De uitgebreidere 20-weken echoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:02 schreef DaviniaHR het volgende:
troel wat voor echo krijg je? 20 wk? of ben je al verder? gluur ze iig
Alweer?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:02 schreef DaviniaHR het volgende:
Ssserpente, ga jij eigenlijk nog uit de kast komen?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Asyn, hoort erbij helaas...
(ik zou bijna zeggen deal with it, het is niet het leukste dat je kan overkomen maar zwanger zijn en een kindje krijgen absoluut wel)
Dat geldt niet alleen voor negatief nieuws, is mijn ervaring. De eerste aanvaring met mijn zusje wat uiteindelijk tot deze situatie heeft geleid, was dat ik te positief probeerde te doen en probeerde te relativeren toen ze het positieve nieuws had gekregen dat uit de vruchtwaterpunctie was gebleken dat hun kindje gezond was en een zoon.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:08 schreef Ca.ra het volgende:
Davinia, wat er volgens mij ook meespeelt bij de reactie van mensen op slecht/potentieel slecht nieuws:
1 hun eigen 'pessimisme-level'
2 hun inschatting van jouw gevoel
(Bijna) niemand reageert met het zelfde niveau optimisme/pessimisme op negatief nieuws, en ze passen hun reactie dan ook nog vaak aan naar wat ze denken dat je nodig hebt. De kans dat wat ze zeggen dan precies wordt wat jij op zo'n moment kunt gebruiken is zo klein. Vandaar dat je ook zo zuinig moet zijn op de mensen die (vaak) wel precies raak schieten
Mjah, daarom vertel ik meestal iets uit eigen ervaring of met de Ik boodschap ervoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat geldt niet alleen voor negatief nieuws, is mijn ervaring. De eerste aanvaring met mijn zusje wat uiteindelijk tot deze situatie heeft geleid, was dat ik te positief probeerde te doen en probeerde te relativeren toen ze het positieve nieuws had gekregen dat uit de vruchtwaterpunctie was gebleken dat hun kindje gezond was en een zoon.
Ik had nooit mogen relativeren, dat was namelijk een ontkenning van haar gevoelens. Terwijl ik alleen maar probeerde (omdat ik dacht dat ze dat kon gebruiken) om een andere, positieve kant te laten zien.
Goed doen is erg moeilijk...
Das wel een goede, idd! Die gaan we ff bookmarken. Thx!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:12 schreef miss_sly het volgende:
Davinia, je kunt ook afspraken maken, wijzigen en afzeggen via de site http://www.vumc.nl/zorg/p(...)spraak-maken/317402/
Misschien is dat een optie?
Thuisbevallen mag dat gewoon bij een tweeling? Wist ik niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:18 schreef mikoxx het volgende:
Oeh gatsie asy, da's geen fijn gevoel. Droge crackertjes hielpen bij mij ook goed![]()
Wij hebben een geboortekaartje gevonden na ontzettend lang zoeken. Er zijn er echt maar weinig voor tweelingen!!![]()
Vandaag 37 weken, ik mag gewoon thuis bevallen, whahaha wat een mop zeg! Wie had dat nou gedacht? Ikke niet iig! De kans wordt steeds groter dat de kindjes na de geboorte gewoon mee naar huis mogen! En daar heb ik een hele tijd niet op durven hopen gewoon! Ze schatten ze nu beide op 6 pond![]()
Oh ja, *meldt* hihi...
Happy nog nieuws verder? Of was t echt wat je dacht? In dat geval.... dikke
Niet letterlijk, maar ben wel meer in beweging, dat bankzitten ben k wel zat!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:22 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
En![]()
voor de mijlpaal 37wk!
![]()
Mikoxx, ben je inmiddels trappan aan het op- en afrennen in de hoop dat er iets begint?
Nee joh, thuisbevallen mag niet hoor, maar ik had gewoon niet verwacht dat ik 37 weken ging halen! Dus; grapjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:23 schreef Urla het volgende:
[..]
Thuisbevallen mag dat gewoon bij een tweeling? Wist ik niet.
Ik ga zo internet maar een afstruinen en wat ideen op doen, aangezien lief en ik allebei een totaal andere smaak hebben lijkt het me verstandig daar nu als eerste zorg aan te besteden.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:25 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Nee joh, thuisbevallen mag niet hoor, maar ik had gewoon niet verwacht dat ik 37 weken ging halen! Dus; grapje![]()
Nee hoor vind ik absoluut niet. Het is juist wel herkenbaar dan allemaal, anders lijkt het zo dat iedereen maar zo perfect zwanger is en er gewoon doorheen wandeld.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:41 schreef _Bar_ het volgende:
En over dat al dan niet klagen, voor mijn gevoel klaag ik echt gigantisch, wat soms best vervelend over moet komen voor sommigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |