Is dit een oproep tot kidnapping en / of geweld?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik zou ze een voor een 'geruisloos' laten verdwijnen
Nee hoor, meer het kaf van het koren scheidenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:45 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Is dit een oproep tot kidnapping en / of geweld?
En hoe gaat geruisloos verdwijnen dan in zijn werk? Vrijwillig?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Nee hoor, meer het kaf van het koren scheiden
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:52 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
En hoe gaat geruisloos verdwijnen dan in zijn werk? Vrijwillig?
Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:04 schreef LENUS het volgende:
Typisch dat die bowlinglul het ook hier weer opneemt voor criminelen.
Had eerlijk gezegd ook de indruk dat je meer voor de krakers voelde dan voor het slachtofferquote:
Nee, dat was voordat de eigenaar zijn gelijk haalde en kreeg.En voordat hij zag dat die krakers niet echt de intentie hadden iets positiefs met zijn huis te doen, maar er bij de familie van de krakers niet echt meer iets te vernielen vielquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:26 schreef Aether het volgende:
Zelfde als twee weken geleden?!
Krakers vallen woning binnen
Inderdaad, een echte kraker had een boobytrap gemaakt, waardoor je een balk in je oog kreeg als je de voordeur opendeed.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dit heeft vrij weinig met kraken te maken hoor.
Oh, nee hoor. Dit heeft verder ook niets met de legale vorm van kraken in Nederland te maken, laat dat duidelijk zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had eerlijk gezegd ook de indruk dat je meer voor de krakers voelde dan voor het slachtoffer
Wanneer is dat in Nederland voorgekomen dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:08 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Inderdaad, een echte kraker had een boobytrap gemaakt, waardoor je een balk in je oog kreeg als je de voordeur opendeed.
Die krakers begaan strafbare feiten en ruineren het leven van een man. Vervolgens wordt de beste man in de steek gelaten door instanties die hem bescherming zouden moeten bieden. Is het dan zo gek, dat die machteloosheid zich een keer laat vertalen in geweld?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:06 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan?
Als ik nu wat zeg van een verkapte oproep tot geweld tegen mensen is het ineens 'opkomen voor criminelen'?
What's next, een complete heksenjacht met hooivorken, en als ik daar wat van zeg, heet dat 'opnemen voor de mensen die zometeen aan de hooivork gereigd worden'?
Ja. En zeker gezien de users hier niet het slachtoffer zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:09 schreef LENUS het volgende:
[..]
Die krakers begaan strafbare feiten en ruineren het leven van een man. Vervolgens wordt de beste man in de steek gelaten door instanties die hem bescherming zouden moeten bieden. Is het dan zo gek, dat die machteloosheid zich een keer laat vertalen in geweld?
Had niet de indruk dat de politie hier een reden zag in te grijpenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:08 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Dit heeft verder ook niets met de legale vorm van kraken in Nederland te maken, laat dat duidelijk zijn.
Je maakt je druk over mensen die boos zijn en over geweld spreken, maar niet over deze krakers die geweld gerbuiken?quote:Maar ik vind het gewoon niet zo tof als mensen oproepen -al dan niet grappig, want dat kan dus tegenwoordig niet meer- tot plegen van geweld, waaronder verbranding of vrijwillige kidnapping.
Ik vind moord of verbranding van een levend persoon toch net iets erger dan een inbraak. Eigenlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Had niet de indruk dat de politie hier een reden zag in te grijpen
[..]
Je maakt je druk over mensen die boos zijn en over geweld spreken, maar niet over deze krakers die geweld gerbuiken?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:20 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ik vind het toewensen van moord of verbranding van een levend persoon toch net iets erger dan een inbraak. Eigenlijk.
Ja.quote:
Kortom, je hebt meer met de daders dan met mensen die boos zijn over dat ze dat ongestraft kunnen doen.quote:
Wat is dat nou weer voor rare George Bush redenatie?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kortom, je hebt meer met de daders dan met mensen die boos zijn over dat ze dat ongestraft kunnen doen.
Geen idee ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:09 schreef Bowlingbal het volgende:
Wanneer is dat in Nederland voorgekomen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |