Moeilijk he. Vooral als je goed bedoelde boodschap dan zo verkeerd valt, zoals bij de zus van Miss Sly dat er zelfs nog ruzie (of nouja hoe noem je het in jullie geval) van komt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:20 schreef Urla het volgende:
[..]
Mjah, daarom vertel ik meestal iets uit eigen ervaring of met de Ik boodschap ervoor.
Maar dan lijk je ook weer zo egoistisch over te komen. Dat is ook weer niet de bedoeling.
Het is soms lastig mensen goed in te schatten en niet iets zeggen wat weer verkeerd geïnterpreteerd wordt
oh mijn eigen mams heeft daar heel erg last van. Die bekijkt dingen heel erg zwart-wit, het is of zus, of zo, maar niet een beetje ertussenin.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:50 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Moeilijk he. Vooral als je goed bedoelde boodschap dan zo verkeerd valt, zoals bij de zus van Miss Sly dat er zelfs nog ruzie (of nouja hoe noem je het in jullie geval) van komt.
Een vriendin van mijn moeder vroeger, ook lang mijn oppasmoeder geweest, was iemand die alles heel letterlijk nam en als je ZUS gezegd had dan was het ook ZUS. Verder een lief mens hoor, maar soms zooooo moeilijk. Nee want dit-en-dat was afgesproken en ookal was er iets tussengekomen, afspraak is afspraak. Dat soort dingen.
Dan vraag ik me wel eens af hebben die mensen dat zelf dan niet, dat een zin er soms helemaal verkeerd uitkomt terwijl je het anders bedoelde.
Het ziekenhuis is hier op 6min vandaan, en dat is naar mijn idee heel ruim geschat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
.
Bar vervelend dat je die keus niet hebt. Maar had dat niet ook iets te maken met de afstand van de woning naar een ziekenhuis ofzo? Ik dacht dat ze je binnen zoveel minuten moesten kunnen bereiken met een ambulance eventueel en dat het anders sowieso niet mag.
Geweldig om al die overenthousiaste moeders mee te maken al draaft m'n moeder nu wel erg door.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:07 schreef huuphuup het volgende:hahaha Tessie
![]()
ja jullie hadden haar nodig voor vervoer enzo toch? Dus je belt haar toch wel enzo![]()
![]()
wel schattig.
Ik vind dat zo schattig bij mn schoonmoeder, die laatst dus al schrok van de telefoon toen mn lief belde terwijl ik pas 30 weken ben. Die loopt ook overal te vertellen dat ik op alledag loop en dat ze echt "ieder moment oma kan worden"dat enthousiasme!
maar god wat moet ze zichzelf in de weg zitten dan zeg als ik nog tot 41nogwat doorga haha...
en mijn moeder tsja, naast zwart-wit heeft ze ook gevoel voor dramaIk vond het al naar genoeg dat mn broertje zo geschrokken was maar gelukkig kent hij mn moeder ook (goh haha) dus het was snel verholpen. Maar toen ik de volgende dag op mn kop kreeg want ik had die en die en die nog niet gebeld om te zeggen dat alles okay was ben ik wel boos geworden. "jamaar oma maakt zich kei zorgen!" ja dag je hoela, wiens schuld is dat?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:24 schreef _Bar_ het volgende:
Urla ik vind dat van jou moeder opzich wel komisch
ja?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:21 schreef bixister het volgende:
Rennies mogen wel, maar er zijn ook meer op zwangeren afgestemde middeltjes als 'ReglaPH' of 'Gaviscon'.
grappig die enthousiaste oma's-to-be.![]()
en Bar....wel erg jammer hoor dat die van jou niet lekker mee kan hyperen.
oh haha heb je het net weggehaald, ik wilde net reagerenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:15 schreef Urla het volgende:
[..]
Geweldig om al die overenthousiaste moeders mee te maken al draaft m'n moeder nu wel erg door.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh haha heb je het net weggehaald, ik wilde net reageren![]()
ik moest wel lachen, das ook wel lief en enthousiast ja!![]()
mijn moeder is heel erg enthousiast met dingen kopen, de hema zit om de hoek bij waar ze werkt. Klein dorp, vaak rustig op werk dus ik kom om in spullen van de Hemaze kennen haar bij voornaam inmiddels daar
nou... je kunt er natuurlijk wel interessante weddenschappen van maken enzoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:33 schreef Urla het volgende:
[..]
Same here. Ze komt ook uit een klein dorp.
Ik had het eigenlijk weggehaald omdat het toen ik het teruglas op de 1 of andere manier raar las. Alsof ik er competitie bij gekregen had. Wie eerst ezel or me.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou... je kunt er natuurlijk wel interessante weddenschappen van maken enzo![]()
Zoals?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nou... je kunt er natuurlijk wel interessante weddenschappen van maken enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |