Ah, ik moet zo naar de zuidasquote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:57 schreef borisz het volgende:
MOgge
Zo weer eens naar de VU, lange studiedag vandaag.
golfer, voel jij je wel lekker?quote:
Staat op het programma.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:32 schreef tong80 het volgende:
Oh ja Golfert vanavond niet vergeten. Over vaders en zonen met Elco van der Geest met zijn vader Cor.
heb het op de één of andere manier niet zo met de fam vd Geest, dus vind het niet erg om het te missen !quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:32 schreef tong80 het volgende:
Oh ja Golfert vanavond niet vergeten. Over vaders en zonen met Elco van der Geest met zijn vader Cor.
Misschien word je oordeel wel veranderd als je het ziet.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb het op de één of andere manier niet zo met de fam vd Geest, dus vind het niet erg om het te missen !
En dan toch tijd nemen om te Fokkenquote:
Ik las pauperquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:52 schreef borisz het volgende:
Omdat de paper nu twee minuten geleden ingeleverd is.
best wel zielig voor dat meisjequote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:46 schreef Bjoro het volgende:
kan alleen maar in Belgie !![]()
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=G062BFKCI
Nou, erg slim ziet die familie er niet uitquote:
Paar jaar geleden is een collega van mij ontslagen omdat hij met een korte broek op het werk kwam..quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:07 schreef SCH het volgende:
Ik heb de korte broek aangetrokken, is dat te optimistisch?
Mooiquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:16 schreef borisz het volgende:
Fortuna mag gewoon jupiler league spelen volgend seizoen. Bron BNR.
Wat een práchtige tattoos!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:46 schreef Bjoro het volgende:
kan alleen maar in Belgie !![]()
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=G062BFKCI
Waar werk jij, op de school met de bijbel?quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:34 schreef Ole het volgende:
Paar jaar geleden is een collega van mij ontslagen omdat hij met een korte broek op het werk kwam..
Leuk, samen in 1 poule met Zuid-Korea stoppen maar.quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk, samen in 1 poule met Zuid-Korea stoppen maar.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:49 schreef Bjoro het volgende:
Z-Afrika staat 2-0 voor !
But, who cares hier in Hools
Doe je mond dan ook eens openquote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Bjoro het volgende:
in de laatste 7 minuten meer posts dan de 7 UUR daarvoor !
Ja Tong is on line.quote:Op woensdag 17 juni 2009 21:58 schreef Bjoro het volgende:
in de laatste 7 minuten meer posts dan de 7 UUR daarvoor !
Zei Golfert vannacht toch ook tegen je ?quote:
giet je er ff koffie in dan ?quote:
quote:....
En richt zich op het functioneren van o.a. deze probleem situaties als andere die samenhangen met de informatievoorziening via de massamedia. ...
Zie je ook een beetje wat ik voor mijn neus krijgquote:Op donderdag 18 juni 2009 11:52 schreef borisz het volgende:
Ik ben bezig een stuk te beoordelen van een andere groep. Moet vooral over de inhoud gaan, maar het taalgebruik is een ramp. Nu weet ik dat mijn NeerlandSCH ook niet 100% is, maar dit slaat alles.
[..]![]()
Morgen presentatie.quote:Op donderdag 18 juni 2009 14:15 schreef Ole het volgende:
Ik ben weer klaar met werken![]()
terrasje![]()
morgen ook vrij![]()
oh wat heb ik het toch zwaar
Ik las het al in hun topic. Te vergelijken met Bug postten ze. Dat gaf al hoop. Na jouw post ben ik helemaal benieuwdquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tong, de nieuwe Dinosaur Jr is FUCKING EPISCH!Na 20 jaar flikken ze het nog steeds hoor.
Nu het geluid van de toeters nog.quote:
Geschreven door wie ? Bromet ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 16:00 schreef SCH het volgende:
Ja hebben ze wel, uitzendingen gaan ook door.
Mooi stukje over de toeters vanochtend in de Volkskrant.
Leuk voor hem.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2009 19:09 schreef golfer het volgende:
Oh, en nog een TV-tip voor homo's:
Depeche Mode is om 00:15 op Canvas te bewonderen.
Homo'squote:Op donderdag 18 juni 2009 19:09 schreef golfer het volgende:
Oh, en nog een TV-tip voor homo's:
Depeche Mode is om 00:15 op Canvas te bewonderen.
Ja, hij bankiert nog steeds bij de Rabo.quote:
Okeequote:Op donderdag 18 juni 2009 21:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, hij bankiert nog steeds bij de Rabo.
Maak hem net uit sorryquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef pascalheister het volgende:
hallo
iemand nog een combiketel overkopen?
als het een combi is van strijken en stofzuigen, houd ik me aanbevolen !quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef pascalheister het volgende:
hallo
Doet ze het ook goed in bed en heeft ze geen bezwaar tegen pijpen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:50 schreef pascalheister het volgende:
ze slikt alles en is heet van binnenquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Doet ze het ook goed in bed en heeft ze geen bezwaar tegen pijpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |