Precies. In het geval van een feestje is het een ander verhaal en in het geval van X_M natuurlijk ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:11 schreef cyclechick het volgende:
[..]
dat vind ik iets anders, jij kunt niet zomaar zware boodschappentassen tillen zonder problemen, en voor een feestje een x met kratten bier erbij oid vind ik het wat anders, dan gewoon zomaar.
Ik moet zeggen dat ik er zelfs nog nooit aan heb gedacht om het zo te bestellen, ik haal altijd mijn boodschappen gewoon zelf en als het ECHT veel is, leen ik een auto van mijn ouders.
Als ik later miljoenen verdien, bestel ik wel bij albert.nl, nu besteed ik mijn centjes liever aan iets anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het dan tenminste met liefde bereid?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:23 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind het echt niet erg om af en toe ongezond te eten, maar dan wil ik wel dat het lekker is, is dat zo raar? ik was echt een beetje chagrijnig van het avondeten gisteren![]()
Mag ik deze nog ff een keer tippen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:13 schreef cyclechick het volgende:
4 op een rij, ik ga mijn spinningcd voor vanavond even checken!
Nee niet eensquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Was het dan tenminste met liefde bereid?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:32 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Nee niet eensHij zet gewoon alles tegelijk op en dan gaat hij iets anders doen en dan als datgene dat het langst duurt om gaar te worden gaar is dan is het eten klaar.
Als je zijn kooktechniek in beschouwing neemt is het eten trouwens nog verrassend eetbaar
Hmmm.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:32 schreef Blurred86 het volgende:
Nee niet eensHij zet gewoon alles tegelijk op en dan gaat hij iets anders doen en dan als datgene dat het langst duurt om gaar te worden gaar is dan is het eten klaar.
Als je zijn kooktechniek in beschouwing neemt is het eten trouwens nog verrassend eetbaar
Welk voordeel haal je uit een hoger cijfer?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:39 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb trouwens een heel moeilijke beslissing moeten nemenik wilde dat ene vak herkansen voor een hoger cijfer, maar ik wil de 2 vakken die daarna komen echt dit jaar halen. Dus ik herkans het vak waar ik een hoger cijfer voor wil volgend jaar, zodat ik me nu kan focussen op die andere 2 vakken.
Echt irritant want ik vind dat ene vak veel en veel leuker dan die andere 2, maar ik moet nou eenmaal alles halen om mijn diploma te krijgen
Tsja, zelf vind hij het wel lekker geloof ik?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Sorry maar die laatste zin is te grappig.
Wel vervelend dat hij zo weinig moeite doet voor jullie avondeten
Dat ik een hoger cijfer hebquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Welk voordeel haal je uit een hoger cijfer?
Altijd! Graag zelfs!! Sta altijd open voor muzieksuggesties, thanks!quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mag ik deze nog ff een keer tippen?![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:32 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Haha okeequote:Op donderdag 11 juni 2009 09:41 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Tsja, zelf vind hij het wel lekker geloof ik?
Gelukkig hoef ik het maar heel af en toe te eten, ik ben niet hele weken bij mijn vriend dus meestal lukt het wel om het zo te plannen dat hij 'kookt' op de dagen dat ik er niet ben
@muis: ik heb geen idee hoe lang hij de rijst kookt, het is beter voor mijn bloeddruk als ik niet in de keuken ben als hij kookt
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:21 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.![]()
Wat een heerlijk weer en wat een prachtige dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor jouw oven en wat dat met je humeur doet
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hmmm.![]()
En zelf aanbieden om uitgebreid voor de mannen te koken, is dat wat?
ja maar, zijn de boodschappen per stuk niet al duurder dan gewoon in de winkel? buiten de korting? en ik neem aan dat ze ook geen euroshopper hebben enzo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:23 schreef Blurred86 het volgende:
mogguh
Ik heb ook wel eens bij albert besteld hoor! Ze hebben af en toe een aanbieding dat je bijv. 10 euro korting krijgt, en bezorgen kost ongeveer 5 euro dus dan heb je 5 euro korting op je boodschappen en ze komen het nog brengen ookIk bestel dan een shitload aan zware en lang houdbare dingen, lekker makkelijk
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |