Ik ook. Maar een poule hier op Fok lijkt me ook wel leuk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:53 schreef marcodej het volgende:
Ik doe altijd mee aan de Tourpoule van De Telegraaf.
Het Vork-systeem? Had dat een naam dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:14 schreef Dagobert het volgende:
Ik zat net te denken, ik moet dit topic gaan openen
Zou toch mooi zijn als een van de betere managers er weer eens komtVooral het Vork-systeem was geniaal, waarbij je wissels in kon zetten en vooraf iedereen moest kiezen
Neuh, maar ik had zo het idee dat het van jou hand was destijds? Al komt dat misschien voornamelijk door het geweldige art-work met die shirtjes destijdsquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:02 schreef Vork het volgende:
[..]
Het Vork-systeem? Had dat een naam dan?
Doe het goed of doe het niet. Dus niet zo iets als de f1-voorspeller. En laat eens blijken wanneer we weer wat van FOK!sport mogen verwachten, want de laatste twee jaar is het vanuit de betrokken user-kant gezien een beetje beschamend aan het worden.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:26 schreef Peterselieman het volgende:
Wij zijn er nog niet helemaal over uit of we iets doen en zo ja hoe het vorm moet worden gegeven.
Jammer want dat systeem, evenals het door Dagobert en Vork genoemde spelsysteem leverde best leuke spellen op. Al is rondemaster voor de fanatieke spelers nog leuker.quote:De manager die op de huidige site staat gaat niet gebruikt worden.
Lekker op tijdquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:26 schreef Peterselieman het volgende:
Wij zijn er nog niet helemaal over uit of we iets doen en zo ja hoe het vorm moet worden gegeven.
De manager die op de huidige site staat gaat niet gebruikt worden.
Die van de Telegraaf. Dan kan je zelf een groep met anderen vormen.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:55 schreef jakkop het volgende:
Wat is nou de beste tourmanager? ik zoek een leuke site om met vrienden te spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |