abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70013216
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:28 schreef wimderon het volgende:

[..]

En dat is geen uitzondering dus.

Ik mis de voorbeelden. Ik kijk werkelijk veel meer wielrennen dan de tour alleen maar heb de man zelden (niet nooit) op aanvallen kunnen betrappen.

Maar afgezien van de vreemde ventoux rit (want twee dagen later rijdt ie wel goed en die etappe zelf sprint ie nog Contador uit het wiel) waar hij zeer laf reed (bevestiging van de Evans die ik tot dan toe kende) heeft hij indruk op me gemaakt.
pi_70013426
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:36 schreef thettes het volgende:

[..]

Ik mis de voorbeelden. Ik kijk werkelijk veel meer wielrennen dan de tour alleen maar heb de man zelden (niet nooit) op aanvallen kunnen betrappen.

Maar afgezien van de vreemde ventoux rit (want twee dagen later rijdt ie wel goed en die etappe zelf sprint ie nog Contador uit het wiel) waar hij zeer laf reed (bevestiging van de Evans die ik tot dan toe kende) heeft hij indruk op me gemaakt.
Noem mij de koersen maar op waar hij dit jaar niet heeft aangevallen. Veel verder dan de Amstel (in dienst gereden van Gilbert en sowieso nooit op het voorste plan te zien geweest) en de Waalse Pijl (waar aanvallen zelfmoord is en hij vanaf onder aan de Muur een lange sprint trok om het toch maar te proberen) zul je niet komen denk ik. Voor vorig jaar min of meer hetzelfde verhaal, met als grote uitzondering de Tour, waar hij zoals gezegd niet meer in topvorm was op het moment dat hij het geel verloor.
pi_70016430
Toch een knappe DL gereden, moet ik zeggen.

Sterk. Maar of het genoeg is om Contador (of wie weet Armstrong) te tacklen in de Tour, valt te bezien.
  maandag 15 juni 2009 @ 10:51:42 #104
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_70018982
quote:
Op maandag 15 juni 2009 09:04 schreef Leatherface het volgende:
Toch een knappe DL gereden, moet ik zeggen.

Sterk. Maar of het genoeg is om Contador (of wie weet Armstrong) te tacklen in de Tour, valt te bezien.
Idd. Denk dat hij nu al top is (net zoals Valverde en Gesink). De vraag is alleen of je nu al top moet zijn.

Vorig jaar was hij nu ook in vorm en was het na de eerste Tour week allemaal iets minder.

Met de TTT in het achterhoofd wordt het sowieso lastig voor een Evans, Menchov of Sastre om de Tour te winnen.
  maandag 15 juni 2009 @ 11:01:24 #105
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_70019246
Ik vraag me af of die 3 wel zo veel gaan verliezen in de TTT. Silence heeft Evans, Dekker, VDB en waarschijnlijk toch Lang, Rabo heeft Menchov, Clement en Moerenhout en Cervelo heeft met Haussler, Hushovd en eventueel Lancaster/Roulston ook een hoop talent rond rijden. Zelfs de Schlecks hebben Cancellara en Voigt.

Ze zullen wel iets verliezen op Astana, maar niet zo veel, vermoed ik. Ik zou trouwens op Columbia of Garmin gokken voor winst (herhaling van de Giro).
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 15 juni 2009 @ 11:03:57 #106
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_70019312
in de ITT in de dauphiné kwam rabo trouwens als tweede beste ploeg eruit. Dus zo slecht zullen ze het zeker wel niet doen.
  maandag 15 juni 2009 @ 11:52:57 #107
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_70020775
quote:
Op maandag 15 juni 2009 11:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me af of die 3 wel zo veel gaan verliezen in de TTT. Silence heeft Evans, Dekker, VDB en waarschijnlijk toch Lang, Rabo heeft Menchov, Clement en Moerenhout en Cervelo heeft met Haussler, Hushovd en eventueel Lancaster/Roulston ook een hoop talent rond rijden. Zelfs de Schlecks hebben Cancellara en Voigt.

Ze zullen wel iets verliezen op Astana, maar niet zo veel, vermoed ik. Ik zou trouwens op Columbia of Garmin gokken voor winst (herhaling van de Giro).
Astana zal denk ik beter doen dan in de Giro, nu Klöden er bij is en Armstrong zeer waarschijnlijk sterker is. Parcours is ook redelijk lastig in de beginfase. Maar idd, ze zijn niet de uitgesproken favoriet voor de TTT.

Dekker en VDB2 zijn nog niet echt super in de tijdritten op dit moment, althans zo lijkt het. Denk zelf dat Saxo Bank het beter gaat doen.

Rabobank? Tja, misschien een 5e plek als alles meezit. Moeten ze Posthuma wel niet thuislaten.
  maandag 22 juni 2009 @ 14:54:41 #108
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_70253588
Australia's Tour contender talks about Contador, Armstrong and his chances of winning

After finishing second at the Critérium du Dauphiné Libéré, Cadel Evans has regained his confidence for the Tour de France. In an exclusive interview with Cyclingnews’ Jean-François Quénet, Evans explains why he has good reasons to believe that Alberto Contador is beatable in July.

Back in March Cadel Evans had some serious doubts. He wasn’t in form after a hectic off-season and controversies inside his Silence-Lotto team. It had also taken him a lot longer than expected to recover from his shoulder and knee injuries sustained in the Tour de France. However his morale took the biggest knock when Alberto Contador put in a superb performance in the time trial in Paris-Nice, with the Spaniard beating Evans by 31 seconds on a 9km flat course. It shocked everyone, but especially Evans.

"I’m really impressed seeing such a small guy going so fast on this kind of course," the Australian said at the time. Since losing the 2007 Tour to Contador, Evans was aware that time trialling was his best chance of beating the Spanish climber. But now the Spaniard was beating him in his own backyard. That wasn’t all Evans had to worry about. Astana’s super power, with the recruitment of Lance Armstrong and the signings of two former Silence-Lotto lieutenants in Chris Horner and Yaroslav Popovych, meant that the Kazakh team were threatening to run away with any race they wanted. "If Astana shows the same form as in the early part of the season, it will be very difficult to beat them," Evans said in March.

Evans and the Silence fight back

Fast forward to a strong performance in the Dauphiné and Evans is a calmer man. There’s no doubt he’s more relaxed and reassured. He can now beat Contador in time trials - he did it in Nancy and Valence - and his new team-mates at Silence-Lotto have given him very encouraging signs of competitiveness, signs they weren’t showing earlier in year. Evans now feels that they have the ability to challenge Astana, although the Kazakh-based team will line-up with the crème de la crème of cycling super stars in Monaco.

"The day after Paris-Nice, I went and rode the Monaco time trial. It will be a big spectacle. There is a beautiful view and everything about that stage will be special. But from day one there will be a big selection among the favourites. I like that in a course."

The Australian isn’t a fan of reconnoitring all the stages a month preceding the Tour. After the Dauphiné, he packed his bag and went to a quiet but efficient training camp in Sierra Nevada, Spain. "I’ve already raced all the top finishes of the Tour de France, I know them," he says. "It’s said some of the mountain stages are not as hard as usual but the race is always hard. There are big expectations for the Mont Ventoux but the race might not go down to the wire. They say the mountains are not as selective but that’s all speculation. This year’s Tour looks like a nice race, that’s all I know."

The break he was finally able to take after the Tour of Romandie - a race he didn’t want to take part in but was obliged to after Lotto suffered a number of injuries - allowed him to watch the Giro d’Italia from his couch. "The long time trial was different and interesting. It was one of my favourite stages because the riders used normal bikes. I’m a cycling purist. Lance Armstrong? He didn’t start at the level people in Italy expected. I’ve been in the same situation in terms of coming back from a broken collarbone, so I know how it goes. He improved his condition during the race, and it will be interesting to see what he can do at the Tour de France. I wouldn’t count him out."

Although Armstrong didn’t win the Giro or Astana take home the honours at the Dauphine, Evans still sees them as the team to beat at the Tour de France. "They have the numbers," says Evans. "On paper it’s the strongest team in the history of the Tour de France."

In theory, Silence-Lotto looks like a Mickey Mouse team compared to Astana but the Dauphiné has given Evans and his men some good reasons to be confident. During the queen stage, that comprised of the Galibier, the col de la Croix-de-fer and the Madeleine, Evans was the only one of the trio of the stars to have domestiques helping him in the final climb, in the form of Matthew Lloyd and Jurgen Van den Broeck. Alejandro Valverde and Contador, on the other hand, were left alone. If the two Spaniards hadn’t combined their efforts, Evans would have been in serious contention for the overall win.

However despite the growing confidence Evans and his team have displayed of late, he admits that the team’s poor start did affect him. This might be a Flemish team, but the only four wins this year have come from Walloon (Olivier Kaisen at the Presidential Tour of Turkey and Philippe Gilbert at the Giro d’Italia) and Australian riders (Evans himself at the Settimana Coppi e Bartali and at the Dauphiné). "We’ve been unlucky with crashes and injuries, that’s all. For the Tour, my new team-mates look very good. Thomas Dekker showed at the Tour of Belgium that he’s back to his best. Charly Wegelius is a real team player, and he has the experience to contribute to the team. Van den Broeck fits in perfectly and has improved his climbing. Sebastian Lang is the real surprise and I couldn’t ask for a better helper, I’m very happy to have him."

Evans will also count on his ‘little brother’ and fellow compatriot Mathew Lloyd, who could be a great help in the mountains. But he knows the missing link is someone who can accompany him to the top of the biggest climbs. "Bernhard Kohl was a good recruit for that," he says. "When we hired him I thought it was too good to be true, that the king of the mountains who was on the podium last year had come to help me, but in the end we realized that it was too good to be true. When it [Kohl's positive for CERA, ed] occurred, it was too late to find a replacement in November."

Evans goes on the attack

Not only does Evans have better support than last year, when Popovych failed in his role as a domestique at Silence-Lotto, but the Australian has also shown at the Dauphiné greater determination and fighting spirit. It’s a different scenario to previous years when he was criticised for having a cautious attitude in the crucial moments.

"As a rider I’m quite aggressive," he says in his defence. "Last year against three CSC riders (Carlos Sastre and the Schleck brothers) and suffering from my crash in the Pyrénées, there was nothing more I could do in the Alps. It’s easy for anybody on a couch to wonder ‘why doesn’t this guy attack?’ but sometimes on the bike there’s not a great deal you can do."

"My job is to do the best I can at the Tour de France, I’m not there to create spectacle. Astana seems to not want to give me much rope in major races and I take it as a compliment. It means they think Contador is beatable. I also think he is. I expected more from him at the Dauphiné. Now at the Tour I’ll have to be consistent, be there every day and not lose too much time in the team time trial."

The main reason for Evans’ self belief comes from his new status: he’s no longer the hot favourite for the Tour de France but just one of the challengers. He looks more relaxed than one year ago and it comes across with everything he says. "Being a favourite changes a lot in your personal life. Last year, until February 13, I was one of the Tour de France contenders. On February 14, I became ‘the’ Tour favourite because of the exclusion of Astana. The interview requests were enormous then. I could have answered questions six to seven hours a day. I accepted too many interviews and I wasn’t full of energy to meet all the requirements. Now I say no to more than most of the media requests. I remember something my first coach once said: ‘You can’t keep everybody happy all the time and it’s dangerous if you do.’ Since the Tour of Romandie, I’ve been left to my own plans and it looks good for the Tour. I look after myself and I know what I need to get ready. Winning the Tour de France means weeks and months of planning."

Evans talks only about winning, not about coming second for the third time in a row.

http://www.cyclingnews.co(...)e-relaxed-challenger
  maandag 22 juni 2009 @ 15:10:55 #109
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70254142
Dit moest wel een topic van wim zijn
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_70632832

My old friend: The gendarme I 'hit' in '08- SMALL exageration...
  zaterdag 4 juli 2009 @ 01:09:40 #111
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_70632865
quote:
Op zaterdag 4 juli 2009 01:07 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
My old friend: The gendarme I 'hit' in '08- SMALL exageration...
Hier gaan we nog wel een filmpje zien maar dan is het iets minder vriendelijk.
pi_70635644
Na het voltooien van de tweede op de Dauphiné Libéré heeft Cadel-Evans zijn vertrouwen voor de tour de France teruggewonnen. In een exclusief interview met Cyclingnews Jean-François Quénet Evans wordt uitgelegd waarom hij goede redenen om aan te nemen heeft namelijk Alberto Contador beatable in juli.

Terug in maart had Cadel Evans ernstige twijfels. Is hij niet in het formulier na een hectische off-season en controverses binnen zijn team stilte-Lotto. Het heeft ook genomen hem een veel langer dan verwacht om te herstellen zijn schouder en knie verwondingen die opgelopen in de tour de France. Zijn moreel heeft echter de grootste Knocked wanneer Alberto Contador plaatst in een uitstekende prestaties in de tijd evaluatie in Parijs-Nice, met de Spanjaard Evans geslagen met 31 seconden op een 9 km platte. Het iedereen, maar met name Evans geschokt.

"Ik ben echt onder de indruk dergelijke kleine man zo snel gaande op dit soort cursus zien," de Australische destijds gezegd. Sinds de 2007-rondleiding naar Contador verliezen, wist Evans dat trialling tijd was zijn beste kans van de Spaanse climber geslagen. Maar nu de Spanjaard was geslagen hem in zijn eigen achtertuin. Dat is niet alles die Evans maken zich zorgen moesten over. Astana van supermacht, met de werving van lans Armstrong en de signings van twee voormalige stilte-Lotto lieutenants in Chris Horner en Jaroslav Popovitsj, ertoe geleid dat de Kazachse team zijn dreigt af met een race die zij wilden uitvoeren. "Als Astana hetzelfde formulier als in het eerste deel van het seizoen blijkt, dan zijn moeilijk te verslaan hen," Evans opgemerkt in maart.

Evans en de stilte best rij den terug

Ruits poelen een sterke prestaties in de Dauphiné en Evans is een rustiger man. Er is geen twijfel dat hij meer versoepeld en gerustgesteld. Hij kan nu Contador verslaan in tijd proeven hebben - hij heeft het in Nancy en Valentie - en zijn nieuwe team-mates op stilte-Lotto hem zeer bemoedigende signalen van het concurrentie vermogen, tekenen ze eerder in het jaar niet waren weer gegeven. Evans is nu van mening dat zij de mogelijkheid te betwisten Astana,, hebben hoewel het team Kazachse gebaseerde zal samenstelling met de crème de la crème van het wiel rennen super sterren in Monaco.

"De dag na Parijs-Nice ik ging en het proces van Monaco tijd onderweg. Dan zijn een grote spektakel. Er is een mooie weergave en alles over dat stadium zullen speciale. Maar vanaf dag één zal er een grote selectie onder de Favorieten. Ik die aan een cursus."

De Australische is niet een fan van reconnoitring alle stadia een maand vóór de rondleiding. Na de Dauphiné hij zijn tas verpakt en ging naar een stille maar efficiënte opleiding kamp in Sierra Nevada (Spanje). Ik hebt al alles bovenste is voltooid van de tour de France raced, ik weet,"zegt. "Er is gezegd sommige van de berg fasen zijn zoals gewoonlijk niet zo hard, maar de wed loop is altijd moeilijk. Er zijn grote verwachtingen voor de Mont-Ventoux, maar de wed loop kan niet gaan in de draad. Zij zeggen dat de bergen zijn niet zo selectief maar dat is alles speculatie. Van dit jaar-rondleiding lijkt een mooie wed loop, die ik weten.'

Het einde hij kon eindelijk na de rondleiding van Romandie - een race hij niet wil deel nemen, maar werd gedwongen nadat Lotto een aantal gewonden geleden-toegestaan hem te bekijken van de giro-d’Italia van zijn bank stel. 'De lang evaluatie was verschillende en interessant. Het was een van mijn favoriete fasen omdat de motorrijders normale fietsen gebruikt. Ik heb een wieler puristisch. Lans Armstrong? Hij niet de begindatum van de niveau mensen in Italië verwacht. Ik heb al in dezelfde situatie qua terugkomen van een verbroken collarbone, dus ik weet hoe het gaat. Hij zijn voorwaarde verbeterd tijdens de wed loop en het zal interessant om te zien wat hij kan doen op de tour de France. Ik wouldn't reken hem uit."

Hoewel Armstrong de giro niet winnen of Astana Huis het eerbetoon aan houden de Dauphine, beschouwt Evans nog ze als het team om te slaan op de tour de France. "Ze hebben de nummers," zegt Evans. "Op papier dat is het sterkste team in de geschiedenis van de tour de France."

In theorie ziet stilte-Lotto een Mickey Mouse team in vergelijking met Astana maar de Dauphiné heeft Evans en zijn mannen enkele goede redenen te vertrouwen. Tijdens de koningin fase, die bestaan uit de Galibier, de kolom de la Croix-de-fer en de Madeleine was Evans de enige van de trio van de sterren domestiques helpen hem in de laatste climb, in de vorm van Matthew Lloyd en Jurgen van den Broeck hebben. Alejandro Valverde en Contador, aan de andere kant zijn overgelaten alleen. Als de twee Spanjaarden hadn't hun inspanningen worden gecombineerd, is Evans in ernstige conflicten voor de algehele win geweest.

Maar ondanks het groeiend vertrouwen Evans en zijn team heeft gegeven van laat, erkent hij dat arme begin van het team invloed op hem. Dit kan een Vlaamse team, maar de slechts vier wint dit jaar vandaan Waalse (Olivier Kaisen op het voorzitterschap-rondleiding van Turkije) en de heer Gilbert op de giro-d’Italia en Australië motorrijders (Evans zelf de wieler Coppi e week en de Dauphiné). 'Hebt men unlucky met vast lopen en letsel, die alle. De rondleiding zoek mijn nieuwe team-mates heel goed. Thomas Dekker bleek bij de rondleiding van België, die hij naar zijn best. Charly Wegelius is een echte team speler en hij heeft de ervaring bij te dragen aan het team. Van den Broeck uitstekend past en verbeterd zijn klimmen. Sebastian lang is de echte verrassing en ik kan niet worden voor een betere helper, vraag ik erg blij hem."

Evans zal ook rekenen op zijn ‘ kleine broer ’ en collega ' s land genoot Mathew Lloyd, die zou een grote hulp in de bergen. Maar hij weet dat de ontbrekende schakel is iemand die hem naar de bovenkant van de grootste stijgt begeleiden kan. Hij zegt "Bernhard Kohl was een goede recruit voor,". "Wanneer wij hem aangesteld vond ik het te mooi om te kloppen, dat de koning van de bergen, die vorig jaar op het podium was gekomen om mij, maar uiteindelijk wij gerealiseerde dat er te mooi om waar te zijn. Als het [Kohl is positief voor CERA, ed] opgetreden, was het te laat geen vervanging vinden in november."

Evans gaat over de aanval

Niet alleen hoeft Evans betere ondersteuning dan vorig jaar, wanneer Popovitsj is mislukt in zijn hoedanigheid van een domestique op stilte-Lotto, maar de Australische heeft ook vindt in de Dauphiné meer vastberadenheid en de gevechten geest. Het is een ander scenario tot vorige jaar wanneer hij werd bekritiseerd, voor een voorzichtige houding in de cruciale momenten.

Als een toestel ik zeer agressief,"zegt hij in zijn verdediging. "Vorig jaar tegen drie CSC motorrijders (Carlos Sastre en de gebroeders Schleck) en lijden uit mijn crash in de Pyrénées, was er niets meer ik kan in de Alpen. Het gemakkelijk is voor niemand op een bank stel af te vragen ‘ waarom niet deze man aanvallen? ’ maar soms op de fiets er heel veel u kunt doen. "

"Mijn taak is het beste kan ik op de tour de France, ik ben er niet voor spektakel. Astana lijkt niet willen mij veel touw in grote rassen en ik beschouw het als een compliment. Dat betekent dat ze lijkt Contador beatable. Ik vind ook hij. Ik verwacht meer van hem aan de Dauphiné. Nu op de rondleiding zult ik heb om consequent te zijn, worden er elke dag en niet te veel tijd in de evaluatie team tijd te verliezen.

De belangrijkste reden voor Evans self overtuiging afkomstig is van zijn nieuwe status: hij is niet langer de warme favoriet voor de tour de France, maar slechts een van de challengers. Hij zoekt dan een jaar geleden meer ontspannen en het komt met alles wat die hij zegt. "Veel in uw persoonlijke leven een favoriet wordt gewijzigd. Vorig jaar, tot 13 februari was ik een van de tour de France kandidaten. Op 14 februari, werd ik ‘ de ’-rondleiding favoriet vanwege de uitsluiting van Astana. Het functioneringsgesprek aanvragen zijn enorme vervolgens. Ik kan hiermee vragen heb beantwoord zes tot zeven uur per dag. Ik aanvaard teveel interviews en ik was niet vol energie voldoen aan de vereisten. Nu ik niet meer dan de meeste van de media-verzoeken. Ik herinner mij iets mijn eerste trainer ooit gezegd: ‘ U niet iedereen blij voortdurend houden en het is gevaarlijk, doet u dat. ’ Sinds de Romandie-rondleiding opnieuw op, ik mijn eigen plannen hebt gelaten en lijkt het goed is voor de rondleiding. Ik kijk na mij en ik wat ik nodig weet te bereiden. Winnen van de tour de France betekent weken en maanden van planning."

Evans heeft het alleen over winnen, niet over het tweede komen voor de derde keer in een rij.
pi_70744387
Zonet heeft hij wel even bewezen dat hij anders aan het rijden is!

Aanvallen in de ploegentijdrit
  dinsdag 7 juli 2009 @ 16:28:07 #114
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70744487
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:25 schreef Tommeke het volgende:

En hij reed bijna iedereen er vanaf
pi_70768513
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 16:25 schreef Tommeke het volgende:

Maar even serieus: met de achterstand die hij in de ploegentijdrit heeft opgelopen, is 'ie wel kansloos voor de zege, want ik zie niet in waar hij 2'30 tot 3'00 minuten goed moet maken op de 4 man van Astana.
  woensdag 8 juli 2009 @ 08:48:22 #116
14505 OProg
A Life in Music
pi_70768699
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 08:33 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Maar even serieus: met de achterstand die hij in de ploegentijdrit heeft opgelopen, is 'ie wel kansloos voor de zege, want ik zie niet in waar hij 2'30 tot 3'00 minuten goed moet maken op de 4 man van Astana.
Inderdaad. Maar dat zal hij toch zelf vantevoren ook wel verwacht hebben, dat hij met Lotto kansloos zou zijn na die ploegentijdrit...
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:35:46 #117
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70779257
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 08:48 schreef OProg het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar dat zal hij toch zelf vantevoren ook wel verwacht hebben, dat hij met Lotto kansloos zou zijn na die ploegentijdrit...
Tja dat had ie na de eerste 2e plaats in de eindklassering al kunnen weten.
Met een andere ploeg had Cadel de Tour wel een keer gewonnen daar ben ik van overtuigd.

Maar welke ploeg zou hem liggen?
  vrijdag 10 juli 2009 @ 00:39:18 #118
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_70834867
Zal hij morgen nog wat gaan proberen. Nu gaan we eindelijk zien of hij kan aanvallen want het zal nodig zijn wil hij nog op het podium komen.
pi_70835266
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 00:39 schreef Palmboom313 het volgende:
Zal hij morgen nog wat gaan proberen. Nu gaan we eindelijk zien of hij kan aanvallen want het zal nodig zijn wil hij nog op het podium komen.
Ik vrees dat Evans te kort komt, maar het zou hem sieren! als hij het op dezelfde manier zou proberen ten tijde van de dauphine! Maar ik vrees dat hij te bang is dat anderen zn bordje te snel leegeten en hij dus maar 1 a 2 prikjes uit gaat delen en de rest gaat volgen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_70855179
Aanvallenste klimmer tot nu toe.
- verwijderd door admin -
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:40:19 #121
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70855239
Goed gedaan, dankzijk hem werd het nog wat
pi_70855327
Ik vrees met grote vrezen dat hij niet op z'n top is.

Hij fietst steeds leuker ja, naast de fiets is het imo een eikel.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:44:43 #123
67640 SaintOfKillers
pi_70855359
Helaas heeft hij de verkeerde Tour gekozen om zich te ontpoppen tot aanvallende klimmer. Hij kon de laatste jaren geen slechtere hebben. Ook vandaag was geen al te interessante klim voor aanvallers.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_70855423
Hij moest wel aanvallen. Het verschil is nu te groot.

Ik ben er evenwel van overtuigd dat in een tijdrit Evans meer tijd op Contador kan goed maken dan velen voor mogelijk houden.

De ASO heeft echt een boring parcours uitgezet met belachelijk simpele bergetappes. Dat verdient ook wel een 'saaie' winnaar (dat is Evans niet maar zo is wel het beeld ).
pi_70855444
Ik hoor dat Evans vandaag voor het eerst ooit aangevallen heeft?
pi_70855558
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:46 schreef Klopkoek het volgende:
Hij moest wel aanvallen. Het verschil is nu te groot.

Dat is ook zo voor alle andere die niet aanvielen.
- verwijderd door admin -
pi_70855580
Vorig jaar op Alpe d'Huez moest hij op een gegeven moment ook de boel op sleeptouw nemen nadat Kohl niet meer kon.

En dit jaar in de Dauphine viel hij ook aan.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:54:26 #128
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:56:58 #129
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_70855761
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:47 schreef wimderon het volgende:
Ik hoor dat Evans vandaag voor het eerst ooit aangevallen heeft?
Ja.

Dat krijg je ervan als je de Dauphine, Romandië en weet ik veel wat nog meer niet volgt als wielercommentator.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:57:41 #130
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_70855788
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:56 schreef Zelva het volgende:

[..]

Ja.

Dat krijg je ervan als je de Dauphine, Romandië en weet ik veel wat nog meer niet volgt als wielercommentator.
Ze zeiden weldegelijk dat hij in de Dauphiné ook aangevallen had.
pi_70855824
koers gemaakt, prima
pi_70856050
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:38 schreef groenen het volgende:
Aanvallenste klimmer tot nu toe.
Da's Contador wat mij betreft (een geslaagde aanval schat ik hoger in dan een aantal mislukte pogingen), maar Evans heeft idd de lont in het kruitvat gestoken in een verder saaie etappe.
pi_70856256
Goed geprobeerd.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_70856430
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:14 schreef marcodej het volgende:
Goed geprobeerd.
Idd. De rest zat alleen maar naar Astana te kijken (hoewel ik dat ook nog niet zo heel vreemd vind in de deze etappe).
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:03:15 #135
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_70857572
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 17:57 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ze zeiden weldegelijk dat hij in de Dauphiné ook aangevallen had.
Ja, pas vast nadat hij er door echte wielerkenners er fijntjes op gewezen was. Ducrot zei letterlijk dat het in de krant moest omdat Evans voor de eerste keer had aangevallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zelva op 10-07-2009 19:13:00 ]
pi_70858306
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:03 schreef Zelva het volgende:

[..]

Ja, pas vast nadat hij er door echte wielerkenners er fijntjes op gewezen was. Ducrot zei letterlijk dat het in de krant moest omdat Evans voor de eerste keer had aangevallen.
Het probleem zal zijn, dat vanaf nu elke keer dat Evans weer aanvalt, dat dat weer in de krant mag
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_70861631
De held van vandaag zonder enige twijfel naar mijn mening. Ben blij dat hij zijn australisch trots toonde en het bal opende. Ik hoop dat hij nog meer een duur atleet is geworden dan vorig jaar dan kan hij misschien nog potten breken in de laatste week die niet te onderschatten zwaar is imho.
look look .. over there -->
pi_70863308
Goed geprobeerd inderdaad.

Het klinkt voor velen raar en ongeloofwaardig, maar Evans manifesteert zich heel het jaar al als een van de meest aanvallende coureurs uit het peloton.

Zo. dat mag ook wel eens gezegd worden.
pi_70866273
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 22:16 schreef Leatherface het volgende:
Goed geprobeerd inderdaad.

Het klinkt voor velen raar en ongeloofwaardig, maar Evans manifesteert zich heel het jaar al als een van de meest aanvallende coureurs uit het peloton.

Zo. dat mag ook wel eens gezegd worden.
Vorig jaar ook al .
  zaterdag 11 juli 2009 @ 00:06:49 #140
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_70866381
hij heeft alleen geen echte "punch", zoals Ducrot dat altijd zegt
Where's me jumper?
  zaterdag 11 juli 2009 @ 00:08:45 #141
67640 SaintOfKillers
pi_70866430
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:06 schreef Waaghals het volgende:
hij heeft alleen geen echte "punch", zoals Ducrot dat altijd zegt
Al iets meer dan vroeger, je herkent zijn aanvallen nu ook al vanuit de helicopter. Vroeger leek het alleen alsof hij even op kop ging rijden en moest je aan zijn gezicht zien dat hij eigenlijk aan het demarreren was.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 00:15:02 #142
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70866566
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:08 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Al iets meer dan vroeger, je herkent zijn aanvallen nu ook al vanuit de helicopter. Vroeger leek het alleen alsof hij even op kop ging rijden en moest je aan zijn gezicht zien dat hij eigenlijk aan het demarreren was.
Dat laatste klopt inderdaad
Altijd als hij aanviel zat er een hele rits renners in zijn wiel
pi_70866591
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:15 schreef Szura het volgende:

[..]

Dat laatste klopt inderdaad
Altijd als hij aanviel zat er een hele rits renners in zijn wiel
Dat komt omdat hij weinig versnelling in de benen heeft. Hij komt gewoon niet zo snel op gang.
sig verwijderd door FA
pi_70874254
Evans is een held!
pi_70874264
Ik hoor dat hij vandaag voor het eerst ooit in de aanval is gegaan?
  zaterdag 11 juli 2009 @ 13:16:17 #146
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_70874396
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 13:15 schreef wimderon het volgende:
Ik hoor dat hij vandaag voor het eerst ooit in de aanval is gegaan?
Tweede keer, gisteren was de eerste.
pi_70874452
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 13:20 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Tweede keer, gisteren was de eerste.
pi_70874595
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 00:01 schreef wimderon het volgende:

[..]

Vorig jaar ook al .
Hmm, toen misschien niet zo op gelet.

Maar dit jaar valt ie zowat iedere koers die ik van hem zie aan.
pi_70874610
Goed dat hij het in elk geval probeert.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')