Zoals ik het lees zit ie nu in een hotel. En was het 2 weken geleden dat de krakers ineens in ZIJN huis zaten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:21 schreef Buschetta het volgende:
Beetje vaag artikel... Was meneer op vakantie ? Of heeft hij 2 woningen.
Als bewoner heb je toch wel door als mensen in je bed slapen
Waarom noem je het dan?quote:
Dit, bijna. Ik vind dit geen krakers. Deze mensen hebben niet de wetten gevolgd op het gebied van kraken, en daarvoor mag wat mij betreft de dienstdoende autoriteit proportioneel zijn mogelijkheden op het gebied van aanpakken inzetten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare George Bush redenatie?![]()
Je kan prima die krakers een stel klootzakken vinden, maar ze toch geen verbrandingsdood toewensen.
Dat dus, en het is jammer dat er eens in de zoveel tijd weer zo'n clubje in de krant komt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:25 schreef Bowlingbal het volgende:
Ik sta dus nergens 'achter' deze personen, welke foutief krakers genoemd worden.
ben geen hagenees maar ik ken inderdaad mensen uit de haagse kraakscene, en ook gewoon mensen die daarbuiten in gekraakte huisjes wonen (vooral in de schilderswijk).. alles van anarchistische antifascisten (die soms een beetjequote:Op donderdag 11 juni 2009 17:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
En ja , krakers zijn allemaal hetzelfde, allemaal werkeloos en profiterend van dingen waar andere mensen WEL hard voor werken. Jij als Hagenees zou toch wel moeten weten hoe dat kutvolk zich beweegt.
Goed idee, heb je er meer? Afknallen, knieen vermorzelen, waterborden, noem maar op. Ik vind het allemaal goed, jij vast niet? Kwestie van kiezen, of iemand zijn spullen vernietigen en afgeknald worden/knietjes vermorzeld/waterboarden of gewoon (net als een normaal mens) werken voor je geld en daar een huisje voor huren/kopen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:06 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Als ik nu wat zeg van een verkapte oproep tot geweld tegen mensen is het ineens 'opkomen voor criminelen'?
What's next, een complete heksenjacht met hooivorken, en als ik daar wat van zeg, heet dat 'opnemen voor de mensen die zometeen aan de hooivork gereigd worden'?
Ah, de oud hollandsche calvinistosche geest! Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Kwestie van kiezen, of iemand zijn spullen vernietigen en afgeknald worden/knietjes vermorzeld/waterboarden of gewoon (net als een normaal mens) werken voor je geld en daar een huisje voor huren/kopen.
Mensen zoals jij zijn de de echte kankergezwellen van de normale maatschappij.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Goed idee, heb je er meer? Afknallen, knieen vermorzelen, waterborden, noem maar op. Ik vind het allemaal goed, jij vast niet? Kwestie van kiezen, of iemand zijn spullen vernietigen en afgeknald worden/knietjes vermorzeld/waterboarden of gewoon (net als een normaal mens) werken voor je geld en daar een huisje voor huren/kopen.
Overigens, mensen die bijvoorbeeld via Ad hoc huren doen het dan beter, die zorgen ook dat er geen ongeoorloofde leegstand is maar volgen wel gewoon de regels, dit itt de krakers.
Maar ik blijf wel van andersmans spullen af, heb een goede baan, woon in een huis die ik zelf betaal tja ik kan inzien dat je dat als kankergezwel ziet. Zieke geest dat ik ben!! Whoehoe lekker slopen jatten en profiteren, DAT zijn de echte!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn de de echte kankergezwellen van de normale maatschappij.
Goh dat vind ik nou van dat stelletje profiterende zichzelf alles toe eigenende tuig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn de de echte kankergezwellen van de normale maatschappij.
Als je daarvoor iemand dood wenst of ernstig wenst te martelen, ben je idd een zieke geest..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar ik blijf wel van andersmans spullen af, heb een goede baan, woon in een huis die ik zelf betaal tja ik kan inzien dat je dat als kankergezwel ziet. Zieke geest dat ik ben!! Whoehoe lekker slopen jatten en profiteren, DAT zijn de echte!
Nee, top vind ik dat. Als je dat vantevoren weet kun je namelijk zelf kiezen wat je belangrijker vind, of mijn tv, of je eigen handen. De keuze is dan vervolgens aan jou. Heel anders dan dat het nu gaat, dat wanneer jij mijn tv jat, ik jou een klap geef, ik dan schuldig ben. Maar jij bent het daar dus weer wel mee eens?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je daarvoor iemand dood wenst of ernstig wenst te martelen, ben je idd een zieke geest..
Ga dan lekker in Iran wonen ofzo, hakken ze je hand er af voor diefstal. Of ben je dan zeker ook haantje de voorste om te bleren wat een achterlijke cultuur het is.
alsof het onder de pvv anders zou gaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee, top vind ik dat. Als je dat vantevoren weet kun je namelijk zelf kiezen wat je belangrijker vind, of mijn tv, of je eigen handen. De keuze is dan vervolgens aan jou. Heel anders dan dat het nu gaat, dat wanneer jij mijn tv jat, ik jou een klap geef, ik dan schuldig ben. Maar jij bent het daar dus weer wel mee eens?
Wat heeft de pvv hier nu weer mee te maken, slappe.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:45 schreef Matty___ het volgende:
[..]
alsof het onder de pvv anders zou gaan
Ik wou het net zeggen. Zodra je hier in het land voor harde maatregelen ben , dan ben je direct voor de PVV.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:47 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat heeft de pvv hier nu weer mee te maken, slappe.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:26 schreef longinus het volgende:
Vanochtend mijn auto aangetroffen met afgebroken ruitenwisser, Die smerige vuile kutvernielers moeten met hun poten van andermans spullen afblijven. Als ik ze betrap zal ik ook eens wat van hun afbreken.
Zo, dat moest ik even kwijt.![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:41 schreef Matty___ het volgende:
gewoon een nekschot en klaar is longinus..
JIj denkt dat ik echt iedereen afschiet, knieen kapot sla en waterboarden toepas? Over uit zijn verband rukken gesproken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:26 schreef Matty___ het volgende:
LOL
2. eenpost, totaal uit het verband gerukt uit 2007 erbij halen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
JIj denkt dat ik echt iedereen afschiet, knieen kapot sla en waterboarden toepas? Over uit zijn verband rukken gesproken.
Je bent een echte
Ik weet graag met wat voor mensen ik in discussie ga.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:32 schreef Matty___ het volgende:
[..]
![]()
dat je de moeite neemt om al mijn posts te lezen.
weet je zeker dat ij niet voor de pvv werkt?![]()
vind het geweldig hoe iedereen denkt dat geert het beter doet dan peter.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik weet graag met wat voor mensen ik in discussie ga.
En nee, ik ben niet van de PVV maar ergens proef ik dat jij er graag bij wilt horen, je raakt er niet over uitgesproken.
Doe er wat mee zou ik zeggen. Wie weet kun je nog wat positiefs toevoegen aan de nederlandse politiek.
Precies dus nu gaarne weer OT in plaats van je verdriet te uitten dat je niet bij de PVV mag ok? Voor politieke wanzaken moet je naar een ander topic . Dit gaat over die verpaupende kutkrakers die dood moetenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:38 schreef Matty___ het volgende:
ohja dit is offtopic voordat ik het weer over 3 jaar op mijn boordje krijg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |