Hebben ze geen koffie waar je dikke tieten van krijgt?quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had het over jou![]()
[..]
Koffie FTW
Voeten over de rand gooien.. en ik geef je wel een dekentjequote:Op donderdag 11 juni 2009 09:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
aww crap de bank is klein en het is er koud
Fleskequote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voeten over de rand gooien.. en ik geef je wel een dekentje
Jah ik kan natuurlijk zeggen dat ik midden in de nacht jou kom verwarmen met mn goddelijk lichaam, maar dat klinkt weer zo uit de hoogtequote:
Zeebaarsjequote:
Dat ligt aan de instellingen van de computer; in de meeste gevallen geeft de updateservice wel aan dat de computer gereboot moet worden voordat de updates verwerkt zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:31 schreef OA het volgende:
[..]
En dan dat je pc automatisch wordt afgesloten
automatische incasso stoppen ? leren ze het snel genoeg!quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:43 schreef Fha het volgende:
Klote energie bedrijfIk heb ze al 20 keer gebeld dat ze verdomme niet fucking 2x geld van mijn rekening af moeten schrijven elke maand want daar heb ik het geld niet voor. Vorige keer alweer afgesproken dat het niet meer zal gebeuren.. Sta ik daar met mijn goeie gedrag om de taart op te halen heb ik geen geld meer!!
Zie nu dus dat ze me weer genaaid hebben, nu een vriend gebeld of hij even snel geld over wil makenMan wat genant weer.
lal true truequote:Op donderdag 11 juni 2009 09:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah ik kan natuurlijk zeggen dat ik midden in de nacht jou kom verwarmen met mn goddelijk lichaam, maar dat klinkt weer zo uit de hoogte
Haal dat bedrijf 'zomaar' geld van jouw rekening dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:43 schreef Fha het volgende:
Klote energie bedrijfIk heb ze al 20 keer gebeld dat ze verdomme niet fucking 2x geld van mijn rekening af moeten schrijven elke maand want daar heb ik het geld niet voor. Vorige keer alweer afgesproken dat het niet meer zal gebeuren.. Sta ik daar met mijn goeie gedrag om de taart op te halen heb ik geen geld meer!!
Zie nu dus dat ze me weer genaaid hebben, nu een vriend gebeld of hij even snel geld over wil makenMan wat genant weer.
Dat kan niet, ik zit in een betalingsregeling en dat moest via automatische incasso en dat kon alleen als de normale rekeningen ook via automatische incasso gingenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:45 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
automatische incasso stoppen ? leren ze het snel genoeg!
Precies.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat ligt aan de instellingen van de computer; in de meeste gevallen geeft de updateservice wel aan dat de computer gereboot moet worden voordat de updates verwerkt zijn.
minder ... het zijn ook echt een stelletje rukkers daar zelfde als bij upc ...quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik zit in een betalingsregeling en dat moest via automatische incasso en dat kon alleen als de normale rekeningen ook via automatische incasso gingen![]()
Maar inderdaad, zodra die rekening weg is zet ik dat gezeik meteen weer stop! Ik wil best 1,50 extra betalen als me dat 120 euro in de maand scheelt
1 van de 2 betalingen kun je storneren, je moet alleen weer een paar dagen op je geld wachtenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik zit in een betalingsregeling en dat moest via automatische incasso en dat kon alleen als de normale rekeningen ook via automatische incasso gingen![]()
Maar inderdaad, zodra die rekening weg is zet ik dat gezeik meteen weer stop! Ik wil best 1,50 extra betalen als me dat 120 euro in de maand scheelt
goed punt! Ik ga het zo wel even weer uitzoeken, nu weer even naar de hema rennenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
1 van de 2 betalingen kun je storneren, je moet alleen weer een paar dagen op je geld wachten
@ home is het zelfdequote:Op donderdag 11 juni 2009 09:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
minder ... het zijn ook echt een stelletje rukkers daar zelfde als bij upc ...
dubbele rekeningen dan weer geen rekeningen en dan na 5 maanden een brief of ik ff 1200 euri wil overmaken ....
Ren zequote:Op donderdag 11 juni 2009 09:50 schreef Fha het volgende:
[..]
goed punt! Ik ga het zo wel even weer uitzoeken, nu weer even naar de hema rennen![]()
heb in een boze bui alles los getrokkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
@ home is het zelfde
Je mag gewoon doorbetalen zonder dat ze daarvoor een dienst leveren, maar als je ineens niet meer betaalt omdat je die dienst toch wel wilt hebben dreigen ze met afsluiting
Wat de fuck wil je afsluiten? er werkt niets..
Whehehe dan is er ineens wel een monteur in de buurtquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb in een boze bui alles los getrokken
op de stoep neer geflikkerd upc gebeld
en gemeld waar het lag en dat als het niet binnen een half uur opgehaald werd de mensen in mijn buurt er ook wel raad mee wisten![]()
binnen 15min stond er een monteur het op te rapen voor mn deur ... dan zijn ze wel snel ....
ja pcies dan kan het wel allemaal asap ....quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehe dan is er ineens wel een monteur in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |