abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69956272
Ahh Happy, ik hoop zo dat je het mis hebt en je heel snel weer in het lijstje terug komt

En ook nog even een voor BE
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:43:20 #177
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69956280
Rubey welkom

Happy, je bent zooo welkom hier. Ik ga duimen voor goed nieuws van jouw kant

*verder bij gaat lezen...
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:48:39 #178
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69956564
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef Brighteyes het volgende:

* Brighteyes heeft ook nog wel een paar vermoedens over andere dames...
Ik zal er wel weer faliekant naast zitten, maar vooruit. [/sub]
Op mij hoef je niet meer te rekenen
Maar BE doe je het rustig aan en laat je niet gek maken door je nieuwe chef! Doe wat je kan en wat je belangrijk vind, beter 1 ding afwerken, als 3 dingen half zo moet je het maar gaan bekijken.
en ja het is handig l*llen maar als je het echt niet trekt kan je altijd met 34 of 35 weken stoppen hé.
zwanger zijn van het tweede kindje, en de zorg hebben voor een rondhollende peuter, is echt andere koek als zwanger zijn van je eerste kindje, dan kan je nog wel slapen en rusten wanneer het je uitkomt.
slaap je 's nachts nog wel een beetje?

Happy ik hoop echt dat je je vergist

Rubey van harte en alle andere nieuwe zwangeren ook... ben ff de namen kwijt maar Davina had ik gisteren al gezien
Mama van Isa en Ties
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:49:45 #179
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69956620
oooch vergeet ik kersjes sterkte te wensen in het ziekenhuis ik hoop dat je snel naar huis mag zodat Devins verjaardag een groot feest kan zijn.

tessie fijn om te zien dat je urine enz oké was veel succes met het strippen van de week.
Mama van Isa en Ties
pi_69956762
Happy, niet weggaan! Ik hoop zo voor je dat het niet zo is en dat je je met een paar dagen weer kunt melden met een gerust hart!!!

Oh en voor wie het vroeg (weet het effe niet meer) ik werk 40 uur, kantoorbaan met af en toe lekker rondhobbelen... Moet zeggen dat het op zich wel te doen is, maar mijn vermoeidheid komt ook vooral 's ochtends om de hoek kijken als ik weer es (lees: elke dag) te laat naar bed ga... zoals nu. Maar nu mag het, want morgen nog een dagje werken en dan 3 weken vakantie, inclusief trouwen volgende week!!! (Daar wordt je trouwens ook niet minder moe van... wat een voorbereidingen zeg).
  donderdag 11 juni 2009 @ 22:55:08 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69956858
Oh Happy! Nee toch he! Nou... Ik hoop zo dat het alsnog goed zit.

marlieske, ik slaap 's nachts als een blok. 1 of 2 keer een keertje plassen en ik slaap meteen weer verder. Daar gelukkig geen problemen mee. Dat scheelt wel.
Maar jullie hebben wel gelijk, dat is ook het fijne van het even spuien, even horen dat het niet gek is dat ik zo moe ben en dat het nu toch wel zwaarder wordt.

Ik heb net op een heerlijk rustig tempo zitten werken en een zo'n groot struikelblok iig af weten te ronden, dat maakt mijn schouders al weer 5 kilo lichter.
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:03:30 #182
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69957185
Fijn dat je ´s nachts iig je rust kan pakken, en dat je een struikelblok af gewerkt hebt!
en spuien mag jij ook hé geloof dat iedereen dat hier wel eens heeft gedaan, de laatste weken noemen ze niet voor niets de laatste loodjes
Mama van Isa en Ties
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:15:49 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69957706
Ja, maar ik had me altijd voorgenomen nooit te klagen.
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:17:44 #184
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69957803
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:15 schreef Brighteyes het volgende:
Me too, maar het mag wel! Alleen niet zo veel
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69958539
Soms is het toch gewoon heel lekker om heel erg te klagen en even te zwelgen in zelfmedelijden? Vind ik hoor Maar ik ben dan ook wel een drama queen
pi_69961587
Happy nee toch... Hopelijkvergis je je, hou je taai
Fake it till you make it...
pi_69962114
Wat veel nieuwe zwangeren opeens! Allemaal heel erg gefeliciteerd!

Happy, hopelijk heb je gauw duidelijkheid over of je hier in het lijstje kan blijven staan. Ik ken je natuurlijk niet persoonlijk maar gun het je echt van harte!

Enne huup, ik zag laatst toevallig dat je bent uitgerekend op de dag dat ik 5 jaar getrouwd ben met mijn liefje. Is ook wel een leuke datum om te bevallen 18-8-09.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 07:29:06 #188
57497 happyme28
I'm so happy
pi_69962142
Bedankt voor de lieve reacties allemaal. Gezien het blijvende bloedverlies, de 'samenstelling' ervan (sorry voor de mental image) en de krampen in mijn buik kan ik niet anders dan er vanuitgaan dat het mis is gegaan. Ik hoop dat de bloeding goed doorzet en we gewoon verder kunnen.

Ik hoop me hier snel te kunnen melden met een goede echo, want ik vrees dat ik me niet eerder meer zal melden.

Uiteraard blijf ik jullie in de lurkstand wel volgen en zal ook wel blijven reageren. Ik wens iedereen een prachtige zwangerschap toe. Ons kleintje komt ook echt nog wel, maar het is alleen nog niet het goede moment.

Dikke kus allemaal.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 07:33:18 #189
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69962160
<edit>Oh happy, had je laatste bericht nog niet gezien, wat verdrietig nou weer
pi_69962225
Happy,
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69962250
Happy, wat rot..
Ik zag het update-topic en wilde je net komen feliciteren
  vrijdag 12 juni 2009 @ 07:51:49 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_69962279
Heb de halve nacht wakker gelegen. Enerzijds vanwege hoesten/keelpijn en daarnaast bleef happy maar door mijn hoofd spoken...

heeft onze beeb als werktitel Harry meegegeven
  Moderator vrijdag 12 juni 2009 @ 08:05:14 #193
5428 crew  miss_sly
pi_69962375
happy, ik vind het zo verdrietig voor je ik was zoo blij dat het gelukt was en nu dit weer.
Sterkte de komende tijd, ik hoop dat het, als het dan toch echt fout is, goed doorzet en je inderdaad zonder gedoe verder kunt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 12 juni 2009 @ 08:08:53 #194
5428 crew  miss_sly
pi_69962404
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 23:15 schreef Brighteyes het volgende:
Mja, dat had ik ook, en misschien is dat voornemen eigenlijk ook niet echt goed. Ik vond het bijvoorveeld oa daardoor veel moeilijker om toe te geven dat ik het zwanger zijn niet leuk vond en dat ik zulke zwarte dagen had op een bepaald moment.
Zo nu en dan even je hart luchten (klinkt al beter dan klagen, toch? ) kan toch wel goed zijn, denk ik. Gewoon doen dus, mag jij net zo goed

En ik ben vandaag 33 weken
Vandaag over 4 weken mag ik al thuis bevallen Het komt echt dichterbij. Als ik verlof heb dus ook maar snel werk maken van de laatste dingetjes die gekocht en geregeld moeten worden. Ik heb schaapo vandaag opgezadeld gevraagd of hij zich wil ontfermen over het lijstje adressen voor de geboortekaartjes en een lijstje met belangrijke telefoonnummers. Verder zal ik me dan toch echt eens gaan verdiepen in allerlei tips en dingen die geregeld moeten worden in de laatste weken. Nog niet eens aan gedacht
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 12 juni 2009 @ 08:15:50 #195
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69962475
Miss Sly 33 weken jeeeeh! ik schreef 33 weeen ...
Ennehh...
ik hoor je steeds meer over thuisbevallen heeft je hart stiekem al een beslissing voor je hoofd gemaakt?

Over klagen haha tsja. Ik heb me ook wel voorgenomen om niet zoveel te gaan klagen zoals ik iemand ken in mn omgeving. Maar dat was in het eggies zeg maar en dit topic gaat alleen maar over zwangerschap (en geboorte), ik vind het wel logisch hoor dat er af en toe ook eens gezegd kan worden dat je pijn hebt of je ongemakkelijk voelt, ook daar is het topic voor toch, niet alleen de jubelposts.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69962743
Nieuw zwangeren gefeliciteerd
Voor iedereen die het nodig heeft een dikke , ik weet namelijk niet meer wat ik net allemaal gelezen heb

Vanmorgen zat ik lekker op de bank met een koppie thee wakker te worden, was puk heel ook wakker. Hij was heel druk aan t schoppen en t spartellen, kon mn buik gewoon zien bewegen
pi_69963031
Nou als jullie dan toch allemaal je hebben voorgenomen om zo weinig te klagen, hoef ik me niet schuldig te voelen. Eentje moet er toch de drama queen zijn toch?
Maar vandaag eigenlijk weinig te klagen. Redelijk ok geslapen, wel weer een tijd wakker geweest door maagzuur, maar daarna nog wel weer verder kunnen slapen gelukkig. En ik ben blij dat ik thuis ben en niet in het ziekenhuis, en ik ben zo blij met mijn Lief want hij is echt heel lief
pi_69963111
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:36 schreef innepin het volgende:

[..]

Dan ga ik uit van de eerste Er werd zeg maar niet gelijk groot alarm geslagen. Maar toch ehh best een groot verschil

Kersjes, hè bah wat vervelend... sterkte daar

Rubey, welkom!
Nou idd, het verschil is wel wat groot.... Als je nog tips wilt mbt je voeding : ik zit al sinds week 20 tegen zwangerschapsdiabetes aan dus ik weet inmiddels wel één en ander
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_69963160
Weer uit kunnen slapen
Toen ik opstond nog wat misselijk, maar na mijn botehammetje valt het wel weer mee gelukkig

Nu hopen dat het werken beter gaat dan gisteren, toen was ik zo moeeee, en wilde niets zoals ik het wou.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 09:08:15 #200
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_69963350
Happy, wat lees ik nou?!? jemig, meid!
Heel veel sterkte en hopelijk ben je heeeeeeeeeel snel weer terug met een goede echo!

Dikke

ymme, fijn dat het beter gaat met de misselijkheid!

1 vraagje: waarom gaat iedereen uit van het ergste, en wordt mijn instinct/gevoel genegeerd of gebagatelliseerd? Redelijk irritant...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')