Dat kan zeker! Dat was bij mij ook een ramp.. Je kunt of zo'n speciale plank kopen (dure hobby, maar ze zijn wel fantastisch) of gewoon werken met een siliconen vel op je aanrecht. Wanneer je zo'n grote aanschaft, plak je 'm gewoon aan je aanrecht met wat tape en dat werkt ook prima.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:14 schreef Franneh het volgende:
Wampi : Wat een leuke taart!!
Kan het ook aan aanrecht bladen liggen als je fondant en marsepein zo blijft plakken dat het scheurt? Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals poedersuiker en crisco, maar niets lijkt te helpen?
Misschien doe ik het gewoon verkeerd.. maar vervelend is het wel!
je moet die cutters en sugargun ook op Ebay kopen, goedkoper ook nogquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:06 schreef tessie het volgende:
knip
Uh ja, heb er nog 1 gebakkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:39 schreef Taartje het volgende:
Balen zeg Trusten, dat je biscuit niet goed is gelukt! Heb je het ondertussen nog een beetje kunnen oplossen?
Kijk eens op www.topvintage.nl, daar hebben ze echt geweldige jurkjes die er op lijkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een gaaf jurkje!. Uitverkocht en 84 dollar, maar ik vind 'm helemaal geweldig.
.
Oooh, dank je wel voor de link! Wat een toffe site!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:15 schreef Inu het volgende:
[..]
Kijk eens op www.topvintage.nl, daar hebben ze echt geweldige jurkjes die er op lijken![]()
Das niet helemaal waarquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:19 schreef tessie het volgende:
Jammer dat er eigenlijk maar 1 grote/snelle taartenonline shop is, anders zou ik lekker voortaan ergens anders bestellen.
Ik zou een tietentaart makenquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:32 schreef Taartje het volgende:
Ik ga binnenkort een verjaardagstaart maken voor een jongen die 24 wordt.
Jepquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:51 schreef tessie het volgende:
En wat ik me nog steeds afvraag, hoe doe je dat nou met dat lint om een taart als je de taart aan gaat snijden? moet je dan eerst het lint eraf halen ofzo?
Er is ook nog Ellen's Creative Cakes.. geweldige service en razendsnelle levering (en ze sturen gratis na als ze iets niet op voorraad hebben). En nee, ik heb geen aandelenquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:19 schreef tessie het volgende:
Jammer dat er eigenlijk maar 1 grote/snelle taartenonline shop is, anders zou ik lekker voortaan ergens anders bestellen.
Alles wat in een gewone envelop past, sturen ze ook op die manier (dus dan is het 2,95 geloof ik) en de rest gaat per normale pakketpost prijzen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
PaarsBeestje, weet jij ook wat de verzendkosten zijn van Ellen's Cake Shop? Ik kijk er vast overheen, maar ik kan het op de site niet vinden.
recept aub, van de tobleronemousse!! Klinkt heerlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:59 schreef Muck het volgende:
ik heb as we speak een kapsel in de oven staan en gisteravond heb ik toblerone-mousse staan maken, want later vandaag vier ik mijn verjaardag. Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken van het eindresultaat
Er staan allemaal van dat soort overheerlijke recepten op www.deleukstetaarten.nl (bij recepten/vullingen)quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:01 schreef zoetekauwtje het volgende:
[..]
recept aub, van de tobleronemousse!! Klinkt heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |