weet niet ben beniewd als de macd nog een lagere bodem kan leggen in de minuten grafiekquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:33 schreef RvLaak het volgende:
Gaan we lager dan -3% eindigen vandaag? Lang niet gezien
Ik legde een paar weken geleden mijn moeder uit dat je in slechte tijden in de aandelenmarkt moet stappen, maar dat juiste moment weer niet NU isquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:33 schreef edwinh het volgende:
je zal als particuliertje vorig week maar in aandelen zijn gestapt
dat had ik enkele weken geleden ook met oliequote:Op woensdag 17 juni 2009 16:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik legde een paar weken geleden mijn moeder uit dat je in slechte tijden in de aandelenmarkt moet stappen, maar dat juiste moment weer niet NU is. Dat vond ze een beetje vaag
.
Ben wel blij dat ik KPN heb aangehouden en Arcelor + Randstad heb verkocht. Alhoewel Arcelor nog steeds hoger staat dan de koers waarop ik hem verkocht had, maar die gaat nog vast onder de 20 euro komen, wanneer deze daling door gaat zetten.
Tja, dat is nou net het probleem met dat hele "gelul achteraf"quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:43 schreef edwinh het volgende:
[..]
dat had ik enkele weken geleden ook met oliedaarna toch nog dik 10% erbij
ik zeg maar altijd making money not losing money, hoewel dat natuurlijk niet altijd opgaat
Sja, ik durf wel long te gaan mits jij de schade op mn portefeuille wil vergoeden en mochten we groen openen krijg je een kwartquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:45 schreef edwinh het volgende:
wie heeft er balls en durft long te gaan voor morgen![]()
hahahaha hoeveel shorts had je?quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Sja, ik durf wel long te gaan mits jij de schade op mn portefeuille wil vergoeden en mochten we groen openen krijg je een kwart
Overigens staan de shorts al weer op bijna 2k winst en dat slecht in een paar uur tijd.
heb een paar matige dagen gehad maar heb er wel aan zitten te denken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:45 schreef edwinh het volgende:
wie heeft er balls en durft long te gaan voor morgen![]()
Ik denk zelf om short te gaan. Waarom? Omdat we zo lang zijwaarts hebben gelopen en op het moment we eindelijk eens flink rood gaan, het wel eens door kan gaan. Het enige wat me weerhoudt is dat een -3% correctie naar beneden wel erg fors is.quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:50 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
heb een paar matige dagen gehad maar heb er wel aan zitten te denken.
veiliger is het denk ik na expratie weer voorzichtig long te gaan.
Het sentiment is wel heel snel gedraaid...kan natuurlijk ook weer andersom!
Juistquote:Op woensdag 17 juni 2009 16:50 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
heb een paar matige dagen gehad maar heb er wel aan zitten te denken.
veiliger is het denk ik na expratie weer voorzichtig long te gaan.
Het sentiment is wel heel snel gedraaid...kan natuurlijk ook weer andersom!
Edwinhh zit ook al long, hmm ik speel het spelletje wel mee iig. op Rio Tinto wat op dit moment maar liefts 25%!quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:57 schreef lammegiraf het volgende:
hier voor de gein een koppeltje ING SL560 aangeschaft....die zijn toch ook wel heel behoorlijk afgestraft de laatste dagen
vix -0.24 -0.73%quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Edwinhh zit ook al long, hmm ik speel het spelletje wel mee iig. op Rio Tinto wat op dit moment maar liefts 25%!wordt afgestraft. Ik beslis over een kwartier wel of ik long mee ga op de index.
mik je er toch een stoploss van 15% doe ik standaard ook altijdquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:03 schreef One_conundrum het volgende:
ik moet morgen gelijk 9u lesgeven, anders ging ik ook long hoor
Dan ben ik ook maar long gaan zittenquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:02 schreef edwinh het volgende:
[..]
vix -0.24 -0.73%
dat kan nog wel eens consolidatie betekenen voor komende 2 dagen
in deze markt is elke 1% er 1
goed plan. heb de 242. jullie ook?quote:Op woensdag 17 juni 2009 17:05 schreef edwinh het volgende:
[..]
mik je er toch een stoploss van 15% doe ik standaard ook altijd
typfout, ik ook.quote:
onder de 30 oversold dusquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:20 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
typfout, ik ook.
Onder water is richting de 30?
Heb je concrete aanwijzingen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:39 schreef pberends het volgende:
vrijdag bij het einde van expiratie weer short gaan.
tis nu al roodquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:19 schreef Falco het volgende:
Nu nog even up, later in de middag zie ik het wel weer down gaan.
Het is nu al roodquote:Op donderdag 18 juni 2009 09:19 schreef Falco het volgende:
Nu nog even up, later in de middag zie ik het wel weer down gaan.
Je gebruikt geen trailing orders?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:20 schreef One_conundrum het volgende:
m'n stoploss werkte, maar ik had ze er eerder uit moeten gooien. Klote dat ik er niet bij kon zijn...
ik heb nog nooit begrepen hoe ik nu een stop loss kan instellen voor sprinters/turbo's...heb wel e.e.a. geprobeerd maar order werd steeds afgewezen.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je gebruikt geen trailing orders?
Epische faal die AEX.quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Pberends bekendste beursuitspraak: Die 250 gaan we dit jaar nog vaak zien
en nu toch weer groen...quote:Op donderdag 18 juni 2009 12:51 schreef edwinh het volgende:
long ik heb weer winst kunne pakken met mijn longs van gisteren overigens had ik niet verwacht dat we weer terug de min in gingen longs hebben stoplimiet geraakt toch maar 8% eerder vanmorgen was het al bijna 25%
ik blijf effe op cash zitten onder de 249 ga ik short
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |