeg je Koen de Kort - Ensaf nog wel even toe
Ja, lijkt me wel jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:28 schreef Leatherface het volgende:
Wat wil je doen franklop? Als de aanvankelijk geclaimde renners niet worden meegenomen. Mogen de betreffende users dan een andere selecteren?
Dat lijkt me een goede regeling.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel jaMits die nog niet gekozen is natuurlijk ! En men mag pas een andere kiezen als het zeker is dat zijn eerder gekozen renner NIET naar de Tour gaat!
zal het sowieso zelf proberen bij te houden heb zat vrije tijd komende tijd (heerlijk zo'n laatste maand student zijn) en pm het dan wel doorquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:36 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede regeling.
Ik heb graag dat de mensen het in dat geval aan mij of Ambrosius PM'en. Als ik al die reeksen moet doorlezen, schiet het niet op.
Ach, Koen trekt wel vaker aan het Kortste eind!quote:
Je moet je verplaatsen in een groot deel van de bevolking. Dat heb ik net ook geprobeerd. Die kent men echt niet hoor. Die mensen kennen wss ook niet eens de Ronde van de Toekomst.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:20 schreef Suijk het volgende:
Christophe Kern.
Al is die misschien te bekend, won toch mooi de 6e etappe van de Ronde vd Toekomst in 2004.
Kut, net te laat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:15 schreef Antaresje het volgende:
Ik adopteer Saïd Haddou. In de hoop dat ie een keer voorop komt en dat Ducrot zich dan verslikt in de naam
Rijdt 'ie net vandaag prominent vooraan in de Dauphinéquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je moet je verplaatsen in een groot deel van de bevolking. Dat heb ik net ook geprobeerd. Die kent men echt niet hoor. Die mensen kennen wss ook niet eens de Ronde van de Toekomst.
Twee maal raden met wiequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Rijdt 'ie net vandaag prominent vooraan in de Dauphiné
Een groot deel van de volgers van de Tour kijken alleen de Tour en voor de rest niets anders (tenzij ze meedoen aan één of andere poule), dus die zullen de Dauphine niet eens kijken. En ook de Ronde van Zwitserland niet voor de mensen die straks iemand kiezen die daar start.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:29 schreef Suijk het volgende:
[..]
Rijdt 'ie net vandaag prominent vooraan in de Dauphiné
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:51 schreef Dpadnul het volgende:
Ik neem maar eens een gok en neem Yukiya Arashiro, nu maar hopen dat hij geselecteerd wordt.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:28 schreef Aalbers het volgende:
Ik adopteer Daryl Impey van Barloworld.
Lees de OP...quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:57 schreef Mr_DG het volgende:
Als ie meedoet Rein Taaramäe
En anders Remy di Gregorio
Maar weet iemand waar je een voorlopige startlijst of voorselecties kan vinden??
Die is mij eigenlijk net iets te bekend om als adoptierenner te nemenquote:
Blijkt niet mee te doen. Anders had ik hem al gehad.quote:
Helaasquote:Op donderdag 11 juni 2009 16:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Die is mij eigenlijk net iets te bekend om als adoptierenner te nemen
mede bekend omdat hij eergister ging juichen alsof hij won, terwijl hij 1,32 achter terpstra binnenkwamquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:46 schreef icebliss het volgende:
Nikolai Trusov dan maar, aangezien Nicolas Portal niet meedoetEen Tinkoff Rus, kan aardig meesprinten maar is niet echt bekend bij het Tour publiek denk ik.
Is al geadopteerd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:16 schreef MarijeH het volgende:
Mijn adoptierenner is bekend. Het wordt Daniel Martin. Hij rijdt bij Garmin en komt uit Ierland. MEer weet ik niet over hem.
Klopt, zag het net. Dan ga ik maar verder zoeken.quote:
quote:Frederik Willems voor het derde jaar op rij aan de start van de Ronde van Frankrijk
Wat in de lijn van de verwachtingen lag, is deze week bevestigd. Frederik Willems mag voor het derde opeenvolgende jaar naar de Tour. Een bewijs dat de Meetjeslander bij de Liquigas-ploeg meer dan ooit als een vaste waarde wordt bestempeld.
'In de seizoensplanning was mijn naam al opgenomen bij de Tourkandidaten. Maar om dit plaatsje effectief te bemachtigen, moet je natuurlijk ook resultaten kunnen voorleggen. De eindzege in de driedaagse van De Panne heeft me zeker goed goede punten opgeleverd. Maar ook deze Dauphiné Liberé is uiteraard belangrijk. Hier mag je niet door de mand vallen. Het is dé voorbereidingskoers voor de Tour.'
'De benen voelen goed aan, maar ik besef dat ik de komende weken nog enkele procentjes moet kunnen groeien om echt top te zijn. Ik hoop in de Tour in ieder geval mijn niveau van twee jaar geleden te halen. Toen was ik echt op mijn best. Vorig jaar was iets minder. Aan mij om dit jaar beter te doen', aldus de Meetjeslander, die zich goed voelt bij het Italiaanse Liquigas.
'Ik ben er mijn derde seizoen aan de slag en mag er mijn derde Tour rijden. Dat zegt genoeg zeker. Ik heb er bovendien nog een contract lopen voor volgend seizoen. Er zijn dus nog zekerheden in het leven', lacht Frederik Willems, die in deze Dauphiné Liberé in dienst mag fietsen van Ivan Basso.
'Het valt me op hoe rustig Basso is. De Italiaan liet al verstaan dat hij enorm blij is om weer te kunnen koersen. Maar je ervaart bij hem geen enkele druk. Hij straalt alleen vertrouwen uit. Daar trekt de hele ploeg zich aan op. In de Tour is Basso er niet bij, de Vuelta staat wel op zijn programma, maar het is wel een toprenner die indruk op mij maakt.'
Willems heeft al zicht op zijn taken in de Ronde van Frankrijk.
'Ik kan inderdaad al vermoeden wat me te wachten staat. Met Roman Kreuziger, Vicenzo Nibali en Franco Pellizotti tellen we drie klassementsrijders. In hun dienst rijden wordt zeker één van mijn taken. En ik vermoed dat ook Daniele Bennati klaar geraakt voor de Tour. De eerste week zal hij misschien nog wat tekort schieten, maar in de twee daaropvolgende weken mag je hem in de spurten voorin verwachten. En dan zal voor de voorbereidingen van de spurt uiteraard op mij worden gerekend.'
Mont Ventoux
'Maar ook mezelf geef ik een kans om uit te blinken. Er staan dit jaar veel overgangsritten geprogrammeerd en dat zint me wel om een keer op het voorplan te kunnen fietsen', stelt Frederik Willems, die op 8 september 30 kaarsjes mag uitblazen.
Vandaag staat in de Dauphiné Liberé de spraakmakende rit naar de top van de Mont Ventoux geprogrammeerd. Twee jaar geleden kleurde de Meetjeslander deze rit, maar kwam finaal niet in aanmerking voor de prijzen. 'De rit naar de top van de Mont Ventoux blijft telkens weer een speciale onderneming, maar of ik deze keer ook voorin een rol kan spelen, laat ik in het midden. Ik denk eerder dat ik in de ritten nadien een rolletje van betekenis kan spelen.'
Vertel, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:18 schreef thettes het volgende:
Gorka Verdugo, de man die Evans van tourwinst in 2008 afhield (althans, zo zegt Evans zelf)
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:18 schreef thettes het volgende:
Gorka Verdugo, de man die Evans van tourwinst in 2008 afhield (althans, zo zegt Evans zelf)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |