quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:47 schreef MiniGirl het volgende:
de discussie en wat betreft de relatie ik geef hem een kans maar als er nog 1 ding voorvalt is het over en dalijk sluit ik de deur af want ik ga met mijn zus uiteten
Ja, dan zou dat zeker zonde zijn. Stel je toch eens voor dat je zus een realistisch beeld van je vriendje kreeg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:50 schreef MiniGirl het volgende:
goed plan maar nee dan zal ze nooit meer aardig tegen hem kunnen doen .. enja stel het komt goed .. dan zou dat wel zonde zijn
nah, hij komt er mee weg dus waarom stoppen met dit gedrag, het loont blijkbaarquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:50 schreef SicSicSics het volgende:
...Maar goed, het kan ook goed gaan.
Mjah, de hoeveelste 'nog een kans' is dit? Sorry hoor, maar als je om advies vraagt en het dan niet tot je neemt, waarom vraag je er dan in 's hemelsnaam om?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:47 schreef MiniGirl het volgende:
de discussie en wat betreft de relatie ik geef hem een kans maar als er nog 1 ding voorvalt is het over en dalijk sluit ik de deur af want ik ga met mijn zus uiteten
Ik heb het ook alleen van horen zeggen... Dat het goed kan komen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:07 schreef Re het volgende:
[..]
nah, hij komt er mee weg dus waarom stoppen met dit gedrag, het loont blijkbaar
er zijn idd wel gevallen bekend die toch in therapie gaan die het licht gezien hebben ipv het licht uit hun vriendin te slaan, maar goed, die zijn zeldzaam
WTFquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:50 schreef MiniGirl het volgende:
goed plan maar nee dan zal ze nooit meer aardig tegen hem kunnen doen .. enja stel het komt goed .. dan zou dat wel zonde zijn
En omdat zij dan nooit meer aardig tegen hem zal kunnen doen neem jij het risico maar dat je de volgende keer aan de beurt bent, en ondertussen hoop je maar dat je hem kunt "redden"quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:50 schreef MiniGirl het volgende:
Ik neem deze OP ook niet al te serieus eigenlijk. Het lijkt wat te cliché allemaal, tot de Breez3rtaal aan toe.quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:27 schreef Pacmaniac het volgende:
Waarom heb ik als ik dergelijke topics lees altijd meteen het gevoel dat het om een aandachttrekkende kloon gaat?
De OP staat vol open deuren die vragen om reacties en dus nog meer aandacht.
Amen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mjah, de hoeveelste 'nog een kans' is dit? Sorry hoor, maar als je om advies vraagt en het dan niet tot je neemt, waarom vraag je er dan in 's hemelsnaam om?
Je weet het wel, ga opzoek niet naar wat je bekend is! Dat is geen echte liefde, je zoekt naar iets wat voor jou bekend/normaal is, maar dat is niet normaal of liefde.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:35 schreef MiniGirl het volgende:
bilarry inderdaad mijn vriend lijkt op mijn vader die had vroeger ook lossen handjes. mischien dat ik het daarom ook pik .. ik weet het niet
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:07 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik neem deze OP ook niet al te serieus eigenlijk. Het lijkt wat te cliché allemaal, tot de Breez3rtaal aan toe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |