Ziet er heel goed uit!quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:42 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dit is de poster geworden
Echt drukEn dan staat er nog maar 5% op van wat ik wil maarja
ze kiezen er zelf voor
Eerlijk gezegd vind ik die laatste zin nog steeds zeer onprettig lezen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:42 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
ze kiezen er zelf voor
Heb je een heel nieuw product verzonnen en uitgewerkt als opdracht ofzo? Netjes hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:42 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
ze kiezen er zelf voor
Voor jou danquote:
die is siniti even aan het opzoeken en zet hij zo erinquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Zo hehe..pauze!
Ff genieten met een grote london bacon met 2 saus!!!!!!!!!!![]()
![]()
Wat is er mer de op aan de hand?
Ik las hem nog een keer, en heb het toch veranderdquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik die laatste zin nog steeds zeer onprettig lezen.
Voor de rest ziet het er goed uit hoor
Jep, eerst technisch materiaal onderzoek (want anders schoppen ze me meteen naar de Design Academy, het is tenslotte een Technische Universiteit roepen ze danquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je een heel nieuw product verzonnen en uitgewerkt als opdracht ofzo? Netjes hoor.
Als je hier toch zit, check je PMquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die is siniti even aan het opzoeken en zet hij zo erin
quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die is siniti even aan het opzoeken en zet hij zo erin
Fucking goed werk, momenteel kan ik het even niet anders verwoordenquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jep, eerst technisch materiaal onderzoek (want anders schoppen ze me meteen naar de Design Academy, het is tenslotte een Technische Universiteit roepen ze dan) wat op zich dan wel weer goed ging.
En daarna een product met dat materiaal verzinnen.
Jammer alleen dat bijna alles waar dat materiaal nut voor heeft verzonnen bleek te zijn en het echt ook niet fijn is om iets ermee te produceren.
Maarja, ben er toch doorheen gekomen, en best tevreden
Ja dat leest al een stuk lekkerder wegquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik las hem nog een keer, en heb het toch veranderd
built to connect multiple activities together, in a hectic urban environment.
Haha, dankjewelquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fucking goed werk, momenteel kan ik het even niet anders verwoorden.
quote:
Slaap lekker, heb je wel verdiend denk ik zoquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha, dankjewel
Hopelijk is iedereen zo enthousiast
En nu ga ik slapen, trusten hé!
Hoe zeggen ze slaap lekker in street slang
Ik verdenk Rv ervan dat ie dat bewust doet!quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:49 schreef Siniti het volgende:
Oh en swarmahoer, dit is deel 1326 zie ik net. Reetveter had foutje gemaakt bij vorige topic
Hahahaquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:50 schreef Maisnon het volgende:
Anders doe je net alsof je geen 3 maanden vakantie hebt BT!
trusten
130 MBquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:48 schreef Maisnon het volgende:
Het is nu alleen wel een .PSD van 130 MB3500 bij 5000 pixels omdat het op een poster moet.
Nu hopen dat het morgen niet te druk is bij de printer want dat is kut joh, als je op 5 mensen moet wachten die heel sloom van die A0 dingen uitprinten op zo'n gigantisch ding
dan issie een klapjostiquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik verdenk Rv ervan dat ie dat bewust doet!
Nahh, best wat bier gedronken dus ik kan geen cijfers onthoudenquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik verdenk Rv ervan dat ie dat bewust doet!
verkapte kijk-mij-eens-alcohol-drinken-postquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nahh, best wat bier gedronken dus ik kan geen cijfers onthouden
Dat is geen verassing heeeeeeurrrrrrrrrquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-eens-alcohol-drinken-post
quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-eens-alcohol-drinken-post
Alcohol maakt meer kapot dan je lief isquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tsja, en dan niet eens een reeks van 4 cijfers kunnen onthouden!
Tis watquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Tsja, en dan niet eens een reeks van 4 cijfers kunnen onthouden!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:58 schreef Siniti het volgende:
[..]
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is
Dus wat dacht je, ik meld het even hier.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:58 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga mijn kip eens opetenen ook naar bed
![]()
quote:
Normaal is het plaatje leuker dan de tekst. Hier is het andersomquote:Op donderdag 11 juni 2009 03:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hahaha...die is episch!!!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Normaal is het plaatje leuker dan de tekst. Hier is het andersom
Met moeite.quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hoe pin jij dan geld voor een taxi als je lam bent?
Ik ben altijd lief en het is één van mijn bestenquote:Op donderdag 11 juni 2009 03:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt
Ik copypaste altijd wat random plaatjes
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief en het is één van mijn besten
En nu ben ik dronken in de klbsc
quote:Op donderdag 11 juni 2009 03:16 schreef liesje1979 het volgende:Ik zie hem in de OP! Wat tof!!!
Thanks!
Ja, zeker wetenquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:25 schreef Cybey het volgende:
Zou het me een note/ban opleveren als ik het hoofd van Emile uitknip en verklein zodat je Emi-punten kan geven aan een topic?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:25 schreef Cybey het volgende:
Zou het me een note/ban opleveren als ik het hoofd van Emile uitknip en verklein zodat je Emi-punten kan geven aan een topic?
Nee, leef je uitquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:27 schreef Cybey het volgende:
En is dat SC UI balkje er al om aan m'n UI toe te voegen?
HAHA, jij moet fietsenquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:43 schreef dagdag het volgende:
tyfus automobilsten die je geen voorang geven, of niet even aan de kant gaan als je in de regen fietst
sterf kut mongolen
loop niet zo te kutten, alleen dagdagpunten mogen worden uitgedeeltquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:25 schreef Cybey het volgende:
hey marine manquote:
oh zeg vroeger heb ik gave paints gemaaktquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:45 schreef jitzzzze het volgende:
Wie is er onwijs goed met paint of photoshop?
quote:
Maar heb ik daar nu nog iets aan? Ik wil Ernie uitrusten met een officierspetquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:46 schreef dagdag het volgende:
[..]
oh zeg vroeger heb ik gave paints gemaakt
Jouw paintkwaliteiten?quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:46 schreef dagdag het volgende:
[..]
oh zeg vroeger heb ik gave paints gemaakt
Inderdaad, nou weet ik van mijzelf dat ik niet kan painten dus probeer ik het ook niet. Daar zou doegdoeg nog een voorbeeld aan kunnen nemenquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:51 schreef jagga het volgende:
in plaats van het te ontkrachten, doet hij het nog bewijzen ook_!
quote:
Probeer je nu te zeggen dat onzer allerbeste Marinier, jitzzzzejaap geowned is door iets wat door microsoft is gemaakt?!quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of ook niet, sterf maar met je paint
Nee, door Google, ik kan geen plaatje vindenquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:59 schreef jagga het volgende:
[..]
Probeer je nu te zeggen dat onzer allerbeste Marinier, jitzzzzejaap geowned is door iets wat door microsoft is gemaakt?!
quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:09 schreef dagdag het volgende:
[..]
ja want ik heb paint 2009 editie, met gouden doos en een mega upload site
Lees je nou eens in, voordat je stomme vragen gaat stellen, newbiequote:Op donderdag 11 juni 2009 09:12 schreef Cybey het volgende:
Waarom moet Ernie een officierspet hebben?
General jitzzzze ?
hij had het tegen mij kutkind TEGEN MIJ HOOR JEquote:
Doegdoeg mongooltje?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:33 schreef dagdag het volgende:
[..]
hij had het tegen mij kutkind TEGEN MIJ HOOR JE
Hoezo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:36 schreef Cybey het volgende:
Jitz, heb je je medicijnen vanmorgen wel ingenomen?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:40 schreef kurk_droog het volgende:
hoi!!
hmm ik pakte auto omdat regen naar stage belde moeder net maar was in gesprek dus kon niet opnemen. Ik denken dat het belangrijk is..
Nee gesprek om half 6 bij makro voor vakantiebaanHILARISCH!!!!
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt geen paint, dus je post is afgekeurd
Je moet die banaen uit je oor halen.quote:
Wat zeg je?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet die banaen uit je oor halen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:56 schreef dagdag het volgende:
lady gaga zonder extras
http://www.telegraaf.nl/p(...)ezicht__.html?p=29,2hah
quote:
Geen geluid hierquote:
Ga je jezelf eraf trappen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:03 schreef jagga het volgende:
tering zeg wat een wijf
Daar zou ik een mongolide hond met 1 bal nog vanaf trappen
Emimich zou een goed proefpersoon zijn met zijn andesgebergte op zijn facequote:
neem je pillen eens in voordat iemand besluit die banaan eruit te trekken en zijn eigen banaan erin duwtquote:
Haphaphapquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:07 schreef jagga het volgende:
[..]
neem je pillen eens in voordat iemand besluit die banaan eruit te trekken en zijn eigen banaan erin duwt
is er dan een discussie ontstaan over dat hij niet de persoon is op die foto's?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:05 schreef jagga het volgende:
[..]
Emimich zou een goed proefpersoon zijn met zijn andesgebergte op zijn face
En met emimich bedoel ik natuurlijk die schaaknerd van die foto...of het hem nou wel of niet is, /care
kan je er tegenwoordig op kauwen ?quote:
quote:
Nouja er zijn er volgens mij een aantal die beweren dat dat emimich niet is. Mij is het allemaal te toevallig en ben ervan overtuigd dat hij het is, maarja iedereen zijn mening.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
is er dan een discussie ontstaan over dat hij niet de persoon is op die foto's?
Goedemorgen!quote:
Nou, ik vind d'r zonder make up niet eens zo heel veel lelijker dan met make up.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:56 schreef dagdag het volgende:
lady gaga zonder extras
http://www.telegraaf.nl/p(...)ezicht__.html?p=29,2hah
Degene die dat beweren zijn zeker net aangemaakt?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:11 schreef jagga het volgende:
[..]
Nouja er zijn er volgens mij een aantal die beweren dat dat emimich niet is. Mij is het allemaal te toevallig en ben ervan overtuigd dat hij het is, maarja iedereen zijn mening.
@jitz, ga eens werken, jij vuige trollert
WTF?! Hoe kunnen ze dat nou weer weten? Had was toch een geheime missie? Verder: waarom zou Zwitserland een marine hebben?! Ze hebben geen zee of echt grote meren!quote:Wanneer u deze post niet minstens 10 keer quote, zal groot onheil over U komen!
Een kapitein van de zwitserse marine, negeerde dit bericht en verdronk een week later tijdens een geheime missie op de Bodensee!
Ik dacht eerst dat die redelijke foto het was tot ik kliktequote:Op donderdag 11 juni 2009 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, ik vind d'r zonder make up niet eens zo heel veel lelijker dan met make up.
Het is echt waar, die aangetrouwde achterneef is echt rijk geworden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:13 schreef Cybey het volgende:
[..]
WTF?! Hoe kunnen ze dat nou weer weten? Had was toch een geheime missie? Verder: waarom zou Zwitserland een marine hebben?! Ze hebben geen zee of echt grote meren!
Ach kom op, als hij het niet is had ie echt niet z'n fobo en PM dicht gemikt en was ie inmiddels ook al wel langs gekomen om de personen die dit aan het licht gebracht eens lekker af te zeiken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:11 schreef jagga het volgende:
[..]
Nouja er zijn er volgens mij een aantal die beweren dat dat emimich niet is. Mij is het allemaal te toevallig en ben ervan overtuigd dat hij het is, maarja iedereen zijn mening.
Ja, als je iemand niet bent en je wordt daar wel van beschuldigd ga je toch niet je FoBo en PM dicht flikkeren?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op, als hij het niet is had ie echt niet z'n fobo en PM dicht gemikt en was ie inmiddels ook al wel langs gekomen om de personen die dit aan het licht gebracht eens lekker af te zeiken.
Wie waren die helden nou die dat uitgezocht hadden?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op, als hij het niet is had ie echt niet z'n fobo en PM dicht gemikt en was ie inmiddels ook al wel langs gekomen om de personen die dit aan het licht gebracht eens lekker af te zeiken.
Goede analyse F.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef Florian_ het volgende:
Als Emimich nog verschijnt, gaat het als volgt:
Hij wacht een week. Daarna komt hij weer posten, en doet net alsof er niets gebeurt is. Mensen confronteren hem met dat topic, en hij zegt "ik was op vakantie (o.i.d.), doe eens een link". Daarna zegt hij iets in de trant van "Haha, dwazen, dat ben ik niet eens. Jullie falen wéér, zoals altijd". Omdat niemand vervolgens zin heeft om moeite te doen om het verder uit te pluizen, wordt het alweer snel vergeten en gaat Emimich door met z'n elitaire gedrag.
Of hij komt natuurlijk niet terug
ik zei toch al dat ik er wel van overtuigd was, maar er zijn van die figuren die zeggen van nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, als je iemand niet bent en je wordt daar wel van beschuldigd ga je toch niet je FoBo en PM dicht flikkeren?
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef Florian_ het volgende:
Hij wacht een week. Daarna komt hij weer posten, en doet net alsof er niets gebeurt is. Mensen confronteren hem met dat topic, en hij zegt "ik was op vakantie (o.i.d.), doe eens een link". Daarna zegt hij iets in de trant van "Haha, dwazen, dat ben ik niet eens. Jullie falen wéér, zoals altijd". Omdat niemand vervolgens zin heeft om moeite te doen om het verder uit te pluizen, wordt het alweer snel vergeten en gaat Emimich door met z'n elitaire gedrag.
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef Florian_ het volgende:
Hij niet in ieder geval.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, als je iemand niet bent en je wordt daar wel van beschuldigd ga je toch niet je FoBo en PM dicht flikkeren?
IQM. Zotheid had het topic gemaakt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wie waren die helden nou die dat uitgezocht hadden?
Daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:16 schreef Florian_ het volgende:
Verdienen een tijdelijke eervolle vermeldingquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hij niet in ieder geval.
[..]
IQM. Zotheid had het topic gemaakt.
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wie waren die helden nou die dat uitgezocht hadden?
Hebben ze ook, in het banmeld topicquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Verdienen een tijdelijke eervolle vermelding
En D-Bquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:24 schreef Florian_ het volgende:
Moeten we boemdik niet een keer in de OP gooien?
Mag dat? Blauw in de op?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:24 schreef Florian_ het volgende:
Moeten we boemdik niet een keer in de OP gooien?
Niets staat me dus in de weg om moderator te worden!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
In ruil voor een minder streng moderatiebeleid
Nog minder streng?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
In ruil voor het heropenen van het emi-topic
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
me! me! me! me! me! me!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:34 schreef jagga het volgende:
[..]
liever niet trouwens, want dan krijgen lui zoals dagdag ook de kans mod te worden, en dat is gewoon het einde van de wereld as we know it
Heb je regels etc nodig om lol te hebben?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Voer dan alleen de oude bagger SC weer in! Toen er nog lol was hier.
omdat die link niet magquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:40 schreef jagga het volgende:
Waarom is Damsco eigenlijk gebanned?
Hij was wel bezig gisterenmaar heeft het toch netjes opgelost dacht ik?
regelsquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je regels etc nodig om lol te hebben?
Kloon dan goed inderdaadquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:39 schreef jagga het volgende:
Wat een ei is het ook hé
Doe dan ook niet klonen, en al helemaal niet lopen klooien als kloon zijnde
Dat jij jezelf niet in de hand hebt is mijn schuld?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:49 schreef jagga het volgende:
Sorry Florian
Bij de afwezigheid van een topic om te trollen moest ik het met jouw topic doen
Het is allemaal Jitz zijn schuld !
Ja en doe nu niet alsof je van niets weet jij trollert !quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat jij jezelf niet in de hand hebt is mijn schuld?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:58 schreef jagga het volgende:
[..]
Ja en doe nu niet alsof je van niets weet jij trollert !
Jij hebt er voor gezorgd dat ik minimaal 2 uur per dag moet trollen.
Toen ik hier voor het eerst mijn kop liet zien, zette jij meteen de toon.
Eerst was het onschuldig, vermaak.
Maar de laatste week is het een obsessie geworden, en het is allemaal jouw schuld!
Zoals je sinds gisteren weet, kwamp ik met een dwangneurose die aangezwengeld word op het moment dat ik die troll-behoefte niet kan vervullen. Wederom jouw schuld !!!
Ik blijf het proberenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:04 schreef Florian_ het volgende:
Jammer dat Jitzzzze altijd faalt in trollen. Slecht voorbeeld heb je gekozen Jagga.
Ho ho ik heb nooit gezegd dat hij mijn idool/voorbeeld isquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:04 schreef Florian_ het volgende:
Jammer dat Jitzzzze altijd faalt in trollen. Slecht voorbeeld heb je gekozen Jagga.
Waarom heb je die aap niet meer als ava?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:04 schreef Florian_ het volgende:
Je bent alleen één belangrijk onderdeel vergetenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zag gister serieus zo'n soort chick. Mooi meisje, schattig hoofd, leuke kleertjes en kánker grote boobs. Echt zo groot dat het haast lachwekkend was. En dikke inkijk ook hé.Geniaal.
En, nummer gevraagd?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zag gister serieus zo'n soort chick. Mooi meisje, schattig hoofd, leuke kleertjes en kánker grote boobs. Echt zo groot dat het haast lachwekkend was. En dikke inkijk ook hé.Geniaal.
Ja, het blijkt dus ook dat ze al 8 jaar aan kickboksen doet en nu heb ik een blauw oog.quote:
Gast, moet ik het jou nou ook uitleggen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Niet iedereen speelt in zijn slaapkamer vriendje en vriendinnetje met een chick op zijn beeldscherm J.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:27 schreef jagga het volgende:
[..]
Gast, moet ik het jou nou ook uitleggen?
Porno = tof
Hentai = niet tof
Blijf er eens vanaf
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:29 schreef Florian_ het volgende:
Een meisje met gruwelijk grote borsten was een keer verliefd op mij. En ik ben er destijds niet op ingegaan.
Waarom? Vraag ik mij nu nog wel eens af.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:27 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Niet iedereen speelt in zijn slaapkamer vriendje en vriendinnetje met een chick op zijn beeldscherm J.
Maar maar straks had ze een kut innerlijk. Zoeen chick met kankergroot boobs die van paarden dressuur en Linkin Park houdt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:29 schreef Florian_ het volgende:
Een meisje met gruwelijk grote borsten was een keer verliefd op mij. En ik ben er destijds niet op ingegaan.
SUKKELquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:29 schreef Florian_ het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:43 schreef BigKahuna het volgende:
Real Madrid
Cristiano Ronaldo
94 miljoen80 miljoen pond
Florentino Perez
Real Madrid
op geenstijl stond 100 miljoenquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
1 GBP = 1.17378 EUR 1 EUR = 0.851950 GBP
80.00 GBP = 93.9022 EUR
een aanslag op dagdagquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:53 schreef dagdag het volgende:
ik dacht al waarom gaat die pannekoek niet opwarmen, en rook een gaslucht
Ja, maar die kunnen niet rekenen.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 01:49 schreef Emimich het volgende:
TS is nogal hypocriet en ik heb een hekel aan hypocriete mensen.
Ja, en dat mensen dan serieus genomen willen worden met dit soort folders.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat is de grap? De grote hoeveelheid taal- en stijlfouten?
Whihi. Misschien was het wel een vriendin van mij. Had ze cup H?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:29 schreef Florian_ het volgende:
cup Hquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whihi. Misschien was het wel een vriendin van mij. Had ze cup H?
Barcelonaquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:43 schreef BigKahuna het volgende:
Real Madrid
Cristiano Ronaldo
94 miljoen
Florentino Perez
Real Madrid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar pics?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:16 schreef Smart_ass het volgende:
Yeah. Dat is echt grooooooooooot geloof me.
Heb geen pics van haar tieten nee. Wat moet ik daarmee.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar pics?![]()
opetenquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb geen pics van haar tieten nee. Wat moet ik daarmee.![]()
Nou ja, niet per sé van haar, maar van cup h.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb geen pics van haar tieten nee. Wat moet ik daarmee.![]()
Bizar hequote:
Nee eigenlijk niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou ja, niet per sé van haar, maar van cup h.
ga eens zoeken danquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.Ze zijn echt groot, geloof me.
quote:
Hartverwarmendquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:40 schreef BigKahuna het volgende:
Feyenoord. Ik vond het zo schattig, dat nieuwsbericht over dat ze de rechtsback van NEC hebben weten te kopen met behulp van een externe financier
![]()
.
Ja, dat snap ik.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ja i know, maar kan zij toch ook niets aan doen.Ze wil ze sowieso geen verkleinen. Doet fucking pijn aan je rug ook nog.
hij kijkt helemaal beduustquote:
In welke kaste sta ik?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:50 schreef dagdag het volgende:
reetveter, in welke kaste moet jij aangezien je en ban had
De bovenste.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:50 schreef dagdag het volgende:
reetveter, in welke kaste moet jij aangezien je en ban had
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:51 schreef bloodysunday het volgende:
Hij denkt vast, was die van mij maar zo groot
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:52 schreef jagga het volgende:
Godverdomme
Ik denk dat ik teelbalonsteking krijg, en das kut want dan kan ik niet meer zoveel fappen
potverdikkie wat een piemel, daar kan ik niet tegen op met mij iniminiequote:Op donderdag 11 juni 2009 12:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Serieus, je ziet hem zo kijken naar z'n eigen pikkie
Het feit dat Ronaldo naar de fallus van zijn medecompaan kijkt toont maar weer aan dat voetbal voor homoseksuelen en laaggeschoolden is.quote:
idd maar dit gaat over de dagdag-kaste, met joehoejoehoe-punten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:52 schreef Smart_ass het volgende:
Emimich en z'n kasten zien we niet meer terug denk ik.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:54 schreef Giordano.Bruno het volgende:
[..]
Het feit dat Ronaldo naar de fallus van zijn medecompaan kijkt toont maar weer aan dat voetbal voor homoseksuelen en laaggeschoolden is.
Hoezo niet? Wat is er aan de hand dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:52 schreef Smart_ass het volgende:
Emimich en z'n kasten zien we niet meer terug denk ik.
Bohhquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
En ewa BK.:~ Mijn goede homie IRL en poster hier heeft ook RoN gehosselt. Alleen heeft zijn pc kuren online
En toch verdient hij in 1 week meer dan jij in 10 jaarquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:54 schreef Giordano.Bruno het volgende:
[..]
Het feit dat Ronaldo naar de fallus van zijn medecompaan kijkt toont maar weer aan dat voetbal voor homoseksuelen en laaggeschoolden is.
Idd. Kan je beter gaan schaken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:54 schreef Giordano.Bruno het volgende:
[..]
S.Seagal. En hij is al een doorgewinterde spelerquote:
Weten we nou al zeker dat dat Emimich is?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
! Goed topic alert !
[PAINT/PS] Emimich, de erudiete schaakkampioen.
! Goed topic alert !
Van wie ben je eigenlijk een kloon, achterlijke kankerjosti.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:54 schreef Giordano.Bruno het volgende:
[..]
Ik ben gekomen met de wind, en ik waai ooit eens weg met de wind. In de tussentijd verkondig ik het woord.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Van wie ben je eigenlijk een kloon, achterlijke kankerjosti.
Niet 100% natuurlijk, maar alles wijst erop dat hij het isquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Weten we nou al zeker dat dat Emimich is?
Goed opgetredenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:13 schreef BigKahuna het volgende:
Ik zeg iemand anders die iedereen wil laten denken dat hij Emimich is.
Je bent werkelijk nog meer irritant dan de persoon die je, jammerlijk genoeg falend, probeert te imiteren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:10 schreef Giordano.Bruno het volgende:
[..]
Ik ben gekomen met de wind, en ik waai ooit eens weg met de wind. In de tussentijd verkondig ik het woord.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent werkelijk nog meer irritant dan de persoon die je, jammerlijk genoeg falend, probeert te imiteren.
Heel goed, je kan Google gebruiken. Hulde!quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:14 schreef Cybey het volgende:
Giordano Bruno (Nola, januari 1548 - Rome, 17 februari 1600) was een Italiaanse filosoof, priester, vrijdenker en kosmoloog. Hij was een aanhanger van Copernicus en radicaal Renaissance denker. Bruno kwam - overigens niet als eerste - met het idee van een oneindig heelal, met de zon als een ster tussen de andere die ook planeten hebben. Hij werd als ketter in 1600 door de Inquisitie in Rome tot de brandstapel veroordeeld. Hij wordt beschouwd als een martelaar voor de vrije gedachte.
Zie jij jezelf dan als een martelaar voor de vrije gedachte?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:17 schreef Giordano.Bruno het volgende:
[..]
Heel goed, je kan Google gebruiken. Hulde!
Oke, ga je nu weer weg?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:17 schreef Giordano.Bruno het volgende:
[..]
Heel goed, je kan Google gebruiken. Hulde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |