Rustig aan. Ze is ziek. Ze is wrs. misselijk van het spugen en heeft even wat geruststelling nodig. Of ze nu wel of niet geslapen heeft overdag. En als ze ziek zijn pakken ze de slaap op het moment dat ze het nodig hebben. Maud heeft tijdens het ziek zijn zelfs weer 's ochtends geslapen. Ja, dan sliep ze 's nachts ook zo af en toe onrustiger, maar dat hoort bij het ziek zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Oh leuk, krijg ik op mn kop dat ze overdag slaapt en nu niet wil slapen. Blegh!
bedoel je een van deze?quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Pfff, wat is een schoolkeuze maken moeilijk zeg! Was daar niet een topic over? Kan het niet vinden.
Ik niet...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:01 schreef Vivi het volgende:
Ach, irl doe je dat ook voordat je in een gesprek binnenvalt toch.
dat zal een leuke school zijn!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
bedoel je een van deze?
Fotografen en modellen ontmoetingsplaats deel XII
Het is nu zo'n 6 weken terug dat Mahre geholpen is en ze is enorm vooruit gegaan met babbelen en brabbelen. Ze praat veel in haar eigen taaltje en ook naar ons gaat het stukken beter. Het is nog niet optimaal.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:03 schreef YPPY het volgende:
Hoe is het met het praten van Mahre? Merken jullie verschil na de operatie?
zie OP + ¤14,75 administratiekostenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:10 schreef aeque het volgende:
Ja is goed hoor, nog iets nodig van me dan?
Daar zou ik zelf een schoolkeuze niet van af laten hangen. Je leert best wel snel mensen kennen en als er dan nood is, is er zo iemand gebeldquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:29 schreef Tazz het volgende:
Owja, ik lees over de schoolkeuze.
Mahre is vorige week ook ingeschreven op school. 2 scholen in deze wijk en alle buurtvriendjes en vriendinnetjes gaan naar de katholieke school, Mahre ook gedaan, komt ze fijn bij buurjongetje in de klas.
En is wel makkelijk, de buren letten nu al goed op elkaars kinderen ze kan dan bij nood zo een keer met een buurvrouw mee naar huis...
Ja gaat hard hè?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:14 schreef Belana het volgende:
Cas alweer 3en dan zometeen Ive en Ezra er achteraan
3 jaar alweer meiden!! van harte dutch!
Cattie, hoe gata het met Ive en het plas gebeuren?
heb je geen fiets?quote:Op zondag 21 juni 2009 10:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik probeer een tandarts in de buurt te vinden, die van mij is zo'n 40 min lopen. Gaat geen bus heen.
Maar anders moet ze maar mee naar die van mij. Ik weet alleen niet of hij veel met kinderen werkt.
Ik heb er wel 1 gevonden, waar ik met de bus naartoe zou kunnen. Zit ergens in de buurt van het station. En die neemt nog patienten aan.
Jawel, maar Tyler mag nog niet op de fiets. duurt ook nog wel even denk ik, hij loopt motorisch wat achter.quote:
Drie is al echt groot, he!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje, dan komt het hier ook al weer langzaamaan in zicht!
Hier werkt Dora/Diego aan heel goedquote:Op zondag 21 juni 2009 19:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hebben jullie nog tips om Kim langer dan 3 seconden op de wc te houden?
maar hij hoeft ook nog niet mee naar de tandarts, dus misschien kun je voor die keer oppas inschakelen?quote:Op zondag 21 juni 2009 13:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Jawel, maar Tyler mag nog niet op de fiets. duurt ook nog wel even denk ik, hij loopt motorisch wat achter.
Dat is zo, hij heeft nog geen tandjes.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:02 schreef bixister het volgende:
[..]
maar hij hoeft ook nog niet mee naar de tandarts, dus misschien kun je voor die keer oppas inschakelen?
Ik zou het toch proberen. Als Kim panisch gaat worden en je er even helemaal voor haar moet zijn wil je niet ook nog een huilende baby er bij, of alleen al de klotsende oksels van als ie maar nu niet gaat huilen, want dan gaan ze huilenquote:Op maandag 22 juni 2009 11:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Dat is zo, hij heeft nog geen tandjes.
Maar helaas heb ik op het moment weinig kans op oppas.
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:13 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hoe gaat het met Arwen?
bowlen kost hier voor volwassenen haast niets en voor onder 4 zelfs gratisquote:Op maandag 22 juni 2009 15:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wow mooi dat het zo goed gaat met Arwen.
Ze houdt van bowlen....hihi dat vond ik grappig om te lezen
hoe groot/klein is ze dan? ik lig achter volgens mijquote:Op maandag 22 juni 2009 15:19 schreef aeque het volgende:
Ik heb eindelijk met eigen ogen gezien hoe klein m'n kleine prinsesje nu eigenlijk is.
We waren op een verjaardag van haar nichtje waar ook een jongentje was die 2 dagen jonger is dan zij, maar wel bijna een kop groter.
Ze is echt klein voor haar leeftijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |