Je bent verantwoordelijk voor de hamburger afdeling ?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:21 schreef Basp1 het volgende:
Aangezien ik een afdeling moet coordineren
Dat dus. Je bent blijkbaar zelf voor je huidige functie gegaan, en iedere baan heeft wel een vervelende kant.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:23 schreef jitzzzze het volgende:
Hoort bij je werk, en dat wist je van te voren.
Hem/haar gewoon een Fok account kado doen!quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:36 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Ik wil gewoon pics van een lekker wijf ja
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:38 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Niet verkeerd maar kan beter + jonger
Geven heet datquote:
was vroeger een heel erg wild dingquote:
iz that sum loliquote:
Had hij maar beter zijn best moeten doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:33 schreef cheqy het volgende:
Herkenbare klacht. Ik heb het ook eens moeten doen maar dat was omdat die jongen niet voldeed.
Toen voelde ik me een klein beetje een matennaaier.
Of ze denken dat nu ze niets meer te verliezen hebben, ze eindelijk eens kunnen doen wat hen hart hen ingeeft.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:03 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Had hij maar beter zijn best moeten doen.
Lijkt mij echt lachen om mensen te ontslaan. Die angst zien en ruiken als ze je kamer binnenkomen omdat ze weten dat er wat mis is. Ze dan eerst een minuutje aankijken. Je ziet de angst groeien en groeien, pupillen verwijden, ze worden wat roder. Langzaam beginnen ze te trillen. Dan stamelen ze zachtjes: 'Je wil-de-de me spreken?'. Je knikt kort, zucht diep en vraagt dan hoe lang ze nou al bij je werken. Voordat ze met hun verhaal klaar zijn begin je over de crisis te praten en de teruglopende opdrachten. Je ziet langzaam de kleur uit hun gezicht weg trekken. Ze beginnen nog meer te trillen, de ogen beginnen vochtig te worden. En dan weet je het, dit is het moment. Het moment om ze te breken! Langzaam sta je op, je rekt je uit, ademt diep in.. en roept.. 'JE BENT ONTSLAGEN!'. En alsof ze door een moker geraakt zijn, storten ze in, beginnen ze te huilen en te smeken.
Man, als dat een fulltime-baan zou kunnen zijn dan zou ik 24/7/365 werken!
Bevredigend verhaal.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:03 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt mij echt lachen om mensen te ontslaan. Die angst zien en ruiken als ze je kamer binnenkomen omdat ze weten dat er wat mis is. Ze dan eerst een minuutje aankijken. Je ziet de angst groeien en groeien, pupillen verwijden, ze worden wat roder. Langzaam beginnen ze te trillen. Dan stamelen ze zachtjes: 'Je wil-de-de me spreken?'. Je knikt kort, zucht diep en vraagt dan hoe lang ze nou al bij je werken. Voordat ze met hun verhaal klaar zijn begin je over de crisis te praten en de teruglopende opdrachten. Je ziet langzaam de kleur uit hun gezicht weg trekken. Ze beginnen nog meer te trillen, de ogen beginnen vochtig te worden. En dan weet je het, dit is het moment. Het moment om ze te breken! Langzaam sta je op, je rekt je uit, ademt diep in.. en roept.. 'JE BENT ONTSLAGEN!'. En alsof ze door een moker geraakt zijn, storten ze in, beginnen ze te huilen en te smeken.
Man, als dat een fulltime-baan zou kunnen zijn dan zou ik 24/7/365 werken!
Dat gebeurt morgen. Ze laten hem vandaag eerst nog even de kutklusjes oplossen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:20 schreef retuow82 het volgende:
Och TS je had ook aan de andere kant van die tafel kunnen zitten, was het een stuk erger geweest.
Dit.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of ze denken dat nu ze niets meer te verliezen hebben, ze eindelijk eens kunnen doen wat hen hart hen ingeeft.
En ze hoeken je je hele kantoor door, tot je huilend en bloed spugend om genade smeekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2009 12:24:12 ]
Niet voldoen staat bij mij niet gelijk aan niet je best doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:03 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat gebeurt morgen. Ze laten hem vandaag eerst nog even de kutklusjes oplossen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit.
Als ik op zo'n manier ontslagen word, weet ik wel wat me te doen staat.oke....wie komt er met een lemming?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
Whehe, de allochtoon en de vrouw zijn de lul.quote:
Een vaste kracht.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Is het een vaste medewerker of een uitzendkracht ?
(scheelt nogal, vind ik)
Dat is klote...quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een vaste kracht.
Nog vervelender vorig jaar rond deze tijd had ze nog een jaarcontract (1e jaar) en toen had ik al gezegd tegen het MT van geef haar nog 1 jaar contract, maar nee ze voldoed zo goed dus we bieden haar wel een vast contract aan.
NOOO PATRICKquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:01 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb gehoord dat de volgende tactiek het beste is:
TS: Hendrik.. Je familie belde net, het doet me spijt om je mede te delen dat je moeder is overleden.
Hendrik:.. dat meen je niet.
TS: Nee kloptJe bent alleen maar ontslagen. Zo hee, dat valt mee he
![]()
. Groetjes aan Beppie!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:01 schreef Skylark. het volgende:
TS: Hendrik.. Je familie belde net, het doet me spijt om je mede te delen dat je moeder is overleden.
![]()
. Groetjes aan Beppie!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:47 schreef Basp1 het volgende:
Nou net het gesprek gevoerd gelukkig zat de P&O vrouw er ook bij, damn wat was dit super vervelend. Die dame vol in tranen en zo , je kent het wel, zelf begon ik er ook emotioneel van te worden.
Ik denk ook dat ik maar vanmiddag voor mijn eigen rust ook maar wat eerder naar huis ga. Zoveel mogelijk ook interen op mijn vrije uren om bij een algeheel failissement van de toko niet met vakantiedagen over te blijven die je toch niet uitbetaald krijgt.
En dan daarna ook nog de rest van de collega's waaraan je moet meedelen dat er mensen ontslagen zijn.
En om even op fok niveau een antwoord te geven het is een mooi dame, alleen ze is lesbisch.
Dat dus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Niet lullig bedoeld hoor, maar de TS lijkt mij nogal een mietje en totaal niet geschikt voor deze functie.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:47 schreef Basp1 het volgende:
Ik denk ook dat ik maar vanmiddag voor mijn eigen rust ook maar wat eerder naar huis ga.
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:35 schreef PatatFriet het volgende:
[..]
Hem/haar gewoon een Fok account kado doen! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws.
Het goede nieuws is dat je een FOK! Pimp abonnement krijgt, het slechte nieuws is dat je na dit gesprek alle tijd hebt om er volop gebruik van te maken.
Eh, dat geweldige voorstel van je een jaar geleden was voor de werkneemster nadeliger dan de huidige situatie, hoor, dus ik weet niet of je jezelf zou een vreselijk persoon vindt dat je nu tot ontslag moet overgaan, of dat je liever een contract niet had verlengd. Nu kan ze nog gebruik maken van een ontslagregeling naast de WW, want er is vast wel iets in de CAO geregeld daarvoor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een vaste kracht.
Nog vervelender vorig jaar rond deze tijd had ze nog een jaarcontract (1e jaar) en toen had ik al gezegd tegen het MT van geef haar nog 1 jaar contract, maar nee ze voldoed zo goed dus we bieden haar wel een vast contract aan.
Dat weet ik dus in principe komt het voor haar beter uit, maar een contract niet verlengen of een onstlag door moeten voeren is toch nogal een verschil in mijn optiek. Voor het bedrijf was het ook goedkoper geweest met een jaarcontract, nu moet het bedrijf nog een paar maanden geld door betalen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:20 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Eh, dat geweldige voorstel van je een jaar geleden was voor de werkneemster nadeliger dan de huidige situatie, hoor, dus ik weet niet of je jezelf zou een vreselijk persoon vindt dat je nu tot ontslag moet overgaan, of dat je liever een contract niet had verlengd. Nu kan ze nog gebruik maken van een ontslagregeling naast de WW, want er is vast wel iets in de CAO geregeld daarvoor.
ben je al overspannen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat weet ik dus in principe komt het voor haar beter uit, maar een contract niet verlengen of een onstlag door moeten voeren is toch nogal een verschil in mijn optiek. Voor het bedrijf was het ook goedkoper geweest met een jaarcontract, nu moet het bedrijf nog een paar maanden geld door betalen.
Das toch niet origineel meer?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:57 schreef de_boswachter het volgende:
Zet je auto maar om de hoek neer TS, want voordat je het weet heb je de lak eraf.
Nee waarom zou ik overspannen worden, door zulke ettertjes als jullie die denken dat ze het allemaal beter weten. Stelletje internetkneuzen die de TS alleen maar kunnen afzeiken.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik overspannen worden, door zulke ettertjes als jullie die denken dat ze het allemaal beter weten. Stelletje internetkneuzen die de TS alleen maar kunnen afzeiken.![]()
Laat gaan joh.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik overspannen worden, door zulke ettertjes als jullie die denken dat ze het allemaal beter weten. Stelletje internetkneuzen die de TS alleen maar kunnen afzeiken.![]()
Hmmm... gaan we onvolwassen doen? Daar is een ander Forum voor. Iets met tieners en pubers of zo.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ben je al thuis om uit te rusten?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je al thuis om uit te rusten?
Zo te zien niet.
M'n voorspelling is dat TS overspannen thuis komt te zitten en over een paar maanden dagen aan de andere kant van de tafel zit..
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:01 schreef ASroma het volgende:
exit gesprekengelse woorden
![]()
anyhow gewoon briefje in postvakje doen, geen gezeur
Dat is wel een enorme faal, wat je nu gepost hebtquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:01 schreef ASroma het volgende:
exit gesprekengelse woorden
![]()
anyhow gewoon briefje in postvakje doen, geen gezeur
Niemand denkt hier beter te weten. Maar als je managers ambities hebt, dan moet je ook bereid zijn mensen te ontslaan en niet gaan lopen janken op FOK. Als je dat wel doet moet je gewoon een andere functie nemen.quote:
Het zou ook gewoon kunnen zijn dat TS daar even in moet groeien. Uit ervaring weet ik dat het kut is om mensen te ontslaan. Je kan je ogen nooit helemaal sluiten voor de persoon die je ontslaat en zeker niet als je (net als ik toen) nauw met hem heb samen gewerkt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Niemand denkt hier beter te weten. Maar als je managers ambities hebt, dan moet je ook bereid zijn mensen te ontslaan en niet gaan lopen janken op FOK. Als je dat wel doet moet je gewoon een andere functie nemen.
Geloofwaardigheid is gedaald tot -10quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:47 schreef Basp1 het volgende:
Nou net het gesprek gevoerd gelukkig zat de P&O vrouw er ook bij, damn wat was dit super vervelend. Die dame vol in tranen en zo , je kent het wel, zelf begon ik er ook emotioneel van te worden.
Ik denk ook dat ik maar vanmiddag voor mijn eigen rust ook maar wat eerder naar huis ga. Zoveel mogelijk ook interen op mijn vrije uren om bij een algeheel failissement van de toko niet met vakantiedagen over te blijven die je toch niet uitbetaald krijgt.
En dan daarna ook nog de rest van de collega's waaraan je moet meedelen dat er mensen ontslagen zijn.
En om even op fok niveau een antwoord te geven het is een mooi dame, alleen ze is lesbisch.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:01 schreef Skylark. het volgende:
![]()
. Groetjes aan Beppie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |