Zo te zien is hij met een beteuterd gezicht met zijn auto boven een kabouter gaan hangen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:53 schreef Vetklep het volgende:
en wat was de reactie van je rij-instructeur?
Overburen moet je dat vragen vriendquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:57 schreef Acinonyx het volgende:
Ben je soms je ouwe sokken aan het opstoken, dat er daar zo'n enorme as-wolk uit je schoorsteen komt die het gehele luchtruim vult ?
quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:56 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zo te zien is hij met een beteuterd gezicht met zijn auto boven een kabouter gaan hangen.
Zal wel aan mij liggen dan, maar ik lig in een deuk om die paints en de tekst erbij. Wat een giller.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:36 schreef PrinceLu het volgende:
Taalgebruik en paints zijn beiden middelmatig.
Inderdaad waarom red je em nouquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:17 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Waarom redden?
Had eerder iets met apeldoorn verwacht
Dag erna loopt het scharminkel weer opnieuw over straatquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Inderdaad waarom red je em nou![]()
hij moet dood
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:56 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zo te zien is hij met een beteuterd gezicht met zijn auto boven een kabouter gaan hangen.
Nee goh?quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
Geleen_!
Rijles is overigens lang niet zo leuk als rijden zelf zodra je je rijbewijs hebt
Zo, stoer hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:26 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Nee goh?!
Nu kan de instructeur nog bijremmen als ik op een rotonde afvlieg waar schoolkoters fietsen.
Tegen de tijd dat ik zover ben kan ik zelf nog een tandje opschakelen![]()
![]()
Die les dat ik te laat was (en brak) reed ik ook bijna een meisje van haar kanker fiets af
Hoezo? Dat zij in 1x oversteekt op een kruising zonder te kijken en ik wil net optrekken om op te schakelen maak je genoeg snelheid om diegene te scheppen hoorquote:
Kijken en anticiperen.. jij komt er welquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:33 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Hoezo? Dat zij in 1x oversteekt op een kruising zonder te kijken en ik wil net optrekken om op te schakelen maak je genoeg snelheid om diegene te scheppen hoor
Sex met 1 van de mislukte, vervormde kermis atrractiesquote:
Weet ik zo niet, maar het wordt in ieder geval 1 minder.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:49 schreef Cybey het volgende:
Ligt het aan mij of is iedereen die Remko heet zo'n irritant kutkind?
Ken een paar Remko's en dat zijn allemaal van die dikke irritante pestventjes!
http://www.dumpert.nl/mediabase/8512/ac2134ac/i_am_remco.htmlquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:49 schreef Cybey het volgende:
Ligt het aan mij of is iedereen die Remko heet zo'n irritant kutkind?
Ken een paar Remko's en dat zijn allemaal van die dikke irritante pestventjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |