Wat is het?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:47 schreef Tijn het volgende:
Transmit FTW.
Hoewel MacFuse + MacFusion ook wel erg nice is.
Overigens heb ik hier niks voor hoeven doen, ik zette m'n Mac aan en op een gegeven moment zag ik ze in het linkerrijtje van Finder verschijnen tussen de netwerklocaties. Dat doet ie automatisch als alle computers in dezelfde werkgroep en IP-range zitten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Hij is binnen![]()
![]()
....
Hoe de hel maak je een netwerkverbinding naar een pc![]()
Bestanden op pc zijn gedeeld (op het moment draadloos)
imac (lan) kan mijn pc niet vinden, en andersom ook niet.
Bestandsdeling is overigens ingeschakeld.
Ook invoeren van ip via "verbinding met server" geeft geen resultaten (smb://***.***.***.***)
Help
Ik eigenlijk ook niet, maar mbv Google kom je een eind. En het is zoooo kewl.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:51 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik begrijp nog niet echt hoe automator werkt
Dan ga ik dan eens vanavond uitzoekenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar mbv Google kom je een eind. En het is zoooo kewl.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou op de Mac FTP-bestandeling aanzetten. Dan ga je met je Windows-machien naar ftp://username:password@ip-van-je-mac en kun je pompen.
O! Dat wil ik! Denk ik.quote:
Neh, overkill..quote:
Mew, dat is niets vergeleken met Google Chrome:quote:
SMB aanzetten onder Delen in je systeemvoorkeuren. Alhoewel andersom (van Mac naar Windows) bij mij gewoon werkt terwijl dat uitstaat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Hij is binnen![]()
![]()
....
Hoe de hel maak je een netwerkverbinding naar een pc![]()
Bestanden op pc zijn gedeeld (op het moment draadloos)
imac (lan) kan mijn pc niet vinden, en andersom ook niet.
Bestandsdeling is overigens ingeschakeld.
Ook invoeren van ip via "verbinding met server" geeft geen resultaten (smb://***.***.***.***)
Help
Volgens mij wrkt het al bij em. Hij had met de Firewall-settings lopen prutsen..quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
SMB aanzetten onder Delen in je systeemvoorkeuren. Alhoewel andersom (van Mac naar Windows) bij mij gewoon werkt terwijl dat uitstaat.
Er zijn toch wel eens geruchten geweest over iTunes Unlimited ofzo?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik zie net dit artikel op Tweakers: http://tweakers.net/nieuw(...)or-muziekdienst.html
Als iTunes/Apple een abo zou aanbieden a 20 euro per maand om onbeperkt muziek en films (HD) binnen te halen, zou ik dat zeker doen. Gat in de markt? Of zijn de producenten weer eens tegen?
Ahja, overheen gelezenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Volgens mij wrkt het al bij em. Hij had met de Firewall-settings lopen prutsen..
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zeker zoals bij MS, als je stopt met betalen, werkt je muziek niet meer?
Blijkbaar niet dus..quote:De bestanden zijn niet beveiligd met drm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |