Geven heet datquote:
was vroeger een heel erg wild dingquote:
iz that sum loliquote:
Had hij maar beter zijn best moeten doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:33 schreef cheqy het volgende:
Herkenbare klacht. Ik heb het ook eens moeten doen maar dat was omdat die jongen niet voldeed.
Toen voelde ik me een klein beetje een matennaaier.
Of ze denken dat nu ze niets meer te verliezen hebben, ze eindelijk eens kunnen doen wat hen hart hen ingeeft.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:03 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Had hij maar beter zijn best moeten doen.
Lijkt mij echt lachen om mensen te ontslaan. Die angst zien en ruiken als ze je kamer binnenkomen omdat ze weten dat er wat mis is. Ze dan eerst een minuutje aankijken. Je ziet de angst groeien en groeien, pupillen verwijden, ze worden wat roder. Langzaam beginnen ze te trillen. Dan stamelen ze zachtjes: 'Je wil-de-de me spreken?'. Je knikt kort, zucht diep en vraagt dan hoe lang ze nou al bij je werken. Voordat ze met hun verhaal klaar zijn begin je over de crisis te praten en de teruglopende opdrachten. Je ziet langzaam de kleur uit hun gezicht weg trekken. Ze beginnen nog meer te trillen, de ogen beginnen vochtig te worden. En dan weet je het, dit is het moment. Het moment om ze te breken! Langzaam sta je op, je rekt je uit, ademt diep in.. en roept.. 'JE BENT ONTSLAGEN!'. En alsof ze door een moker geraakt zijn, storten ze in, beginnen ze te huilen en te smeken.
Man, als dat een fulltime-baan zou kunnen zijn dan zou ik 24/7/365 werken!
Bevredigend verhaal.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:03 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Lijkt mij echt lachen om mensen te ontslaan. Die angst zien en ruiken als ze je kamer binnenkomen omdat ze weten dat er wat mis is. Ze dan eerst een minuutje aankijken. Je ziet de angst groeien en groeien, pupillen verwijden, ze worden wat roder. Langzaam beginnen ze te trillen. Dan stamelen ze zachtjes: 'Je wil-de-de me spreken?'. Je knikt kort, zucht diep en vraagt dan hoe lang ze nou al bij je werken. Voordat ze met hun verhaal klaar zijn begin je over de crisis te praten en de teruglopende opdrachten. Je ziet langzaam de kleur uit hun gezicht weg trekken. Ze beginnen nog meer te trillen, de ogen beginnen vochtig te worden. En dan weet je het, dit is het moment. Het moment om ze te breken! Langzaam sta je op, je rekt je uit, ademt diep in.. en roept.. 'JE BENT ONTSLAGEN!'. En alsof ze door een moker geraakt zijn, storten ze in, beginnen ze te huilen en te smeken.
Man, als dat een fulltime-baan zou kunnen zijn dan zou ik 24/7/365 werken!
Dat gebeurt morgen. Ze laten hem vandaag eerst nog even de kutklusjes oplossen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:20 schreef retuow82 het volgende:
Och TS je had ook aan de andere kant van die tafel kunnen zitten, was het een stuk erger geweest.
Dit.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of ze denken dat nu ze niets meer te verliezen hebben, ze eindelijk eens kunnen doen wat hen hart hen ingeeft.
En ze hoeken je je hele kantoor door, tot je huilend en bloed spugend om genade smeekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2009 12:24:12 ]
Niet voldoen staat bij mij niet gelijk aan niet je best doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:03 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat gebeurt morgen. Ze laten hem vandaag eerst nog even de kutklusjes oplossen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:23 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit.
Als ik op zo'n manier ontslagen word, weet ik wel wat me te doen staat.oke....wie komt er met een lemming?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
Whehe, de allochtoon en de vrouw zijn de lul.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |