Nee, hij zat hier tussen een jonge ouders magazinequote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:49 schreef Sorbootje het volgende:
Kreeg je hem niet per mail Bar?
Meldplicht doe ik niet aan. Bij de eerste niet gedaan en nu ook lekker niet. Als ie komt horen jullie het vanzelf wel een keerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:49 schreef Urla het volgende:Proficiat MeNicole en natuurlijk meldplicht.
![]()
Hmmm zal ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:45 schreef Ca.ra het volgende:
hmm nou ben ik toch benieuwd wat er gestaan heeft
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:53 schreef Urla het volgende:
[..]
Hmmm zal ik![]()
M'n moeder heeft een drachtig ezeltje gekocht met dezelfde uitgerekende datum als ik en heeft een tatoeage laten zetten van een pasgeboren babymeisje.
Ze leeft echt super mee.
Je beseft wel dat al die stress voor ons zwangere vrouwen niet goed is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:53 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Meldplicht doe ik niet aan. Bij de eerste niet gedaan en nu ook lekker niet. Als ie komt horen jullie het vanzelf wel een keer
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:54 schreef Asyniur het volgende:
Mijn moeder is nog niet op de hoogte, maar ik wil graag mee weddenschappen afsluiten urla en huup
Wat geestig!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:53 schreef Urla het volgende:
[..]
Hmmm zal ik![]()
M'n moeder heeft een drachtig ezeltje gekocht met dezelfde uitgerekende datum als ik en heeft een tatoeage laten zetten van een pasgeboren babymeisje.
Ze leeft echt super mee.
Zouden die van jou en die van mij dat samen afgesproken hebben, we draaien gewoon weer een halve ronde?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
jah, wedden wie er eerder bevalt, t ezeltje of Urla![]()
mijn gezellige gnorfje is zo te voelen weer dinges gaan liggen, breeched. Ben benieuwd of ze dan binnenkort weer zo'n volksverhuizing op touw zet om weer terug te verhuizen. Kan ik weer de hele nacht opzitten omdat k niet kan slapen van het gewoelmaar oh wat is het gezellig
ik denk hetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:58 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Zouden die van jou en die van mij dat samen afgesproken hebben, we draaien gewoon weer een halve ronde?
Ik voel nu ook veel meer links en rechts wat ipv boven en beneden.....
Wat zonde. Maar ze kunnen aan de barcode zien dat jij de jouwe nooit hebt opgehaald, dus ik zou ze even emailen of ze je de barcode nog een keer willen sturen. Weet niet of ze het doen, maar niet geschoten is altijd mis toch? Ik heb toevallig gisteren de email gekregen dat de mijne klaar staat, dus ik heb meteen het emailadres voor je: redactie@babyinfo.nl.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:50 schreef _Bar_ het volgende:
Nee, hij zat hier tussen een jonge ouders magazine
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:05 schreef Troel het volgende:
Ik heb helemaal niets teruggelezen, dus daarvoor alvast excuses, maar
ALLES WAS GOED![]()
![]()
Een zwanger ezeltje. Wat lief!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:53 schreef Urla het volgende:
Ze leeft echt super mee.
gefeliciteeeeerd!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:05 schreef Troel het volgende:
ALLES WAS GOED![]()
![]()
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:05 schreef Troel het volgende:
ALLES WAS GOED![]()
![]()
Een levende ezel??quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:53 schreef Urla het volgende:
[..]
Hmmm zal ik![]()
Ze leeft echt super mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |