quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kwam zag en overwon
Pluk de dag
Voor wat hoort wat?
Quid pro quo betekent zeker niet 'voor wat hoort wat'. Het is daar voor gaan staan, op dezelfde manier als 'carpe diem' voor 'geniet van het leven' staat, maar letterlijk betekent het iets als 'iets voor iets' of 'het een voor het ander' of zo.quote:
Mijn bron is wikipedia:quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Quid pro quo betekent zeker niet 'voor wat hoort wat'. Het is daar voor gaan staan, op dezelfde manier als 'carpe diem' voor 'geniet van het leven' staat, maar letterlijk betekent het iets als 'iets voor iets' of 'het een voor het ander' of zo.
Mja, dat is toch echt geen vertaling. Maargoed, ga maar doorquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Mijn bron is wikipedia:
http://nl.wikipedia.org/w(...)den_en_uitdrukkingen
Ik ga uit dat dat goed is
Neuh. een meer demonische opponent.quote:
Madison Square Garden?quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:21 schreef De_Hertog het volgende:is een van de bekendste hallen ter wereld.
heeft een eigen televisiekanaal en een eigen marktslogan (The World's Most Famous Arena). De hal, die plaats biedt aan een kleine 20.000 toeschouwers, wordt gebruikt voor verschillende sportevenementen, waaronder boksen, basketbal en ijshockey. Ook is de hal bekend als podium voor muziekconcerten.
Welke hal?
En weer terug naar jouquote:
Big John idd.quote:
Dan had Seedorf dichter in de buurt gekomen.quote:
Ohja, die heeft daar ook nog gespeeld natuurlijk.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dan had Seedorf dichter in de buurt gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |