En vind hij zelf ook dat hij hulp nodig heeft of is die afspraak er alleen maar omdat jij dat graag wilt?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:34 schreef MiniGirl het volgende:
ja sorry als ik niet reageerde maar krijg zoveel berichtjes in een keer..
Maar hij heeft al een afspraak gemaakt bij de dokter Dat hij met een psycholoog gaat praten maar die had een wachtlijst van 3 weken .. hij is 22 en ik ben 20
[..]
Niet met alles meid, niet met alles. Ik denk dat je over 2 jaar wel zult inzien dat je op dit moment een verkeerde beslissing hebt genomen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:41 schreef MiniGirl het volgende:
ja dus ik hoop dat dan alles beter word iedereen verdient een kans toch..
[insert open deur opmerking over niet kunnen zien met twee blauwe ogen]quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:48 schreef Scorpie het volgende:
Niet met alles meid, niet met alles. Ik denk dat je over 2 jaar wel zult inzien dat je op dit moment een verkeerde beslissing hebt genomen.
tja,wijsheid en levenservaring..je bent jong, hebt weinig meegemaakt..quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:53 schreef MiniGirl het volgende:
waarom zie ik dan niet dat ik zo stom en naief ben ?...
Omdat je dat soort dingen meestal niet ziet als je er zelf midden in zit. En zie je ze wel, dan zoek je er allerlei excuses en verklaringen voor waardoor je de feiten verzacht.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:53 schreef MiniGirl het volgende:
Omdat je blijkbaar verliefd bent, dat kan behoorlijk je beoordelingsvermogen aantasten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:53 schreef MiniGirl het volgende:
En heeft hij zelf ook enig idee waar die woedeaanvallen vandaan komen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:48 schreef MiniGirl het volgende:
hai michelle ,
Ja het was zijn eigen idee want hij zit er echt mee , hij schaamt zich en wil alles behalve zo zijn
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat je dat soort dingen meestal niet ziet als je er zelf midden in zit. En zie je ze wel, dan zoek je er allerlei excuses en verklaringen voor waardoor je de feiten verzacht.
Eigen ervaring helaas...quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mooi hè, allemaal stuurman/vrouw aan wal adviezen op afstand.
Mwach, ik ken vrouwen die al heel veel relaties hebben gehad en dan toch ineens helemaal verknocht raken aan een wifebeater. In zekere zin is het ook wel lekker natuurlijk, iemand die zo jaloers en bezitterig is. Betekent dat je schijnbaar heel waardevol bent. En als hij boos wordt en je slaat, ach, je maakt tenminste sterke emoties in hem los. En dat terwijl hij ook nog eens overduidelijk zo'n testosteron alfa mannetje is. Maakt hem toch ook wel een beetje een goede vangst. En natuurlijk is het fout dat hij het doet en doet hij je pijn, maar hoe heerlijk dat hij daarna alles op alles zet om het goed te maken, zie je nou wel dat jullie relatie het waard is om heel diep voor te gaan. Dat is echte liefde!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:54 schreef brunette82 het volgende:
tja,wijsheid en levenservaring..je bent jong, hebt weinig meegemaakt..
Misschien ook nog eens je 1e vriendje....
En boeken als "Een goede man slaat soms zijn vrouw".quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:04 schreef speknek het volgende:
Het zou helpen als ze in ieder geval al de soaps op tv verbieden.
Of ervarings'deskundigen'.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
of gewoon mensen met gezond verstand?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:58 schreef MiniGirl het volgende:
niemand is perfect en in iedere relatie is er wel iets maar als jullie dit zo lezen wat adviseer je me dan ...Groetjes Sanne
Wat ga je nu concreet doen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:33 schreef MiniGirl het volgende:
ja bedankt voor alle reacties.. en word een x vervolgt Mvg Sanne
ook Marc Dutroux verdient een tweede kansquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:41 schreef MiniGirl het volgende:
ja dus ik hoop dat dan alles beter word iedereen verdient een kans toch..
Wat sluit je af? Deze discussie? Die relatie? De voordeur?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:43 schreef MiniGirl het volgende:
nee ik doe helemaal niet concreet ik sluit het af.
je gezicht tijdens het klappen ontvangen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:43 schreef MiniGirl het volgende:
nee ik doe helemaal niet concreet ik sluit het af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |