Maar dat is later allemaal goedgekomen, toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:16 schreef ColdFeet het volgende:
Verder was hij overigens een tamelijk lelijke baby
heus? Ik dacht dat ik de enige wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heus? Ik dacht dat ik de enige wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is best erg.
Ik ben ook enorm neurotisch, maar ik denk ook dat ik en mijn dierbaren het eeuwige leven hebben. Als iemand iets ergs heeft, dan denk ik niet: "Goh misschien gaat hij / zij wel dood!", maar altijd "Ach, het komt wel weer goed." Het is niet altijd even leuk om zo te denken, hoor, want zo kom ik wel eens gevoelloos en ongeïnteresserd over.
Niet meer actief op Fok!
Glycerol kun je ook wel omzetten in glucose, maar dat is strikt genomen ook geen vet maar alleen een ding waar vetzuren aan gehangen worden voor opslag. De vetzuren zelf zet je dan nog steeds niet om.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Met glycogeen eet je echt je spieren niet op, zie Stofwisseling voor beginners
Over vet -> glucose uit dit document
[..]
[..]
heus? Ik dacht dat ik de enige wasDuw jij per ongeluk? Ik vraag gewoon hardop "Hee Mr.Muis, leef je nog?" en dan krijg ik een chagrijnige grrrrrrrrrrrrmblllllllllllllja terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*wrijft in handen* Dat hebben ze vaker geprobeerd! De energiekosten jaren laten schatten, komen hoger uit dan verwacht en jij mag dokken. Vraag eerst een specificatie van de servicekosten aan. Tien tegen een dat ze die niet hebben. Kom er daarna (als ze de specificatie hebben laten zien) achter dat de stroomrekening jaren is geschat, en je hoeft iig niet alles te betalen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Afrekening servicekosten van vorig jaar, ik betaalde huur inclusief servicekosten/gas/water/licht, maar blijkbaar hebben ze dat bedrag véél te laag ingeschat.
Er staat op dat ik binnen 30 dagen moet betalen. Ja dream on, dat heb ik dus nietEr zit al een afrekening bij.
Lelijk in de luier...quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dat is later allemaal goedgekomen, toch?.
Wat bedoel je met deegbodem? Ik maak de bodem wel van kruimels en boter, da's ook redelijk vast.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:25 schreef Phaidra het volgende:
@mini en CF, thanks. Dan ligt het waarschijnlijk aan mijn vorm, want toen ik laatst cheesecake had gemaakt met een deegbodem incl. zijkanten lekte hij ook zodra er iets van de vulling over de rand ging... Ik klem er wel bakpapier tussen, wie weet helpt het, en de randen wat omhoog zetten. Meestal stolt het snel genoeg om te voorkomen dat álles eruit loopt.
Nee, geen idee. Daarom vraag ik het ook aan jouquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Lelijk in de luier...
Weet je hoe hij eruit ziet, dan?
[..]
heus? Ik dacht dat ik de enige wasNee hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
ik wil 'm niet chago maken, dus ik doe dat ' per ongeluk 'quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Duw jij per ongeluk? Ik vraag gewoon hardop "Hee Mr.Muis, leef je nog?" en dan krijg ik een chagrijnige grrrrrrrrrrrrmblllllllllllllja terug.
Ja ok, uit glycerol kun je glucose maken (en ook uit propionyl afkomstig van odd-chain fatty acids), maar relatief gezien is die bijdrage zo klein dat je wel kunt zeggen dat vet geen substraat is voor gluconeogenesis.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Met glycogeen eet je echt je spieren niet op, zie Stofwisseling voor beginners
Over vet -> glucose uit dit document
[..]
De specificatie zit al in de rekening (er staat bij wat er verbruikt is aan gas, energie en water) en dit is een jaarafrekening.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:27 schreef loveli het volgende:
[..]
*wrijft in handen* Dat hebben ze vaker geprobeerd! De energiekosten jaren laten schatten, komen hoger uit dan verwacht en jij mag dokken. Vraag eerst een specificatie van de servicekosten aan. Tien tegen een dat ze die niet hebben. Kom er daarna (als ze de specificatie hebben laten zien) achter dat de stroomrekening jaren is geschat, en je hoeft iig niet alles te betalen.
Ik bedoel echt deeg dat je kneedt en uitrolt. Daarmee bedek je dan zowel de bodem als de randen. Ik ga nu idd zo'n bodem als jij zegt maken, maar die komt denk ik niet boven het springvormrandje uit...quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat bedoel je met deegbodem? Ik maak de bodem wel van kruimels en boter, da's ook redelijk vast.
Ik stuur ff een PM.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De specificatie zit al in de rekening en dit is een jaarafrekening.
Ik kan 'm wel even fotograferen als je wil, en dan naar je PM/ en?
ja is leuk hequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh, ik heb heimwee naar het vak Stofwisseling.
We kregen allemaal liedjes om de Krebscyclus e.d. te onthouden.
Bij NS HiSpeed? Ik kan daar echt níet mee omgaan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:31 schreef loveli het volgende:
Yeeee-haa! Net m'n treinticket geregeld. En even gezorgd dat ze me niet 50 euro teveel rekenden. Wat een gezeik ende gedoe...
Ik heb geen rechten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vlechtextensions & Dreads aan huis v.a. 15 euro!!!
Ik denk dat dit de laatste keer is dat TS haar mobiele nummer op internet heeft gezet.
Ik heb hem nu alweer in m'n hoofd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:33 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja is leuk he![]()
wij kregen alleen geen liedjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |