Buiten ook niet...quote:binnen regent het niet
Laat mij een lapo maken dan faalhaasquote:
neequote:Op woensdag 10 juni 2009 16:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Laat mij een lapo maken dan faalhaas
Dat neem ik terug.. het barst hier zojuist los...quote:
Nice lieverd! gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:10 schreef Daph_ het volgende:
IK GA OP TIJD AFSTUDEREN!!!!!!!!
HET ROOSTER VAN DE VERDEDIGING IS BEKEND EN IK STA ERIN![]()
![]()
OP DIE LAATSTE DONDERDAG
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Thanksquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nice lieverd! gefeliciteerd
Heb je de laatste kuikenfoto's al gezien?
Adolecente kippenquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks
Ja ik zie ze net! Wat zijn ze al grootIk zou dat al gewoon kleine kippen noemen in plaats van kuikens
wel ff je scriptie nog afmaken he?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:10 schreef Daph_ het volgende:
![]()
OP DIE LAATSTE DONDERDAG
![]()
god straft onmiddelijkquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:07 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Dat neem ik terug.. het barst hier zojuist los...![]()
Jaaaa ik ga nu weer aan de slagquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel ff je scriptie nog afmaken he?
Vers vlees?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:07 schreef 3nhsCnds het volgende:
[..]
Dat neem ik terug.. het barst hier zojuist los...![]()
En gaat dat lukken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Helaas.. Dinsdag tweede concept inleveren
Ik hoop het welquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik hoop het wel![]()
Vandaag werken aan deelvraag 2, volgens mij is die bijna klaar. Morgen inleveren. Zodra ik klaar ben met deelvraag 2 doe ik nummer 3, die is als het goed is maar een paar uurtjes werkDeelvraag 5 is ook al zo'n beetje klaar, maar moet alleen nog wat herschrijven en kleine aanpassingen doen met betrekking tot de tekst..
En nu ik weet dat ik mag afstuderen ben ik weer extra gemotiveerdIk ga ze een poepie laten ruiken!
Overigens is de inleverdatum voor tweede concept niet verplicht, maar ik wil graag dat m'n scriptie nogmaals wordt doorgenomen voor ik 'm inlever als definitief donderdag..
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:10 schreef Daph_ het volgende:
![]()
OP DIE LAATSTE DONDERDAG
![]()
Beetje NSFW.. maar ben ondertussen thuisquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:42 schreef Bootje84 het volgende:
Damn hé, FOK!sters Sexy & Gewaagd #39: mooi bloot is echt niet lelijk is een smakelijk topic.. Doet me terugdenken aan Blondiej_1989
Kijk eens op buienradar of meteox.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:48 schreef L.no het volgende:
Hmm, geen last van regen hier. De rollen zijn omgedraaid zie ik.
Lol! Dat wordt feest dushi.. Heb je je paraplu bij je?quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:48 schreef L.no het volgende:
Hmm, geen last van regen hier. De rollen zijn omgedraaid zie ik.
Nou, fijn.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:49 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Ik heb een dak lieverd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lol! Dat wordt feest dushi.. Heb je je paraplu bij je?
Lekkere buiquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:49 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Dat kind is kookoo joh..quote:
Zo kan het natuurlijk ookquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:47 schreef Bootje84 het volgende:
Luctor..
Kreeg een berichtje in cybernation.. Paar dagen geleden al, maar mn kaak viel ff op het bureau
Your nation was attacked with a nuclear weapon on 6/9/2009 12:06:55 AM. This will have a devastating effect on your population happiness and economy until 6/14/2009.
Mwah, valt wel mee.. Mn landje ligt 4 dagen in puin.. Daarna zijn mn inwoners weerquote:
Ook goed. Het idd best spannend.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:12 schreef PieterBas het volgende:
Hallo Marije
Het gaat goed hoor en met jou?
Spannend hoor
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Nog steeds geen last van tot nu toe dan.
Let it rain, let it rainquote:
Jij gaat er spijt van krijgen als ik jou zie.quote:
Kinky!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij gaat er spijt van krijgen als ik jou zie.
Slaap lekker meissie!quote:
Make my dayquote:
Vergeet Hyves, twitter en Habbo nietquote:
Jij ook slaapse dan maar.quote:
Wut?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vergeet Hyves, twitter en Habbo niet
Jawel want daar lezen ook anderen mee, en voor hun is dit "kusjekroel" weinig interessant.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vergeet Hyves, twitter en Habbo niet
Lief dagboek...quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jawel want daar lezen ook anderen mee, en voor hun is dit "kusjekroel" weinig interessant.
Ik denk dat je een beetje overdrijft met dat "kusjekroel" momenteel, maar dat ligt puur aan mij natuurlijk.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jawel want daar lezen ook anderen mee, en voor hun is dit "kusjekroel" weinig interessant.
Hij is jaloers ...quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik denk dat je een beetje overdrijft met dat "kusjekroel" momenteel, maar dat ligt puur aan mij natuurlijk.
Get a room!!quote:
Over jaloers gesprokenquote:
Discriminatie!quote:
Nah, ik zit lekker te dollenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:14 schreef PieterBas het volgende:
Moet ik nu we opeens inferieur gaan voelen...
Ik zit dicht bij de waarheid dan toch?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:19 schreef L.no het volgende:
Bootje laat mij overkomen als een kinky wijf en laat PB overkomen als racist.
Bootje, wat doe je.
Ik ben helemaal geen racist....quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zit dicht bij de waarheid dan toch?
Luctor, deze is ook mooi.. totaal aantal casualties:quote:
Ik ga van het weekend eens level 3 doornemen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Luctor, deze is ook mooi.. totaal aantal casualties:
Number of Soldiers Lost in All Wars. 103,608 Attacking + 89,269 Defending = 192,877 Casualties
Die nuke mikte er 10K extra bij
Wanneer ga jij weer in oorlog? Er is genoeg oorlogsvoer voor je!!
Oorlog voeren is heel makkelijk, al moet je alleen ff opletten op bepaalde dingen. De goede volgorde aanhouden en opletten wat je doet. Dan is het appeltje eitje..quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga van het weekend eens level 3 doornemen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Oorlog voeren is heel makkelijk, al moet je alleen ff opletten op bepaalde dingen. De goede volgorde aanhouden en opletten wat je doet. Dan is het appeltje eitje..
Totdat je een nuke kopt, dan wordt het ineens groen voor je ogen
Ik duik ook mn bedje in. Helaas lig ik dan niet naast jequote:
Ik moet nogquote:
No shit.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:47 schreef Daph_ het volgende:
Zusje is wakker gebeldZe is niet al te vrolijk
Haha ja nou ik had het echt nodigquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:48 schreef motorbloempje het volgende:
whehehe
zusjes... die van mij komt vandaag terug van Kreta geloof ik
Ik heb een uur gewacht met bellen hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
No shit.
't Is ook veel te vroeg, 't is nog midden in de nacht gek.
Onmenselijk tijdstip, dit.
Oh, ik ga jou om 03.00 's nachts wakker bellen, dan wacht ik een uurtje en bel ik je om 04.00 wakker.quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb een uur gewacht met bellen hoor
Dan had je ook even terug naar huis kunnen gaanquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:56 schreef The_Dean het volgende:
Iemand zin om te komen schilderen? Ik heb telkens na 5 minuten er al genoeg van. Heb nu een gedeelte gerold, ga nu wat koken, vind het wel best
En anders zeg je waar je verf en de roller staat.quote:Aan de andere kant, woon toch lekker alleen, wat kan het ook rotten
Visite die dit weekend komt stoort zich er maar gewoon niet aan
Aan de andere kant, woon toch lekker alleen, wat kan het ook rottenquote:
Aan de andere kant, woon toch lekker alleen, wat kan het ook rottenquote:
Ik vind kwart voor 9 een normale tijd hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, ik ga jou om 03.00 's nachts wakker bellen, dan wacht ik een uurtje en bel ik je om 04.00 wakker.
"Waarom bel je me wakker klootzak"
- "Ik heb een uur gewacht met bellen hoor."
Niet waar, want er staat file waardoor het me anderhalf uur gekost zou hebben om op en neer te rijdenquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan had je ook even terug naar huis kunnen gaan
Spannend! VWO ook?quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn zusje is 19heeft net eindexamen gedaan en is in afwachting van de uitslag (over een week weten we het
)
Laat je nakijken, dat zijn geen tijden meer johquote:Op donderdag 11 juni 2009 08:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind kwart voor 9 een normale tijd hoor
En heb je je spullen nu al dan? Want als het alsnog langer dan een half uur duurt, ben je alsnog meer tijd kwijt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet waar, want er staat file waardoor het me anderhalf uur gekost zou hebben om op en neer te rijden
Ja ze heeft het bijna een kwartier geleden opgestuurdquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En heb je je spullen nu al dan? Want als het alsnog langer dan een half uur duurt, ben je alsnog meer tijd kwijt.
je hebt haar goed getraindquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja ze heeft het bijna een kwartier geleden opgestuurdLief he!
*nu weer druk is!
Ze weet gelukkig dat ik haar niet voor niets haar bed uit zou bellen, dus ze wist ook wel dat het heeel belangrijk wasquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je hebt haar goed getraind![]()
Alles goed?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:12 schreef Psychonikeo het volgende:
goooooooooooooeeeeeeeeeeeeeedemorgen..
Mogguhquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:18 schreef Daph_ het volgende:
Mogguh L.no
Mogguh NicoWas je in een Gaston Starreveld bui?
Ik ben altijd vrolijk op donderdag. 12.50 op school zijn, 2 uurtjes sporten en dan naar huis.. I love it.quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... we zijn in de Stage SC vandaag en we gaan weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke prijzen weggeven.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:18 schreef Daph_ het volgende:
Mogguh L.no
Mogguh NicoWas je in een Gaston Starreveld bui?
moooooooooooooooi!! Dat zijn de betere dagen jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Mogguh
[..]
Ik ben altijd vrolijk op donderdag. 12.50 op school zijn, 2 uurtjes sporten en dan naar huis.. I love it.
opvallend hoe je van het bellen van een energieleverancier zo moe wordtquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
bellen met energieleverancier, dus zal wel veel in de wacht staan.
Whehe lekker bezigquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... we zijn in de Stage SC vandaag en we gaan weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke prijzen weggeven.
Oh en hoi![]()
[..]
moooooooooooooooi!! Dat zijn de betere dagen ja
Ik vond het stiekem altijd leuk om te doen als ik aan het werken was bij de Mac en ik moest met zo'n koptelefoon in de McDrive staan. Dan deed ik ook vaak 'Goooooeeeeeedenavond, mag ik uw bestelling?'
Haha.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... we zijn in de Stage SC vandaag en we gaan weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke prijzen weggeven.
Oh en hoi![]()
[..]
moooooooooooooooi!! Dat zijn de betere dagen ja
Ik vond het stiekem altijd leuk om te doen als ik aan het werken was bij de Mac en ik moest met zo'n koptelefoon in de McDrive staan. Dan deed ik ook vaak 'Goooooeeeeeedenavond, mag ik uw bestelling?'
succes verder!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe lekker bezigWat ben je vrolijk vanochtend
![]()
*typt druk door aan scriptie.. Je krijgt vanmiddag een mailtje van me hoor, ik ben je niet vergeten!
Ik heb ze allemaal wel gehoord, maar als ik merkte dat ze zich expres onverstaanbaar maakten, dan sloeg ik gewoon willekeurig wat dingen aan. Mensen willen uiteindelijk toch hun eten hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Haha.![]()
Een vraagje he, toen je daar werkte, maakten men niet vaak flauwe grapjes zoals expres onverstaanbaar maken?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
succes verder!!
Ik zie je mail wel verschijnen
[..]
Ik heb ze allemaal wel gehoord, maar als ik merkte dat ze zich expres onverstaanbaar maakten, dan sloeg ik gewoon willekeurig wat dingen aan. Mensen willen uiteindelijk toch hun eten hebben
Mij interesseerde het toch weinig. Ik werd per uur betaald
Thanksquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
succes verder!!
[..]
Ik heb ze allemaal wel gehoord, maar als ik merkte dat ze zich expres onverstaanbaar maakten, dan sloeg ik gewoon willekeurig wat dingen aan. Mensen willen uiteindelijk toch hun eten hebben
ja, schiet nou eens op. Niet elke keer antwoorden hierquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ben nu echt even bezig, want ik moet het dus uiterlijk 10.59 hebben opgestuurd (mail)Tot over 5 kwartier ongeveer
Verstandige oplossing inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
succes verder!!
[..]
Ah, een klassieker.quote:
Dus als ik daar zal werken (geen idee eigenljik), dan weet ik aan wie ik voor tips moet vragen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
na 7 jaar had ik wel wat ervaring
haha.. tja, weet niet of je er tegenwoordig nog steeds wil werken. 'Vroeger' kreeg je op zondag en na 24.00 nog 150% uitbetaald en zat ik dan op 15 euro per uur. Volgens mij moet je tegenwoordig blij zijn met 5 euro max per uurquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus als ik daar zal werken (geen idee eigenljik), dan weet ik aan wie ik voor tips moet vragen.
Nou, 't is iig beter dan mijn vorige bijbaantje waar ik 3.50 ongeveer kreeg per uur...quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. tja, weet niet of je er tegenwoordig nog steeds wil werken. 'Vroeger' kreeg je op zondag en na 24.00 nog 150% uitbetaald en zat ik dan op 15 euro per uur. Volgens mij moet je tegenwoordig blij zijn met 5 euro max per uur
Tegenwoordig moet je blij zijn als ze na 24:00 open zijnquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha.. tja, weet niet of je er tegenwoordig nog steeds wil werken. 'Vroeger' kreeg je op zondag en na 24.00 nog 150% uitbetaald en zat ik dan op 15 euro per uur. Volgens mij moet je tegenwoordig blij zijn met 5 euro max per uur
hmm dat wel dan jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, 't is iig beter dan mijn vorige bijbaantje waar ik 3.50 ongeveer kreeg per uur...
In mijn tijd waren we tot 4 uur open op zaterdagquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je blij zijn als ze na 24:00 open zijn
Ik krijg ¤12,30 bruto op doordeweekse dagen. Op zaterdag is dat 150% ( = ¤18,45 per uurquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:50 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, 't is iig beter dan mijn vorige bijbaantje waar ik 3.50 ongeveer kreeg per uur...
In Denemarken waren de McD en de Burger King doordeweek tot een uur of 02:00, en weekends tot een uur of 06:00 open. Tenminste, die in downtown Aalborg wel.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm dat wel dan ja
[..]
In mijn tijd waren we tot 4 uur open op zaterdag
Later werd dat 2 uur op vrijdag en zaterdag.
Ik dacht dat je dat gezellig vondquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, schiet nou eens op. Niet elke keer antwoorden hier
tja.. ik verdien nu gewoon een leuk bedrag per maandquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik krijg ¤12,30 bruto op doordeweekse dagen. Op zaterdag is dat 150% ( = ¤18,45 per uur)
dat is ook wel sexyquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:57 schreef The_Dean het volgende:
[..]
In Denemarken waren de McD en de Burger King doordeweek tot een uur of 02:00, en weekends tot een uur of 06:00 open. Tenminste, die in downtown Aalborg wel.
Mja, ik ben al blij genoeg met IETS.quote:
Mja, ik mag nog niet eens een rijbewijs halen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik krijg ¤12,30 bruto op doordeweekse dagen. Op zaterdag is dat 150% ( = ¤18,45 per uur)
Ik vind het geweldigquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat gezellig vond
Er zit hier iemand keihard te vertellen over haar ervaringen met voor het eerst slapen in haar nieuwe huis en haar smetvrees. Heel erg leuk
Je hebt toch een rijke vent?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Mja, ik ben al blij genoeg met IETS.Ik krijg geen zakgeld enzo dus een klein beetje geld in mijn beurs klinkt niet zo slecht. ^^
[..]
Mja, ik mag nog niet eens een rijbewijs halen.
Krijg je het ook?quote:Op donderdag 11 juni 2009 09:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. ik verdien nu gewoon een leuk bedrag per maand
Dat was zo relax, na het stappen nog even lekker een triple Whopper scoren en beetje sjansen met de kassachickquote:Op donderdag 11 juni 2009 09:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. ik verdien nu gewoon een leuk bedrag per maand
[..]
dat is ook wel sexy
Haha goed punt inderdaad.quote:
..quote:
klinkt inderdaad goedquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat was zo relax, na het stappen nog even lekker een triple Whopper scoren en beetje sjansen met de kassachick
same herequote:Op donderdag 11 juni 2009 10:03 schreef The_Dean het volgende:
Moet er trouwens niet aan denken dat er bij mij thuis nu iemand met smetvrees binnenkomt
bootje kennende is daar ook wel wat op te verzinnenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:04 schreef L.no het volgende:
[..]
Haha goed punt inderdaad.Ik wil liever zelfstandig geld verdienen.
scherp +1quote:
maar ik zou ook geen konten willen uitvoerenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:04 schreef Isdatzo het volgende:
Moet je op de TU/e als student-assistent gaan werken, ik kreeg 12.38 netto en 80% van de tijd voerde ik geen kont uit.
Liepen soms wel mooie konten rond hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar ik zou ook geen konten willen uitvoeren
Hebbie voorbeelden?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bootje kennende is daar ook wel wat op te verzinnen
Hmm.. ja, maar is dat af te wegen tijdens de lelijke billen?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Liepen soms wel mooie konten rond hoor.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik blijf voorlopig maar even binnen.
Hier valt het er met bakken en al uit.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hmm.. ja, maar is dat af te wegen tijdens de lelijke billen?
[..]
Hoezo? Het is droog, de zon breek weer een beetje door enzo..
Lekker toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier valt het er met bakken en al uit.
Dan zou ik ook binnen blijven ja. Zo'n bak kan vast hard aankomen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier valt het er met bakken en al uit.
Verhouding 80/20..quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hmm.. ja, maar is dat af te wegen tijdens de lelijke billen?
Ik denk dat ik een beetje spijt krijg van mijn vraag.quote:
Wordt pas leuk als 't zeecontainers zijn johquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan zou ik ook binnen blijven ja. Zo'n bak kan vast hard aankomen!
Ga ik ook halen, moet nog kleine dingetjes aanpassen en dan de conclusie schrijven.. Komt goedquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig
Maar je moet wel je deadline halen
Was het wel schoon in dr nieuwe huis hoop ik voor dr
Bakken koffie?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dan zou ik ook binnen blijven ja. Zo'n bak kan vast hard aankomen!
oh ja.. moet toch beter oplettenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Verhouding 80/20..
Wat zei ik nou over 80% van de tijd geen kont doen?
we zullen niets zeggenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een beetje spijt krijg van mijn vraag.
oeh.. dan moet je ook niet in een gebouwtje zitten met een dak van golfplatenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wordt pas leuk als 't zeecontainers zijn joh.
jeeeej!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ga ik ook halen, moet nog kleine dingetjes aanpassen en dan de conclusie schrijven.. Komt goed![]()
"Ik ben niet panisch voor vuil ofzo hoor, maar als ik bij een vriendin op de bank zit en ik zie stof op de bank dan ga ik stofzuigen"
Daar denk je dat ik woon?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wordt pas leuk als 't zeecontainers zijn joh.
Kom eens hierlangsquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:15 schreef Daph_ het volgende:
"Ik ben niet panisch voor vuil ofzo hoor, maar als ik bij een vriendin op de bank zit en ik zie stof op de bank dan ga ik stofzuigen"
Dan wil ik het wel weten...quote:
hey, is dit nu stof?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hey, kijk! Hierrrr zit ook een stofje![]()
.
ik shop nooitquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:25 schreef The_Dean het volgende:
Jullie shoppen wel eens toch? Welke goedkope schoenwinkels kun je tegenwoordig nep-Allstars krijgen? Wil eens kijken of dat wat voor me is, maar wil niet meteen van dure echte halen
Heb het al een keer gehad. Vroeg er een mevrouw: "Spreekt u Nederlands?"quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
waar een ieder onbewust in het duits wordt aangesproken
...waar de ketting is gebroken en alle schepen zijn verbraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaandquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
waar een ieder onbewust in het duits wordt aangesproken
Allstars zijn echt kutschoenen.. zit voor geen meter, 1 week gedragen toen in een donkere hoek gepleurd. Liggen nog steeds ergens in die hoek te verstoffen, welke maat heb je? Je mag ze hebbenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:25 schreef The_Dean het volgende:
Jullie shoppen wel eens toch? Welke goedkope schoenwinkels kun je tegenwoordig nep-Allstars krijgen? Wil eens kijken of dat wat voor me is, maar wil niet meteen van dure echte halen
shoppen? Dat is toch voor meiden. Ik ga altijd gericht dingen kopen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:25 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb het al een keer gehad. Vroeg er een mevrouw: "Spreekt u Nederlands?"
Welke maat is het? Verschilt bij mij nogal eens... ene keer 45, andere keer 46quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Allstars zijn echt kutschoenen.. zit voor geen meter, 1 week gedragen toen in een donkere hoek gepleurd. Liggen nog steeds ergens in die hoek te verstoffen, welke maat heb je? Je mag ze hebben.
Schoenen die ik nu aan heb zeggen 44.5quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Welke maat is het? Verschilt bij mij nogal eens... ene keer 45, andere keer 46
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:25 schreef The_Dean het volgende:
Ik vind dat maar lompe schoenen.. Beetje skaterschoenen imo. Maar goed..quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:30 schreef Puala het volgende:
[..]
all stars.
Je kunt op marktplaats kijken voor echte all stars. Staan ontzettend vaak schoenen op van mensen die in Amerika zijn geweest en ze cadeau hebben gedaan aan iemand.. in uiteraard de verkeerde maat.
En verder kun je kijken bij iets als een action, scapino, schoenenreus etc. Gewoon de wat goedkopere schoenenzaken.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:30 schreef Puala het volgende:
[..]
all stars.
Je kunt op marktplaats kijken voor echte all stars. Staan ontzettend vaak schoenen op van mensen die in Amerika zijn geweest en ze cadeau hebben gedaan aan iemand.. in uiteraard de verkeerde maat.
En verder kun je kijken bij iets als een action, scapino, schoenenreus etc. Gewoon de wat goedkopere schoenenzaken.
Nou ik denk niet dat ze dat zo leuk zou vindenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja.. moet toch beter opletten
[..]
we zullen niets zeggen
[..]
oeh.. dan moet je ook niet in een gebouwtje zitten met een dak van golfplaten
[..]
jeeeej!!
en dan wordt het opeens wel interessant om dr eens langs te laten komen. Heeft ze dan ook met de afwas, kleding wassen en gewoon rommel opruimen?
Niet alle shoes over één kam shavenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik vind dat maar lompe schoenen.. Beetje skaterschoenen imo. Maar goed..
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en nu is er gebak
ik wil niet kijken, straks is 't lekker
quote:
over one brush shaven zoals Doutze zou zeggenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet alle shoes over één kam shaven.
jeejquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ze dat zo leuk zou vinden
*net conclusie geschreven, nu doorlezen en eventueel aanpassen..
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet alle shoes over één kam shaven.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:37 schreef Daph_ het volgende:
Goed, we gaan niet printen want m'n printtegoed is opDe opwaardeercomputer staat beneden en ik zit op de tweede verdieping, geen zin dus om naar beneden te lopen
Je moet niet zo veel op FOK! zittenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:31 schreef Puala het volgende:
leraar wilt weer een preek geven, zo terug
Ik draag dan ook alleen maar skaterschoenenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Inderdaadquote:
Skaterschoenen zijn DC'squote:Op donderdag 11 juni 2009 10:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:46 schreef Bootje84 het volgende:
[ afbeelding ]
dit model heb ik nu. Iets in die richting, niet exact..
Nee ik moest mijn zinnen in een iets leuker en zoetsappiger pakketje verpakken en niet zo kortaf en duidelijk wezenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet niet zo veel op FOK! zitten![]()
Die vind ik eigenlijk leuker dan all stars schoenen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik draag dan ook alleen maar skaterschoenen
Heb al menig paar DVS en DC versleten.
Heb momenteel dezen...
DC Shoes Court Graffik [maar dan lichtgrijs logo]
[ afbeelding ]
DVS Revival Splat
[ afbeelding ]
Ik opzich ook, maar wil ze erg graag eens proberenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Die vind ik eigenlijk leuker dan all stars schoenen.
neequote:Op donderdag 11 juni 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:
kan dit niet in een schoenen topic?
Mwah, wilde een kruising tussen een nette schoen en een sportieve. Moet niets meer hebben van nike's.. Die zijn niets meer voor mij.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Heb jij zulke lelijke schoenen.
Ja, nee, dat voetbal dan elke keerquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:
kan dit niet in een schoenen topic?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, wilde een kruising tussen een nette schoen en een sportieve. Moet niets meer hebben van nike's.. Die zijn niets meer voor mij.
Laat je nakijken manquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, nee, dat voetbal dan elke keer
Niets meer hebben van nike's? Slechte ervaring gehad?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, wilde een kruising tussen een nette schoen en een sportieve. Moet niets meer hebben van nike's.. Die zijn niets meer voor mij.
Ja, blijkbaar..quote:
Zo'n vraag die je stelt is geen probleem. Maar dat dan iedereen opeens moet gaan laten zien wat voor schoenen ze dragen is dan zo jammerquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, nee, dat voetbal dan elke keer
Voor mij de best passende schoenen, ever.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Niets meer hebben van nike's? Slechte ervaring gehad?
Mjah het moet maar bij je kledingstijl passen. Ik heb zo veel schoenen (ja ik ben een vrouwquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zei het niet maar ik dacht het ook ja.
Nee hoor, beste schoenen.. Alleen niet meer voor mij. Tijdens het uitgaan wil ik er een beetje netjes uitzien, en dan staan nike's er niet goed onder. Tijdens mn werk op de vrachtwagen draag ik stalen/kunststof neuzen en tijdens mn kantoortijd draag ik nette schoenen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Niets meer hebben van nike's? Slechte ervaring gehad?
gewoon amputerenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik hoop maar dat ik niet zwanger ben, die spontane misselijkheid vind ik maar niets
Morning sickness oO.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik hoop maar dat ik niet zwanger ben, die spontane misselijkheid vind ik maar niets
We krijgen een SES-Baby!!quote:
Aborteren?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Amputeren?
Volgens mij hebben ze daar een speciaal woord voor uitgevonden!
joh echt?quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Amputeren?
Volgens mij hebben ze daar een speciaal woord voor uitgevonden!
Eentje die niet op een blauwe yamaha rijdtquote:
persoonlijk vind ik die schoenen helemaal niets, maar ik draag ze dan ook niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik droeg het vroeger regelmatig. Heerlijk hoe warm je voeten blijven in de winter.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voor mij de best passende schoenen, ever.
Oh, vandaar. Dat is best begrijpelijk inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee hoor, beste schoenen.. Alleen niet meer voor mij. Tijdens het uitgaan wil ik er een beetje netjes uitzien, en dan staan nike's er niet goed onder. Tijdens mn werk op de vrachtwagen draag ik stalen/kunststof neuzen en tijdens mn kantoortijd draag ik nette schoenen.
Wat wil je daarmee zeggenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Eentje die niet op een blauwe yamaha rijdt
Mijn kledingstijl past dan ook prima bij mijn schoenenquote:Op donderdag 11 juni 2009 10:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah het moet maar bij je kledingstijl passen. Ik heb zo veel schoenen (ja ik ben een vrouw) en ook daar zitten zo veel nette schoenen bi7j hoor
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mijn kledingstijl past dan ook prima bij mijn schoenen
Je kan er alles mee.quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik droeg het vroeger regelmatig. Heerlijk hoe warm je voeten blijven in de winter.![]()
Mijne is dan nog steeds moet begonnen..quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:03 schreef Puala het volgende:
nog 3 kwartier, dan is mijn schooldag voorbij
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Mijne is dan nog steeds moet begonnen..
quote:Op donderdag 11 juni 2009 11:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Mijne is dan nog steeds moet begonnen..
edit: wtf, mijn nederlands.
Het moest zijn "Mijne moet dan nog beginnen" ofzo.quote:
Nederlands blijft moeilijk voor een Limburger natuurlijkquote:Op donderdag 11 juni 2009 11:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Het moest zijn "Mijne moet dan nog beginnen" ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |