Ik ook. Maar een poule hier op Fok lijkt me ook wel leuk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:53 schreef marcodej het volgende:
Ik doe altijd mee aan de Tourpoule van De Telegraaf.
Het Vork-systeem? Had dat een naam dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:14 schreef Dagobert het volgende:
Ik zat net te denken, ik moet dit topic gaan openen
Zou toch mooi zijn als een van de betere managers er weer eens komtVooral het Vork-systeem was geniaal, waarbij je wissels in kon zetten en vooraf iedereen moest kiezen
Neuh, maar ik had zo het idee dat het van jou hand was destijds? Al komt dat misschien voornamelijk door het geweldige art-work met die shirtjes destijdsquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:02 schreef Vork het volgende:
[..]
Het Vork-systeem? Had dat een naam dan?
Doe het goed of doe het niet. Dus niet zo iets als de f1-voorspeller. En laat eens blijken wanneer we weer wat van FOK!sport mogen verwachten, want de laatste twee jaar is het vanuit de betrokken user-kant gezien een beetje beschamend aan het worden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:26 schreef Peterselieman het volgende:
Wij zijn er nog niet helemaal over uit of we iets doen en zo ja hoe het vorm moet worden gegeven.
Jammer want dat systeem, evenals het door Dagobert en Vork genoemde spelsysteem leverde best leuke spellen op. Al is rondemaster voor de fanatieke spelers nog leuker.quote:De manager die op de huidige site staat gaat niet gebruikt worden.
Lekker op tijdquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:26 schreef Peterselieman het volgende:
Wij zijn er nog niet helemaal over uit of we iets doen en zo ja hoe het vorm moet worden gegeven.
De manager die op de huidige site staat gaat niet gebruikt worden.
Die van de Telegraaf. Dan kan je zelf een groep met anderen vormen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:55 schreef jakkop het volgende:
Wat is nou de beste tourmanager? ik zoek een leuke site om met vrienden te spelen.
Kenny van Hummelquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik doe mee aan de poule van gemeente Zevenaar.
Ik zoek nog goede sprinters. Tot nu toe heb ik:
Hushovd
Cavendish
Bennati
Freire
Ciolek
Farrar
Duque
Chavanel
Steegmans
Nog tips?
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:40 schreef ElYefe het volgende:
Lezerstour van de Tubantia![]()
Komt terug in z'n oude vertrouwde vorm
De beste vind ik http://sportpools.net. Daar is het nog echt puzzelen itt alle spellen waar je gewoon 15 renners moet selecteren en iedereen hetzelfde team krijgt. Voor de meer actieve spelers is Rondemaster natuurlijk leuk, vorig jaar had Fok daar een subleague toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:16 schreef Dagobert het volgende:
Andere optie kan natuurlijk ook zijn om bij de een of andere site een Fok!Subleague te maken![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:40 schreef ElYefe het volgende:
Lezerstour van de Tubantia![]()
Komt terug in z'n oude vertrouwde vorm
vorig jaar niet meegedaan, moest je ook betalen volgens mijquote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gelukkig weer in de oude versie.. Vorig jaar was echt drama, hebben ze gelukkig ook gezien bij de Tubantia!
quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:40 schreef jjstyle333 het volgende:
misschien domme vraag maar wanneer kun je je inschrijven voor die tubantia tour poule ?
preciesquote:Op woensdag 17 juni 2009 10:55 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Ik geloof dat 30 juni de lijst met renners in de krant komt, vanaf dan kun je je ook inschrijven denk ik. Die lijst plaatsen ze echter alleen in de krant en niet op het internet.
Aha oke.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:55 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Ik geloof dat 30 juni de lijst met renners in de krant komt, vanaf dan kun je je ook inschrijven denk ik. Die lijst plaatsen ze echter alleen in de krant en niet op het internet.
Dit jaar wel weerquote:Op woensdag 17 juni 2009 11:28 schreef Barca het volgende:
Tourpool van De Telegraaf dit jaar niet. Unibet ...![]()
Ik doe mee aan Ploegleider (Dagblad van het Noorden), een tourspel op www.tourtalent.eu en www.tourtoto.nl (iedere dag 8 renners voorspellen). Ploegleider kost ¤ 4 per ploeg (of ¤ 3 als je een abo hebt).
Tubantia? Iesj dat gratiezj?
14! renners (9 + 5 reserves, die vanaf de start niet ingezet kunnen worden, alleen bijde start vervangen ze een of meer basisrenner(s)) voor 100 punten. Als je bedenkt dat Cavendish al 20 punten is en Contador 18 ...quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:06 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Dit jaar wel weerVorig jaar hadden ze hetzelfde als dat ploegleider van Dagblad van het Noorden, daar moet je toch 9 renners kiezen en heb je een bepaald budget?
Ik vermoed dat de opknaptijd groter is dan de investering in een nieuwe. En dat beide mogelijk groter zijn dan de huidige capaciteit.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:15 schreef richbitch het volgende:
waarom wordt het oude systeem niet gebruikt dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |