zegt nog niks over wat het daadwerkelijk is , je kiest er zelf voor om dat dan maar aan te nemenquote:
Het zegt wel iets over de waarschijnlijkheid van wat het kan zijn. Ik denk bij het kijken naar de wolken ook niet dat het echt een draak is wat ik zie. Jij wel?quote:Op maandag 15 juni 2009 22:12 schreef Summers het volgende:
[..]
zegt nog niks over wat het daadwerkelijk is , je kiest er zelf voor om dat dan maar aan te nemen
en niet meer verder te kijken .
Maar dan kijk je toch niet verder , die mensen heb je ook , gelukkig doen we dat niet allemaal .quote:Op maandag 15 juni 2009 22:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het zegt wel iets over de waarschijnlijkheid van wat het kan zijn. Ik denk bij het kijken naar de wolken ook niet dat het echt een draak is wat ik zie. Jij wel?
m.a.w. waarom verder kijken als er geen enkele reden voor is om verder te kijken?
Het was ook een leuke test om te toesten hoe mensen zelf bepalen hoe ze reacties lezen.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:40 schreef Michielos het volgende:
[..]
het is volkomen menselijk om er een schedel in te zien, dat doe ik ook namelijk..
alleen er een schedel in zien maakt het geen schedel!
ik kan een woest dier in een wolk zien.. dat maakt van de wolk geen woest dier.
simpeler dan dit kan ik het niet stellen, sorry
Dat dus idd, alhoewel ik idd ook wel vind dat ie wel errug op een schedel lijkt. Maar dat stuk bij zn kaak klopt toch niet helemaal (die rare verdikkingen?). (en hij mist zn onderkaak, maargoed die raken wel vaker zoekquote:Op woensdag 10 juni 2009 19:52 schreef BasEnAad het volgende:
Ach, er liggen miljoenen, zo niet miljarden stenen op Mars, er zal er vast wel een de vorm van een schedel hebben.
ja ik kijk niet verder omdat er geen enkele reden voor is. Ik zie je graag richting mars vertrekken om te kijken of het echt een schedel isquote:Op maandag 15 juni 2009 22:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Maar dan kijk je toch niet verder , die mensen heb je ook , gelukkig doen we dat niet allemaal .
ik reageerde op het uitdagende "en nu jullie weer" gedeelte. verder is je zin erg multi interpretabel en kan het steengedeelte door het "en nu jullie weer" als sarcastisch worden opgevat.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:52 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Het was ook een leuke test om te toesten hoe mensen zelf bepalen hoe ze reacties lezen.
Ik zeg duidelijk dat ik in de STEEN een schedel zie. En kijk, velen denken dat ik enkel een schedel zie.
Mensen....
Als JIJ ook maar iets verder zou kijken was je zelf ook niet zo stellig overquote:Op maandag 15 juni 2009 22:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Maar dan kijk je toch niet verder , die mensen heb je ook , gelukkig doen we dat niet allemaal .
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 08:07 schreef Flammie het volgende:
[..]
Als JIJ ook maar iets verder zou kijken was je zelf ook niet zo stellig over
- HET IS EEN GEEST
- HET IS EEN UFO
off topicquote:sterker nog, als JIJ echt verder zou kijken (en dus niet hoort tot de categorie mensen die je zojuist bekritiseerd hebt) was je nu nog in het duister aan het tasten op zoek naar verklaringen omtrent allerhande zaken.
Maar sommige mensen zijn hypocriet, die mensen heb je ook, gelukkig zijn we dat niet allemaal .
Lange tenen? Op een forum nog wel?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 07:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik reageerde op het uitdagende "en nu jullie weer" gedeelte. verder is je zin erg multi interpretabel en kan het steengedeelte door het "en nu jullie weer" als sarcastisch worden opgevat.
is het echt de bedoeling om op een forum dit soort "kinderachtige" tactieken te gebruiken? Je zin kan op diverse manieren worden opgevat. m.a.w. discussieer gewoon normaal ofzo ?
En wat zit ie daar te doen?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:56 schreef Powerkiwi het volgende:
DE BOOM IN MIJN TUIN HEEFT EEN AFRO, HIJ LEEFT!
MICHAEL JACKSON ZIT ERACHTER!
Woon jij op Mars dan?quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:56 schreef Powerkiwi het volgende:
DE BOOM IN MIJN TUIN HEEFT EEN AFRO, HIJ LEEFT!
MICHAEL JACKSON ZIT ERACHTER!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |