Jouw 5 argumenten. Lees ze een keer door zonder ze af te zwakken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:58 schreef MiniGirl het volgende:
1. hij heeft namelijk last van woede aanvallen dan slaat hij een gat in de deur of slaat een kastdeur eruit hij heeft mij al een een keer bij mijn keelgegrepen ( en mijn voet gebroken geschopt
2. hij is ook heel wantrouwend en dringt zich heel erg aan me op ..
3. ik vraag me nu af is hij psygische wel in orde
4. en dan doet die van kinderachtige uitspraken hij vind het ontzettend moeilijk om mij vrij te laten wil me het liefst 10 keer bellen op een dag 20 keer smsen hij eist alle aandacht op
5. al die negatieve punten spelen ook een hele groote rol
Dat is iets waar veel buitenstaanders zich in vergissen.. Het is zó makkelijk om te zeggen 'als mijn partner zus of zo doet, dan is het over'.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:24 schreef Bob-B het volgende:
Waar moet het heen met de jeugd van tegenwoordig, hoe kan je om advies vragen als je vriend je de tering in slaat/schopt. Hoezo is dat geen duidelijk teken meer
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:32 schreef pisnicht het volgende:
Voordat je het uitmaakt moet je hem nog wel ff per ongeluk een gebroken neus slaan natuurlijk he.
ja, halloquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:32 schreef pisnicht het volgende:
Voordat je het uitmaakt moet je hem nog wel ff per ongeluk een gebroken neus slaan natuurlijk he.
Leuk man, denk alleen dat TS daar niet meer zoveel aan heeft.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:42 schreef afca0001 het volgende:
Wat een belachelijke berichten hier, ik zelf heb problemen met woede aanvallen, al is het stukken minder geworden. Nog niet helemaal maar ik werk eraan !
Ik wil niet eens zo reageren het lijkt alsof het vanzelf gaat.. achteraf heb je spijt van je daden. En had je het niet zo willen aanpakken.
Mensen begrijpen niet omdat ze oordelen het is makkelijker gezegt dat iemand gek is dan naar de kern te zoeken en het proberen op te lossen.
Ik zelf heb geleerd om me af te sluiten en dat advies, klinkt misschien stom voor die mensen die oordelenmaar ik weet dat het voor mij helpt.
Dat advies kreeg ik van een vrouw die een gave heeft. In het begin wilde ik er niks van weten ik geloofde ook niet in die onzin net zoals jullie niet geloven dat er iets aan gedaan kan worden. En die jongen voor gek verklaren.
Het heeft allemaal met energie te maken, ik moest oefenen oefenen oefenen met mijn vingers tegen elkaar ( middelvinger ringvinger en je duim tegen elkaar ) zorgen dat je benen en armen niet kruisen, probeer je een eivormig wit licht om je heen voor te stellen, en concentreer je op die energie, laat geen negatieve energie van anderen jouw beinvloeden en probeer alles van je af te gooien.
Ik was een spons voor negatieve energie werd gezegt en als je uitgaat e.d. zijn mensen die hebben slechte energie om zich heen onbewust komt dat binnen en zodoende kropt alles zich op tot je in een argument of discussie je controle verliest.
Klinkt allemaal vast vaag en jullie zullen me ook vast voor gek verklarenmaar ik weet dat het voor mij helpt. En mensen die zomaar oordelen zonder zelf eigen ervaring, die verklaar ik voor gek.
Maar die oefening heb ik dus vaak moeten proberen voordat ik er zelf iets van merkte en ik heb een behandeling van die vrouw gehad en je voelde gewoon iets door je lichaam stromen alsof het dus die energie is wat via je vingers en benen word afgevoerd. Je moet er open voor staan en je moet willen en je vollop concentreren. eerste keren zal vast misschien niet werken. Maar proberen kan altijd. Succes !
Da's allemaal prachtig en ik vind dat ook echt goed van je maar als jij een vriendin/vrouw hebt die je tijdens die buien wel eens de kamer door mept is zij ook hartstikke gek als ze bij je blijft.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:42 schreef afca0001 het volgende:
Wat een belachelijke berichten hier, ik zelf heb problemen met woede aanvallen, al is het stukken minder geworden. Nog niet helemaal maar ik werk eraan !
Ik wil niet eens zo reageren het lijkt alsof het vanzelf gaat.. achteraf heb je spijt van je daden. En had je het niet zo willen aanpakken.
-knip-
MMquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Da's allemaal prachtig en ik vind dat ook echt goed van je maar als jij een vriendin/vrouw hebt die je tijdens die buien wel eens de kamer door mept is zij ook hartstikke gek als ze bij je blijft.
Breng eerst je eigen zaken maar eens op orde, tot die tijd ben je gewoon niet klaar voor een relatie.
Precies, heal jezelf lekker alleen op een zolderkamertje en maak in de tussentijd geen slachtoffers. Doe je dat wel dan ben je dus een smerige egoist, heb je meteen nog wat om aan te werken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Da's allemaal prachtig en ik vind dat ook echt goed van je maar als jij een vriendin/vrouw hebt die je tijdens die buien wel eens de kamer door mept is zij ook hartstikke gek als ze bij je blijft.
Breng eerst je eigen zaken maar eens op orde, tot die tijd ben je gewoon niet klaar voor een relatie.
Right, ik ehb een keer wel perongeluk bij het verhuizen een complete kast van 100kg op me toenmalige vriendin der voet laten kletteren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:58 schreef MiniGirl het volgende:
( en mijn voet gebroken geschopt (niet expres)
Ooh, mooie redenering zeg!quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:42 schreef afca0001 het volgende:
...[knip]...
Ik was een spons voor negatieve energie werd gezegt en als je uitgaat e.d. zijn mensen die hebben slechte energie om zich heen onbewust komt dat binnen en zodoende kropt alles zich op tot je in een argument of discussie je controle verliest.
...
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:42 schreef afca0001 het volgende:
Dat advies kreeg ik van een vrouw die een gave heeft.
Ohhhh, dat is het dus... het heeft allemaal met energie te maken. Aha, dus daarom werden bijvoorbeeld de Joden ook vervolgd en vergast, want ze hadden niet de juiste energie. En daarom kwamen er ruim 3000 mensen op tijdens 9/11 WTC... Hadden ze maar moeten oefenen met wit licht. Nou dat licht hebben ze wel gezien kan ik je melden...quote:Het heeft allemaal met energie te maken, ik moest oefenen oefenen oefenen met mijn vingers tegen elkaar ( middelvinger ringvinger en je duim tegen elkaar ) zorgen dat je benen en armen niet kruisen, probeer je een eivormig wit licht om je heen voor te stellen, en concentreer je op die energie, laat geen negatieve energie van anderen jouw beinvloeden en probeer alles van je af te gooien.
Ja, want het ligt echt niet aan jou hoor! Het ligt allemaal aan anderen! Aan die 'negatieve' mensen!quote:Ik was een spons voor negatieve energie werd gezegt en als je uitgaat e.d. zijn mensen die hebben slechte energie om zich heen onbewust komt dat binnen en zodoende kropt alles zich op tot je in een argument of discussie je controle verliest.
ja, ik verklaar jou bij deze voor gek.quote:Klinkt allemaal vast vaag en jullie zullen me ook vast voor gek verklaren![]()
Dat mag. Maar jij bent in de veronderstelling dat het helpt. Blijf vooral in die onzin geloven, en dat alles aan anderen ligt omdat ze een 'negatieve' energie hebben. Je zult keer op keer net zolang dezelfde fout begaan totdat er iets in je leven gebeurd waardoor je uiteindelijk zelf op eigen kracht het 'licht' zal zien. Beter gezegd is dit dan een moment van een lampje wat gaat branden. Een kwakzalver helpt jou daar echt niet bij....quote:maar ik weet dat het voor mij helpt. En mensen die zomaar oordelen zonder zelf eigen ervaring, die verklaar ik voor gek.
oehhh, ahhh. nou ik wil ook wel een afspraakje met die mevrouw. Als ze bepaalde handelingen goed doet al ze merken dat er bij mij ook iets gaat stromen, waarna ze haar mondhoeken mag gaan afvegen....quote:Maar die oefening heb ik dus vaak moeten proberen voordat ik er zelf iets van merkte en ik heb een behandeling van die vrouw gehad en je voelde gewoon iets door je lichaam stromen alsof het dus die energie is wat via je vingers en benen word afgevoerd. Je moet er open voor staan en je moet willen en je vollop concentreren. eerste keren zal vast misschien niet werken. Maar proberen kan altijd. Succes !
Ik verklaar jou ook voor gek, succesquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:42 schreef afca0001 het volgende:
En mensen die zomaar oordelen zonder zelf eigen ervaring, die verklaar ik voor gek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |