Open er een topic over.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:53 schreef maril het volgende:
Hij is ook een vegeten held.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fedor_den_Hertog
Ga je gang ik wil wel meer weten over leeftijdsgenoten van jequote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:24 schreef golfer het volgende:
Gaan we nu weer voor elke oud-wielrenner een topic openen?
Dan ga ik weer over Tommie Simpson een topic openen?
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga je gang ik wil wel meer weten over leeftijdsgenoten van je
Rust zacht.quote:
Van harte jongenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:24 schreef Robinhoo het volgende:
Ik post dit even in HOOLS omdat dit ook een soort van VBL SC is.
IK BEN JARIG JA !!! 17 FOCKING JAAR OUD !! zijn jullie nu jaloers? ja he?
puuuh
Golfert is 3 keer 17quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:48 schreef Robinhoo het volgende:
ik vind 17 wel ouder klinken dan 16.
maja. ik zal jullie er verder niet mee lastig vallen.
thnx tong
Nee jij mag het doen als je wilt, maar misschien is het handiger een algemene helden topic te starten en dat ieder zijn held erin kan zetten van Coppi tot bv Boogerd. enz enzquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Open er een topic over.
Als je dar niet doet doe ik het zondag
Man je hebt nog als het goed is een heel leven voor je met sex drugs en rock&rollquote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:24 schreef Robinhoo het volgende:
Ik post dit even in HOOLS omdat dit ook een soort van VBL SC is.
IK BEN JARIG JA !!! 17 FOCKING JAAR OUD !! zijn jullie nu jaloers? ja he?
puuuh
sex en drugs is oke. rock & roll wat minderquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:16 schreef maril het volgende:
[..]
Man je hebt nog als het goed is een heel leven voor je met sex drugs en rock&roll
Inderdaad. Toen deed je toch nog triootjes in het bed van je ouders enzo..quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van harte jongen
Zou willen dat ik nog 17 was
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 11:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Inderdaad. Toen deed je toch nog triootjes in het bed van je ouders enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |