Yup!quote:
Vooruit, het was Mory Kantequote:Op donderdag 11 juni 2009 09:42 schreef De_Hertog het volgende:
Mody Kante of zo iets
Ah ok. M'n ouders hebben daar nog ergens een singletje van liggen meen ik, maar het is al een tijdje geleden dat ik die voor het laatst gezien of gehoord hebquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:43 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Vooruit, het was Mory Kante
Oorspronkelijk De StaatsMijnen, maar de Engelse versie is ook goed lees ik nu.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:48 schreef iggy_in_the_house het volgende:
dutch state mines
quote:worden meestal gemaakt van nylon, maar ook van polyester en andere materialen. Vooral in de jaren '80 en '90 werden ze veel op straat gedragen en zelfs in grotere oplagen verkocht dan spijkerbroeken. Geleidelijk aan verdween
uit het straatbeeld en kwam men ze vrijwel alleen in combinatie met sport tegen. Sinds 2004 komt
echter weer sterk opzetten. Behalve in de sport keert het kledingstuk weer veelvuldig terug op straat. Vaak worden ze door vrouwen in het uitgaansleven onder een rokje of een lange trui gedragen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:54 schreef Dagobert het volgende:
Legging?
quote:
Shit en ik dacht dat het een moeilijke vraag was....quote:
Laat ik zeggen dat zowel de vraag als het antwoord voor mij volledige abacadabra isquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:08 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Shit en ik dacht dat het een moeilijke vraag was....
Die is nooit playmate geweest geloof ik. En Isabella Rossellini is geen Law and Order actrice geloof ik.quote:
Nee, wel Amerikaanse idd. Maar de aftrapdame is later geboren en eerder gestorven dan Mae.quote:
Er is ook een schoenenzaak met haar achternaam in NL. De Law and Orderactrice heet net als haar vader een Hongaar die ooit Mr Universe was.quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:35 schreef Neleos het volgende:
Ik weet alleen dat Ice-T in Law and Order zit.
quote:
quote:Veni, vidi, vici =
Carpe Diem =
Quid Pro Quo =
Ik kwam zag en overwonquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:46 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Een drietal Latijnse uitdrukkingen. Ik zoek de Nederlandse vertalingen. De 3e goede krijgt de 2 punten.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |