quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:27 schreef Ladylike het volgende:
Kutfacturen
Zet toch godverdomme een bestelnr van ons erbij zodat ik niet het hele systeem hoef te doorzoeken
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
wat grappig dat je dat nu zegt, ik zit net een hele reeks bestelnummers voor onze klant op een factuur erbij te zetten
(zie, ik ben best wel lief)
Is er toch nog iets om blij over te zijn vandaagquote:
Ik merk hetquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, ze zullen het eens handig doen
Doe ik ook altijd.. voor sommige bedrijven is dat dus niet zo logischquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
wat grappig dat je dat nu zegt, ik zit net een hele reeks bestelnummers voor onze klant op een factuur erbij te zetten
Het stikt van de bedrijven die nog nooit van 'klantvriendelijkheid' gehoord hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd.. voor sommige bedrijven is dat dus niet zo logisch
Ja, HUN ordernummer.. dat zetten ze er wel op..
Ow zeker wetenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:42 schreef Nijns het volgende:
[..]
Het stikt van de bedrijven die nog nooit van 'klantvriendelijkheid' gehoord hebben
gelukkig wel van het weer wordt ik momenteel ook niet blijquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:39 schreef Nijns het volgende:
[..]
Is er toch nog iets om blij over te zijn vandaag
whehehe die zijn wel vriendelijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow zeker weten
Maar laatst juist het tegenovergestelde meegemaakt...
normaal beginnen aanmaningen best dreigend.. ik kreeg er eentje die begon met:
"Volgens ons bent u iets vergeten? klopt dat?"zo kan het dus ook
mn baas wilde net gaan zwemmen .. maar ik heb mn bikini niet bij mequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gelukkig wel van het weer wordt ik momenteel ook niet blij
Een beetje systeem kan net zo goed bestelnummers als klantnummers of -namen vindenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:27 schreef Ladylike het volgende:
Kutfacturen
Zet toch godverdomme een bestelnr van ons erbij zodat ik niet het hele systeem hoef te doorzoeken
die moet je ook standaard bij je hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn baas wilde net gaan zwemmen .. maar ik heb mn bikini niet bij me
Heel goed.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:33 schreef Nijns het volgende:
[..]
Vijf vingersquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:54 schreef OA het volgende:
[..]
Prima hoor. Ga je ook nog vertellen wat er aan het handje is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Bij jou heb ik er 1 in mn kluisjequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die moet je ook standaard bij je hebben![]()
skinny dippen![]()
dat wil hij wel
Niet HUN nummers hequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een beetje systeem kan net zo goed bestelnummers als klantnummers of -namen vinden
je heb er zin in zo te zienquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo ook weer advertentie's gezet![]()
en vanavond weer werken
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Vijf vingers.
Oh, hij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
whehehe is het toch geen saaie pietquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bij jou heb ik er 1 in mn kluisje
(en niet echt nodig)
ja dat zei ie ookskinny dipping FTW
wij zijn alleen maar goed om de woede tegen te uiten, een uitleg is ie ons niet verschuldigdquote:
ik welquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wij zijn alleen maar goed om de woede tegen te uiten, een uitleg is ie ons niet verschuldigd
FUBjequote:
neequote:Op donderdag 11 juni 2009 15:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe is het toch geen saaie piet![]()
wel een ouwe geile bok
Dat is het verschil. Hij is de chef.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wel
leuk al die sollicitatie's te lezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |