z0mg mag je legaal drama doen en dan doet ze het niet!!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:52 schreef tessie het volgende:
Nou als jullie dan toch allemaal je hebben voorgenomen om zo weinig te klagen, hoef ik me niet schuldig te voelen. Eentje moet er toch de drama queen zijn toch?![]()
Maar vandaag eigenlijk weinig te klagen. Redelijk ok geslapen, wel weer een tijd wakker geweest door maagzuur, maar daarna nog wel weer verder kunnen slapen gelukkig. En ik ben blij dat ik thuis ben en niet in het ziekenhuis, en ik ben zo blij met mijn Lief![]()
want hij is echt heel lief
in je directe omgeving bedoel je?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:08 schreef DaviniaHR het volgende:
Happy, wat lees ik nou?!?jemig, meid!
Heel veel sterkte en hopelijk ben je heeeeeeeeeel snel weer terug met een goede echo!
Dikke
ymme, fijn dat het beter gaat met de misselijkheid!
1 vraagje: waarom gaat iedereen uit van het ergste, en wordt mijn instinct/gevoel genegeerd of gebagatelliseerd? Redelijk irritant...
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:19 schreef miss_sly het volgende:
Davinia, lijk me erg lastig, inderdaad. Misschien willen ze op het ergste voorbereid zijn, zodat het alleen mee kan vallen? Heb je ze al verteld dat je het niet prettig vindt als ze zo reageren?
En wat huup zegt, minder goed geinformeerd trekken ze wellicht verkeerde/voorbarige conclusies!
tessie, ik vind je ook geen drama queen hoor. En je mag best een beetje klagen hoor
Ow ja, innepin met dieet. Wat vervelend zo nog op de valreep. Sterkte ermee!
huup, ja, ik begin steeds meer over te hellen naar thuisbevallen. Het leek mij altijd al de prettigste manier, maar door dat brandweer-verhaal en ik den ook door de start van alles in eht ziekenhuis, zat ik een beetje vast aan dat ziekenhuis. Gaandeweg een eigenlijk vrij zorgenvrije zwangerschap word ik voor mijn gevoel steeds minder gemedicaliseerd en steeds meer gewoon zwanger. En dus vandaar ook de vk ipv de gyn, en nu iiig als optie de thuisbevalling.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:31 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb 23 juni een afspraak met VK
en bijna gekotst in de supermarkt![]()
Volgens de VK hoefde ik verder nog helemaal niksquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:38 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, spannend, eerste afspraak met vlos!
(het is wel handig om vantevoren even je (schoon)ouders te vragen of er in de familie miskramen of geboortafwijkingen voorkomen, want die vraag ga je krijgen en ik kan me zo voorstellen dat je dat mss niet weet)
Fijn hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En ik ben vandaag 33 weken
Vandaag over 4 weken mag ik al thuis bevallenHet komt echt dichterbij. Als ik verlof heb dus ook maar snel werk maken van de laatste dingetjes die gekocht en geregeld moeten worden. Ik heb schaapo vandaag opgezadeld gevraagd of hij zich wil ontfermen over het lijstje adressen voor de geboortekaartjes en een lijstje met belangrijke telefoonnummers. Verder zal ik me dan toch echt eens gaan verdiepen in allerlei tips en dingen die geregeld moeten worden in de laatste weken. Nog niet eens aan gedacht
Veel plezier bij de echo Troel. Ik vond dat echt een hele mooie echo om te zien.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:53 schreef Troel het volgende:
Ik ga lekker douchen en dan gaan we richting ziekenhuis voor de echo.
Ben ergens wel blij dat ze geen bloeddrukmetingen doen voor enkel echo's, want anders mag ik meteen in het ziekenhuis blijven in verband met torenhoge bloeddruk
Dat dus. Het voelt heel erg als falen terwijl je er zelf niets aan kan doen. Het valt me overigens mee hoe moe ik nu ben van gisteren, ook al was ik gisteren kapot, dus ik ga dinsdag echt wel weer proberen te werkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:53 schreef Urla het volgende:
BE Als werken echt niet meer goed gaat gewoon aangeven hoor of op zoek gaan naar een oplossing. Goed aan jezelf en beebje denken, daar werk je immers voor.
Maar ik begrijp je gevoel wel een beetje demk ik. Ik moest bij 24 weken ook verplicht stoppen,en m'n werkgever had niets vervangend voor me. Het voelde echt als falen en ook een groot schuldcomplex ten opzichte van mijn collega's. Ik vond het moeilijk om m'n werk los te laten ook al ging het echt niet meer.
Mijn baas heeft me uiteindelijk gewoon naar huis gestuurd met de boodschap dat het hem niet zo'n goed idee leek om door te blijven gaan op deze manier. Hij had me liever weer terug goed gezond en opgeknapt na mijn verlof en was bang dat ik mezelf op deze manier schade zou kunnen aandoen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat dus. Het voelt heel erg als falen terwijl je er zelf niets aan kan doen. Het valt me overigens mee hoe moe ik nu ben van gisteren, ook al was ik gisteren kapot, dus ik ga dinsdag echt wel weer proberen te werken
Tip: neem een pakje crackers mee in je tas.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:59 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb geen idee wat er mis is met die tickerDatum staat gewoon goed...
Ik heb uiteindelijk niet hoeven, maar wel dat gevoel gehad zo van net op het randje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |