Dat is ook zo voor alle andere die niet aanvielen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:46 schreef Klopkoek het volgende:
Hij moest wel aanvallen. Het verschil is nu te groot.
Ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:47 schreef wimderon het volgende:
Ik hoor dat Evans vandaag voor het eerst ooit aangevallen heeft?
Ze zeiden weldegelijk dat hij in de Dauphiné ook aangevallen had.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:56 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja.
Dat krijg je ervan als je de Dauphine, Romandië en weet ik veel wat nog meer niet volgt als wielercommentator.
Da's Contador wat mij betreft (een geslaagde aanval schat ik hoger in dan een aantal mislukte pogingen), maar Evans heeft idd de lont in het kruitvat gestoken in een verder saaie etappe.quote:
Idd. De rest zat alleen maar naar Astana te kijken (hoewel ik dat ook nog niet zo heel vreemd vind in de deze etappe).quote:
Ja, pas vast nadat hij er door echte wielerkenners er fijntjes op gewezen was. Ducrot zei letterlijk dat het in de krant moest omdat Evans voor de eerste keer had aangevallen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ze zeiden weldegelijk dat hij in de Dauphiné ook aangevallen had.
Het probleem zal zijn, dat vanaf nu elke keer dat Evans weer aanvalt, dat dat weer in de krant magquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:03 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja, pas vast nadat hij er door echte wielerkenners er fijntjes op gewezen was. Ducrot zei letterlijk dat het in de krant moest omdat Evans voor de eerste keer had aangevallen.
Vorig jaar ook alquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:16 schreef Leatherface het volgende:
Goed geprobeerd inderdaad.
Het klinkt voor velen raar en ongeloofwaardig, maar Evans manifesteert zich heel het jaar al als een van de meest aanvallende coureurs uit het peloton.
Zo. dat mag ook wel eens gezegd worden.
Al iets meer dan vroeger, je herkent zijn aanvallen nu ook al vanuit de helicopter. Vroeger leek het alleen alsof hij even op kop ging rijden en moest je aan zijn gezicht zien dat hij eigenlijk aan het demarreren was.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:06 schreef Waaghals het volgende:
hij heeft alleen geen echte "punch", zoals Ducrot dat altijd zegt
Dat laatste klopt inderdaadquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Al iets meer dan vroeger, je herkent zijn aanvallen nu ook al vanuit de helicopter. Vroeger leek het alleen alsof hij even op kop ging rijden en moest je aan zijn gezicht zien dat hij eigenlijk aan het demarreren was.
Dat komt omdat hij weinig versnelling in de benen heeft. Hij komt gewoon niet zo snel op gang.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat laatste klopt inderdaad![]()
Altijd als hij aanviel zat er een hele rits renners in zijn wiel
Tweede keer, gisteren was de eerste.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:15 schreef wimderon het volgende:
Ik hoor dat hij vandaag voor het eerst ooit in de aanval is gegaan?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tweede keer, gisteren was de eerste.
Hmm, toen misschien niet zo op gelet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |