Mooi deat het 3-0 werd hè ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:59 schreef Prosac het volgende:
Hét topic voor de nostalgische en melancholische users onder ons.
Dat kan. Maar daarmee ben je nog niet het beste team. Argentinie werd dankzij Diego wereldkampioen, de rest van dat team was maar middelmaat heb ik begrepen. Hoor maar weinig mensen over het geniale Argentijnse elftal van '86, meer over Maradona en dat het alleen aan hem te danken was dat ze kampioen werden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks over het team als ze niet presteren.
Het was om duidelijk te maken dat het wel degelijk mogelijk is een legandarisch WK te spelen met één uitblinker. Zie Maradona.
De Chicago Bulls worden ook niet herinnerd door Scottie Pippen.
Over bekerfinales gesproken ik vergeet nooit meer de bekerfinale van een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:56 schreef SCH het volgende:
Dus ga je gang oudjes van dagen. Wat was het prachtig weer in de bekerfinale van 1921. Weten jullie nog=
En een snufje Beschouw.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:00 schreef sjimz het volgende:
tongalleenrechttopic met een vleugje golfer.
Beschouw heb ik nog nooit in Hools gezien hoor en zorg nou eerst maar dat de SC het honderdste topic haalt, hoeveel heeft Hools er ook alweer?quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
HOOLS dus
Alhoewel, dit topic loopt nu al beter dan HOOLS.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Beschouw heb ik nog nooit in Hools gezien hoor en zorg nou eerst maar dat de SC het honderdste topic haalt, hoeveel heeft Hools er ook alweer?
Eigenlijk pas je hier wel sjimz, je hebt ook wel iets van een bejaard
Heel goed tong80. Dit soort posts die je al 45 x hebt geplaatst, die feitelik helemaal niet kloppen, die mag je in dit topic gwoon blijven plaatsen. Daar valt dan niemand over. Dementie is best sneu namelijk.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over bekerfinales gesproken ik vergeet nooit meer de bekerfinale van een paar jaar geleden.
Heerenveen werd door alle media in het zonnetje gezet en gevolgd door 20 cameraploegen.
Genoten toen Roda JC de finale won.
Heb jij er ook zulke warme herinnertingen aan SCH ?
Het elftal van Argentinië had natuurlijk meerdere geweldige spelers. Ik noem Valdano en Burugeaga.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat kan. Maar daarmee ben je nog niet het beste team. Argentinie werd dankzij Diego wereldkampioen, de rest van dat team was maar middelmaat heb ik begrepen. Hoor maar weinig mensen over het geniale Argentijnse elftal van '86, meer over Maradona en dat het alleen aan hem te danken was dat ze kampioen werden.
Brazilie speelde in jouw tijd misschien schitterend voetbal, maar tegenwoordig is dat nog maar zelden en dát zie ik, mooie namen hebben ze in het elftal, maar het komt er zelden uit.
Ik heb Brazilie in '94 onterecht kampioen zien worden, ik heb Brazilie in '98 onterecht de finale zien halen, net als 2002.. daarom heb ik weinig met Brazilie op. Ondanks dat ze ver voor mijn geboorte misschien prachtig voetbal speelden.
Maar jij komt dan aan met een filmpje van 1 speler.. nogmaals, dat zegt niks over een elftal, ondanks de leuke bewegingen van Garrincha.
Beschouw is tien jaar ouder dan ik. Maar jonger van geest dan menig user. Beschouw zal je niet snel betrappen op dat het vroeger beter was. Mijn ook niet trouwens. Alles heeft zijn tijd.quote:
Beschouw komt al maanden niet meer in hoolsquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
HOOLS dus
Alhoewel, dit topic loopt nu al beter dan HOOLS.
quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beschouw is tien jaar ouder dan ik. Maar jonger van geest dan menig user. Beschouw zal je niet snel betrappen op dat het vroeger beter was. Mijn ook niet trouwens. Alles heeft zijn tijd.
El Burru was deel van het team dat het WK van 1986 won. Hij scoorde de 3-2, die er voor zorgde dat Argentinië er met de beker vandoor ging, Duitsland met lege handen achterlatend. Ook speelde hij alle wedstrijden met Argentinië op het WK van 1990. Met Independiente werd hij landskampioen in 1983 en won hij de Copa Libertadores (hij was topscorer met 6 goals) en de Intercontinental Cup in 1984. In 1994quote:
Heb je mij ooit zien posten dat het vroeger beter wasquote:
http://www.google.nl/search?q=burugeagaquote:Op donderdag 18 juni 2009 18:10 schreef sjimz het volgende:
Wie is Burugeaga?
Hij heet geen Burugeaga hoor.quote:Op donderdag 18 juni 2009 18:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
El Burru was deel van het team dat het WK van 1986 won. Hij scoorde de 3-2, die er voor zorgde dat Argentinië er met de beker vandoor ging, Duitsland met lege handen achterlatend. Ook speelde hij alle wedstrijden met Argentinië op het WK van 1990. Met Independiente werd hij landskampioen in 1983 en won hij de Copa Libertadores (hij was topscorer met 6 goals) en de Intercontinental Cup in 1984. In 1994
Even denken, het is al weer even geleden. In mijn herinnering hing Brazilie vooral achterover hopend op bevliegingen van Bebeto en Romario. Stonden ze in de 8e finale tegen USA met 10 man na een regelrechte elleboog van Leonardo en kwamen ze uiteindelijk toch goed weg tegen een beter USA. Tegen NL counterden ze zich naar 3-2 en tegen Zweden wonnen ze volgens mij terecht.. de finale durfden zowel Brazilie als Italie niet aan te vallen en kon beschouwd worden als de saaiste in de historie van het WK.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |