dat komt omdat ik dat allemaal heb weggeflikkerdquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:25 schreef skippy22 het volgende:
Niemand begint over de ts haar schrijfstijl
Ah, nou ja, opzich is het opzienbarend dat vrouwen ondanks alles nog zoveel liefde (kunnen) tonen.Ze verdienen geen klap, maar zoveel beter, maar meestal nemen ze genoegen met 'just that'?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
zal wel Amsterdams zijn...
betekenis; moet je een knal, klap, etc..
![]()
was een grappie
nah... laat ''ze'' maar weg ik heb hier genoeg commentaren gezien van vrouwen én mannen die TSquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:35 schreef Billary het volgende:
[..]
Ah, nou ja, opzich is het opzienbarend dat vrouwen ondanks alles nog zoveel liefde (kunnen) tonen.Ze verdienen geen klap, maar zoveel beter, maar meestal nemen ze genoegen met 'just that'?
![]()
Dat zie je dus wel, anders kom je hier niet posten om ons om 'advies' te vragen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:53 schreef MiniGirl het volgende:
waarom zie ik dan niet dat ik zo stom en naief ben ?...
Dat dus!quote:Op donderdag 11 juni 2009 07:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Ren meisje, ren.....!
Als je ná járen een normale relatie met iemand hebt en zoiets gebeurd weet je dat er iets mis is,
overspannen, burnout of wat dan ook, komt ook meestal wel weer goed, maar bij jouw vriend
lijkt het mij toch écht dat dit zijn karakter is, geweldadig, jaloers en ziekelijk achterdochtig.
en nee psygisch lijkt hij mij niet in orde
(Ik ga er even vanuit dat dit een serieus topic is..)quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:16 schreef MiniGirl het volgende:
Mensen bedankt voor de serieuze reactie`s![]()
en chickiewickie bedankt dat me serieus wil helpen .. de reacties zeggen meer dan genoeg.. en toch vind ik het zo moeilijk om de knoop door te hakken
Ik ben toevallig wel ervaringsdeskundige he.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:55 schreef KG5 het volgende:
Die mensen kunnen zich niet inleven in jou of in je vriend.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:41 schreef MiniGirl het volgende:
ja dus ik hoop dat dan alles beter word iedereen verdient een kans toch..
Ik schat die kans groter in dan dat ze de realiteit onder ogen durft te zien helaasquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:57 schreef TeenWolf het volgende:
Mini is niet langs geweest vandaag.... is ze KO ofzo??
genoeg vrouwen met hoog IQ die er ook voor vallen dus dat lijkt me niet een van de bepalende factoren, wel het vallen op foute mannenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:49 schreef Heberg het volgende:
Ik denk dat het met oergevoelens te maken heeft, een criminele man windt een bepaald soort vrouwen op, ws omdat dit de voortplanting vergroot tov anderen en dat de beste bescherming zou bieden. Net als in de natuur.
Die machtsgeilheid trekt veel vrouwen aan, uiteindelijk worden ze toch de dupe van die stommiteit van die onverstandige keuze om met foute mannen om te gaan. Het komt vooral voor bij vrouwen met een laag IQ, die weer dergelijke kinderen baren en zo blijft het altijd bestaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |