Een stevig 'dijkje' van botercreme maken?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:02 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ga voor vaderdag weer eens een taartje maken. Dan gebruik ik verse perziken als vulling, want die heb ik nog liggen.Moet ik nog ergens op letten omdat het vrij nat fruit is?
Dankjewelquote:
Thanks! En ai dat is balen jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Gefeliciteerd Breathtaking!Jammer dat je MMF mislukt is...
Ik had gisteren ook een misbaksel.Ik had een nieuwe vorm, een zeshoekige PME bakvorm van 20 cm doorsnede. En ik had eigenlijk veel teveel biscuitdeeg gemaakt voor in de vorm. maar ja, zonde om een gedeelte weg te gooien dus ik doe het er allemaal in (ja, hij zat ruim 3/4 vol), en toen ik het eruit haalde na 30 minuten was het onder het mooi gebruinde dekje helemaal ongaar, nog niet eens 1/3 van mijn kapsel was goed gaar.
Ik heb de hele boel weggegooid, en mijn eieren waren op dus ik kon geen nieuwe poging doen. Echt balen!
Wat zij zegtquote:Op maandag 22 juni 2009 09:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja zo ongeveer, Inu, alleen een stuk langzamer en onhandiger.
Is dat dezelfde lokatie als waar je die superstrakke taarten hebt leren maken? Ben wel benieuwd waar je dat hebt geleerdquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:12 schreef Spuuglokje het volgende:
LeNeHe wat mooi zo helemaal in het wit!
Ik heb me gisteren opgegeven voor een workshop Barbietaart maken!Moet alleen wel wachten tot 25 augustus, want dan is het pas. Maar ik kan me er al wel op verheugen!
Ja Wampi, precies zoals jij zegt, heel simpel maar 't geeft een leuk effect.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:04 schreef Wampi het volgende:
LeNeHe, wat een lief taartje! Erg leuk. Die bloemen, hoe heb je die zo gekregen, uitstekers en dan met zo'n ball tool oid bewerken?
Ik ga vandaag/ morgen een stapeltaartje maken. Spannend!!
nee, het is aanlokkelijk om het een keer te proberen, maar ook zonde als er taart overblijft, of van de moeite uberhaupt als er niet zoveel mensen van zullen eten.. wachten op het juiste moment dus nogquote:Op zondag 28 juni 2009 14:31 schreef PM-girl het volgende:
Leuk hoor, met die sterren! Ik wilde pas ook een stapeltaart maken, maar vanwege het geringe aantal eters toch maar niet gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |