Jhaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:57 schreef Merel het volgende:
Oh mijn god, ik kom er net achter dat mijn sportschool (waar ik al een eeuw niet meer geweest ben) ook Zumba geeft... Nou moet ik wel hè?
Maar het is populair, al voor de komende drie weken volgeplandquote:
Ja, dat klopt! Ik vind het erg lekker, maar ik eet het eigenlijk alleen door een salade of op een broodje met rauwkost erbij. Je hoeft er niets meer aan te doen, je kan het zo eten. Er zit echt een rooksmaak aan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:52 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Het hoeft voor mij ook niet superslank, dus dat is geen probleem
Ik vroeg me ook al af of tonijn (uit blik idd ja) wel lekker zou zijn, ik denk dat ik kidneybonen en gegrilde kipfilet erdoor doe (phaidra, is gerookte kip dat wat ze bij de (rauwe) kipfilet hebben liggen met een soort van bruinig korstje?Dat lijkt me altijd heel vies, het ziet er zo droog uit! en kun je dat gewoon zo uit de verpakking eten, of moet je dat nog verhitten?).
Ik eet vanavond alleen, maar was al van plan om de rest morgen als lunch te eten
Bedankt voor het meedenken dames!
Ik weet niet hoe rookkaas smaakt, maar het lijkt wel een beetje op rookworst. Zo'n beetje spek-achtig, als je begrijpt wat ik bedoel?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:14 schreef Blurred86 het volgende:
Lijkt de smaak een beetje op die van rookkaas? dat was eens maar nooit meer voor mij namelijk
Echte rookkaas is lekkerrrrrr! Dan heb ik het niet over die muffe plakjes van Uniekaas, maar over een echte gerookte kaas, aan een touwtje.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:14 schreef Blurred86 het volgende:
Lijkt de smaak een beetje op die van rookkaas? dat was eens maar nooit meer voor mij namelijk
--> OUDquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vertoon ook alle symptonen van een naderende menstruatie, maar er komt maar niets van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
--> OUDOh, dat is ook al meerdere malen bij mij opgekomen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar inderdaad, ik ben anderhalve maand geleden gestopt met de pil, dus ik maak me nog geen zorgen. Het kan zomaar een paar maanden duren voor je cyclus weer regelmatig is, als ik het me goed herinner.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Klinkt als te weinig suiker in je bloed.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. ik moet volgende week naar de dok, voor die vetbulten ga dan meteen even vragen of hij me 'ergens' op kan checken.
Zit hier weer te trillen, licht in 't hoofd...![]()
weet niet wat ik heb, maar 't is weer niet fijn
Kan. Je lichaam moet misschien toch even wennen om het op eigen kracht te doen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar inderdaad, ik ben anderhalve maand geleden gestopt met de pil, dus ik maak me nog geen zorgen. Het kan zomaar een paar maanden duren voor je cyclus weer regelmatig is, als ik het me goed herinner.
'Ergens'? Waarop?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. ik moet volgende week naar de dok, voor die vetbulten ga dan meteen even vragen of hij me 'ergens' op kan checken.
Zit hier weer te trillen, licht in 't hoofd...![]()
weet niet wat ik heb, maar 't is weer niet fijn
Waar ga je heen dan? Lees: op welk station hebben ze die fantastische cheesecake, dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:16 schreef loveli het volgende:
Geweldig. Dit is al de tweede keer dat ik een internationaal treinticket wil boeken en dat precies op dat moment het systeem van de NS platligt. Prutsers.
Zit me nu al te verheugen op de cheesecake die ik ga kopen tijdens de eerste overstap.
genoeg gegeten...quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel goed gegeten moblo? En niet aan het hyperventileren ofzo? Kan ook onbewust, dat je 'gek' ademhaalt en daardoor dizzy wordt.
ik eet inderdaad wel weinig suikers, houd ook niet zo van zoete dingen.. maar om nou suikerklontjes te gaan weg kanenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Klinkt als te weinig suiker in je bloed.
Een boterham of een banaan doet het hem ook, hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
genoeg gegeten...
[..]
ik eet inderdaad wel weinig suikers, houd ook niet zo van zoete dingen.. maar om nou suikerklontjes te gaan weg kanen
Je had toch vlaai op daarstraks? Na een suikerkick volgt meestal een suikerdip. Je zou kunnen proberen of suiker helpt, dan weet je wat het is, maar als dat zo is creëer je met suiker wel weer een nieuwe dip dus dan zou ik daarna nog wel iets anders eten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
genoeg gegeten...
[..]
ik eet inderdaad wel weinig suikers, houd ook niet zo van zoete dingen.. maar om nou suikerklontjes te gaan weg kanen
--> OUDquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik weet 't ook nietStraks ben ik zwanger
Teh horror
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben, wat dat betreft. Ik voel me niet stabieler geloof ik, ben niets afgevallen, m'n libido is nog steeds nauwelijks aanwezig en ik werd de eerste weken na het stoppen gek van de hoofdpijn. Ik vind het wel fijn dat ik 's avonds nergens meer om hoef te denken, maar de rest van de dingen liggen dus toch gewoon aan mezelf...quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kan. Je lichaam moet misschien toch even wennen om het op eigen kracht te doen.
Of je natuurlijke cyclus is gewoon wat langer dan die van de pil.
Voel je je nu wel beter dan toen je hem nog slikte?
Station Osnabruckquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan? Lees: op welk station hebben ze die fantastische cheesecake, dan?
doe ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Probeer anders eens even 5 minuten goed naar je buik adem te halen. Kijken of het dan wegzakt.
klopt ja! die vlaai, zou dat 't zijn, omdat ik bijna nooit iets van zoetigheid eet?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je had toch vlaai op daarstraks? Na een suikerkick volgt meestal een suikerdip. Je zou kunnen proberen of suiker helpt, dan weet je wat het is, maar als dat zo is creëer je met suiker wel weer een nieuwe dip dus dan zou ik daarna nog wel iets anders eten.
Heb je reden om te denken dat je zwanger zou kunnen zijn?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik weet 't ook nietStraks ben ik zwanger
Teh horror
Zes weken is kort, hoor! Ik was voor mijn gevoel pas na drie/vier maanden echt pil-vrij.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben, wat dat betreft. Ik voel me niet stabieler geloof ik, ben niets afgevallen, m'n libido is nog steeds nauwelijks aanwezig en ik werd de eerste weken na het stoppen gek van de hoofdpijn. Ik vind het wel fijn dat ik 's avonds nergens meer om hoef te denken, maar de rest van de dingen liggen dus toch gewoon aan mezelf...
Hoe lang heb je de pil geslikt? Misschien was je lichaam er zo aan gewend dat het nu gewoon wat meer tijd nodig heeft om zijn eigen balans weer terug te vinden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben, wat dat betreft. Ik voel me niet stabieler geloof ik, ben niets afgevallen, m'n libido is nog steeds nauwelijks aanwezig en ik werd de eerste weken na het stoppen gek van de hoofdpijn. Ik vind het wel fijn dat ik 's avonds nergens meer om hoef te denken, maar de rest van de dingen liggen dus toch gewoon aan mezelf...
het duurde bij mij idd. eenm maand of 4 voor ik weer een eisprong voelde (dat deed vroeger altijd erg veel pijn, en sinds vorige maand weerquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Kan. Je lichaam moet misschien toch even wennen om het op eigen kracht te doen.
Of je natuurlijke cyclus is gewoon wat langer dan die van de pil.
Voel je je nu wel beter dan toen je hem nog slikte?
Zou best een plausibele verklaring kunnen zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
klopt ja! die vlaai, zou dat 't zijn, omdat ik bijna nooit iets van zoetigheid eet?
Een goeie twee jaar (en eerder ook al een paar jaar).quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe lang heb je de pil geslikt? Misschien was je lichaam er zo aan gewend dat het nu gewoon wat meer tijd nodig heeft om zijn eigen balans weer terug te vinden.
Zou best kunnen dat je lichaam dan van schrik 'overreageert' en te veel suiker weghaalt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
doe ik
[..]
klopt ja! die vlaai, zou dat 't zijn, omdat ik bijna nooit iets van zoetigheid eet?
nee, slik braaf de pil enzo, niet vergeten ook de laatste maaaaaaaaaandenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Heb je reden om te denken dat je zwanger zou kunnen zijn?. En een test is toch in 5 minuten thuis gedaan?
.
Als de rest van de dingen niet in 1 klap is begonnen met het slikken van de pil, verwacht dan niet dat het wel in 1 klap over zal zijn. Natuurlijk hoeft niet alles aan de pil te liggen, maar eelijk gezegd verwacht ik wel -afgaande op wat ik erover heb gelezen - dat je libido op termijn vooruit gaat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen diarree gehad? Niet overgegeven?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, slik braaf de pil enzo, niet vergeten ook de laatste maaaaaaaaaanden
Komt blijkbaar overeen met kwaks ervaringen. Nou, dan zou ik het nog maar even de tijd gevenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een goeie twee jaar (en eerder ook al een paar jaar).
CF, dat ontmoedigt me juist níet..
ook nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen diarree gehad? Niet overgegeven?
Maar je bent de afgelopen week wel vaker wat iebelig geweestquote:
Oh, vet niet? Dan heb ik dat verkeerd onthouden. Maar eiwitten enzo toch wel, gluconeogenese?quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:38 schreef Blurred86 het volgende:
Even for the record: vet kan niet omgezet worden in suiker
En je hoeft niet perse suiker te eten om je bloedsuikerspiegel goed te houden, alle koolhydraten voldoen (met uitzondering van vezels uiteraard).
oh, en ik heb net zaden besteld voor zonnebloemen die tot 3,6m hoog worden en waarvan de bloemen een diameter tot 60cm hebben, hoe cool is dat
iebeligquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar je bent de afgelopen week wel vaker wat iebelig geweest
Hoe ver zit je eigenlijk in je cyclus, nu?
Eiwitten kunnen deels omgezet worden in glucose (sommige aminozuren wel, sommige niet, een eiwit bestaat uit een mix van aminozuren dus een deel kan altijd wel omgezet worden in glucose).quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, vet niet? Dan heb ik dat verkeerd onthouden. Maar eiwitten enzo toch wel, gluconeogenese?
In principe hoef je niets te eten om het goed te houden toch, dat moet je alleen niet te lang doen.
Nou ja, een beetje algehele iebeligheid is niet direct reden tot zorgen, natuurlijk. Maar wel iets om in de gaten te houden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
iebeligdat is het woord ervoor..
en euh.. geen idee.. Ben 1 strip geleden nog ongesteld geweest en ben nu een week in de tweede strip zonder pauze-week... dus euh.. was paar weken geleden (4 ofzo) nog (heel erg!) ongesteld..
Ja ok, zowel met aminozuren als met glycogeen eet je je spieren op dus het is niet aan te raden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Eiwitten kunnen deels omgezet worden in glucose (sommige aminozuren wel, sommige niet, een eiwit bestaat uit een mix van aminozuren dus een deel kan altijd wel omgezet worden in glucose).
Je kunt inderdaad een tijd lang (ik weet niet meer hoe lang eigenlijk) teren op de glucose die opgeslagen is in de vorm van glycogeen in je lever en spieren, maar op een gegeven moment raakt dat echt op.
ja.. vond mezelf al wel ' zeurderig genoeg' vorige keer bij de dokter (had toen de vetbulten en de nekpijn na ongeluk aangekaart) en ga volgende week de iebeligheid even melden.. en kijken of er eea gechecked kan worden eventueelquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, een beetje algehele iebeligheid is niet direct reden tot zorgen, natuurlijk. Maar wel iets om in de gaten te houden.
Het kunnen natuurlijk ook best op zichzelf staande incidenten zijn; wat ongemak na dat ongeluk, een beetje kriebeligheid na een zonnebankje, een stevige suikerdip omdat je normaal nooit taart eet...quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja.. vond mezelf al wel ' zeurderig genoeg' vorige keer bij de dokter (had toen de vetbulten en de nekpijn na ongeluk aangekaart) en ga volgende week de iebeligheid even melden.. en kijken of er eea gechecked kan worden eventueel
Houd op!quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het kunnen natuurlijk ook best op zichzelf staande incidenten zijn; wat ongemak na dat ongeluk, een beetje kriebeligheid na een zonnebankje, een stevige suikerdip omdat je normaal nooit taart eet...
Of er is een Mini-Mo onderweg
Met een bolle buik op de motorquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Houd op!
ik moet er niet aan denken
dan maar iebelig
Hoe komen ze bij dat bedrag? Als het terecht is, sowieso vragen om een betalingsregeling.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:02 schreef Ewelina het volgende:
Kut. Ik krijg ineens een naheffing van mijn vorige woning. Mag 500 euro bijbetalen
ik rijd wel even langs de handwerkwinkel vanmiddagquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met een bolle buik op de motor
Ik haal de breipennen vast tevoorschijn, just in case
Da's veel zeg! Hoe kan dat ineens?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:02 schreef Ewelina het volgende:
Kut. Ik krijg ineens een naheffing van mijn vorige woning. Mag 500 euro bijbetalen
Afrekening servicekosten van vorig jaar, ik betaalde huur inclusief servicekosten/gas/water/licht, maar blijkbaar hebben ze dat bedrag véél te laag ingeschat.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's veel zeg! Hoe kan dat ineens?
Dan hebben ze het wel heel erg verkeerd ingeschat zeg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Afrekening servicekosten van vorig jaar, ik betaalde huur inclusief servicekosten/gas/water/licht, maar blijkbaar hebben ze dat bedrag véél te laag ingeschat.
Er staat op dat ik binnen 30 dagen moet betalen. Ja dream on, dat heb ik dus nietEr zit al een afrekening bij.
Ja doei.
Ik klem inderdaad altijd bakpapier tussen de rand en de bodem (niet langs de rand dus, alleen op de bodem), maar ik heb eigenlijk geen idee of dat wel nodig is. Better safe than sorry.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:15 schreef Phaidra het volgende:
Oeh, dat is echt veel Ewelina! Ik zou een betalingsregeling vragen idd, dat kan meestal wel bij zulke bedragen, toch?
Ik bedacht me dat de cheesecake alleen een bescuitbodem heeft (en dus geen zijkanten). En het gaat in een springvorm. Dan moet ik waarschijnlijk bakpapier erin doen om te voorkomen dat de vorm leegloopt, ofnie?
Niet om het leven van de Mini-Mo te beeindigenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik rijd wel even langs de handwerkwinkel vanmiddag![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:14 schreef motorbloempje het volgende:Je een keer iebelig voelen heeft iedereen weleens, daar ga je heus niet dood van. Ook jij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het zelfs heel vaak en ik leef nog steeds.
Are you pondering what I'm pondering?
Ik doe altijd alleen bakpapier op de bodem, en ik geef de taartbodem een opstaand randje. Nooit serieuze lekkage-problemen gehadquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:15 schreef Phaidra het volgende:
Oeh, dat is echt veel Ewelina! Ik zou een betalingsregeling vragen idd, dat kan meestal wel bij zulke bedragen, toch?
Ik bedacht me dat de cheesecake alleen een bescuitbodem heeft (en dus geen zijkanten). En het gaat in een springvorm. Dan moet ik waarschijnlijk bakpapier erin doen om te voorkomen dat de vorm leegloopt, ofnie?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
ja, nee, breinaalden zijn maar voor 1 ding goedquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet om het leven van de Mini-Mo te beeindigen![]()
Nee, ik zal zorgen dat 'ie er warmpjes bij komt te zitten (het wordt natuurlijk een winterbaby). Sokjes, jasjes, gebreide broekjes...
Oh, ik kwam laatst zoooooo'n schattige foto tegen van Meneer toen hij anderhalf was. In een rood gebreid tuinbroekje
Verder was hij overigens een tamelijk lelijke baby
Met glycogeen eet je echt je spieren niet op, zie Stofwisseling voor beginnersquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:56 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja ok, zowel met aminozuren als met glycogeen eet je je spieren op dus het is niet aan te raden.
quote:Je leest overal dat de omzetting van vet naar glucose niet mogelijk is. Waarom mensen dit blijven herhalen is een mysterie. Om deze onzin de wereld uit te helpen beschrijf ik het proces hier tot in de ranzige details:
Vetweefsel bevat een grote hoeveelheid TAGs, triacylglycerol moleculen. Glycerol, wat ontstaat uit TAGs op basis van twee processen, triacylglycerol lipase of lipoprotein lipase kan worden opgenomen door de lever en worden omgezet in glycerol 3-P via het proces glycerol kinase. Glycerol 3-P kan worden omgezet in DHAP, een tussenstadium van gluconeogenesis, dwz het proces waarbij de lever glucose maakt van niet-glucose elementen.
Mocht je ooit iemand tegenkomen die ontkent dat je suiker kan maken uit vet, laat ze dan deze paragraaf zien.
Maar dat is later allemaal goedgekomen, toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
Verder was hij overigens een tamelijk lelijke baby
heus? Ik dacht dat ik de enige wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heus? Ik dacht dat ik de enige wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is best erg.
Ik ben ook enorm neurotisch, maar ik denk ook dat ik en mijn dierbaren het eeuwige leven hebben. Als iemand iets ergs heeft, dan denk ik niet: "Goh misschien gaat hij / zij wel dood!", maar altijd "Ach, het komt wel weer goed." Het is niet altijd even leuk om zo te denken, hoor, want zo kom ik wel eens gevoelloos en ongeïnteresserd over.
Niet meer actief op Fok!
Glycerol kun je ook wel omzetten in glucose, maar dat is strikt genomen ook geen vet maar alleen een ding waar vetzuren aan gehangen worden voor opslag. De vetzuren zelf zet je dan nog steeds niet om.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Met glycogeen eet je echt je spieren niet op, zie Stofwisseling voor beginners
Over vet -> glucose uit dit document
[..]
[..]
heus? Ik dacht dat ik de enige wasDuw jij per ongeluk? Ik vraag gewoon hardop "Hee Mr.Muis, leef je nog?" en dan krijg ik een chagrijnige grrrrrrrrrrrrmblllllllllllllja terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*wrijft in handen* Dat hebben ze vaker geprobeerd! De energiekosten jaren laten schatten, komen hoger uit dan verwacht en jij mag dokken. Vraag eerst een specificatie van de servicekosten aan. Tien tegen een dat ze die niet hebben. Kom er daarna (als ze de specificatie hebben laten zien) achter dat de stroomrekening jaren is geschat, en je hoeft iig niet alles te betalen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Afrekening servicekosten van vorig jaar, ik betaalde huur inclusief servicekosten/gas/water/licht, maar blijkbaar hebben ze dat bedrag véél te laag ingeschat.
Er staat op dat ik binnen 30 dagen moet betalen. Ja dream on, dat heb ik dus nietEr zit al een afrekening bij.
Lelijk in de luier...quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dat is later allemaal goedgekomen, toch?.
Wat bedoel je met deegbodem? Ik maak de bodem wel van kruimels en boter, da's ook redelijk vast.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:25 schreef Phaidra het volgende:
@mini en CF, thanks. Dan ligt het waarschijnlijk aan mijn vorm, want toen ik laatst cheesecake had gemaakt met een deegbodem incl. zijkanten lekte hij ook zodra er iets van de vulling over de rand ging... Ik klem er wel bakpapier tussen, wie weet helpt het, en de randen wat omhoog zetten. Meestal stolt het snel genoeg om te voorkomen dat álles eruit loopt.
Nee, geen idee. Daarom vraag ik het ook aan jouquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lelijk in de luier...
Weet je hoe hij eruit ziet, dan?
[..]
heus? Ik dacht dat ik de enige wasNee hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
ik wil 'm niet chago maken, dus ik doe dat ' per ongeluk 'quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Duw jij per ongeluk? Ik vraag gewoon hardop "Hee Mr.Muis, leef je nog?" en dan krijg ik een chagrijnige grrrrrrrrrrrrmblllllllllllllja terug.
Ja ok, uit glycerol kun je glucose maken (en ook uit propionyl afkomstig van odd-chain fatty acids), maar relatief gezien is die bijdrage zo klein dat je wel kunt zeggen dat vet geen substraat is voor gluconeogenesis.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Met glycogeen eet je echt je spieren niet op, zie Stofwisseling voor beginners
Over vet -> glucose uit dit document
[..]
De specificatie zit al in de rekening (er staat bij wat er verbruikt is aan gas, energie en water) en dit is een jaarafrekening.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:27 schreef loveli het volgende:
[..]
*wrijft in handen* Dat hebben ze vaker geprobeerd! De energiekosten jaren laten schatten, komen hoger uit dan verwacht en jij mag dokken. Vraag eerst een specificatie van de servicekosten aan. Tien tegen een dat ze die niet hebben. Kom er daarna (als ze de specificatie hebben laten zien) achter dat de stroomrekening jaren is geschat, en je hoeft iig niet alles te betalen.
Ik bedoel echt deeg dat je kneedt en uitrolt. Daarmee bedek je dan zowel de bodem als de randen. Ik ga nu idd zo'n bodem als jij zegt maken, maar die komt denk ik niet boven het springvormrandje uit...quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat bedoel je met deegbodem? Ik maak de bodem wel van kruimels en boter, da's ook redelijk vast.
Ik stuur ff een PM.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De specificatie zit al in de rekening en dit is een jaarafrekening.
Ik kan 'm wel even fotograferen als je wil, en dan naar je PM/ en?
ja is leuk hequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, ik heb heimwee naar het vak Stofwisseling.
We kregen allemaal liedjes om de Krebscyclus e.d. te onthouden.
Bij NS HiSpeed? Ik kan daar echt níet mee omgaan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:31 schreef loveli het volgende:
Yeeee-haa! Net m'n treinticket geregeld. En even gezorgd dat ze me niet 50 euro teveel rekenden. Wat een gezeik ende gedoe...
Ik heb geen rechten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vlechtextensions & Dreads aan huis v.a. 15 euro!!!
Ik denk dat dit de laatste keer is dat TS haar mobiele nummer op internet heeft gezet.
Ik heb hem nu alweer in m'n hoofd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:33 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja is leuk he![]()
wij kregen alleen geen liedjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |