Goed punt ja. Neem in ieder geval aan dat de proceskosten ook weer teruggegeven worden aan de stichting, wanneer gewonnen wordt...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hebben hiervoor niet eens geld uit hoeven geven begreep ik. Van der G won immers de rechtzaak.
Hamas heeft in zijn grondvesten de vernietiging van de joodse staat israel staan. Sinds de innige omhelzing van van Agt door de haatbaarden van deze club noem ik van Agt een haatpersoon. Hetzelfde doe ik met de vrienden van elke willekeurige andere organisatie die er naar streeft een bevolkingsgroep te vernietigen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:36 schreef Hephaistos. het volgende:
Je richt een stichting op met eigen geld, maar je neemt niet eens even de moeite om je bestuursleden na te trekken? Beetje vreemd hoor...
Verder staat Van Agt helemaal niet bekend als fanatiek haatpersoon. Mensen die niets fout over Israel willen horen hebben alleen de neiging om criticasters meteen weg te zetten als Jodenhaters en anti-semieten.
Als niemand in Engeland de politieke moed had gehad om wel met de gematigde fractie van de IRA te praten zouden er vandaag nog geregeld bomaanslagen zijn in Engeland .. maar ja, dat soort dingen zijn denk ik te moeilijk om te begrijpen voor zwart/wit denkers, dat je door de weigering om te praten met de gematigde fracties van een terroristische organisatie eerder kwaad dan goed doet ..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:23 schreef buachaille het volgende:
[..]
Hamas heeft in zijn grondvesten de vernietiging van de joodse staat israel staan. Sinds de innige omhelzing van van Agt door de haatbaarden van deze club noem ik van Agt een haatpersoon. Hetzelfde doe ik met de vrienden van elke willekeurige andere organisatie die er naar streeft een bevolkingsgroep te vernietigen.
Hamas heeft ook aangegeven dat zinnetje uit hun statuten te schrappen als ISR de illegaal bezette gebieden afstaat.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:23 schreef buachaille het volgende:
[..]
Hamas heeft in zijn grondvesten de vernietiging van de joodse staat israel staan. Sinds de innige omhelzing van van Agt door de haatbaarden van deze club noem ik van Agt een haatpersoon. Hetzelfde doe ik met de vrienden van elke willekeurige andere organisatie die er naar streeft een bevolkingsgroep te vernietigen.
Arme man, dus omdat mensen die jij haatbaarden noemt hem mogen is hij zelf ook een haatpersoon? (nog even los van het kinderlijke wereldbeeld wat je uitstraalt met die termen). Ik heb persoonlijk geen idee of Hamas leden van Agt uberhaupt kennen, maar dan nog. Hij steunt Hamas niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:23 schreef buachaille het volgende:
[..]
Is ook gebeurd begreep ik, Was meen ik 2500 Euro.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Goed punt ja. Neem in ieder geval aan dat de proceskosten ook weer teruggegeven worden aan de stichting, wanneer gewonnen wordt...
De Heren Bestuurders hebben het in elk geval niet van de daken geschreeuwd, geeft te denken.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:07 schreef voyeur het volgende:
Hoe komt het trouwens dat die Melchers pas twee jaar na de feiten er achter komt dat 'zijn' stichting Volkert gesteund heeft? Niet heel betrokken?
Waarom hadden ze dat moeten doen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
De Heren Bestuurders hebben het in elk geval niet van de daken geschreeuwd, geeft te denken.
Waarom hebben ze het niet gewoon publiek gemaakt toen ?
Omdat ze zelf ook wel snapten dat dit voor problemen zou zorgen, maar nu werd het duidelijk uit de details van het jaarverslag 2007quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:16 schreef qonmann het volgende:
[..]
De Heren Bestuurders hebben het in elk geval niet van de daken geschreeuwd, geeft te denken.
Waarom hebben ze het niet gewoon publiek gemaakt toen ?
Mensen met goed fatsoen gaan niet gearmd met de haatbaarden van hamas op de foto. Zelfs moslems met goed fatsoen doen dat niet. Hieronder een foto van een congres waarbij van Agt aanwezig was, de aanleiding tot mijn opmerkingen over zijn persoon.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:53 schreef voyeur het volgende:
Arme man, dus omdat mensen die jij haatbaarden noemt hem mogen is hij zelf ook een haatpersoon? (nog even los van het kinderlijke wereldbeeld wat je uitstraalt met die termen). Ik heb persoonlijk geen idee of Hamas leden van Agt uberhaupt kennen, maar dan nog. Hij steunt Hamas niet.
Hamas is ook helemaal zo slecht niet, zodra de arabieren de illegale bezetting van joods land opgeven en teruggaan naar het land van hun voorvaderen in Egypte, Syrie, Libanon etc. dan ben ik er voor om deze organisatie van de lijst met illegale terroristische organisaties te halen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:19 schreef Zith het volgende:
Hamas heeft ook aangegeven dat zinnetje uit hun statuten te schrappen als ISR de illegaal bezette gebieden afstaat.
Waarom zou je niet een conres mogen bezoeken van Palestijnen op de dag dat we geweld overal ter wereld herdenken?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:16 schreef buachaille het volgende:
[..]
Mensen met goed fatsoen gaan niet gearmd met de haatbaarden van hamas op de foto. Zelfs moslems met goed fatsoen doen dat niet. Hieronder een foto van een congres waarbij van Agt aanwezig was, de aanleiding tot mijn opmerkingen over zijn persoon.
[ afbeelding ]
Vooral de datum waarop dit congres plaats vond is opmerkelijk, 5 mei.
So heee, en dan ook nog het lef om naast een christelijke priester te zittenquote:Op maandag 15 juni 2009 09:16 schreef buachaille het volgende:
[..]
Mensen met goed fatsoen gaan niet gearmd met de haatbaarden van hamas op de foto. Zelfs moslems met goed fatsoen doen dat niet. Hieronder een foto van een congres waarbij van Agt aanwezig was, de aanleiding tot mijn opmerkingen over zijn persoon.
[ afbeelding ]
Vooral de datum waarop dit congres plaats vond is opmerkelijk, 5 mei.
Als die zin geen inleiding is geweest tot een vergelijking van de holocaust en het "miserabele lot" van de palestijnse arabieren (waarvan er vanaf de oprichting van dit "volk" zo'n 6 miljoen van zijn bijgefokt) dan vreet ik mijn pet op.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:42 schreef voyeur het volgende:
Waarom zou je niet een conres mogen bezoeken van Palestijnen op de dag dat we geweld overal ter wereld herdenken?
Weet je wat zijn openingszin tot dat congres was: '‘Nooit eerder in de geschiedenis van de mensheid is er een gruweldaad gepleegd van zulk een onvoorstelbare omvang als de massamoord van vele miljoenen Joodse mensen’
Al diverse malen heb ik aangegeven dat niet iedere haatbaard moslem is, er zijn genoeg (oud) katholieke haatbaarden. Voorlopig ben jij het dus die voor lul staat met je infantiele aannames.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:50 schreef Zith het volgende:
EDIT: Oh wacht! Jij dacht natuurlijk dat die (haat)baardkerel van de Hamas was!sta jij dan ff voor lul!
klik
Toen ik zestien was had ik ook moeite met mijn gebrek aan baardgroei, maar wordt het niet tijd dat je daar overheen groeit?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef buachaille het volgende:
Al diverse malen heb ik aangegeven dat niet iedere haatbaard moslem is, er zijn genoeg (oud) katholieke haatbaarden. Voorlopig ben jij het dus die voor lul staat met je infantiele aannames.
Terrorist? Zoek die definitie nog een keer op.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:41 schreef LENUS het volgende:
[..]
Nee het is heel normaal om een terrorist financieel te steunen. Laat de normale mens maar verrekken.
Dat hij aanneemt dat een orthodox christen een 'haatbaard moslim' is lijkt me pas infantiel. Wat snuif jij tegenwoordig?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:23 schreef buachaille het volgende:
[..]
Al diverse malen heb ik aangegeven dat niet iedere haatbaard moslem is, er zijn genoeg (oud) katholieke haatbaarden. Voorlopig ben jij het dus die voor lul staat met je infantiele aannames.
Is "volk" hier denigrerend bedoeld?quote:Op maandag 15 juni 2009 16:21 schreef buachaille het volgende:
[..]
Als die zin geen inleiding is geweest tot een vergelijking van de holocaust en het "miserabele lot" van de palestijnse arabieren (waarvan er vanaf de oprichting van dit "volk" zo'n 6 miljoen van zijn bijgefokt) dan vreet ik mijn pet op.
Ik gebruik, met uitzondering van af en toe een paar glaasjes bier geen drugs dus dat is het probleem niet. En je aannames kloppen niet, maar als je met kromme constructie andere woorden in de mond wilt leggen, prima!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:25 schreef voyeur het volgende:
Dat hij aanneemt dat een orthodox christen een 'haatbaard moslim' is lijkt me pas infantiel. Wat snuif jij tegenwoordig?
Toon een foto van dat congres waar van Agt Hamas leiders omhelst; niet één waar hij naast een Orthodox Christen zit.
Nou "volk" even tussen aanhalingstekens omdat de wereld er nog niet uit is wat men nu aan moet met de "palestijnen". Dit "volk" is pas na 1948 in het leven geroepen en bestaat uit een samenraapsel van mensen uit de omliggende landen, Egypte, syrie, libanon etc. Yasser Arafat is bijvoorbeeld een egyptenaar van geboorte. De Islamitische Republiek Filistina wil men nog in het leven roepen maar om nog niet vooruit te lopen op de zaken hou ik zolang maar even "volk" tussen aanhalingstekens aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:28 schreef voyeur het volgende:
Is "volk" hier denigrerend bedoeld?
Mag ik dan weten of 'Joden' een volk zijn volgens jou? En als dat zo is weet je of dat 'volk' het ook al wiedergutgemachted heefr door er zes miljjoen bij te 'fokken'?
Gatverdamme manquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:16 schreef buachaille het volgende:
[..]
Omhelst werd er inderdaad niet, maar van Agt is wel de man van het vieze kleffe linkse handje. Je weet wel, zo ééntje waarmee je een hand geeft en dat je dan met je linkerhand over andermans hand heen gaat wrijven![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |