Daar kwam ik ook op uit met zoeken, maar dat is em niet.quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:57 schreef nerok het volgende:
Goedenavond!
Ben op zoek naar een nummer uit het programme Lauren verslaat op veronica.
Dit is de link, staat helaas niet op youtube: http://www.veronicatv.nl/(...)3/media=80026/page=1
Het filmpje begint met een reclame, het nummer begint zelf al rond de 11 á 12e minuut,
maar vanaf 14.45 tot 15.40 hoor je het nummer pas goed. Vooral vanaf 15.16 is het nummer goed herkenbaar.
Hoop dat iemand het nummer kent het de titel/artiest weet!
Groeten
Deze misschien?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:17 schreef Cudles het volgende:
Zo'n heel bekend disco-achtig jaren 80 nummer. Aan het begin van het liedje gaat het van "hmmmmhmmm(weet ikveel wat ie zegt) ...dancing on a saturday night". En dan een groepje vrouwen zeggen de hele tijd zoiets als "Roound the hoo" in het refrein. Iemand een idee?
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben op zoek naar een nr, maar ik kan me er echt best weinig van herinneren,.
In de videoclip, die met name een beetje grijzig is [maar toch in kleur] is zo'n groep jongens die andere mensen allemaal overlast bezorgd. Bijvoorbeeld door ze te slaan of te overvallen. Volgens mij speelt een gedeelte zich ook in/bij de metro(?) af.
En op het einde word er geloof ik iets in de fik gestoken, maar dat weet ik niet zeker meer,.
Als iemand hier wat mee kan dan ben ik diegene heel dankbaar,.
Deze, hoewel die wel zwartwit is?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben op zoek naar een nr, maar ik kan me er echt best weinig van herinneren,.
In de videoclip, die met name een beetje grijzig is [maar toch in kleur] is zo'n groep jongens die andere mensen allemaal overlast bezorgd. Bijvoorbeeld door ze te slaan of te overvallen. Volgens mij speelt een gedeelte zich ook in/bij de metro(?) af.
En op het einde word er geloof ik iets in de fik gestoken, maar dat weet ik niet zeker meer,.
Als iemand hier wat mee kan dan ben ik diegene heel dankbaar,.
Ik kan alleen de eerste 3 nummers plaatsen, twee hiervan zijn van Gustavo Santaolalla (onder andere bekend van de soundtracks van Motorcycle Diaries, Babel, 21 Grams, Amores Perros en een deel van Brokeback Mountain).quote:
@ Karrel; nee, dat is m niet.quote:
Weet je nog welk soort muziek? Of weet je nog tekst?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
@ Karrel; nee, dat is m niet.
Deze is het ook niet.
Het was echt een groep jongens van meer dan twee.
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
@ Karrel; nee, dat is m niet.
Deze is het ook niet.
Het was echt een groep jongens van meer dan twee.
quote:
Graag gedaanquote:Op maandag 15 juni 2009 12:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Thank the lord.
Ik heb hier echt eeuwen naar gezocht,.
Dankje!
Op de radio draaien ze doorgaans een zogeheten Radio Edit, dit omdat andere versies te lang zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:28 schreef gangsterreus het volgende:
Ben in de vorige topic goed geholpen, zocht het nummer beatbox van moquai. maarrrr...
nu had ik het nummer gedownload, maar deze klonk toch nog een stuk anders dan de versie die ze bij slamfm draaien...![]()
de slamfm versie is korter dan de meeste remixen (het is dus niet de inpetto, patrick la funk of de michael poon remix) op youtube en wat mij vooral opvalt is dat bij die versie de 'spanning' door vrijwel het hele nummer heen blijft
alvast bedankt voor iedereen die meehelpt..
ik kende het nummer van forza 2, maar kon hem op youtube niet vinden onder de afspeellijst forza 2 tracksquote:Goedenavond!
Ben op zoek naar een nummer uit het programme Lauren verslaat op veronica.
Dit is de link, staat helaas niet op youtube: http://www.veronicatv.nl/(...)3/media=80026/page=1
Het nummer begint al rond de 11 á 12e minuut,
maar vanaf 14.45 tot 15.40 hoor je het nummer pas goed. Vooral vanaf 15.16 is het nummer goed herkenbaar.
Hoop dat iemand het nummer kent het de titel/artiest weet!
Groeten
Het is geen officieel gereleasde Radio Edit, maar waarschijnlijk zelf in elkaar geknutseld door SlamFM oid.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:54 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
ik kende het nummer van forza 2, maar kon hem op youtube niet vinden onder de afspeellijst forza 2 tracks
toen maar shazam geprobeerd met een stukje waarin lauren vrij weinig zei en toen kwam ik op:
@ bullet-tooth
ja zoiets dacht ik al, de inpetto komt aardig in de richting maar die word op sommige stukken slap... maar ik kan nergens precies die ene radio edit vinden![]()
Dat vraag ik mij zelf ook nog steeds af...quote:Op maandag 15 juni 2009 09:51 schreef Houzer het volgende:
Hoe heet de trance plaat in de reclame op het moment voor Tiesto's clublife op 538?
Geen linkje?quote:Op maandag 15 juni 2009 18:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij zelf ook nog steeds af...
Heb de hele soundtrack even binnengeslurpt gekocht maar ik hoor hem er niet tussen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:32 schreef based het volgende:
[..]
originele sample komt van de soundtrack van Catch me if you can.
weet even niet precies welk nummer
Nee helaas, komt af en toe op 538 voorbij tijdens de commercials..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |