abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69949292
Maar toen hij ze zag, en hij is daar ingeschreven, waarom dan niet de politie verteld dat er inbrekers in zijn huis waren? Hoezo krakers? Dit waren inbrekers. Niet dat ik achter krakers sta, maar dit waren geen krakers.
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:03:35 #102
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69951599
Die inbrekers moeten afgeknepen worden.
pi_69952368
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:21 schreef Buschetta het volgende:

Beetje vaag artikel... Was meneer op vakantie ? Of heeft hij 2 woningen.

Als bewoner heb je toch wel door als mensen in je bed slapen
Zoals ik het lees zit ie nu in een hotel. En was het 2 weken geleden dat de krakers ineens in ZIJN huis zaten.

(ik leg het ff uit dacht ik, die krakergroupies denken vanuit het gespuis he)
  donderdag 11 juni 2009 @ 21:25:56 #104
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69952609
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:33 schreef Gootsteen het volgende:

[..]

Geen idee ?
Waarom noem je het dan?
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor rare George Bush redenatie?

Je kan prima die krakers een stel klootzakken vinden, maar ze toch geen verbrandingsdood toewensen.
Dit, bijna. Ik vind dit geen krakers. Deze mensen hebben niet de wetten gevolgd op het gebied van kraken, en daarvoor mag wat mij betreft de dienstdoende autoriteit proportioneel zijn mogelijkheden op het gebied van aanpakken inzetten.

Ik sta dus nergens 'achter' deze personen, welke foutief krakers genoemd worden.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_69954822
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:25 schreef Bowlingbal het volgende:

Ik sta dus nergens 'achter' deze personen, welke foutief krakers genoemd worden.
Dat dus, en het is jammer dat er eens in de zoveel tijd weer zo'n clubje in de krant komt.
pi_69957638
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:

En ja , krakers zijn allemaal hetzelfde, allemaal werkeloos en profiterend van dingen waar andere mensen WEL hard voor werken. Jij als Hagenees zou toch wel moeten weten hoe dat kutvolk zich beweegt.
ben geen hagenees maar ik ken inderdaad mensen uit de haagse kraakscene, en ook gewoon mensen die daarbuiten in gekraakte huisjes wonen (vooral in de schilderswijk).. alles van anarchistische antifascisten (die soms een beetje zijn) tot vrij 'normale' studerende mensen, die niet veel anders zijn dan de doorsnee student.. maar ik ken weinig mensen die met een uitkering niks aan het doen zijn. ze hebben niet allemaal een 'normale' baan (al ken ik iemand die zelfs een tijd bij een incassobureau heeft gewerkt), maar houden zich zeker bezig, veelal in 'creatieve' velden, van schilderen tot evenementen organiseren (kun je van vinden wat je wilt, als je vind dat dat toch geen bijdrage levert houdt het op). Kraken is ook zeker niet voor luie mensen, tenzij je in een kuthuis wilt wonen, het kan hard werken zijn, in veel panden zit uren en uren werk, en soms ook een hoop geld.
"de kraker" bestaat simpelweg niet, er is natuurlijk een stereotyp en een groep die daaraan voldoet, maar een nog grotere groep die er niet aan voldoet maar wel kraken, en die er op het eerste gezicht wel aan voldoet maar niet kraken.

En welke villa was dat? in den haag?
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:49:28 #107
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_69958997
Achja zoals er een stereotype kakker, guido, bontkraagje, alto enz. bestaat, bestaat er ook een stereotype kraker en afgezien van het feit dat er uitzonderingen zullen zijn, zijn dat soort figuren al wel snel te herkennen.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  vrijdag 12 juni 2009 @ 02:52:35 #108
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_69961640
Is er aangifte van inbraak gedaan tegen deze gasten?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_69973219
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:06 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaan?

Als ik nu wat zeg van een verkapte oproep tot geweld tegen mensen is het ineens 'opkomen voor criminelen'?

What's next, een complete heksenjacht met hooivorken, en als ik daar wat van zeg, heet dat 'opnemen voor de mensen die zometeen aan de hooivork gereigd worden'?
Goed idee, heb je er meer? Afknallen, knieen vermorzelen, waterborden, noem maar op. Ik vind het allemaal goed, jij vast niet? Kwestie van kiezen, of iemand zijn spullen vernietigen en afgeknald worden/knietjes vermorzeld/waterboarden of gewoon (net als een normaal mens) werken voor je geld en daar een huisje voor huren/kopen.

Overigens, mensen die bijvoorbeeld via Ad hoc huren doen het dan beter, die zorgen ook dat er geen ongeoorloofde leegstand is maar volgen wel gewoon de regels, dit itt de krakers.
pi_69974002
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Kwestie van kiezen, of iemand zijn spullen vernietigen en afgeknald worden/knietjes vermorzeld/waterboarden of gewoon (net als een normaal mens) werken voor je geld en daar een huisje voor huren/kopen.
Ah, de oud hollandsche calvinistosche geest! Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 12 juni 2009 @ 15:00:38 #111
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_69974062
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 14:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Goed idee, heb je er meer? Afknallen, knieen vermorzelen, waterborden, noem maar op. Ik vind het allemaal goed, jij vast niet? Kwestie van kiezen, of iemand zijn spullen vernietigen en afgeknald worden/knietjes vermorzeld/waterboarden of gewoon (net als een normaal mens) werken voor je geld en daar een huisje voor huren/kopen.

Overigens, mensen die bijvoorbeeld via Ad hoc huren doen het dan beter, die zorgen ook dat er geen ongeoorloofde leegstand is maar volgen wel gewoon de regels, dit itt de krakers.
Mensen zoals jij zijn de de echte kankergezwellen van de normale maatschappij.
-
pi_69974215
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Maar ik blijf wel van andersmans spullen af, heb een goede baan, woon in een huis die ik zelf betaal tja ik kan inzien dat je dat als kankergezwel ziet. Zieke geest dat ik ben!! Whoehoe lekker slopen jatten en profiteren, DAT zijn de echte!
  vrijdag 12 juni 2009 @ 15:09:36 #113
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_69974356
Kunnen ze niet een soort van lokhuizen voor krakers bouwen? Het liefst buiten de bebouwde kom en gebouwd van radioactief materiaal.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 15:22:36 #114
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_69974789
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:00 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Goh dat vind ik nou van dat stelletje profiterende zichzelf alles toe eigenende tuig.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 15:27:56 #115
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_69974991
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Maar ik blijf wel van andersmans spullen af, heb een goede baan, woon in een huis die ik zelf betaal tja ik kan inzien dat je dat als kankergezwel ziet. Zieke geest dat ik ben!! Whoehoe lekker slopen jatten en profiteren, DAT zijn de echte!
Als je daarvoor iemand dood wenst of ernstig wenst te martelen, ben je idd een zieke geest..
Ga dan lekker in Iran wonen ofzo, hakken ze je hand er af voor diefstal. Of ben je dan zeker ook haantje de voorste om te bleren wat een achterlijke cultuur het is.
-
pi_69975657
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Als je daarvoor iemand dood wenst of ernstig wenst te martelen, ben je idd een zieke geest..
Ga dan lekker in Iran wonen ofzo, hakken ze je hand er af voor diefstal. Of ben je dan zeker ook haantje de voorste om te bleren wat een achterlijke cultuur het is.
Nee, top vind ik dat. Als je dat vantevoren weet kun je namelijk zelf kiezen wat je belangrijker vind, of mijn tv, of je eigen handen. De keuze is dan vervolgens aan jou. Heel anders dan dat het nu gaat, dat wanneer jij mijn tv jat, ik jou een klap geef, ik dan schuldig ben. Maar jij bent het daar dus weer wel mee eens?
  vrijdag 12 juni 2009 @ 15:45:29 #117
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_69975717
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Nee, top vind ik dat. Als je dat vantevoren weet kun je namelijk zelf kiezen wat je belangrijker vind, of mijn tv, of je eigen handen. De keuze is dan vervolgens aan jou. Heel anders dan dat het nu gaat, dat wanneer jij mijn tv jat, ik jou een klap geef, ik dan schuldig ben. Maar jij bent het daar dus weer wel mee eens?
alsof het onder de pvv anders zou gaan
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  vrijdag 12 juni 2009 @ 15:47:46 #118
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_69975799
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:45 schreef Matty___ het volgende:

[..]

alsof het onder de pvv anders zou gaan
Wat heeft de pvv hier nu weer mee te maken, slappe.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_69976005
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 15:47 schreef cheqy het volgende:

[..]

Wat heeft de pvv hier nu weer mee te maken, slappe.
Ik wou het net zeggen. Zodra je hier in het land voor harde maatregelen ben , dan ben je direct voor de PVV.
Tegenwoordig als iemand geen argumenten kan noemen in een discussie gaan ze gewoon heel hard roepen dat je een PVV'er bent om zo minder dom over te komen, men ziet nu, ....dat lukt niet :B

@Matti_: Ik moest even lachen om onderstaande post, jij bent een PVVér, vuile vuile.....
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:26 schreef longinus het volgende:
Vanochtend mijn auto aangetroffen met afgebroken ruitenwisser, Die smerige vuile kutvernielers moeten met hun poten van andermans spullen afblijven. Als ik ze betrap zal ik ook eens wat van hun afbreken.

Zo, dat moest ik even kwijt.
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 11:41 schreef Matty___ het volgende:
gewoon een nekschot en klaar is longinus..

[ Bericht 40% gewijzigd door Ronnie_bravo op 12-06-2009 16:02:00 ]
  vrijdag 12 juni 2009 @ 16:26:11 #120
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_69977232
LOL

1. post aanpassen waar het verwijs naar de SP en PVDa er in stond
( er stond in de quote iets van: je bent zeker zo een SP of pvda stemmer )

2. eenpost, totaal uit het verband gerukt uit 2007 erbij halen
( had er toen idd een bij moeten zetten zodat de post 3 jaar later niet tegen mij kan worden gebruikt)

echt super

gast jij moet de politiek in...

edit: ik en pvv ben zelf een buitenlander
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_69977384
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:26 schreef Matty___ het volgende:
LOL

2. eenpost, totaal uit het verband gerukt uit 2007 erbij halen

JIj denkt dat ik echt iedereen afschiet, knieen kapot sla en waterboarden toepas? Over uit zijn verband rukken gesproken.
Je bent een echte
  vrijdag 12 juni 2009 @ 16:32:23 #122
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_69977414
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

JIj denkt dat ik echt iedereen afschiet, knieen kapot sla en waterboarden toepas? Over uit zijn verband rukken gesproken.
Je bent een echte

maar moest echt ff lachen. echt gast...

dat je de moeite neemt om al mijn posts te lezen.

weet je zeker dat ij niet voor de pvv werkt?
pi_69977535
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:32 schreef Matty___ het volgende:

[..]

dat je de moeite neemt om al mijn posts te lezen.

weet je zeker dat ij niet voor de pvv werkt?
Ik weet graag met wat voor mensen ik in discussie ga.

En nee, ik ben niet van de PVV maar ergens proef ik dat jij er graag bij wilt horen, je raakt er niet over uitgesproken.
Doe er wat mee zou ik zeggen. Wie weet kun je nog wat positiefs toevoegen aan de nederlandse politiek.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 16:38:39 #124
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_69977629
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik weet graag met wat voor mensen ik in discussie ga.

En nee, ik ben niet van de PVV maar ergens proef ik dat jij er graag bij wilt horen, je raakt er niet over uitgesproken.
Doe er wat mee zou ik zeggen. Wie weet kun je nog wat positiefs toevoegen aan de nederlandse politiek.
vind het geweldig hoe iedereen denkt dat geert het beter doet dan peter.

- 40% van de mensen in de randstad denk dat koeien te veel schijten
- geert dient kamervragen in of koeien niet een schijtverbod kunnen krijgen en of de islam er niet iets mee te maken heeft
- geert krijgt een zetel bij.

ik zou eerder D66 stemmen als ik mocht. (as said kom uit ander eu land)

ohja dit is offtopic voordat ik het weer over 3 jaar op mijn boordje krijg
pi_69977914
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 16:38 schreef Matty___ het volgende:

ohja dit is offtopic voordat ik het weer over 3 jaar op mijn boordje krijg
Precies dus nu gaarne weer OT in plaats van je verdriet te uitten dat je niet bij de PVV mag ok? Voor politieke wanzaken moet je naar een ander topic . Dit gaat over die verpaupende kutkrakers die dood moeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')